-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Χαίρομαι που εδώ μέσα τουλάχιστον ξέρουμε γιατί παίρνουμε alfa romeo. Χοντρά προβλήματα πάντως για να καθησυχάσω το φίλο δεν βγάζει. Αν είναι μέσα στα πράγματα θα ξέρει ότι άλλα μοντέλα με μεγάλες πωλήσεις (π.χ. της Peugeot) έχουν βγάλει τρελά προβλήματα. Δόξα το θεώ καλά είμαστε. Και στο κάτω-κάτω πώς θα καταλάβεις ότι είναι alfa άμα δεν τρίζει και λίγο;
Ας μην αναλωθούμε όμως σε αστεία προβλήματα της 147. Το topic αναφέρεται σε ένα έργο τέχνης και καλό είναι να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε...Στο πρώτο πλύσιμο μπήκε νερό στα φλάς (και στα δύο).
-
alfista έγραψε:
Χαίρομαι που εδώ μέσα τουλάχιστον ξέρουμε γιατί παίρνουμε alfa romeo. Χοντρά προβλήματα πάντως για να καθησυχάσω το φίλο δεν βγάζει. Αν είναι μέσα στα πράγματα θα ξέρει ότι άλλα μοντέλα με μεγάλες πωλήσεις (π.χ. της Peugeot) έχουν βγάλει τρελά προβλήματα. Δόξα το θεώ καλά είμαστε. Και στο κάτω-κάτω πώς θα καταλάβεις ότι είναι alfa άμα δεν τρίζει και λίγο;
Ας μην αναλωθούμε όμως σε αστεία προβλήματα της 147. Το topic αναφέρεται σε ένα έργο τέχνης και καλό είναι να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε...agisd έγραψε:
Στο πρώτο πλύσιμο μπήκε νερό στα φλάς (και στα δύο).Καλά φιλαράκι εσύ δεν παίζεσαι!!Εδώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο ποίημα και εσύ μας λές για το νερό που μπήκε στα φλας.Και εγώ σου λέω ότι στην δικιά μου όχι μόνο νερό δεν μπαίνει αλλά ούτε καί έχουν εμφανιστεί οποιαδήποτε προβλήματα,με σκληρή χρήση 21μηνών.Και δεν είμαι ο μοναδικός 'τυχερός'.Αμάν πια με αυτή την καραμέλα για τις βλάβες των ιταλικών!Για ρωτήστε και μερικούς ιδιοκτήτες 307,Golf ,Polo να σας πουν στοιχεία περί της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων τους!
(μην παρεξηξηθείς,φιλικά τα γράφω,απλά το κακό έχει παραγίνει με φήμες και μόνο φήμες)
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Στο πρώτο πλύσιμο μπήκε νερό στα φλάς (και στα δύο).
Και σε καινουργιο πολο τα ηλεκτρικα τρελαθηκανε,και κλειδωσανε τις πορτες,δεν ανεβοκατεβαιναν τα παραθυρα,και τα φλας δεν αναβανε.
και σε ενα σιβικ στην εθνικη εφυγε ολοκληρη η ηλιοροφη στα καλα καθουμενα.
Αν βγαζει καπου αυτη η συζητηση να κατσω να θυμηθω κιαλλα τραγελαφικα...
Και εγω εχω μια 147 εδω και 1,5χρονο και δεν εχω κανενα προβλημα,εκτος απο εναν-δυο τριγμους,που σε σχεση με τους τριγμους σε 206 φιλου δεν πιανουν μια -
Προφανώς δεν χρειάζεται να χαλάσουμε το topic με το να ασχοληθούμε με το αστείο post του agisd. Ξέρουμε πολύ καλά τι αμάξι έχουμε. Όσο για τους υπόλοιπους ας τους αφήσουμε στον πόνο τους.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Προφανώς δεν χρειάζεται να χαλάσουμε το topic με το να ασχοληθούμε με το αστείο post του agisd. Ξέρουμε πολύ καλά τι αμάξι έχουμε. Όσο για τους υπόλοιπους ας τους αφήσουμε στον πόνο τους.Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σας άρεσε το ποστ μου. Το αυτοκίνητο έχει καλά στοιχεία αλλά και πολλά μειονεκτήματα, τα σημαντικοτερα έχουν να κάνουν με την ποιότητα των υλικών, την σχεδίαση για τα κρας-τεστς, παλιός κινητήρας κλπ. Απλώς ανέφερα σαν παράδειγμα το νερό στα φώτα, εμένα μου έκανε εντύπωση. Τόσο καιρό στα φόρουμ VW δεν άκουσα κανέναν να εχει αντιστοιχο πρόβλημα, που σημαίνει ότι ο προμηθευτής της VW έχει λύσει τα προβλήματα στεγανοποίησης των φώτων ενώ αυτός της Fiat δεν τα έχει λύσει (εν ετος 2002, επίσης ένα Stilo που παρκάρει κάτω από το σπίτι μου, είχε νερο και στους δυο προβολείς). Δες τε ποια είναι η κατάσταση στην Fiat σήμερα.
Μετα τις εμπερείες με την Αλφα μου άρεσε καθώς ήταν και αρκετά ευκολοδήγητο αλλά γενικά είναι πολύ ακριβό.
-
Agisd όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων.Είναι σαφές γιατί έχεις VW και γιατί έχω Αlfa.Χωρίς να θέλω να πώ ότι έχεις δίκιο ή άδικο,θέλω να πιστέυω ότι οι περισσότεροι εδώ στο forum έχουμε ιεραρχήσει την ποιότητα αρκετά χαμηλά σε σχέση με άλλα στοιχεία ενός αυτοκινήτου (συμπεριφορά,σχεδίαση,smiles/hour,...)Αν πάλι κάνω λάθος,συγγνώμη.
-
Αστον να λέει...
άστον να λέει....
Εκείνος μόνο ξέρει...
και μέσα του θα κλαίει... -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Agisd όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων.Είναι σαφές γιατί έχεις VW και γιατί έχω Αlfa.Χωρίς να θέλω να πώ ότι έχεις δίκιο ή άδικο,θέλω να πιστέυω ότι οι περισσότεροι εδώ στο forum έχουμε ιεραρχήσει την ποιότητα αρκετά χαμηλά σε σχέση με άλλα στοιχεία ενός αυτοκινήτου (συμπεριφορά,σχεδίαση,smiles/hour,...)Αν πάλι κάνω λάθος,συγγνώμη.Ναι, μου αρέσουν τα ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά ο λόγος που πήρα VW ήταν επειδεί δίνανε ένα αυτοκίνητο 2.8λτ και 174 ιππων σε χαμηλή τιμή.
Συγνώμη που θα σας στενοχωρήσω, αλλά οι κινητήρες της Αλφα είναι για κλάματα.
-
Αχ καημένε Στέφανε. Τι στενοχώρια σου επιφύλασε η μοίρα νυχτιάτικα...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ναι, μου αρέσουν τα ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά ο λόγος που πήρα VW ήταν επειδεί δίνανε ένα αυτοκίνητο 2.8λτ και 174 ιππων σε χαμηλή τιμή.
Συγνώμη που θα σας στενοχωρήσω, αλλά οι κινητήρες της Αλφα είναι για κλάματα.
Aστα να πανε....και γω καθε φορα που τον ακουω να φωναζει,τα κλαμματα βαζω... εκει κοντα στις 7000στροφες,αληθεια τα vw που εχουν κοφτη?
Εχω εναν φιλο ο οποιος με δουλευε για τα ιταλικα,και μετα για τον τροπο που οδηγουσα,οτι ειμαι καυ@@γκαζος,καιω πολυ κλπ.Ε λοιπον οταν του την εδωσα να την οδηγησει,δεν επεσε κατω απο τις 5000στροφες και φτανωντας μου κανει,τωρα καταλαβαινω γιατι οδηγεις ετσι,με τετοιον ηχο θελεις....ΝΑ Τ'ΑΚΟΥΣ!!!!!!Και δεν νομιζω οτι 120 αλογα απο 1600κιβυκα ειναι για κλαμματα,κιας μη μπουμε σε συγκρισεις με τους κινητηρες των γερμανων me ta 75 και κατι ψιλα αλογα...
Και οι bialbero για κλαμματα ειναι?η μηπως ο νεος multijet diesel που πηρε προσφατα και βραβειο?αναφερω αυτα τα 2 παραδειγματα γιατι αυτα μου ηρθαν τωρα στο μυαλο.
Το κακο ειναι οτι για αλλο πραγμα μιλαει το τοπικ,και εμεις αναλωνομαστε σε μικροτητες,και σε συζητησεις που ουτε τελειωμο εχουν,ουτε ακρη θα βγαλουμε γιατι εσυ θα λες οτι οι κινητηρες μας ειναι για κλαματα και εμεις οτι 2.8=174αλογα ειναι για γελια...
Agisd φιλικα παντα ετσι???!!!Ελπιζω να μην με παρεξηγησεις Με γεια σου με χαρα σου το αμαξι που εχεις παρει για τους λογους σου,με γεια μας και μας που διαλεξαμε με βαση την κριση μας,δωσαμε οσα λεφτα δωσαμε,για να παρουμε ενα αμαξι,που δεν το θεωρουμε σκουπιδι...
ειλικρινα δεν θα ηθελα να συνεχισουμε αυτη τη συζητηση -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
Ναι, μου αρέσουν τα ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά ο λόγος που πήρα VW ήταν επειδεί δίνανε ένα αυτοκίνητο 2.8λτ και 174 ιππων σε χαμηλή τιμή.
Συγνώμη που θα σας στενοχωρήσω, αλλά οι κινητήρες της Αλφα είναι για κλάματα.
Aστα να πανε....και γω καθε φορα που τον ακουω να φωναζει,τα κλαμματα βαζω... εκει κοντα στις 7000στροφες,αληθεια τα vw που εχουν κοφτη?
Εχω εναν φιλο ο οποιος με δουλευε για τα ιταλικα,και μετα για τον τροπο που οδηγουσα,οτι ειμαι καυ@@γκαζος,καιω πολυ κλπ.Ε λοιπον οταν του την εδωσα να την οδηγησει,δεν επεσε κατω απο τις 5000στροφες και φτανωντας μου κανει,τωρα καταλαβαινω γιατι οδηγεις ετσι,με τετοιον ηχο θελεις....ΝΑ Τ'ΑΚΟΥΣ!!!!!!Και δεν νομιζω οτι 120 αλογα απο 1600κιβυκα ειναι για κλαμματα,κιας μη μπουμε σε συγκρισεις με τους κινητηρες των γερμανων me ta 75 και κατι ψιλα αλογα...
Και οι bialbero για κλαμματα ειναι?η μηπως ο νεος multijet diesel που πηρε προσφατα και βραβειο?αναφερω αυτα τα 2 παραδειγματα γιατι αυτα μου ηρθαν τωρα στο μυαλο.
Το κακο ειναι οτι για αλλο πραγμα μιλαει το τοπικ,και εμεις αναλωνομαστε σε μικροτητες,και σε συζητησεις που ουτε τελειωμο εχουν,ουτε ακρη θα βγαλουμε γιατι εσυ θα λες οτι οι κινητηρες μας ειναι για κλαματα και εμεις οτι 2.8=174αλογα ειναι για γελια...
Agisd φιλικα παντα ετσι???!!!Ελπιζω να μην με παρεξηγησεις Με γεια σου με χαρα σου το αμαξι που εχεις παρει για τους λογους σου,με γεια μας και μας που διαλεξαμε με βαση την κριση μας,δωσαμε οσα λεφτα δωσαμε,για να παρουμε ενα αμαξι,που δεν το θεωρουμε σκουπιδι...
ειλικρινα δεν θα ηθελα να συνεχισουμε αυτη τη συζητησηΓιατί είμαι εκτός θέματος; Το τοπικ πήγε στα προβλήματα που παρουσιάζουν τα 147 και ανάφερα τι παρατήρησα εγώ.
Εχω ξαναγράψει για το αυτοκίνητο και έχω γράψει πολύ καλά λόγια για την σχεδίαση, τα φρένα και το στήσιμο.
Το οτι ειναι παλιος ο TS το λένε και οι ιδιοκτήτες 147 του φορουμ, όχι μονο εγώ.
Είναι προφανές οτι η GTA έχει εξαιρετικό κινητήρα αλλά αυτός είναι ο V6. Δεν εχει καμμιά σχέση με τον TS.
Για το δικό μου αυτοκίνητο οι 174 ίπποι είναι SAE και οχι DIN, σε DIN θα ήταν περισσότεροι. Είναι ο 12v VR6 ο οποίος προσφερόταν γιατι ήταν ποιο φθηνός από το νεότερο 24v VR6 με 200 ίππους SAE και η απόδοση του είναι πολύ καλή (διάβασε θρεντ ιπποδύναμη και ροπή από τον Γαβριήλ). Σίγουρα μπορείς να ανεβάσεις 7000 στροφές (ή σχεδόν), σπάνια το κάνω γιατί δεν χρειάζεται. Ο κινητήρας εχει φοβερή ισχύς από τις 1000 στροφές και εκπληκτικό ήχο (διαβασε σχετικά τεστ).
Παράδειγμα¨Όταν πήραμε την 147, το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να ανέβει την ανηφορα από το υπόγειο πάρκινγ του μοσχού. Γιατί; Γιατι δεν εχει καθόλου ροπή χαμηλά (σαν παλιάς σχεδιάσεως) σε σχέση με τα κιλά του αυτοκινήτου. Στο VR6 σε ανάλογες περιπτώσεις απλώς βάζεις 1η και αφήνεις το συμπλέκτη και φεύγει μόνο του (χωρίς να πατάς γκάζι).
Tελειώνοντας, γιατί είναι αργά και εδώ, να ξαναπώ ότι το αυτοκίνητο μου άρεσε αλλά χρειάζεται καλύτερους κινητήρες 1.6-2.0lt.
-
Άντε ρε παιδιά αφήστε τον τύπο. Είναι σα να προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου ότι για μια Ferrari αξίζει να δώσεις 100 μύρια. Είναι αυτό που λέγαμε για την ψυχή, που δυστυχώς κάποιοι ίσως δεν θα νιώσουν ποτέ.
Περιμένω το topic να συνεχιστεί με την αφήγηση της πολυαναμενόμενης εμπειρίας του 147 GR. -
Κάπου εδώ θα παρέμβω κι εγώ,και νομίζω είμαι ο πιο κατάλληλος να κρίνει αν κάποια ποστ είναι εντός ή εκτός θέματος,καθότι εγώ το ξεκίνησα.Λοιπόν,ο agisd καλά κάνει και γράφει για τα προβήματα των 147,αλλά εγώ έχω ξεκινήσει ένα θέμα για την έκδοση GTA συγκεκριμένα.Παρόλα αυτά,επειδή έχει εξελιχθεί σε διαμάχη ιταλόφιλων 'συναισθηματικών' εναντίον 'κρυόκολων' (συγγνώμη κιόλας για τη λέξη) γερμανών,έχω να πω το εξής κρίνοντας ουδέτερα καθότι ποτέ δεν είχα μια ιδιαίτερη συμπάθεια για συγκεκριμένη μάρκα αλλά για συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Η Alfa Romeo με την 147,έφτασε σύμφωνα με όλα τα περιοδικά,σε ποιότητα τους γερμανούς.Αυτό είναι γεγονός και σας παραπέμπω και σε παλιότερη συγκριτική δοκιμή των Τροχών,147 εναντίον Audi A3.Από την άλλη,με η 147 έχασε μέρος της σπιρτάδας που είχαν οι Alfa μέχρι τότε όσον αφορά τη συμπεριφορά της στο δρόμο.Για να μη σας κουράζω,με λίγα λόγια θέλω να πω το εξής:και οι μεν (ιταλόφιλοι) και οι δε (γερμανόφιλοι) έχετε κάποιο άδικο:οι γερμανοί άρχισαν να πλησιάζουν τους ιταλούς στη συμπεριφορά και οι ιταλοί τους γερμανούς στην ποιότητα.Παρατηρείται αυτή η αλλαγή ρόλων που 'διακόπηκε'για λίγο με την παρουσίαση των δύο GTA (156 και 147) οι οποίες ξαναέβαλαν τα πράγματα στη θέση τους και έδωσαν τροφή για όνειρα στους απανταχού Αλφίστι, αλλά θα συνεχιστεί,και μάλιστα με τη Seat να παρουσιάζει μοντέλα με ταπεραμέντο αντίστοιχο της Alfa,και σχεδιαστικά και ως συμπεριφορά στο δρόμο και συναίσθημα.Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός,αλλά σε λίγο δε θα παίρνουμε Alfa για τους λόγους που την παίρναμε μέχρι τώρα,αλλά για την ποιότητα κλπ,στοιχεία δηλαδή που μέχρι πρότινος ήταν αποκλειστικότητα των γερμανών.
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Κάπου εδώ θα παρέμβω κι εγώ,και νομίζω είμαι ο πιο κατάλληλος να κρίνει αν κάποια ποστ είναι εντός ή εκτός θέματος,καθότι εγώ το ξεκίνησα.Λοιπόν,ο agisd καλά κάνει και γράφει για τα προβήματα των 147,αλλά εγώ έχω ξεκινήσει ένα θέμα για την έκδοση GTA συγκεκριμένα.Παρόλα αυτά,επειδή έχει εξελιχθεί σε διαμάχη ιταλόφιλων 'συναισθηματικών' εναντίον 'κρυόκολων' (συγγνώμη κιόλας για τη λέξη) γερμανών,έχω να πω το εξής κρίνοντας ουδέτερα καθότι ποτέ δεν είχα μια ιδιαίτερη συμπάθεια για συγκεκριμένη μάρκα αλλά για συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Η Alfa Romeo με την 147,έφτασε σύμφωνα με όλα τα περιοδικά,σε ποιότητα τους γερμανούς.Αυτό είναι γεγονός και σας παραπέμπω και σε παλιότερη συγκριτική δοκιμή των Τροχών,147 εναντίον Audi A3.Από την άλλη,με η 147 έχασε μέρος της σπιρτάδας που είχαν οι Alfa μέχρι τότε όσον αφορά τη συμπεριφορά της στο δρόμο.Για να μη σας κουράζω,με λίγα λόγια θέλω να πω το εξής:και οι μεν (ιταλόφιλοι) και οι δε (γερμανόφιλοι) έχετε κάποιο άδικο:οι γερμανοί άρχισαν να πλησιάζουν τους ιταλούς στη συμπεριφορά και οι ιταλοί τους γερμανούς στην ποιότητα.Παρατηρείται αυτή η αλλαγή ρόλων που 'διακόπηκε'για λίγο με την παρουσίαση των δύο GTA (156 και 147) οι οποίες ξαναέβαλαν τα πράγματα στη θέση τους και έδωσαν τροφή για όνειρα στους απανταχού Αλφίστι, αλλά θα συνεχιστεί,και μάλιστα με τη Seat να παρουσιάζει μοντέλα με ταπεραμέντο αντίστοιχο της Alfa,και σχεδιαστικά και ως συμπεριφορά στο δρόμο και συναίσθημα.Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός,αλλά σε λίγο δε θα παίρνουμε Alfa για τους λόγους που την παίρναμε μέχρι τώρα,αλλά για την ποιότητα κλπ,στοιχεία δηλαδή που μέχρι πρότινος ήταν αποκλειστικότητα των γερμανών.Δεν κατάλαβα γιατί μου επιτεθήκαν οι άλλοι. Εγώ έγραψα πολλά θετικά για το αυτοκίνητο και πράγματι μου αρέσει (το οδήγησα για 1500χμ) αλλά επηδεί έχω εμπειρίες από καλά αυτοκίνητα έγραψα και για τα μειονεκτήματα που εχει σε σχέση με αυτά τα αυτοκίνητα (όχι σε σχέση με Λεον 1.6). Και ούτε είμαι φανατικός γερμανόφιλος να θάβω καθε τι μη γερμανικό. Παλιά είχα με Lancia Prisma 1.3 και το αυτοκίνητο των ονείρων μου είναι η Modena.
Απλά είναι δύσκολο να βρεις καλύτερο κινητήρα από τον 1.8 turbo της VAG και τα αυτοκίνητα που τον χρησιμοποιούν έχουν μεγάλο πλεονέκτημα.
Πρέπει και η Αλφα να βγάλει κινητήρες light turbo (όπως κάνουν και οι Σουηδοί) αλλά μέσα στην κρίση που περνούν δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ για τέτοιο πρόζεκτ.
-
Agisd το 'λάθος' που έκανες είναι ότι σε ένα θέμα για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων,το οποίο φέρει και κάποια ΘΡΥΛΙΚΑ διακριτικά , αναφέρθηκες σε θέματα ποιότητας, δίνοντας την εντύπωση ότι μόνο αυτό σε απασχολεί. Μάλλον εντύπωσή μου είναι , αλλά ο τρόπος που σχολίασες τις Αlfa έβγαλε προς τα έξω μία 'κακία'.Για αυτό και η επίθεση που λες ότι δέχτηκες.Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι μπορεί οι Alfisti στις συζητήσεις μεταξύ τους να λένε και για διάφορα προβλήματα των 'κάρων' τους, αλλά αν τους θίξει κάποιος (πόσο μάλλον άδικα) την Alfa τους , πέφτουν πάνω του να τον φάνε!!!
Και κάτι άλλο:καλό το 1.8Τ του VAG αλλά μην πορώνεσαι τόσο.Έχεις ακούσει T.S. (1.8 και 2.0) να στροφάρει στις 7000;Ανεπανάληπτος! (και δεν είναι και τόσο ψόφιος.... ) Άλλωστε στα σπορ αυτοκίνητα ταιρίαζουν περισσότερο τα ατμοσφαιρικά μοτέρ.Μέχρι και η 360 ατμοσφαιρικό μοτέρ έχει!Και για να μην τρελαινόμαστε με θέματα ποιότητας και άλλες χαζομάρες, τι έχετε να πείτε για τιν 156 GTAm που παρουσιάστηκε στο σαλόνι της Bolognia ;
    
-
Alfisti έλεος πια.... Αν σας αρέσει τόσο πολύ ο ήχος του
κινητήρα αγοράστε έναν να τον ακούτε κάθε μέρα.....και ξεχάστε την
κατηγορία αυτοκινήτων που θέλει να χτυπήσει η AR.Με 60,000 Ευρω που κοστίζει η 156 GTA και βέβαια ενδιαφέρει αν στο πρώτο πλύσιμο μπήκε νερό στα φλας, και βέβαια θα τρελαινόμαστε για την
ποιότητα και άλλες τέτοιες χαζομάρες εκτός αν αυτοί που εκφέρουν
γνώμες θεωρούν στραγάλια το 60 χιλιαρικα οπότε θα βλέπαμε και
πολλές Alfa να κυκλοφορούν.Χαζομάρες είναι να διαβάζω σχόλια του στύλ 'κλαίω όταν ακούω τον
κινητήρα στις 7,000 στροφές' η '....το αυτοκίνητο βάζει και την ψυχή του'. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Περιμένω το topic να συνεχιστεί με την αφήγηση της πολυαναμενόμενης εμπειρίας του 147 GR.Δυστηχώς η παράκληση μου δεν έγινε δεκτή. Makinen μάλλον το λάθος το χρεώνω σε σένα. Σου έχουν ξεφύγει πολλά πράγματα από τη στρατηγική της Alfa Romeo. Αυτό όμως που εύκολα καταλαβαίνεις είναι ότι αδιαμφησβήτητα και οι σημερινές Alfa έχουν αυτό το κάτι που θα συγκινήσει τον πραγματικό οδηγό. Ο ευθειάκιας ευχαρίστως να πάει να πάρει ένα Toledo 180 μουλάρια από τον περίφημο 1.8Τ των Γερμανών. Το αμάξι για εμένα δεν λέει τίποτα πέρα από τις επιδόσεις στις ευθείες. Το να κοροιδεύετε εταιρίες σαν την ΒΜW ή την Alfa Romeo επειδή ψηφίζουν ατμόσφαιρα μάλλον εσας τους ίδιους περιγελά.
Όσο για τους υπόλοιπους έχω μια απορία. Μπήκα εγώ ποτέ να γελάσω με την ΤΟΥΟΤΑ; Ασχολήθηκα ποτέ με τους καραγκιόζηδες που παίρνουν Golf επειδή είναι Golf; Άντε τελιώνετε. Σας έχουμε όλους γραμμένους γιατί πολύ απλά κοροιδεύετε κάτι που δεν είστε ικανοί να καταλάβετε!
Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας. Στέφανε καταπληκτική η GTAm. Αν και ως κλασικός ιταλόφιλος θα προτιμούσα οι φωτογραφίες να είναι σε κόκκινο... -
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Alfisti έλεος πια.... Αν σας αρέσει τόσο πολύ ο ήχος του
κινητήρα αγοράστε έναν να τον ακούτε κάθε μέρα.....και ξεχάστε την
κατηγορία αυτοκινήτων που θέλει να χτυπήσει η AR.Με 60,000 Ευρω που κοστίζει η 156 GTA και βέβαια ενδιαφέρει αν στο πρώτο πλύσιμο μπήκε νερό στα φλας, και βέβαια θα τρελαινόμαστε για την
ποιότητα και άλλες τέτοιες χαζομάρες εκτός αν αυτοί που εκφέρουν
γνώμες θεωρούν στραγάλια το 60 χιλιαρικα οπότε θα βλέπαμε και
πολλές Alfa να κυκλοφορούν.Χαζομάρες είναι να διαβάζω σχόλια του στύλ 'κλαίω όταν ακούω τον
κινητήρα στις 7,000 στροφές' η '....το αυτοκίνητο βάζει και την ψυχή του'.ttcq σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,τις χαζομαρες που αναφερεσαι εγω τις ειπα...για το κλαματα θελησα να διασκεδασω το οτι οι κινητηρες της αλφα ειναι για κλαμματα,το αλλο το ειπε ο δημοσιογραφος του quattroruote,δε ξερω αν το εχεις ακουστα.
1ον το φλας που μπηκε νερο δεν ειναι της 156,και θελεις να μου πεις οτι εσυ απογοητευτηκες τωρα και δεν θα παρεις την GTA...?
Αυτον τον 1.8Τ που τοσο εκθειαζετε τον ξερω απο πρωτο χερι οπως και τα περι ποιοτητας για τα οποια κοκορευστε.Ο πατερας μου εχει ενα audi A4 tq,5ετων και απο προβληματα αλλο τιποτα,τρικσιματα θελετε?η αλφα μπροστα στο audi ειναι παναγια.το τουρμπο εσπασε στα 20000χλμ και πριν πειτε οτι δεν ξεραμε να το δουλευουμε,σαν λεω οτι καθε μερα το αφηνε να κρυωσει,λαδια καθε 5000χλμ,δεν το πιεζε ποτε κρυο κλπ.ολα αυτα βεβαια πρεπει να κανει κανεις επειδη ο κινητηρας ειναι υπερεξελιγμενος?να το χεσω,και στη τελικη εσπασε επειδη ενα σωληνακι δεν εδινε λαδι,ωραια αξιοπιστια.συνεχιζω,ενω γυρναγανε απο βολτα στη νεα μακρη,και ενω ηταν καπου στον διονυσο,βλεπουν καπνους να βγαινουν,παει νανοιξει το καπο,φλογες!!!ενα λαστιχακι ειχε ξεκολησει απο καπου,ακουμπαγε πανω στην τουρμπινα και πηρε φωτια,οπως και η επενδυση του καπο,και ευτυχως βρε8ηκε ενας πυροσβεστηρας,αλιωτικα ταμαξι θα ειχε γινει παραναλωμα!Για δες ασφαλεια τα γερμανικα!το καθισμα του οδηγου εχει σπασει ο μηχανισμος που το ρυθμιζεις καθυψος,με αποτελεσμα να κανουμε τραμπαλα,εδω και εναν χρονο επειδη δεν μπορουν να βρουν το ανταλλακτικο.το ταμπλο καρατριζει.η κρεμαγιερα μετα απο 40000χλμ βγηκε off,ανηκουστο,κρεμαγιερα στις 40χιλιαδες!!!!!!Αυτο παει να πει αξιοπιστια!!!το οτι οταν βαζαμε σουπερ αμολυβδη δεν επαιρνε μπροστα παρα μονο με την 5η προσπαθεια σας το πα?μονο με απλη δουλευε το εργαλειο!!!απο ηλεκτικα θελετε?οταν αναβες τα αλαρμ,μετα αν αναβες το φλας δε δουλευε...καθολου επικυνδινο και αυτο.επρεπε να ξαναναψεις τα αλαρμ 5-6φορες για να παρουν μπρος τα φλας!Για να μη πω για τους τεχνικους διευθυντες των εξουσιοδοτημενων που μας λεγανε οτι τα τουρμπο μπουκωνουν και να το πηγαινουμε με τριτη τερματισμενη για να ξεμπουκωσει,και ο αλλος δεν ηξερε οτι το τουρμπο πυρακτωνει...
Αυτα τα ολιγα περι αξιοπιστιας γερμανικων!ttcq,μπορει να μην εσκασε τοτε 60000ευρο αλλα και τα 40 που εκανε τοτε στραγαλια δεν ηταν...
και απο μεταπωληση αλλο πραμα αυτα τα γερμανικα,5ετων αμαξι,50000χλμ 13εκατ εκανε τοτε,5 με δυσκολια πιανει τωρα! -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
Το κακο ειναι οτι για αλλο πραγμα μιλαει το τοπικ,και εμεις αναλωνομαστε σε μικροτητες,και σε συζητησεις που ουτε τελειωμο εχουν,ουτε ακρη θα βγαλουμε γιατι εσυ θα λες οτι οι κινητηρες μας ειναι για κλαματα και εμεις οτι 2.8=174αλογα ειναι για γελια...Τώρα και εσύ 147 GR μην γίνεσαι άδικος. Δεν λέω, αν και εκτιμώ την Alfa Romeo ως πρώην ιδιοκτήτης (πριν πολλά χρόνια ΑlfaSud Sprint 1.5-1984), πιστεύω ότι από κινητήρες σήμερα έχει μείνει πίσω. Καλός ο Τwin Spark αλλά χρονολογείται από 6-ετία τουλάχιστον και στα 2.0 λίτρα απέδιδε μέχρι πρόσφατα 150 hp, και βγήκε τώρα με JTS και αποδίδει μόλις 165hp. Aς μην ξεχνάμε τον 1.8Τ του VAG με τα ονομαστικά 150hp (162-170hp πραγματικά), ο οποίος γιά πλάκα από όλους τους tuners (π.χ. ΑΒΤ, MTM, APR, κλπ) 'βγάζει' την κρυμμένη του δύναμη σε 200-210 hp (193hp ονομαστικά, έτσι γιά να κοροϊδεύουν σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες την εφορία και τις ασφαλιστικές). Αν δεν κάνω λάθος ο Twin Spark 1.6 των 'θεωρητικών' 120hp βγάζει τελευταία 113hp γιά λόγους εκπομπής ρύπων. Οσο για κάποιους κινητήρες 1.4 του VAG με 75hp σε κάποια Golf 1.4, υπενθυμίζω ότι τα συγκεκριμένα έχουν καθαρά συντηρητικό προσανατολισμό αυτοκινήτου πόλης.
Αυτά όλα εννοείται με φιλική διάθεση έτσι γιά να μην βλέπουμε τα πράγματα από τη μία πλευρά μόνο, και πάντα σαν φίλος και ιδιαίτερα συμπαθών την Alfa Romeo, ακόμα και σήμερα γιά την οδική της συμπεριφορά, που αποτελεί μία διαχρονική αξία της συγκεκριμένης εταιρείας.
Φιλικά,
Chris -
Εγώ δεν ξέρω καμιά Alfa να έμεινε απο μηχανικό πρόβλημα στη μέση του πουθενά!Τα περισσότερα προβλήματα είναι απλοικά έως αστεία!Και δεν το λέω εγώ αυτό αλλά δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου με χρόνια εμπειρία σε όλα τα αυτοκίνητα.
Ρε συ Ιταλέ (147 GR) πολύ αξιόπιστο αυτό το Α4...Να δώσω την 147 να πάρω ένα τέτοιο που δεν θα βάζει νερό στα φλασάκια...
Alfa 147 GTA.Σχόλια,όψεις και απόψεις...