-
Φίλε, μακριά από ιταλικό και μάλιστα μεταχειρισμένο!!!
Εξαίρεση αποτελεί μάλλον μόνο η FIAT. Τα υπόλοιπα (ALFA & LANCIA είναι όμορφα στο μάτι αλλά ....
Είχα την Δέλτα 1995-98 και στο διάστημα αυτό την ξαναπλήρωσα σχεδόν άλλη μια φορά σε ανταλλακτικά και βλάβες. Την πούλησα στην 3ετία 2.000.000 (6.000 ευρώ) με μόλις 60.000 χλμ. Βέβαια, δεν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα αφού τον περισσότερο καιρό ήταν στο συνεργείο γιατί κάτι είχε πάθει ....
Αν ξεκολλήσεις απο το ιταλικό, πάρε κάτι σε Toyota (=dogs) - Mazda (αλλά ποιο?)
-
Ο χρήστης toliskkk έγραψε:
Παιδιά μολίς ειδα την αλφα, ειναι σε αθλια κατασταση και μονο τον μπαρμπα που την εχει να δεις σε πιανει σιχαμάρα, κατα την επιστροφη στην έδρα πέτυχα ένα citroen ax στο δρομο παρκαρισμένο με πωλητήριο μοντ. 96 πεντάπορτο εξωτερικά φαινόταν καλό, πήρα τηλ και η κυρία που απάντησε μου είπε 90.000χλμ 1600 ευρώ.Τί λέτε? Είχαν βγεί καλά αυτά τΑ ΑΧ?
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων οι συμβουλές σας είναι πολύτιμες για μένα, μέσα στο 10ήμερο πρέπει να αποφασίσω.
Και περιμένω καμια αλλη πρότασηΠου είναι το Citroen forum να απαντήσει...;
Θανάση, Χρήστο εσείς είχατε/έχετε ΑΧ, τα φώτα σας λοιπόν. -
Για μεταχειρισμένα το γιαπωνέζικα είναι μονόδρομος αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση (μην τους έχει πιει το αίμα ο προηγούμενος - προσοχή στη σκουριά) και έλεγχος σε συνεργείο κάποιου που ξέρει το αντικείμενο!
Θα προσθέσω εκτός από τα Toyota και Mazda, τα Nissan, τα γνήσια Ιαπωνικά Mitsunishi (όχι τα ολλανδικά πχ Carisma) και τα Honda.
Νομίζω ότι η καλύτερη περίπτωση θα ήταν να καταφέρεις να βρεις κανένα μεταχειρισμένο Honda Jazz, Toyota Startlet ή Mitsubishi Colt προηγούμενης γενιάς (που ήταν made in Japan), δεν έβαζε φωτιά στο δρόμο, αλλά ήταν αξιόπιστο!
-
Eάν προσέξεις ο φίλος δίνει μέχρι 2500 ευρώ!
-
Ανέφερα μερικά μοντέλα ενδεικτικά για να τονίσω την χώρα προέλευσης, αν και πιστεύω ότι είναι πιθανό να βρεις Colt/Starlet δεκαετίας με 2500 ευρώ...
Επίσης, ενδεικτικά αλλά αξιόπιστα μοντέλα είναι τα Micra, Swift, Charade, Alto, Vivio, Cuore. Κυρίως εξαρτάται τι υπάρχει διαθέσιμο (και σε τι τιμή...) όταν ψάχνεις.
-
Για να πάρεις μια εικόνα στα γρήγορα τι υπάρχει και σε τι τιμές, βοηθάει ο πίνακας μεταχειρισμένων του autotriti...
Ρίξε μια ματιά (έχει πολλά μοντέλα, υπομονή να έχεις!)
http://www.autotriti.gr/auto/_MTX/used_AUTO.aspΉ κάνε αναζήτηση με κριτήρια:
http://www.autotriti.gr/auto/aggelies/s ... t_AUTO.aspΉ στα γρήγορα... ότι σε βολεύει...
http://www.autotriti.gr/auto/_MTX/sta_grigora_AUTO.asp -
Kανενα απο αυτα...ολα κουσουρια εχουν!
Ψαξε αλλου..... -
Με 3 χιλιαρικα βρισκεις ford ka και αξιοπιστο και νεοτερης τεχνολογιας
-
Είμαι ο πρώτος (επιτέλους) που απαντάει στην ερώτησή σου...
Τα AX (από τα λίγα που ξέρω) είχαν καλή οδική συμπεριφορά, αλλά από ποιότητα μάλλον πάσχανε. Δεν ξέρω από αξιοπιστία τι γίνεται. Αν είναι ο 1400άρης με τα 75, μάλλον θα είσαι ΟΚ!
Επίσης τα AX είχαν την φήμη του κονσερβοκουτιού, μιας και είχαν ακαμψία γομολάστιχας! Φυσικά ούτε λόγος για παθητική ασφάλεια.Επίσης παίζει πολύ ρόλο και ο/η προκάτοχος.
Για 1600 ευρώ δεν είναι και άσχημα πάντως...
-
και κάνα 106 1.4 πρέπει να παίζει σε αυτά τα χρήματα
-
Λοιπον οσο αφορα το AX τωρα:Εχω μοντελο του 93 που ομως το αγορασα το 95 μεταχειρισμενο.Ειναι 1.1.Λοιπον τα καλα του ειναι οι επιδοσεις του που ειναι ανηκουστες για 1.1. αυτοκινητο με 60 αλογα διοτι ειναι πολυ ελφρυ(περιπου 750 κιλα) απο εκει και περα σαν οδηγικη συμπεριφορα ειναιπολυ καλο σε σχεση μετα Γιαπωνεζικα παρα πολυ καλο μονο που εχει λιγο εντονες κλισεις στις στροφες.Η ποιοτητα του ναι δεν ειναι κατι το σπουδαιο αλλα ειναι καλυτερο απο το 205 ας πουμε!Εχει πολυ μικρη καταναλωση.Τωρα προσεξε το δικο μου εχει 1200000 χιλ και βλαβες μεχρι τωρα ειναι μηδαμινες με αξιοπρεπεης συντηρηση ομως!Δεν ξερω αν ηταν καλ συντηρημενο αλη ευκαιρια ειναι
Η 145/146 ειναι τοσο φτηνη ρε παιδια?
106 μονο απο τα παλια αν βρει -
Σαν ιδιοκτήτης ενός Citroen ΑΧ με στεναχωρεί να μην βλέπω αυτό το μοντέλο πιο συχνά στον δρόμο.
Το έχουμε στην οικογένεια από της 14 Ιανουαρίου 1993.
Μας έχει βγάλει κάποια προβλήματα, φυσικά όχι τίποτα τραγικό, αλλά μόνο και μόνο από μη σωστή συντήρηση τα τελευταία 4 χρόνία (πριν το πάρω εγώ στα χέρια μου και μαζέψω).Το ΑΧάκι έχει κάνει πάνω από 120.000 χιλιόμετρα, είναι 12μιση ετών αλλά ακόμα μπορεί να αντεπεξέλθει μία χαρά.
Για την ακρίβεια πάει καλύτερα και πάνω από όλα πιο άνετα από πολλά νεότερα μοντέλα.
Φυσικά δεν έχει τα αξεσουάρ και την ηχομόνωση των σημερινών ΑΛΛΑ δεν έχει και το βάρος τους.
Είναι 1.124 κ.εκ, 60 άλογα (70 δυναμομετριμένα), με 5 πόρτες.
Το βάρος του είναι μόνο 650 κιλά.
Τώρα βγάλτε μόνοι σας: Πόσο καίει, πόσο σβέλτο είναι, και τι μπορεί να κάνει μέσα στην πόλη.Αν βγούμε από αυτή, το ΑΧ μπορεί να ταξιδέψει με άνεση μεγαλύτερου αυτοκινήτου (βλ.Citroen).
Εντάξει δεν μπορεί να πιάσει τα 200, αλλά τα 150-160 τα έχει άνετα.
Στα καλά της υπόθεσης να βάλουμε και τον αεροδυναμικό συντελεστή που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι στο 0,31 ή λίγο πιο κάτω... αμέσως αμέσως έχουμε λιγότερους
αεροδυναμικούς θορύβους, μικρότερη κατανάλωση και πολλά άλλα.Θέλουμε να παίξουμε; κανένα πρόβλημα, το ΑΧ μπορεί με ένα πάτημα το φρένου παράλληλα με το γύρισμα του τιμονιού να πετάξει την ουρά του άνετα αλλά με σύνεση, δεν θα σε τρομάξει και με το που το μάθεις απλά θα το βάζεις όπως θες εσύ σε μια στροφή... θες με μούρες; έχουμε, θες με κώλους; έχουμε... θες ακόμα και με τα τέσσερα; και από αυτό έχουμε.
Το θέμα είναι να μάθεις το αμάξι. Όπως είναι γνωστό μπορεί στις στροφές με απλές αναρτήσεις να γέρνει, αλλά την παίρνει... θα πρέπει να κάνεις βλακεία για να το χάσεις. Σε αυτό βέβαια βοηθάει και το βάρος.Για να κλείσω... με 1.600 ευρώ που βρήκες αλλά ακόμα και με 1000 ευρώ επιπλέον ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ πιο παιχνιδιάρικο, άνετο, οικονομικό, σβέλτο αμαξάκι.
Και ο κινητήρας του, (TU) έχει την πολύ καλή φήμη για την αντοχή του.Φιλικά Θανάσης.
-
Θα συμφωνήσω σε όλα με τον htanso21.
Η οδηγική συμπεριφορά του ΑΧ είναι σχολείο.Καλύτερα όμως να βρεις το 1.1i (και σε 2θυρο).
Οι διαφορά σε επιδόσεις με το 1.4 είναι πολύ μικρή και γλυτώνεις και τα 168 ευρώ τέλη.
Ειλικρινά μετάνιωσα που το έδωσα (μοντ. 92' - κάτοχος 8ετίας) για τον κουβά Saxo ο οποίος αλλάχθηκε πολύ συντομά με το Υ 1.2 16V, εξαιρετικό κι αυτο μικρό (αυτοκίνητα - συζύγου)
Το ΑΧ 1.1 είναι το ταχύτερο ατμοσφαιρικό μοντέλο παραγωγής. Εξαιρετική οικονομία. Άνετοι χώροι. Άνετη ανάρτηση εξού και οι κλίσεις στις στροφές που όμως αποδεικνύεται ασφαλέστατο.
Η παλιά γαλλική σχολή στα κρατήματα.
Στα λεφτά που τα δίνουν πλέον είναι πολλή καλή επιλογή.
Προβλήματα που συχνά παρουσιάζουν είναι στα ακρόμπαρα και λίγα ηλεκτρικά.
Καλή βάση και για track day car αργότερα αφού με 670 kg βάρος (πλαστικό πορτ-μπαγκαζ) και έναν 1.6 πραγματικά πετάει.
(Δες πόσα υπάρχουν στους αγώνες dragster)Φιλικά
GT -
Ο χρήστης Grand Tourismo έγραψε:
Θα συμφωνήσω σε όλα με τον htanso21.
Η οδηγική συμπεριφορά του ΑΧ είναι σχολείο.Καλύτερα όμως να βρεις το 1.1i (και σε 2θυρο).
Οι διαφορά σε επιδόσεις με το 1.4 είναι πολύ μικρή και γλυτώνεις και τα 168 ευρώ τέλη.
Ειλικρινά μετάνιωσα που το έδωσα (μοντ. 92' - κάτοχος 8ετίας) για τον κουβά Saxo ο οποίος αλλάχθηκε πολύ συντομά με το Υ 1.2 16V, εξαιρετικό κι αυτο μικρό (αυτοκίνητα - συζύγου)
Το ΑΧ 1.1 είναι το ταχύτερο ατμοσφαιρικό μοντέλο παραγωγής. Εξαιρετική οικονομία. Άνετοι χώροι. Άνετη ανάρτηση εξού και οι κλίσεις στις στροφές που όμως αποδεικνύεται ασφαλέστατο.
Η παλιά γαλλική σχολή στα κρατήματα.
Στα λεφτά που τα δίνουν πλέον είναι πολλή καλή επιλογή.
Προβλήματα που συχνά παρουσιάζουν είναι στα ακρόμπαρα και λίγα ηλεκτρικά.
Καλή βάση και για track day car αργότερα αφού με 670 kg βάρος (πλαστικό πορτ-μπαγκαζ) και έναν 1.6 πραγματικά πετάει.
(Δες πόσα υπάρχουν στους αγώνες dragster)Φιλικά
GT -
Τα ΑΧ που ειχε η εταιρεια πριν μερικα χρονια ειχαν πολλα προβληματα. Η μοναδικη φορα που οι μηχανικοι χαρηκαν ηταν οταν τα αλλαξαμε.
Τι θα ελεγες για ενα Μ80;
-
Το ΑΧ ειναι μια χαρα αυτοκινητάκι. Προβληματακια βγάζει (λιγότερα από τα ιταλικά που αναφέρεις) αλλά φτιάχνονται εύκολα και βρίσκει ευκολα και φτηνα ανταλλακτικά(κατι που δεν συμβαίνει με τα Ιαπωνικά).
Αν δεν το αφηνεις δεν σε αφηνει. Το δικο μου ο προηγουμενος το ειχε αφησει 5 χρονια χωρις αλλαγη υγρων φρενων και αντιψυκτικου, αυτη ηταν η αιτια για τις σχετικα δαπανηρες επισκευες που χρειαστηκε (ψυγειο νερου κολλαρα νερου και αντλια φρενων) αλα αυτο ισχυει για τα περισσοτερα αυτοκινητα.
Απο ολα αυτα που γραφεις ΑΧ δαγκωτο!! -
Φίλοι ευχαριστώ για άλλη μια φορά,
λοιπόν τελική ευθεία αυτη τη Παρασκευή προχωρω στην αγορά με 2 μόλις υποψήφια οχήματα
- Citroen AX 1,1
2.Peugeot 106 πρώτης γενιάς
μικρή διαφορά τιμής αξιόλογα για μένα και τα 2
συμφωνείτε? ποιο λέτε?
- Citroen AX 1,1
-
Νομιζω οτι εβγαινε ΑΧ το 1995 με αιρ κοντισιον και ηλεκτρικα παραθυρα.. αλλα δεν ειμαι σιγουρος..
αν βρεις τετοια εκδοση (δεν θυμαμαι πως τη λεγανε) θα εισαι αρχηγος
μπορει καποιος να μας διαφωτισει;; -
Ηλία... τα ηλεκτρικά παράθυρα και το κεντρικό κλείδωμα ήταν από το 93 (όχι στο δικό μου, γιατί ήταν η βασική έκδοση)
Το 95 έβαλαν air condition, και ορισμένα ακόμα ακόμα είχαν και υδραυλικό τιμόνι.
Το πρόβλημα με το air condition ήταν ότι εξαφανιζόταν το ντουλαπάκι του συνοδηγού!
Τρέλες των γάλλων.
Άρα το καλύτερο είναι να βρεθεί ένα του 95 χωρίς air condition.Τώρα ανάμεσα στο ΑΧ και στο 106.
Πάνω κάτω είναι τα ίδια πράγματα.
Απλά το ΑΧ είναι πιο ελαφρύ και με αυτό ότι συνεπάγεται.
Ίσως το 106 να είναι ένα κλικ πιο ποιοτικό, αλλά να σου πω την αλήθεια εγώ θα κοίταγα την οικονομία, παρά την ελάχιστα καλύτερη (και αν) κατασκευή. -
666
Alfa 145 ή άλλο?...citroen AX?