-
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ
-
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ
-
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ
-
Depeche...as in Depeche Mode?
-
Επισης μην φωναζεις. Μας ξεκουφανες.
Νικος
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣΔεν ξέρω αν συμβεί αυτό που λές αλλά σίγουρα το ότι πριν μερικές μέρες ακούστηκε ότι δρομολογείται αλλαγή του καθεστώτος φορολόγησης πριν ακόμα ισχύσει με άλλο που θα υπολογίζει το τεκμήριο βάση του κόστους αγοράς νομίζω πως δεν θα πρέπει να το αγνοήσουμε.
Άλλωστε έχουμε δει νομοσχέδια και τροπολογίες να περνάν και να ψηφίζονται απο την βουλή των ελλήνων (?) δίχως να πάρουμε μυρωδιά. -
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ
Δεν ξέρω αν συμβεί αυτό που λές αλλά σίγουρα το ότι πριν μερικές μέρες ακούστηκε ότι δρομολογείται αλλαγή του καθεστώτος φορολόγησης πριν ακόμα ισχύσει με άλλο που θα υπολογίζει το τεκμήριο βάση του κόστους αγοράς νομίζω πως δεν θα πρέπει να το αγνοήσουμε.
Άλλωστε έχουμε δει νομοσχέδια και τροπολογίες να περνάν και να ψηφίζονται απο την βουλή των ελλήνων (?) δίχως να πάρουμε μυρωδιά.Το τελευταιο κολπο ηταν τα προεδρικα διαταγματα. Οποτε ουτε τα βλεπει η βουλη.
-
Απο όσο ξέρω η οριστική μορφή φορολόγησης αυτοκινήτων θα βασίζεται στους ρύπους που εκπέμπουν. Είναι κάτι που έχει μελετηθέι αρκετά απο την ευρωπαϊκή ένωση και θα ισχύσει σε όλα τα κράτη-μέλη...τώρα απο εκεί και πέρα δεν ξέρω τι να σας πώ. Και μένα πάντως περίεργο μου φαίνεται...κάποιο λάκο έχει η φάβα!
-
καλό θα ήταν πάντως η φάβα να μην έχει κάποιο λάκο γιατί τότε θα χάσουμε πέραν απο την αξιοπιστία μας και τα λεφτά μας, όλοι μας.
-
Διαβάζω στη σημερινή Ελευθεροτυπία ότι η κυβέρνηση πρόκειται σύντομα να ανοικοινώσει, μεταξύ άλλων, ότι το σύστημα των τεκμηρίων στα ΙΧ παραμένει επ'αόριστον ως έχει!
Μετά από μια πιο προσεκτική ανάγνωση κατάλαβα ότι 'ως έχει' εννοούν το σύστημα με τεκμήρια πάνω από τα 2000κ.εκ.(που μάλλον θα ισχύσει από 1/1/03)και πάνω και όχι το ισχύον (τρέχον) σύστημα.Άρα όλα καλά.
Ας συγχωρήσουν τη βιασύνη μου όσοι πρόλαβαν και διάβασαν το αρχικό μου post. -
Γεια και χαρά σε όλα τα μέλη του forum, από έναν ακόμη καινούργιο.
Θα ήθελα να ρωτήσω :
α) Υπάρχει κάπου δημοσιευμένο αυτό το 'σχέδιο νόμου' ?
β) Υπάρχει ανακοινωμένο χρονοδιάγραμμα για τη ψήφισή του ? -
ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.000κ.εκ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ!
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.000κ.εκ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ!ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ Ή ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΟΡΙΣΤΑ. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Συμφωνώ απόλυτα.Αλλά να προσθέσω ότι , και τον νόμο να δεις δημοσιευμένο,τίποτα δεν αποκλείει το να αλλάξει ξανά σύντομα!
-
This post is deleted! -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Συμφωνώ απόλυτα.Αλλά να προσθέσω ότι , και τον νόμο να δεις δημοσιευμένο,τίποτα δεν αποκλείει το να αλλάξει ξανά σύντομα!
Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα απο την Ελευθεροτυπία:
'* Το καθεστώς των τεκμηρίων των Ι.Χ. διατηρείται όπως έχει στο υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο. Δηλαδή, το τεκμήριο διαβίωσης ισχύει μόνον για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών. Το σύστημα δηλαδή των «κυβικών» διατηρείται. Η σκέψη για αλλαγή και για εισαγωγή της παραμέτρου «εμπορική αξία» του αυτοκινήτου αφέθηκε να μελετηθεί αργότερα, παρά τις δηλώσεις αρμοδίων ότι θα μπορούσε να αλλάξει στη Βουλή.'
Αυτό που είχε ακουστεί για το κόστος αγοράς όσο και αν φαίνεται αρχικά περίεργο είναι αρκετά δίκαιο κατα βάθος. Μην ξεχνάτε πως έτσι πολλές εταιρίες θα κατέβαζαν πολλά μοντέλα τους στο όριο των 30.000 euro (αυτό το ποσό είχε ακουστεί) προκειμένου να γίνουν προσιτά απο τον κόσμο.
Επίσης υπάρχουν αυτοκίνητα σχετικά 'υψηλού' κυβισμού 2400cc (υψηλός κυβισμός Χα ! να γελάσω λίγο ...α ρε νυχτομένοιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι) που η τιμή τους κυμαίνεται στα 30.000. Είχα βάλει στο μάτι το KIA SORENTO (πανέμορφο και ταυτόχρονα καθαρόαιμο jeep-οειδές) αλλά με τα 'ατελείωτα' 2400 κυβικά του άντε βρές 8.000.000 να το δικαιολογήσεις (και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που καίει 8.5 lit στα 100km 1.5 lit λιγότερα απο το 1600αρι Grand Vitara και κοστίζει 30.230 euro !!!!)
O Παραλογισμός των γαμ....νων τεκμηρίων και της γαμη...νης πολιτείας σε όλο το μεγαλείο τους. -
Δηλαδή το νομοσχέδιο για το αφορολόγητο μέχρι τα 2000 κυβικά έχει ψηφιστεί ή είναι υπό μελέτη ώστε να ψηφιστεί;Και αν έχει ψηφιστεί από πότε ισχύει;Από τη στιγμή της ψήφισης ή από της αρχές του νέου έτους;
-
Είναι αδιανόητο αυτοκίνητο με 3,500 cc να έχει τεκμήριο 100,000 euro τον χρόνο ενώ η ετήσια χρήση και συντήρηση του δεν ξεπερνά με 30,000 χλμ. τον χρόνο τα 10,000 euro (και πολλά λεω).
Βέβαια στα μεγάλα αυτοκίνητα έχει γίνει της μόδας η χρονομίσθωση η οποία επιτρέπεται σε ΑΕ και σε κάποιους ελεύθερους επαγγελματίες. -
ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓ.ΤΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΕΩΣ ΤΑ 2000ΚΕΚ.ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.ΤΑ ΠΔ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ 40ΗΜ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ..
ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΚΟΥ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΙΜΠΡΕΖΑ ΜΟΥ ΜΙΣΟ ΜΙΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ JUST IN CASE... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Είναι αδιανόητο αυτοκίνητο με 3,500 cc να έχει τεκμήριο 100,000 euro τον χρόνο ενώ η ετήσια χρήση και συντήρηση του δεν ξεπερνά με 30,000 χλμ. τον χρόνο τα 10,000 euro (και πολλά λεω).Ναι, αλλά το νόημα του τεκμηρίου είναι ότι για να μπορείς να ξοδεύεις 10000 euro το χρόνο για το αυτοκίνητο, πάει να πει ότι βγάζεις αρκετά περισσότερα (οκ, όχι αναγκαστικά 100,000) για σπίτι, φαί, ρουχισμό διασκέδαση κλπ. Είναι προφανές ότι με 10,000 euro εισόδημα δεν μπορείς να συντηρήσεις αυτοκίνητο 3500cc (πιθανώς ούτε 1400cc μπορείς).
Πέρα από αυτό, δε καταλαβαίνω γιατί τόσος ενθουσιασμός για την κατάργηση των τεκμηρίων. Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων που ευνοούνται από το μέτρο, όπως αυτοί που φοροδιαφεύγουν αγρίως και αυτοί που έχουν στην κατοχή τους παλιά ή μικρά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Για τους υπόλοιπους, ο λόγος που δεν μπορούσαμε ως τώρα να αποκτήσουμε το πολυπόθητο δίλιτρο είναι ότι δε μας φτάνουν τα λεφτά, όχι ότι δεν καλύπταμε το τεκμήριο, και προφανώς αυτός ο περιορισμός εξακολουθεί να υφίσταται.
ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΩΣ ΤΑ 2000 Κ.ΕΚ.? ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑ