-
Ο χρήστης tel έγραψε:
και επανήλθε όταν την μεταφέραν και πίσω.
SZ 3.0 V6
155 2.0T Q4
164 Q4
Crosswagon Q4
159 Q4
Brera Q4Aν θεωρεις αυτοκινητα αυτες τις βλακειες...λυπαμαι για το γουστο σου!
Κόψε τη
-
cavallino: ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!
-
Ο χρήστης tel έγραψε:
και επανήλθε όταν την μεταφέραν και πίσω.
SZ 3.0 V6
155 2.0T Q4
164 Q4
Crosswagon Q4
159 Q4
Brera Q4Aν θεωρεις αυτοκινητα αυτες τις βλακειες...λυπαμαι για το γουστο σου!
-
ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
-
ο cavalino τα ειπε σωστα! 'κοψε την mlk'
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Παρακινόμενος από το αντίστοιχο (και αντίστροφο) thread για τα βρετανικά αυτοκίνητα, παραθέτω την παρακάτω είδηση (πηγή: REUTERS).Ferrari says it has sold a record 4,900 of its sleek speed machines last year for an annual turnover of 1.5 billion euros.
In 2003, Ferrari sold 4,238 road cars to achieve revenues of 1.26 billion euros and an operating profit of 32 million euros.
Last year, the value of sales was dented by the strength of the euro against the dollar. Ferrari sells about a third of its cars in North America, where it plans to open another two dealerships in Silicon Valley and Las Vegas this year.
The damaging effect of the dollar was more than compensated for by a spike in sales elsewhere in the world. Sales rose 4 percent in the United States last year but were up 38 percent in Japan, 19 percent in Britain and 14 percent in France.
Ferrari said its sales were powered by the 360, which is being phased out, the elegant 612 Scaglietti and the F430, launched last year. This year it will benefit from the convertible Superamerica being launched in Detroit this week.
Αυτό είναι εν μέρη καλό εν μέρη κακό. Απο την μία η Ferrari ειναι πιο πλούσια, απτην άλλη πολλές δεν είναι πια εξωτικά αυτοκίνητα....
Έχει ΄ήδη ανοιξει αντιπροσωπία στη Silicon Valley, αυτός που την άνοιξε λέγεται ARTHUR ZAFIROPOULOS και έχει στην κατοχή του μια απ'τις τρείς F50GT
-
Καμια φωτο. με δελτα HPE 2.0 HF TURBO υπαρχει?
-
ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗ;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗ;Σπύρο να φωνάζεις!!! Επανέρχομαι!
-
Εεεεε;!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εεεεε;!αν θυμάσαι, είχα κάνει φωτορεπορτάζ από το τελευταίο TD στα Μέγαρα
ιδού λοιπόν μια φωτό που ζήτησε ο φίλος:
-
Α, είπα κι εγώ μήπως τελικά αντί για το Μιραφιόρι έκλεισες καμμιά HF 2.0T.
-
Ειχε καποτε ο πατερας μου μια τετοια αλλα 1800. Ενα πραγμα 8υμαμαι πολυ καλα, πόσο καλο τιμονι ειχε.
Ακριβως ιδια εμφανισιακως, ασπρη με τα μαυρα πλαϊνά και την αεροτομη πισω.
-
ΡΕΠΡΙΖ ΑΛΑ ΣΟΥΠΡΑ(ΓΙΑ ΤΗΝ 2ΛΙΤΡΗ ΤΟΥΡΜΠΟ).ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΤΟ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΜΑΤΑ (2ΠΟΡΤΗ,5ΠΟΡΤΗ)??????????????????????
-
Μόλις ανέβασε ο Σπύρος στην προηγούμενη σελίδα (5πορτη).
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Ενα πραγμα 8υμαμαι πολυ καλα, πόσο καλο τιμονι ειχε.Όταν οδήγησα τη συγκεκριμένη το τιμόνι ήταν ολόιδιο με της 147 σε αίσθηση αλλά μακρύτερο σε βήμα. Ένοιωσα σα στο σπίτι μου.
-
ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 'Η DEDRA ΜΑΥΡΗ 2.0L?
ΑΥΤΟ?
http://img208.imageshack.us/img208/2491 ... upe7fk.jpg
ΑΥΤΟ?
http://img208.imageshack.us/img208/9158/0delta6nh.jpg
'Η ΑΥΤΟ?
http://img208.imageshack.us/img208/1839/0dedr2ok.jpg -
Ταξινομήσεις Αυτοκινήτων στην Ευρώπη Ιανουάριος-Ιούνιος 2005 (Μονο για HYUNDAI και LANCIA-ALFA ROMEO)
HYUNDAI 170,606 οχήματα
LANCIA+ALFA ROMEO 141,073και μη χειρότερα!!
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Ταξινομήσεις Αυτοκινήτων στην Ευρώπη Ιανουάριος-Ιούνιος 2005 (Μονο για HYUNDAI και LANCIA-ALFA ROMEO)HYUNDAI 170,606 οχήματα
LANCIA+ALFA ROMEO 141,073και μη χειρότερα!!
Τα χειρότερα τα θεωρώ δύσκολο να έρθουν.. Η AR με τις 159 και Brera έχει κερδίσει τις θετικές εντυπώσεις του κόσμου.. Ήδη έχω κανά δυο γνωστούς που ψήνονται για Brera..
Όσο και να μην μου αρέσουν τα τωρινά μοντέλα (εκτός της 147) όσο και τα καινούργια (159, Brera) η AR φαίνεται να κάνει βήματα προόδου.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ταξινομήσεις Αυτοκινήτων στην Ευρώπη Ιανουάριος-Ιούνιος 2005 (Μονο για HYUNDAI και LANCIA-ALFA ROMEO)
HYUNDAI 170,606 οχήματα
LANCIA+ALFA ROMEO 141,073και μη χειρότερα!!
Τα χειρότερα τα θεωρώ δύσκολο να έρθουν.. Η AR με τις 159 και Brera έχει κερδίσει τις θετικές εντυπώσεις του κόσμου.. Ήδη έχω κανά δυο γνωστούς που ψήνονται για Brera..
Όσο και να μην μου αρέσουν τα τωρινά μοντέλα (εκτός της 147) όσο και τα καινούργια (159, Brera) η AR φαίνεται να κάνει βήματα προόδου.
Αρκεί βέβαια τα βήματα προοδου να μεταφραστούν σε πωλήσεις και οχι μονο σε θετικές εντυπώσεις ! γιατί η κατάσταση του Γκρούπο είναι εξαιρετικά δύσκολη και δεν θα αργήσει ο Κινέζος ...και κάθε κινέζος να προχωρήσει σε εξαγορά.
Η ακμή της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας