Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΩΣ ΤΑ 2000 Κ.ΕΚ.? ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΩΣ ΤΑ 2000 Κ.ΕΚ.? ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    55
    113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      depeche last edited by

      ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        depeche last edited by

        ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          depeche last edited by

          ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Depeche...as in Depeche Mode?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              titsataki last edited by

              Επισης μην φωναζεις. Μας ξεκουφανες.

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jeep-akias last edited by

                Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
                ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ

                Δεν ξέρω αν συμβεί αυτό που λές αλλά σίγουρα το ότι πριν μερικές μέρες ακούστηκε ότι δρομολογείται αλλαγή του καθεστώτος φορολόγησης πριν ακόμα ισχύσει με άλλο που θα υπολογίζει το τεκμήριο βάση του κόστους αγοράς νομίζω πως δεν θα πρέπει να το αγνοήσουμε.
                Άλλωστε έχουμε δει νομοσχέδια και τροπολογίες να περνάν και να ψηφίζονται απο την βουλή των ελλήνων (?) δίχως να πάρουμε μυρωδιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  titsataki last edited by

                  Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                  ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΗΔΗ ΦΙΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΤΟΜΑ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ...ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 1400 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΝΩ. ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ

                  Δεν ξέρω αν συμβεί αυτό που λές αλλά σίγουρα το ότι πριν μερικές μέρες ακούστηκε ότι δρομολογείται αλλαγή του καθεστώτος φορολόγησης πριν ακόμα ισχύσει με άλλο που θα υπολογίζει το τεκμήριο βάση του κόστους αγοράς νομίζω πως δεν θα πρέπει να το αγνοήσουμε.
                  Άλλωστε έχουμε δει νομοσχέδια και τροπολογίες να περνάν και να ψηφίζονται απο την βουλή των ελλήνων (?) δίχως να πάρουμε μυρωδιά.

                  Το τελευταιο κολπο ηταν τα προεδρικα διαταγματα. Οποτε ουτε τα βλεπει η βουλη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    papazent last edited by

                    Απο όσο ξέρω η οριστική μορφή φορολόγησης αυτοκινήτων θα βασίζεται στους ρύπους που εκπέμπουν. Είναι κάτι που έχει μελετηθέι αρκετά απο την ευρωπαϊκή ένωση και θα ισχύσει σε όλα τα κράτη-μέλη...τώρα απο εκεί και πέρα δεν ξέρω τι να σας πώ. Και μένα πάντως περίεργο μου φαίνεται...κάποιο λάκο έχει η φάβα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      scientist last edited by

                      καλό θα ήταν πάντως η φάβα να μην έχει κάποιο λάκο γιατί τότε θα χάσουμε πέραν απο την αξιοπιστία μας και τα λεφτά μας, όλοι μας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefanos147 last edited by

                        Διαβάζω στη σημερινή Ελευθεροτυπία ότι η κυβέρνηση πρόκειται σύντομα να ανοικοινώσει, μεταξύ άλλων, ότι το σύστημα των τεκμηρίων στα ΙΧ παραμένει επ'αόριστον ως έχει!

                        Μετά από μια πιο προσεκτική ανάγνωση κατάλαβα ότι 'ως έχει' εννοούν το σύστημα με τεκμήρια πάνω από τα 2000κ.εκ.(που μάλλον θα ισχύσει από 1/1/03)και πάνω και όχι το ισχύον (τρέχον) σύστημα.Άρα όλα καλά.
                        Ας συγχωρήσουν τη βιασύνη μου όσοι πρόλαβαν και διάβασαν το αρχικό μου post.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harryv last edited by

                          Γεια και χαρά σε όλα τα μέλη του forum, από έναν ακόμη καινούργιο.
                          Θα ήθελα να ρωτήσω :
                          α) Υπάρχει κάπου δημοσιευμένο αυτό το 'σχέδιο νόμου' ?
                          β) Υπάρχει ανακοινωμένο χρονοδιάγραμμα για τη ψήφισή του ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxogus2 last edited by

                            ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.000κ.εκ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
                              ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.000κ.εκ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ!

                              ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
                              ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ Ή ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΟΡΙΣΤΑ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefanos147 last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

                                Συμφωνώ απόλυτα.Αλλά να προσθέσω ότι , και τον νόμο να δεις δημοσιευμένο,τίποτα δεν αποκλείει το να αλλάξει ξανά σύντομα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jeep-akias last edited by

                                  Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:

                                  ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

                                  Συμφωνώ απόλυτα.Αλλά να προσθέσω ότι , και τον νόμο να δεις δημοσιευμένο,τίποτα δεν αποκλείει το να αλλάξει ξανά σύντομα!

                                  Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα απο την Ελευθεροτυπία:

                                  '* Το καθεστώς των τεκμηρίων των Ι.Χ. διατηρείται όπως έχει στο υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο. Δηλαδή, το τεκμήριο διαβίωσης ισχύει μόνον για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών. Το σύστημα δηλαδή των «κυβικών» διατηρείται. Η σκέψη για αλλαγή και για εισαγωγή της παραμέτρου «εμπορική αξία» του αυτοκινήτου αφέθηκε να μελετηθεί αργότερα, παρά τις δηλώσεις αρμοδίων ότι θα μπορούσε να αλλάξει στη Βουλή.'

                                  Αυτό που είχε ακουστεί για το κόστος αγοράς όσο και αν φαίνεται αρχικά περίεργο είναι αρκετά δίκαιο κατα βάθος. Μην ξεχνάτε πως έτσι πολλές εταιρίες θα κατέβαζαν πολλά μοντέλα τους στο όριο των 30.000 euro (αυτό το ποσό είχε ακουστεί) προκειμένου να γίνουν προσιτά απο τον κόσμο.
                                  Επίσης υπάρχουν αυτοκίνητα σχετικά 'υψηλού' κυβισμού 2400cc (υψηλός κυβισμός Χα ! να γελάσω λίγο ...α ρε νυχτομένοιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι) που η τιμή τους κυμαίνεται στα 30.000. Είχα βάλει στο μάτι το KIA SORENTO (πανέμορφο και ταυτόχρονα καθαρόαιμο jeep-οειδές) αλλά με τα 'ατελείωτα' 2400 κυβικά του άντε βρές 8.000.000 να το δικαιολογήσεις (και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που καίει 8.5 lit στα 100km 1.5 lit λιγότερα απο το 1600αρι Grand Vitara και κοστίζει 30.230 euro !!!!)
                                  O Παραλογισμός των γαμ....νων τεκμηρίων και της γαμη...νης πολιτείας σε όλο το μεγαλείο τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Δηλαδή το νομοσχέδιο για το αφορολόγητο μέχρι τα 2000 κυβικά έχει ψηφιστεί ή είναι υπό μελέτη ώστε να ψηφιστεί;Και αν έχει ψηφιστεί από πότε ισχύει;Από τη στιγμή της ψήφισης ή από της αρχές του νέου έτους;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cpp last edited by

                                      Είναι αδιανόητο αυτοκίνητο με 3,500 cc να έχει τεκμήριο 100,000 euro τον χρόνο ενώ η ετήσια χρήση και συντήρηση του δεν ξεπερνά με 30,000 χλμ. τον χρόνο τα 10,000 euro (και πολλά λεω).
                                      Βέβαια στα μεγάλα αυτοκίνητα έχει γίνει της μόδας η χρονομίσθωση η οποία επιτρέπεται σε ΑΕ και σε κάποιους ελεύθερους επαγγελματίες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓ.ΤΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΕΩΣ ΤΑ 2000ΚΕΚ.ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.ΤΑ ΠΔ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ 40ΗΜ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ..
                                        ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΚΟΥ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΙΜΠΡΕΖΑ ΜΟΥ ΜΙΣΟ ΜΙΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ JUST IN CASE...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          catalyst last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                          Είναι αδιανόητο αυτοκίνητο με 3,500 cc να έχει τεκμήριο 100,000 euro τον χρόνο ενώ η ετήσια χρήση και συντήρηση του δεν ξεπερνά με 30,000 χλμ. τον χρόνο τα 10,000 euro (και πολλά λεω).

                                          Ναι, αλλά το νόημα του τεκμηρίου είναι ότι για να μπορείς να ξοδεύεις 10000 euro το χρόνο για το αυτοκίνητο, πάει να πει ότι βγάζεις αρκετά περισσότερα (οκ, όχι αναγκαστικά 100,000) για σπίτι, φαί, ρουχισμό διασκέδαση κλπ. Είναι προφανές ότι με 10,000 euro εισόδημα δεν μπορείς να συντηρήσεις αυτοκίνητο 3500cc (πιθανώς ούτε 1400cc μπορείς).

                                          Πέρα από αυτό, δε καταλαβαίνω γιατί τόσος ενθουσιασμός για την κατάργηση των τεκμηρίων. Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων που ευνοούνται από το μέτρο, όπως αυτοί που φοροδιαφεύγουν αγρίως και αυτοί που έχουν στην κατοχή τους παλιά ή μικρά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Για τους υπόλοιπους, ο λόγος που δεν μπορούσαμε ως τώρα να αποκτήσουμε το πολυπόθητο δίλιτρο είναι ότι δε μας φτάνουν τα λεφτά, όχι ότι δεν καλύπταμε το τεκμήριο, και προφανώς αυτός ο περιορισμός εξακολουθεί να υφίσταται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:

                                            Είναι αδιανόητο αυτοκίνητο με 3,500 cc να έχει τεκμήριο 100,000 euro τον χρόνο ενώ η ετήσια χρήση και συντήρηση του δεν ξεπερνά με 30,000 χλμ. τον χρόνο τα 10,000 euro (και πολλά λεω).

                                            Ναι, αλλά το νόημα του τεκμηρίου είναι ότι για να μπορείς να ξοδεύεις 10000 euro το χρόνο για το αυτοκίνητο, πάει να πει ότι βγάζεις αρκετά περισσότερα (οκ, όχι αναγκαστικά 100,000) για σπίτι, φαί, ρουχισμό διασκέδαση κλπ. Είναι προφανές ότι με 10,000 euro εισόδημα δεν μπορείς να συντηρήσεις αυτοκίνητο 3500cc (πιθανώς ούτε 1400cc μπορείς).

                                            Πέρα από αυτό, δε καταλαβαίνω γιατί τόσος ενθουσιασμός για την κατάργηση των τεκμηρίων. Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων που ευνοούνται από το μέτρο, όπως αυτοί που φοροδιαφεύγουν αγρίως και αυτοί που έχουν στην κατοχή τους παλιά ή μικρά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Για τους υπόλοιπους, ο λόγος που δεν μπορούσαμε ως τώρα να αποκτήσουμε το πολυπόθητο δίλιτρο είναι ότι δε μας φτάνουν τα λεφτά, όχι ότι δεν καλύπταμε το τεκμήριο, και προφανώς αυτός ο περιορισμός εξακολουθεί να υφίσταται.

                                            Το ότι κάποιος έχει 100,000 euro εισόδημα φέτος δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχει για τα επόμενα χρόνια standard 100.000 Euro εισόδημα για να καλύπτει το αυτοκίνητο που πήρε πριν τρια χρόνια όταν οι δουλείες του πήγαιναν καλά.
                                            Δηλαδή κάποιος μια χρονιά βγάζει 100,000 euro έχει οικονομίες πέντε χρόνων και αγοράζει μια 911 και την άλλη χρονιά βγάζει 60,000 euro δεν θα καταφέρει να συντηρήσει την 911?
                                            Θα τα καταφέρει και με άνεση έλα όμως που θα πρέπει να πληρώσει φόρο για εισόδημα 100,000 Euro.

                                            Τώρα αυτούς που φοροδιαφεύγουν τους πιάνει η Εφορία και αν είναι λίγοι οι πολλοί δεν μπορώ να ξέρω.
                                            Πολιτικοί πάντως με το μισθό τους από την Βουλή αγοράζουν βίλες στο Ψυχικό και τώρα θα τους πληρώσουμε ότι αυτοκίνητο θέλουν και θα τους κάνουμε και γυμναστήριο με μασαζ στο Σύνταγμα.

                                            Από την άλλη πάλι, είναι τακτική αυτή κάποιων να γράφουν το αυτοκίνητο στο μισό σοί τους για να το δικαιολογούν στην Εφορία. Μήπως τους δίνει λεφτά για την συντήρηση ο μπάμπάς τους ή η γιαγιά τους που τυχαίνει να είναι συνιδιοκτήτες?

                                            Το σωστότερο για μένα είναι τεκμήρια, ασφάλιστρα και τέλη κυκλογφορίας να προκύπτουν από την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και όχι από τα κυβικά, σε λογικότερα όμως πλαίσια. Τα δυνατά αυτοκίνητα να πληρώνουν αλλά και πάλι σε λογικά πλαίσια

                                            Τακτικές όπως
                                            συνιδιοκτησία με ποσοστά πέραν των δυο ατόμων, εταιρικά αυτοκίνητα και καλά για δουλιές εταιρειών (χρονομισθώσεις, κ.λπ.), ξένες πινακίδες και off shore. Πρέπει να παταχθούν. Αυτοί φοροκλέβουν και ζούν εις βάρος μας.

                                            Τα τζιπ απ την άλλη γιατί να έχουν μικρότερα τεκμήρια δεν το κατάλαβα, αυτά συντηρούνται με λιγότερα χρήματα, όταν το Cherokee 3,700 cc έχει τεκμήριο 25,000 euro τον χρόνο περίπου, ή είναι καλύτερα για τις φυσικές καταστροφές που βιώνουμε στην Ελλάδα και σου λέει το κράτος εμμέσως πάρε τζιπ για να είσαι σίγουρος μην σε πάρει κανά ποτάμι?

                                            Κάποτε ο Μανιατόπουλος είχε βγάλει διαμαρτυρία στις εφημερίδες γιατί με αυτά τα συστήματα των τεκμηρίων κάποιοι εισαγωγείς αντιμετωπίζονται προνομιακά και έχουν και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

                                            Το 85% των αυτοκινήτων στην ελλάδα πάνω από 2,000 cc είναι τζιπ αν αυτό λέει κάτι

                                            Και μια και λέμε για τεκμήρια διαβίωσης, 4,000 έλληνες ξέχασαν να δηλώσουν τα σκάφη τους ενώ δεν ξέρω και εγώ πόσοι ακόμα τα έχουν με σημαίες από κάτι άγνωστες χώρες και φυσικά δεν καταβάλλουν τίποτα στο ελληνικό κράτος.

                                            ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr