-
Ο χρήστης Forza_MS έγραψε:
Για φέτος αρκεί το μεσαίο της Ινδιανάπολης!!
-
Ο χρήστης Forza_MS έγραψε:
-
Άκυρο.
-
[color=red]Μ
-
----------------------- [Fire_Bro]
-
Τί έγινε πάλι σήμερα....
Υδραυλικά αυτή τη φορά. Υπάρχει μήπως κάποιο εξάρτημα που δεν έχει γίνει (η αστοχία του) λόγος εγκατάλειψης για τον Raikkonen;
Τουλάχιστον έσωσε τους τύπους ο Juan.Υ.Γ: OT: έλεος...
-
Συγχαρητήρια στην RENAULT για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος -ΣΤΟΠ -Η κατάπτωση της Φερράρι είναι τόση και τέτοια που δεν μου επιτρέπει να πω περισσότερα -ΣΤΟΠ-
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Συγχαρητήρια στην RENAULT για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος -ΣΤΟΠ -Η κατάπτωση της Φερράρι είναι τόση και τέτοια που δεν μου επιτρέπει να πω περισσότερα -ΣΤΟΠ-Τα προβλήματα για την McLaren δεν έχουν... -ΣΤΟΠ-
-
http://forum.rscnet.org/attachment.php? ... tid=227851
Είναι λίγο μεγάλη η pic αλλά αξίζει 100%
-
Τελικά το Xbox σε βοηθάει να καταλαβαίνεις τι απεικονίζουν οι φωτογραφίες. Nice Pic Δημήτρη.
-
Έχετε βρει καμμια φωτογραφία με την εξέδρα της Mercedes με το 'GO KIMI - GO JUAN' ; Έψαξα 2-3 sites αλλά δεν βρήκα καμμία.
-
γκαντ..μαν
-
δηλαδη ρε γμτ ποσα δαχτυλα επρεπε να δειχνει ο κιμι αν τερματιζε παντα ο 'κουβας'?????????
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
:evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.
- Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
- Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...
Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
:evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;
Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.
- Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
- Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...
Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...
Ναι ρε γαμώ, αλλά αν έκανε κάτι τέτοιο, δεν θα του είχαν τρίξει τα δόντια στην ομάδα να το κόψει; Υποτίθεται ότι είναι απ' τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του, γίνεται να κάνει τέτοια βλακεία, να το ξέρει και να μην ασχολείται να το διορθώσει;
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
:evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;
Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.
- Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
- Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...
Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...
Ναι ρε γαμώ, αλλά αν έκανε κάτι τέτοιο, δεν θα του είχαν τρίξει τα δόντια στην ομάδα να το κόψει; Υποτίθεται ότι είναι απ' τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του, γίνεται να κάνει τέτοια βλακεία, να το ξέρει και να μην ασχολείται να το διορθώσει;
To πρωτο ναι κοβεται. Το δευτερο δε ξερω... Ετσι οδηγαει, αυτο τον οριζει ως οδηγο. Αν και οπως ειπα το πιθανοτερο ειναι οτι φταιει η Mercedes/MacLaren
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
:evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;
Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.
- Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
- Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...
Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...
Ναι ρε γαμώ, αλλά αν έκανε κάτι τέτοιο, δεν θα του είχαν τρίξει τα δόντια στην ομάδα να το κόψει; Υποτίθεται ότι είναι απ' τους καλύτερους πιλότους της γενιάς του, γίνεται να κάνει τέτοια βλακεία, να το ξέρει και να μην ασχολείται να το διορθώσει;
πιτσιρικάς είναι ακόμη, θα μάθει με τον καιρό!! το προβλημα όμως είναι όταν θα ξεπεράσει τις δέκα νίκες θα πρέπει να οδηγάει ξυπόλητος για να σηκώσει το πρώτο πόδι
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
:evil: Μα είναι δυνατόν;;; Πείτε μου σας παρακαλώ, υπάρχει περίπτωση ο ίδιος ο Kimi να χαλάει το μονοθέσιό του με το οδηγικό του στυλ; Να είναι πολύ επιθετικός στον κινητήρα ή/και στα λάστιχα (αναφέρομαι στο περιστατικό στον Άγιο Μαρίνο νομίζω). Ή απλώς έχει την απίστευτη ατυχία αυτό το παιδί;;;
Θεωρητικα κατι τετοιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο μιας και υποτιθεται οτι οταν ο οδηγος το παρακανει επεμβαινει το software για να προλαβει το κακο ωστοσο υπαρχουν περιπτωσεις οπου ο οδηγος παιζει ρολο.
- Κατα την διαρκεια των πιτ-στοπ. Εαν κραταει πολυ ψηλα τις στροφες τοτε ο κινητηρας καταπονειται πολυ μιας και δεν ψυχεται
- Εαν χρησιμοποιει πολυ το traction control αφου το συσημα λειτουργει κοβωντας κυλινδρους το οποιο δεν ειναι οτι καλλιτερο για τον κινητηρα. Εαν ο Κιμι κανει κατι απο τα δυο τοτε πιθανοτερο ειναι το 2ο αφου του αρεσει η υπερστροφη.
Ωστοσο το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι ατυχος...
Κατι ασχετο... Αρχιζει και μου τη δινει ο Αλονσο με αυτο που κανει με τα δαχτυλα στο τελος. Ξερουμε να μετραμε μεγαλε...
Ο οδηγος στο pitstop δεν κανει του κεφαλιου του, ακολουθει στανταρ διαδικασιες, οπως αλλωστε στους γυρους προθερμανσης, τερματισμου κτλ. Λαθη φυσικα γινονται αλλα οχι κατ'εξακολουθηση.
Αν ο Κιμι προτιμα υπερστροφη θα χρησιμοποιει λιγοτερο το traction control.
-
Οσο για τον πανηγυρισμο του Αλονσο: Αλλοι πετυχαινουν ασημαντα πραγματα στην καθημερινη τους ζωη και κοκορευονται στους κολλητους τους κτλ. 6 νικες ειναι τεραστιο πραγμα και καλα κανει και το δειχνει για τους αντιπαλους και για οσους δεν το καταλαβαινουν.
-
Ο Σούμι δεν βαρέθηκε να κάνει το Gewinnssprung στο πόντιουμ μετά από νίκες. Μάλιστα ήταν και κάτι που προσδοκούσαμε να δούμε στις απονομές!!
Ο καθένας έχει το σήμα κατατεθέν του!!
Ο Αλόνζο μπορεί του χρόνου να αρχίσει πάλι να μετράει από το 1, οπότε τα περί ποδιών και 84δάκτυλου Σουμάχερ πάνε περίπατο...
Επίσης μέχρι το 15 μετράς άνετα, όπως οι διαιτητές στο μπάσκετ όταν καταλογίζουν τα φάουλ (μπουνιά = 10 και το άλλο χέρι δίνει τα επιπλέον 1-5...). Ε, αν πάρει ποτέ πάνω από 15 νίκες σε μία χρονιά, τότε βλέπουμε!!! Όχι πως υπάρχει και μεγάλη περίπτωση να γίνει βέβαια!!!
Επισημο thread: GP Γερμανίας