-
Θα πρέπει να βαφτεί όλος μαύρος όμως
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Δεν εχει σημασια πως βλεπει ο καθενας μας την 2πορτη 3αρα, αλλα δεν παυει να ειναι Κουπε ακομα και σε 316.Η CLS, σιγουρα δεν ειναι Κουπε, και το RX8 ειναι μια πολυ φρεσκια αποψη περι κουπε.
Οσο για την απολυτα σωστη ερμηνεια της λεξης, δεν εχω καμια αντιρρηση οτι ειναι Γαλλικη και σημαινει κοφτο, άλλα ο χωρος του αυτοκινητου την χρησιμοποιησε για διπορτα αυτοκινητα με σπορ βλεψεις.
Διαφορετικως Κουπε ειναι και το Αστρα hatchback με 2 πορτες, κατι που δεν ειναι, αλλα ειναι το Αστρα Κουπε του Bertone με 3 ογκους.
Σου (ξανά)αναφέρω το παράδειγμα του δίπορτου Impreza. Ή μήπως δεν ήταν σπορ; ή μήπως πιο σπορ από το τετράπορτο;
Ο χώρος του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί διάφορους όρους όπως τον βολεύει για καθαρά μαρκετίστικους/εμπορικούς σκοπούς. Εδώ όλοι θέλουν να γίνουν 'premium'. Ότι η BMW κι η κάθε BMW θέλει να ονομάζει coupe τα τριών όγκων αυτοκίνητά της, δεν σημαίνει ότι ισχύει.
Η ετυμολογία της λέξης είναι αυτή που είναι. Κάποιες εταιρείες χρεώνουν περισσότερο τα δίπορτα (BMW επειδή είναι 'σπορ' ), χωρίς να υπάρχει καμία διαφοροποίηση σε μηχανικά μέρη.
Τα πραγματικά coupe & sport επίσης τα χαρακτηρίζει και η μοναδικότητα του πλαισίου τους. Δεν βασίζονται δηλαδή σε οικογενειακά μοντέλα, άρα πέρα από τα εξωτικά Ferrari, Porsche, Lambo κλπ, μένουν τα RX-8, 350Z και Celica, από αυτά που κυκλοφορούν στην Ευρώπη ευρέως.
Στο τέλος θα πούμε ότι το ΤΤ είναι coupe και σπορ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο τέλος θα πούμε ότι το ΤΤ είναι coupe και **σπορ **:lol:Αυτό αποκλείεται να το πούμε.
-
Παρολο που το ΤΤ δεν μου αρεσει, ΝΑΙ ειναι Κουπε, οπως και το FIAT που ονομαζοταν και Κουπε.
Επισης ολες οι διπορτες 3αρες, ακομα και το ασχημο Σουμπαρου που αναφερθηκε. Ολα αυτα ανηκουν στην συνομοταξια των Κουπε. Ετσι περιγραφονται γενικως, και ετσι παρουσιαζονται και εκει κατατασονται.
Αυτο μπορει ευκολα καποιος να το επιβεβαιωσει. Ο πιο ευκολος τροπος, ειναι ενα ξεφυλλισμα των τελευταιων σελιδων του EVO (Αγγλικου) με τις κατηγοριες αυτοκινητων.
Τωρα πια δειχνουν ωραια Κουπε, ειναι αλλη συζητηση. Το αν μοιραζονται, πατωματα, και αυτο δεν ειναι στοιχειο. Παλια τακτικη απο τα Φιατ 124 Κουπε, εως σημερα. Ενα καλυτερο η Αλφα SZ, που ΑΥΤΟ και εαν ειναι κουπε!!!!
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Παρολο που το ΤΤ δεν μου αρεσει, ΝΑΙ ειναι Κουπε, οπως και το FIAT που ονομαζοταν και Κουπε.Επισης ολες οι διπορτες 3αρες, ακομα και το ασχημο Σουμπαρου που αναφερθηκε. Ολα αυτα ανηκουν στην συνομοταξια των Κουπε. Ετσι περιγραφονται γενικως, και ετσι παρουσιαζονται και εκει κατατασονται.
Αυτο μπορει ευκολα καποιος να το επιβεβαιωσει. Ο πιο ευκολος τροπος, ειναι ενα ξεφυλλισμα των τελευταιων σελιδων του EVO (Αγγλικου) με τις κατηγοριες αυτοκινητων.
Τωρα πια δειχνουν ωραια Κουπε, ειναι αλλη συζητηση. Το αν μοιραζονται, πατωματα, και αυτο δεν ειναι στοιχειο. Παλια τακτικη απο τα Φιατ 124 Κουπε, εως σημερα. Ενα καλυτερο η Αλφα SZ, που ΑΥΤΟ και εαν ειναι κουπε!!!!
κι επειδή τα 'χει το EVO εκεί; κι ο ΣΕΑΑ τα κατατάσσει διαφορετικά. Είπαμε, άλλο τι παρουσιάζεται κι άλλο τι ισχύει. Coupe=κεκλιμένη οροφή.-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παρολο που το ΤΤ δεν μου αρεσει, ΝΑΙ ειναι Κουπε, οπως και το FIAT που ονομαζοταν και Κουπε.
Επισης ολες οι διπορτες 3αρες, ακομα και το ασχημο Σουμπαρου που αναφερθηκε. Ολα αυτα ανηκουν στην συνομοταξια των Κουπε. Ετσι περιγραφονται γενικως, και ετσι παρουσιαζονται και εκει κατατασονται.
Αυτο μπορει ευκολα καποιος να το επιβεβαιωσει. Ο πιο ευκολος τροπος, ειναι ενα ξεφυλλισμα των τελευταιων σελιδων του EVO (Αγγλικου) με τις κατηγοριες αυτοκινητων.
Τωρα πια δειχνουν ωραια Κουπε, ειναι αλλη συζητηση. Το αν μοιραζονται, πατωματα, και αυτο δεν ειναι στοιχειο. Παλια τακτικη απο τα Φιατ 124 Κουπε, εως σημερα. Ενα καλυτερο η Αλφα SZ, που ΑΥΤΟ και εαν ειναι κουπε!!!!
κι επειδή τα 'χει το EVO εκεί; κι ο ΣΕΑΑ τα κατατάσσει διαφορετικά. Είπαμε, άλλο τι παρουσιάζεται κι άλλο τι ισχύει. Coupe=κεκλιμένη οροφή.-
Κεκλιμενη οροφη δεν εχει το ΤΤ? Πιο κεκλιμενη δεν παει!!!!!
Ολες οι τελευταιες 3αρες εχουν κεκλιμενη, οπως και το Αστρα Κουπε, και το SZ. Κεκλιμενη οροφη εχουν ολα σχεδον τα hatchback, δεν σημαινει οτι ειναι κουπε.
Φιλε Ikar, κουπε σημαινει 2πορτο σπορ, με κλειστη οροφη.
Εαν εσυ θελεις να εχεις αλλη αποψη καμια αντιρρηση.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Κεκλιμενη οροφη δεν εχει το ΤΤ? Πιο κεκλιμενη δεν παει!!!!!
Ολες οι τελευταιες 3αρες εχουν κεκλιμενη, οπως και το Αστρα Κουπε, και το SZ. Κεκλιμενη οροφη εχουν ολα σχεδον τα hatchback, δεν σημαινει οτι ειναι κουπε.
Φιλε Ikar, κουπε σημαινει 2πορτο σπορ, με κλειστη οροφη.
Εαν εσυ θελεις να εχεις αλλη αποψη καμια αντιρρηση.
To TT coupe είναι σαν σχήμα, σπορ δεν είναι
Οι 3άρες έχουν και τρίτο όγκο μην το ξαναλέμε. Δεν είναι θέμα δικής μου άποψης είναι θέμα ορισμού και ετυμολογίας
-
και το TT σπορ ειναι ρε lkar.. θα μας τρελανετε εσεις!!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
και το TT σπορ ειναι ρε lkar.. θα μας τρελανετε εσεις!!στα ανέκδοτα
ένα Golf IV με καμπύλες -> σπορ
σαν να λέμε και το Beetle ( ) σπορ (που είναι και coupe )
-
Λιγο παραπανω ειπες οτι δεν ειναι αυτα που εχουν δανεικο πατωμα. Λαθος
Λιγο παραπανω ειπες οτι το ΤΤ δεν ειναι κουπε. Λαθος
Και τωρα μιλας σαν τον Μπαμπινιωτη.
Κουπε συμφωνησαμε τι σημαινει ετυμολογικα, αλλά δεν χρησημοποιειται πια με την καθεαυτου εννοια.
Οπως η λεξη ευσωμος π.χ που σημαινει κανονικα ωραιο σωμα και εμεις την χρησιμοποιουμε για τους ευτραφεις κυριους.
Ikar, δεν χρειαζεται να διαφωνουμε αλλο. Εγω χρησιμοποιω την λεξη κουπε για να περιγραψω τα 2πορτα σπορ 2θεσια ή (2+2) με κλειστη οροφη ασχετα εαν υπαρχει 3ογκος.
Μαλιστα οι 3αρες και το Αστρα κουπε εχουν πολυ κεκκλιμενη οροφη.
Αυτο ας πουμε που δεν εχει κεκλιμενη οροφη, λεγεται και ειανι κουπε.
Αν δεν συνφωνουμε, ασ'το γιατι βγαινουμε εκτος θεματος σιγα σιγα.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Λιγο παραπανω ειπες οτι δεν ειναι αυτα που εχουν δανεικο πατωμα. ΛαθοςΛιγο παραπανω ειπες οτι το ΤΤ δεν ειναι κουπε. Λαθος
Και τωρα μιλας σαν τον Μπαμπινιωτη.
Κουπε συμφωνησαμε τι σημαινει ετυμολογικα, αλλά δεν χρησημοποιειται πια με την καθεαυτου εννοια.
Οπως η λεξη ευσωμος π.χ που σημαινει κανονικα ωραιο σωμα και εμεις την χρησιμοποιουμε για τους ευτραφεις κυριους.
Ikar, δεν χρειαζεται να διαφωνουμε αλλο. Εγω χρησιμοποιω την λεξη κουπε για να περιγραψω τα 2πορτα σπορ 2θεσια ή (2+2) με κλειστη οροφη ασχετα εαν υπαρχει 3ογκος.
Μαλιστα οι 3αρες και το Αστρα κουπε εχουν πολυ κεκκλιμενη οροφη.
Αυτο ας πουμε που δεν εχει κεκλιμενη οροφη, λεγεται και ειανι κουπε.
Αν δεν συνφωνουμε, ασ'το γιατι βγαινουμε εκτος θεματος σιγα σιγα.
διάβασε πιο ΠΑΝΩ για το ΤΤ (coupe KAI σπορ ΔΕΝ) ΚΑΙ τα δύο μαζί!!
καλά, εσύ λέγε και την 316 Ci, coupe (μήπως και σπορ;;; )
-
316 ειναι κουπε κατα σχημα ναι. Σπορ....οχι πια, ισως πριν 30-40 χρονια.
Νομιζω πως ξερω πολυ καλα τι σημαινει σπορ.
Αν και προσφατα πολυ κατασκευαστες αλλαζουν τον ορο σπορ, και τον κολανε σε αυτοκινητα με τα οποια ΠΑΕΙ κανεις για σπορ και δεν κανει με αυτα σπορ.
Π.χ. Η Αλφα 156 Sportwagon, γιατι εχει φρεσκια γραμμη και χωρους (το συζηταμε) για να κουβαλησει καποιος σκι, σερφ, θαλασσια σκι, σνοουμπορντ κλπ.
-
Είχα καλο χειροκινητο Μ3 πληρωμένο 88 χιλ
πήρα Ζ και το έκανα τούρμπο βάζοντας και τροχούς 19 ιντσών με ανάλογα λάστιχα. Περίπου τις 65 χιλ το κόστος
Την κυρία την πούλησα 75 χιλ μετά από 15 μήνες και το Ζ, 51.5 πολύ δύσκολα με όλα τα καλούδια μετά από χρήση ενός έτους.Πάντως το Ζ (έκδοση παραγωγής) είναι πιό φιλικό, λιγότερο αγχωτικό και τα μέγιστα αποτελεσματικό. Το φοράς. Τη Μ3 για να την πας θέλεις χώρο και πρέπει να ξέρεις! Χαμηλά είναι νεκρή ενώ ο ιάπωνας τσουλάει.
Για την έκδοση τούρμπο, δεν το συζητώ. Απίστευτη ευχαρίστηση.
Με την ευκαιρία και μην γελάστε έγινα κομπλεξικός με τη Μ3 σε σχέση με όλες τις μετατροπές που κυκλοφορούν, αλλά και σε σχέση με τις περίπου φτιαγμένες. Το Ζ είναι μοναδικό. Σε συνδυασμό και με τη συναισθηματική αξία που έχει για μένα, πάλι Ζ θα έπαιρνα.
Μακάρι ο φίλος που το πήρε να το χαίρεται. Λέει!
Στρατης -
Τώρα εμείς τι να πούμε...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τώρα εμείς τι να πούμε...να πούμε.. 'ευχαριστούμε!'
εκτός του sx δε νομίζω κανείς μας να έχει αρκετή εμπειρία και από τα 2 οχήματα.
-
Sorry αλλά μια διευκρίνιση.
Χαμηλά είναι νεκρή? Δεν είχατε γράψει ότι με 6 και 1000σαλ η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή?
Η μήπως δεν τα θυμάμαι καλά... -
καλα θυμάσαι!
σωστός! Ομως άλλο η αίσθηση, άλλο οι χρόνοι. Και επι του προκειμένου, σε σχέση με το Ζ με τις τουρμπίνες..., καμία σχέση
Η Μ3, Δεν σκορτσάρει, δεν αγκομαχάει, αλλά δεν πάει. Το ταχύμετρο δεν ανεβαίνει.
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο. Καμιά φορά ο ενθουσιασμός για από εκεί και πέρα, μας εκθέτει για ότι σχολιάζουμ,ε σε σχέση με τα χαμηλά! Οταν συγκρίνεις προσγειώνεσαι και βέβαια εκτείθεσαι!
Σευχαριστώ για την παρέμβαση.
Σ -
Εγώ ευχαριστώ για την διευκρίνιση! Νόμιζα πως το 'δεν πάει' ήταν με αναφορά στο ατμοσφαιρικό 350Ζ.
Εφόσον όμως μιλάμε για το διπλοτούρμπινο... -
Στρατη, τα Μ3 & Μ5 κανουν για καθε μερα ή ειναι για 'μια στο τοσο'?
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
....Μ3 πληρωμένο 88 χιλ...την πούλησα 75 χιλ
....Ζ περίπου τις 65 χιλ το κόστος...51.5 πολύ δύσκολα με όλα τα καλούδια μετά από χρήση ενός έτους.Χμμμ. η Μ3 σε 85% της αξίας αγοράς και το Ζ στο 80%. Μετράει το όνομα της BMW και της Μ3 καθώς επίσης και η δυσπεψία που έχει ο μέσος Ελληνας στο συνδυασμό πολλών ευρώ και το όνομα Nissan. Eπίσης (IMHO) και το γεγονός ότι οι μετατροπές απαξιώνονται γρήγορα.
Πιστεύω οτι όταν θελήσω (αναγκαστώ! ) να πουλήσω το Ζ ( ) υπάρχουν δύο εκδοχές: α) λόγω σπανιότητος, θα κρατήσει μια σχετικά καλή τιμή ή β) για τον ίδιο λόγο, και επειδή θα απευθύνομαι σε μικρό κοινό (εξαιρούνται όλες οι γυναίκες, καθώς και άντρες με άποψη περι Fame Story, κτλ - ο νοών νοήτω ) θα πιάσω πάτο.
Πάντως το Ζ (έκδοση παραγωγής) είναι πιό φιλικό, λιγότερο αγχωτικό και τα μέγιστα αποτελεσματικό. Το φοράς.
Ναί!
Για την έκδοση τούρμπο, δεν το συζητώ. Απίστευτη ευχαρίστηση.
Αξίζει τα 6.000 ευρώ+ για οδήγηση κατα κανόνα σε δημόσιους δρόμους? Η είναι too much?
Το Ζ είναι μοναδικό. Σε συνδυασμό και με τη συναισθηματική αξία που έχει για μένα, πάλι Ζ θα έπαιρνα.
Μακάρι ο φίλος που το πήρε να το χαίρεται. Λέει!
ΣτρατηςΚάτι άκουσα ότι 'αναγκαστήκατε' και εσείς να το πουλήσετε...για κάτι πιο γρήγορο και πιο γερμανικό?
new 350Z ή used M3;