-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Ειδα το Aygo στο δρομο 3θυρο. εντυπωσιακο μικρο, πολυ ομορφα φωτα πισω. Ο χωρος αποσκευων ανοιγει απο το πισω παρπριζ. Καλο εσωτερικο αλλα με τραγικο πινακα οργανων.Ένας πίνακας που φέρνει πολύ σε smart.
Νομίζω πάντως οτι δεν θα ΄τα πουλάνε πολύ πάνω από 9000.Μου ακούγεται λίγο τραβηγμένο...Καλό για μας αυτό.περιμένω πάντως την Τογιότα να βασίζεται στις μεγαλύτερες εγγυήσεις και στην αξιόπιστη αντιπροσωπεία και να τσιμπάει λίγο παραπάνω την τιμή.Το Γιάρις ξεκινάει από 10310/ 10609 για 3/5θυρο.Τελείως υποθετικά πιστεύω κανα χιλιάρικο κάτω με αντίστοιχο εξοπλισμό (ίσως και λίγο καλύτερο)
Σκέφτομαι ... Το C2 κάνει 9220. Το C1 να μην κάνει 8000. To Aygo άντε να είναι λίγο πιο λουξ θα φτάνει 9000. To Yaris 1.0 θα πρέπει να ανεβεί λίγο πάνω από τα 11000 ώστε το 1.3 να μην πλησιάσει πολύ την Corolla.
-
Προφανως το νεο yaris θα ειναι μεγαλυτερο σε διαστασεις για να αποφευχθει το φαινομενο κανιβαλισμου.
-
Είδα το TOYOTA στα service του rally ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ στα Σκούρτα.
Πολύ πολύ ωραίο! -
Ο χρήστης DrLo έγραψε:
Ειδα το Aygo στο δρομο 3θυρο. εντυπωσιακο μικρο, πολυ ομορφα φωτα πισω. Ο χωρος αποσκευων ανοιγει απο το πισω παρπριζ. Καλο εσωτερικο αλλα με τραγικο πινακα οργανων.
Ένας πίνακας που φέρνει πολύ σε smart.
Νομίζω πάντως οτι δεν θα ΄τα πουλάνε πολύ πάνω από 9000.Μου ακούγεται λίγο τραβηγμένο...Καλό για μας αυτό.περιμένω πάντως την Τογιότα να βασίζεται στις μεγαλύτερες εγγυήσεις και στην αξιόπιστη αντιπροσωπεία και να τσιμπάει λίγο παραπάνω την τιμή.Το Γιάρις ξεκινάει από 10310/ 10609 για 3/5θυρο.Τελείως υποθετικά πιστεύω κανα χιλιάρικο κάτω με αντίστοιχο εξοπλισμό (ίσως και λίγο καλύτερο)
Σκέφτομαι ... Το C2 κάνει 9220. Το C1 να μην κάνει 8000. To Aygo άντε να είναι λίγο πιο λουξ θα φτάνει 9000. To Yaris 1.0 θα πρέπει να ανεβεί λίγο πάνω από τα 11000 ώστε το 1.3 να μην πλησιάσει πολύ την Corolla.
Δυστυχώς η Κορόλλα είναι ούτως ή άλλως απλησίαστη...Το νέο Γιάρις θα ναι πάντως σημαντικά μεγαλύτερο απ το τωρινό.Για τις τιμές έχω επιφυλλάξεις...Γιατί δε λένε τιμή του Αιγκόου;Μή περιμένουν να γίνει ντόρος και μας σκάσουν κανα δεκάρικο και ψαχνόμαστε...
-
Η αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε στο αγοραστικό κοινό της χώρας μας τις τιμές του νέου μοντέλου της, Aygo.
Οι τιμές του νέου αυτού μοντέλου ξεκινούν από τα 9.650 ευρώ. Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με κινητήρα 1,0 λίτρων, απόδοσης 68 ίππων, ενώ διατίθεται σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα.
Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται ABS με EBD, εμπρός αερόσακοι, πίσω προσκέφαλα, εξωτερικοί καθρέπτες εσωτερικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, A/C και ράδιο-CD.
Στην έκδοση Plus περιλαμβάνονται επιπλέον του βασικού ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, πλευρικοί αερόσακοι και ηχοσύστημα ράδιο CD με 6 ηχεία.Οι τιμές αναλυτικά για όλες τις εκδόσεις έχουν ως εξής:
Τιμές Toyota Aygo
3d: [b]9.650
-
Πλευρικούς αερόσακους (από τα βασικά βοηθήματα ασφαλείας για αυτοκίνητο πόλης) έχει μόνο το plus, άρα για ένα 5θυρο ξηλωθείτε. Με μεταλλικό χρώμα και σούξου-μούξου πάει στα 11,5 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι.
Βέβαια υπάρχει (υποθέτω) η 6ετής εγγύηση που είναι μεγάλο συν, αλλά και τα λεφτά δεν είναι λίγα. Στο κάτω-κάτω με τα ίδια παίρνεις κομπλέ Getz και αρκετά ακόμα μικρά (κι όχι μικροσκοπικά). -
Είναι κάπως ακριβό για microcar.... Εαν τα C1, 107 πέσουν κάτω απο τα 9Κ δεν νομίζω να υπάρχει λόγος για το Toyota..
-
Ξερει κανεις ποτε θα ανακοινωθουνε οι τιμες για τα αλλα 2???????????
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Είναι κάπως ακριβό για microcar.... Εαν τα C1, 107 πέσουν κάτω απο τα 9Κ δεν νομίζω να υπάρχει λόγος για το Toyota..edv λενε οιτι το c3 ειναι στα 8000......
πολυ κατω
-
Ç ìïíç äéáöïñá ðïõ íá äéêáéïëïãåé ôçí ðéèáíç áõîçìåíç ôéìç ôïõ áõgo áðï ôá áëëá åéíáé ôá 6 ÷ñïíéá åããõçóçò êáé 12 ãéá óêïõñéá.
Áí ìåôá áðï 4 ÷ñïíéá êáôï÷çò ôï ðïõëáò ìåò ôçí åããõçóç åéíáé óçìáíôéêï. Äéíåéò ôá ðáñáðáíù ëåöôá óôçí áñ÷ç áëëá èá ðáñåéò êáé ðåñéóóïôåñá ïôáí ðïõëçóåéò. Âåâáéá ôï áìáîé äåí åéíáé åðåíäõóç êáé ðñïóùðéêá èá åðáéñíá ôï öôçíïôåñï. Ôá ñåóôá áðï ôï áêñéâï èá åâñéóêá áëëïõò ôñïðïõò íá ôá åðåíäõóù-îïäåøù
-
Μηπως, απο την τιμές μπορείτε να καταλάβεται απλά με τι περιθωριο κέρδους δουλέβει η κάθε εταιρία ??
Δηλαδή εαν το Toyota είναι 10% παραπάνω απο το C1, το πιθανότερο αυτό να σημάινει οτι γενικά τα αυτοκίνητα της έιναι 10% πιο ακριβά απο όσο θα μπουρούσαν να είναι έαν δουλέβαν με το ίδιο περιθωριο κέρδους με τους άλλους.
-
το περιθωριο κερδους ανα μοναδα εχει και αλλες συνισταμενες. Βαλε μεσα στο παιχνιδι το after sales kai ta incurred costs απο αυξημενη εγγυηση και θα δεις πως το 10% παραπανω κερδος ειναι σχετικο
-
Φυσικά υπάρχει και το κόστος της εγγύησης, η διαφορά κόστους του δικτύου πωλήσεων και πολλά άλλα..
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Ξερει κανεις ποτε θα ανακοινωθουνε οι τιμες για τα αλλα 2???????????και ποτε θα ερθουν στην Ελλαδα;;;
-
Καλημέρα σε όλους!
Σήμερα είδα τις τιμές του Aygo.Τις θεωρώ ΠΟΛΥ υψηλές!Στο κάτω κάτω με 10 χιλιάρικα παίρνεις πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα!Κατά τη γνώμη μου έπρπεπε να ξεκινά τουλάχιστον 500 € κάτω.Μας το πασσάρουν μοδάτο κτλ και ανεβάζουν την τιμή...
Το θεωρώ ακριβό-ειδικά την έκδοση Plus -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Είναι κάπως ακριβό για microcar.... Εαν τα C1, 107 πέσουν κάτω απο τα 9Κ δεν νομίζω να υπάρχει λόγος για το Toyota..
edv λενε οιτι το c3 ειναι στα 8000......
πολυ κατω
Ποίος το λέει;
Αν ισχύει είναι καλή ευκαιρία. -
Στους νέους 4Τ διάβασα οτί στην 3η/5η πόρτα ανοίγει ΜΟΝΟ το κρύσταλλο
Μήπως δε κατάλαβα καλά;Ξέρει κανείς κάτι σχετικό;
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Στους νέους 4Τ διάβασα οτί στην 3η/5η πόρτα ανοίγει ΜΟΝΟ το κρύσταλλοΜήπως δε κατάλαβα καλά;Ξέρει κανείς κάτι σχετικό;
Στην ουσία το κρύσταλλο ΕΙΝΑΙ η πόρτα. Για λόγους περιορισμού κόστους δεν έχει απ'οτι κατάλαβα μεταλλικο πλαίσιο.
Όπως και διάφορες άλλες μαιμουδιές, όπως ότι τα πισω παράθυρα ανοίγουν προς τα έξω σαν πολεμίστρες κι όχι προς τα κάτω, κλπ.Πάντως αν με όλα αυτά το μόνο που κατάφεραν είναι να ρίξουν το κόστος στα επίπεδα των Κορεατών για ένα πιο καλά εξοπλισμένο Picanto δεν νομίζω ότι θα πάνε και πολύ καλά...
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Στους νέους 4Τ διάβασα οτί στην 3η/5η πόρτα ανοίγει ΜΟΝΟ το κρύσταλλο
Μήπως δε κατάλαβα καλά;Ξέρει κανείς κάτι σχετικό;
Στην ουσία το κρύσταλλο ΕΙΝΑΙ η πόρτα. Για λόγους περιορισμού κόστους δεν έχει απ'οτι κατάλαβα μεταλλικο πλαίσιο.
Όπως και διάφορες άλλες μαιμουδιές, όπως ότι τα πισω παράθυρα ανοίγουν προς τα έξω σαν πολεμίστρες κι όχι προς τα κάτω, κλπ.Πάντως αν με όλα αυτά το μόνο που κατάφεραν είναι να ρίξουν το κόστος στα επίπεδα των Κορεατών για ένα πιο καλά εξοπλισμένο Picanto δεν νομίζω ότι θα πάνε και πολύ καλά...
Όλη η πόρτα κρύσταλλο;;;Δηλαδή σε καμιά μικρο-σύγκρουση...
Το Σχόλιο για Πικάντο ήταν απόλυτα σωστό.
-
Μια σκέψη για τα τρία μικρά. Είναι σωστή; Δεν είμαι σίγουρος. Ας το συζητήσουμε.
Η σκέψη (πολύ βαθυστόχαστη Εφόσον τα αυτοκίνητα είναι τα ίδια από τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ, το πόσο θα πουλήσει το καθένα (γενικά, όχι στην Ελλάδα) θα αποτελέσει τη λυδία λίθο για την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ της κάθε εταιρίας.
Θα μπορέσουμε να δούμε δηλαδή, όχι ποια από τις τρεις εταιρίες κατασκευάζει καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά ποια μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικότερα το προιόν της. Κι αφού το προιόν είναι το ίδιο, θα φανούν οι ικανότητες στο να καταφέρουν τους αγοραστές να προτιμήσουν αυτούς, κι όχι τους άλλους.
Ποιό λέτε να πουλήσει περισσότερο; Εγώ εύχομαι καλή τύχη και στις τρεις εταιρίες.
Jacob
Τρίδυμα!!!