Σαν ιδιοκτήτης ενός Citroen ΑΧ με στεναχωρεί να μην βλέπω αυτό το μοντέλο πιο συχνά στον δρόμο.
Το έχουμε στην οικογένεια από της 14 Ιανουαρίου 1993.
Μας έχει βγάλει κάποια προβλήματα, φυσικά όχι τίποτα τραγικό, αλλά μόνο και μόνο από μη σωστή συντήρηση τα τελευταία 4 χρόνία (πριν το πάρω εγώ στα χέρια μου και μαζέψω).
Το ΑΧάκι έχει κάνει πάνω από 120.000 χιλιόμετρα, είναι 12μιση ετών αλλά ακόμα μπορεί να αντεπεξέλθει μία χαρά.
Για την ακρίβεια πάει καλύτερα και πάνω από όλα πιο άνετα από πολλά νεότερα μοντέλα.
Φυσικά δεν έχει τα αξεσουάρ και την ηχομόνωση των σημερινών ΑΛΛΑ δεν έχει και το βάρος τους.
Είναι 1.124 κ.εκ, 60 άλογα (70 δυναμομετριμένα), με 5 πόρτες.
Το βάρος του είναι μόνο 650 κιλά.
Τώρα βγάλτε μόνοι σας: Πόσο καίει, πόσο σβέλτο είναι, και τι μπορεί να κάνει μέσα στην πόλη.
Αν βγούμε από αυτή, το ΑΧ μπορεί να ταξιδέψει με άνεση μεγαλύτερου αυτοκινήτου (βλ.Citroen).
Εντάξει δεν μπορεί να πιάσει τα 200, αλλά τα 150-160 τα έχει άνετα.
Στα καλά της υπόθεσης να βάλουμε και τον αεροδυναμικό συντελεστή που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι στο 0,31 ή λίγο πιο κάτω... αμέσως αμέσως έχουμε λιγότερους
αεροδυναμικούς θορύβους, μικρότερη κατανάλωση και πολλά άλλα.
Θέλουμε να παίξουμε; κανένα πρόβλημα, το ΑΧ μπορεί με ένα πάτημα το φρένου παράλληλα με το γύρισμα του τιμονιού να πετάξει την ουρά του άνετα αλλά με σύνεση, δεν θα σε τρομάξει και με το που το μάθεις απλά θα το βάζεις όπως θες εσύ σε μια στροφή... θες με μούρες; έχουμε, θες με κώλους; έχουμε... θες ακόμα και με τα τέσσερα; και από αυτό έχουμε.
Το θέμα είναι να μάθεις το αμάξι. Όπως είναι γνωστό μπορεί στις στροφές με απλές αναρτήσεις να γέρνει, αλλά την παίρνει... θα πρέπει να κάνεις βλακεία για να το χάσεις. Σε αυτό βέβαια βοηθάει και το βάρος.
Για να κλείσω... με 1.600 ευρώ που βρήκες αλλά ακόμα και με 1000 ευρώ επιπλέον ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ πιο παιχνιδιάρικο, άνετο, οικονομικό, σβέλτο αμαξάκι.
Και ο κινητήρας του, (TU) έχει την πολύ καλή φήμη για την αντοχή του.
Φιλικά Θανάσης.