Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: GP Γερμανίας
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: GP Γερμανίας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Formula 1
    18
    66
    158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης Forza_MS έγραψε:

      Για φέτος αρκεί το μεσαίο της Ινδιανάπολης!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        Ο χρήστης Forza_MS έγραψε:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Άκυρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            [color=red]Μ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              ----------------------- [Fire_Bro]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Τί έγινε πάλι σήμερα....
                Υδραυλικά αυτή τη φορά. Υπάρχει μήπως κάποιο εξάρτημα που δεν έχει γίνει (η αστοχία του) λόγος εγκατάλειψης για τον Raikkonen;
                Τουλάχιστον έσωσε τους τύπους ο Juan.

                Υ.Γ: OT: έλεος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red-spirit last edited by

                  Συγχαρητήρια στην RENAULT για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος -ΣΤΟΠ -Η κατάπτωση της Φερράρι είναι τόση και τέτοια που δεν μου επιτρέπει να πω περισσότερα -ΣΤΟΠ-

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
                    Συγχαρητήρια στην RENAULT για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος -ΣΤΟΠ -Η κατάπτωση της Φερράρι είναι τόση και τέτοια που δεν μου επιτρέπει να πω περισσότερα -ΣΤΟΠ-

                    Τα προβλήματα για την McLaren δεν έχουν... -ΣΤΟΠ-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      http://forum.rscnet.org/attachment.php? ... tid=227851

                      Είναι λίγο μεγάλη η pic αλλά αξίζει 100%

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Τελικά το Xbox σε βοηθάει να καταλαβαίνεις τι απεικονίζουν οι φωτογραφίες. Nice Pic Δημήτρη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Έχετε βρει καμμια φωτογραφία με την εξέδρα της Mercedes με το 'GO KIMI - GO JUAN' ; Έψαξα 2-3 sites αλλά δεν βρήκα καμμία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            arji78 last edited by

                            γκαντ..μαν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              arji78 last edited by

                              δηλαδη ρε γμτ ποσα δαχτυλα επρεπε να δειχνει ο κιμι αν τερματιζε παντα ο 'κουβας'?????????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dv1976 last edited by

                                Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                :evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;

                                Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.

                                1. Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
                                2. Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
                                  Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...

                                Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης DV1976 έγραψε:

                                  :evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;

                                  Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.

                                  1. Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
                                  2. Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
                                    Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...

                                  Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...

                                  Ναι ρε γαμώ, αλλά αν έκανε κάτι τέτοιο, δεν θα του είχαν τρίξει τα δόντια στην ομάδα να το κόψει; Υποτίθεται ότι είναι απ' τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του, γίνεται να κάνει τέτοια βλακεία, να το ξέρει και να μην ασχολείται να το διορθώσει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dv1976 last edited by

                                    Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                    :evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;

                                    Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.

                                    1. Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
                                    2. Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
                                      Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...

                                    Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...

                                    Ναι ρε γαμώ, αλλά αν έκανε κάτι τέτοιο, δεν θα του είχαν τρίξει τα δόντια στην ομάδα να το κόψει; Υποτίθεται ότι είναι απ' τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του, γίνεται να κάνει τέτοια βλακεία, να το ξέρει και να μην ασχολείται να το διορθώσει;

                                    To πρωτο ναι κοβεται. Το δευτερο δε ξερω... Ετσι οδηγαει, αυτο τον οριζει ως οδηγο. Αν και οπως ειπα το πιθανοτερο ειναι οτι φταιει η Mercedes/MacLaren

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                      :evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;

                                      Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.

                                      1. Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
                                      2. Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
                                        Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...

                                      Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...

                                      Ναι ρε γαμώ, αλλά αν έκανε κάτι τέτοιο, δεν θα του είχαν τρίξει τα δόντια στην ομάδα να το κόψει; Υποτίθεται ότι είναι απ' τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του, γίνεται να κάνει τέτοια βλακεία, να το ξέρει και να μην ασχολείται να το διορθώσει;

                                      πιτσιρικάς είναι ακόμη, θα μάθει με τον καιρό!! το προβλημα όμως είναι όταν θα ξεπεράσει τις δέκα νίκες θα πρέπει να οδηγάει ξυπόλητος για να σηκώσει το πρώτο πόδι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pininfarina last edited by

                                        Ο χρήστης DV1976 έγραψε:

                                        :evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;

                                        Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.

                                        1. Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
                                        2. Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
                                          Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...

                                        Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...

                                        Ο οδηγος στο pitstop δεν κανει του κεφαλιου του, ακολουθει στανταρ διαδικασιες, οπως αλλωστε στους γυρους προθερμανσης, τερματισμου κτλ. Λαθη φυσικα γινονται αλλα οχι κατ'εξακολουθηση.

                                        Αν ο Κιμι προτιμα υπερστροφη θα χρησιμοποιει λιγοτερο το traction control.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pininfarina last edited by

                                          Οσο για τον πανηγυρισμο του Αλονσο: Αλλοι πετυχαινουν ασημαντα πραγματα στην καθημερινη τους ζωη και κοκορευονται στους κολλητους τους κτλ. 6 νικες ειναι τεραστιο πραγμα και καλα κανει και το δειχνει για τους αντιπαλους και για οσους δεν το καταλαβαινουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο Σούμι δεν βαρέθηκε να κάνει το Gewinnssprung στο πόντιουμ μετά από νίκες. Μάλιστα ήταν και κάτι που προσδοκούσαμε να δούμε στις απονομές!!

                                            Ο καθένας έχει το σήμα κατατεθέν του!!

                                            Ο Αλόνζο μπορεί του χρόνου να αρχίσει πάλι να μετράει από το 1, οπότε τα περί ποδιών και 84δάκτυλου Σουμάχερ πάνε περίπατο...

                                            Επίσης μέχρι το 15 μετράς άνετα, όπως οι διαιτητές στο μπάσκετ όταν καταλογίζουν τα φάουλ (μπουνιά = 10 και το άλλο χέρι δίνει τα επιπλέον 1-5...). Ε, αν πάρει ποτέ πάνω από 15 νίκες σε μία χρονιά, τότε βλέπουμε!!! Όχι πως υπάρχει και μεγάλη περίπτωση να γίνει βέβαια!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr