Πήγα και ρώησα τιμή στη Toyota στη Καβάλας (Λ. Αθηνών) μου είπαν 10.500 - δε ρώτησα αν είναι τελική ή όχι γιατί μου φάνηκε ήδη ακριβή. Δηλαδή με τη λογική αυτή το C1 πρέπει να βγει ακριβότερο απο το C2 και ίσως και το C3 σε προσφορά.
Latest posts made by drlo
-
RE: aygo VS picanto
-
RE: Ευγε στη Ferrari!!!
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και (νομίζω) αλλαγή ελαστικών δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αν αυτά δεν φθαρούν σε τέτοιο βαθμό που να αποδυκνύεται η επικυνδυνότητα τους. Δηλαδή να κινδυνέψουν πρώτα οι οδηγοί και μετά να αλλάξει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.
Ηλίθιος κανονισμός δεν είναι;;;;;
ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
Απορώ γιατί τον ψήφισαν, ΟΛΟΙ, και οι μεν, και οι δε!!!!Ειλικρινά, όταν έφυγε ο Ραλφ ένιωσα πως θα ξαναβλέπαμε μέρες πρωτομαγιάς 11 χρόνια πριν...
Καλύτερα τσαλακωμένη εικόνα Φ1, παρά τσαλακωμένοι οδηγοί στον τοίχο!!!Ο κανόνας πρέπει να αλλάξει ΠΡΟΧΘΕΣ!!!
Αν κατάλαβα από την χθεσινή μετάσωση αλλά και από ότι είπε ο Ιαβέρης σε μια εκπομπή δεν απαγορεύεται η αλλαγή ελαστικού απλά πρέπει να γίνει σε διαφορετικό Pit stop από τον ανεφοδιασμό οπότε κανείς δεν κάνει επειδή αυτό δεν συμφέρει.
Στην τελική ας έμπαιναν τα μονοθέσια με Michelin μέσα και να έκαναν 4-5 pit stops και να άλλαζαν 1024 λάστιχα. Οι ferrari θα έβγαιναν πρώτες αλλά οι μάχες μεταξύ αυτών με Michelin θα υπήρχαν και 'θεωρητικά' οι θεατές θα έβλεπαν μέρος τουλάχιστον αυτού που πλήρωσαν.
Αν εγώ ήμουν FIA θα σκεφτόμουν σοβαρά να διώξω την Michelin από το πρωτάθλημα του χρόνου αφού παραδέχεται ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της F1. Όταν προσλαμβάνεις έναν συνεργάτη και αυτός μπορεί να σε 'κρεμάσει' ανα πάσα στιγμή δεν είναι ότι καλύτερο.
-
RE: Fiat Grande Punto 2005
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
http://img283.echo.cx/img283/3873/240505puntobig5ea.jpg
http://put.edidomus.it/auto/edicola/imm ... er_big.jpgΗ μούρη του μου φέρνει απίστευτα στο Golf
-
RE: Ευγε στη Ferrari!!!
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Παιδες για να γινω σαφης: Τη χοντραδα την εκανε η Michelin κανενα θεμα,
αλλα γιατι βγαινεις και τρεχεις ουσιαστικα μονος σου.Δηλαδή τι να κάνει η Ferrari ... να παραιτηθεί. Δηλαδή αν πχ στο Πορτογαλία-Ελλάδα έβγαινε η Πορτογαλία και έλεγε 'Επειδή δεν έχουμε κατάλληλα παπούτσια να παίξουμε σε μια εβδομάδα ή να μικρύνουμε το γήπεδο' η Ελλάδα έπρεπε να δεχθεί ?
-
RE: Toyota Yaris 2006
Ο χρήστης slivi έγραψε:
To auto week στον ΚΤΕ, έλεγε ότι θα είναι εδώ Σεπτέμβρη. Επιπλέον είδα ότι θα υπάρχει και έκδοση με αυτόματο CVT-I. Νομίζω ότι τα πράγματα θα γίνουν πιο δύσκολα για το Jazz.
Ισχύει, τόσο πολύ που έχει αρχίσει και με ανησυχεί. Αν ρίξετε μια ματιά εδώ λέει ότι manual θα βγάζει μόνο το 1.5. Ελπίζω να ισχύει μόνο για το vitz και τα γιαπωνεζάκια....
Χμ, έστειλα email στην Toyota ρωτόντας ακριβώς αυτό. Η απάντηση ...
Αξιότιμε κύριε ..................,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την εταιρεία μας, καθώς και για το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα Toyota.
Όσον αφορά στο ερώτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει κάμια πληροφορία για εισαγωγή νέου Toyota Yaris τόσο στην Ελληνική, όσο και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Σημειώστε ότι ο χρονικός ορίζοντας όπου ένα μοντέλο εισάγεται στην Ευρωπαική (και κατόπιν Ελληνική) αγορά, δεν σχετίζεται με το χρόνο που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνική αγορά. Επιπροσθέτως, τα τεχνικά χαρακτηριστηκά των μοντέλων, θα είναι διαφορετικά.
Τέλος την παρούσα στιγμή, με βάση τα όσα σας προαναφέραμε, δεν είμαστε σε θέση να σας παράσχουμε κάμια πληροφορία για νέο μοντέλο.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών,
Toyota Ελλάς.Εντάξει δε περίμενα περισσότερες πληροφορίες αλλά η αάντηση ήταν αρκετά γρήγορη και 'κατά το δυνατό' πλήρης.
-
RE: Τρίδυμα!!!
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Ειδα το Aygo στο δρομο 3θυρο. εντυπωσιακο μικρο, πολυ ομορφα φωτα πισω. Ο χωρος αποσκευων ανοιγει απο το πισω παρπριζ. Καλο εσωτερικο αλλα με τραγικο πινακα οργανων.Ένας πίνακας που φέρνει πολύ σε smart.
Νομίζω πάντως οτι δεν θα ΄τα πουλάνε πολύ πάνω από 9000.Μου ακούγεται λίγο τραβηγμένο...Καλό για μας αυτό.περιμένω πάντως την Τογιότα να βασίζεται στις μεγαλύτερες εγγυήσεις και στην αξιόπιστη αντιπροσωπεία και να τσιμπάει λίγο παραπάνω την τιμή.Το Γιάρις ξεκινάει από 10310/ 10609 για 3/5θυρο.Τελείως υποθετικά πιστεύω κανα χιλιάρικο κάτω με αντίστοιχο εξοπλισμό (ίσως και λίγο καλύτερο)
Σκέφτομαι ... Το C2 κάνει 9220. Το C1 να μην κάνει 8000. To Aygo άντε να είναι λίγο πιο λουξ θα φτάνει 9000. To Yaris 1.0 θα πρέπει να ανεβεί λίγο πάνω από τα 11000 ώστε το 1.3 να μην πλησιάσει πολύ την Corolla.
-
RE: Toyota Yaris 2006
Επίσης υποθέτω ότι λόγω
- Των αυξημένων διαστάσεων
- Της ύπαρξης του Aygo και του 'χώρου' που πρέπει να δημιουργηθεί γι' αυτό στην αγορά
η τιμή του νέου Yaris θα ξεκινά πολύ πιο πάνω από τη σημερινή κατώτερη τιμή του 1.0.
-
RE: Ποιό παπάκι να πάρω
Έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα καινούργιο παπάκι. Ως παλιός χρήστης Hondra Astea (πάει αυτό το κλέψανε) ήμουνα πολύ ευχαριστημένος με την εταιρεία και σκέφτηκα να συνεχίσω με το Innova. Σε διάφορα άλλα Sites σχετηκά με μηχανές λίγο-πολύ το έθαβαν το μηχανάκι ως μη άξιο συνεχιστή των Astrea. Εσείς ποιό θα προτείνατε
Ποιές άλλες επιλογές έχω?
Τα κριτήρια μου είναι :
- Αξιοπιστία και χαμηλό κόστος ανταλλακτικών - λόγω χρημάτων σε συνεργεία αλλά και επειδή βαριέμαι τη διαδικασία να το τρέχω σε μάστορες και γενικά δε θέλω να πρέπει να του συμπεεριφέρομαι 'με το γάντι'
- Κατανάλωση - Το παλιό μου Astrea έκανε 49km με ένα λίτρο και έχω κακομάθει.
- Άνεση στην οδήγση - να πηγαίνει στρωτά και ήρεμα με καλούτσικες αναρτήσεις
δε με ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι και επιδόσεις, να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στο κέντρο και μόνο για κίνηση μέσα σε πόλεις.
Θα ήθελα τη συμβουλή κυρίως αυτών που ξέρουν από μηχανάκια (ξέρουν και έχουν ακούσει για τα προβλήματά τους από φίλους ή από συνεργεία) και όχι από ιδιοκτήτες του ενός ή του άλλου που θα 'παινέψει το σπίτι του'.
Ευχαριστώ
-
Ποιό παπάκι να πάρω
Έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα καινούργιο παπάκι. Ως παλιός χρήστης Hondra Astea (πάει αυτό το κλέψανε) ήμουνα πολύ ευχαριστημένος με την εταιρεία και σκέφτηκα να συνεχίσω με το Innova. Σε διάφορα άλλα Sites σχετηκά με μηχανές λίγο-πολύ το έθαβαν το μηχανάκι ως μη άξιο συνεχιστή των Astrea. Εσείς ποιό θα προτείνατε
Ποιές άλλες επιλογές έχω?
Τα κριτήρια μου είναι :
- Αξιοπιστία και χαμηλό κόστος ανταλλακτικών - λόγω χρημάτων σε συνεργεία αλλά και επειδή βαριέμαι τη διαδικασία να το τρέχω σε μάστορες και γενικά δε θέλω να πρέπει να του συμπεεριφέρομαι 'με το γάντι'
- Κατανάλωση - Το παλιό μου Astrea έκανε 49km με ένα λίτρο και έχω κακομάθει.
- Άνεση στην οδήγση - να πηγαίνει στρωτά και ήρεμα με καλούτσικες αναρτήσεις
δε με ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι και επιδόσεις, να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στο κέντρο και μόνο για κίνηση μέσα σε πόλεις.
Θα ήθελα τη συμβουλή κυρίως αυτών που ξέρουν από μηχανάκια (ξέρουν και έχουν ακούσει για τα προβλήματά τους από φίλους ή από συνεργεία) και όχι από ιδιοκτήτες του ενός ή του άλλου που θα 'παινέψει το σπίτι του'.
Ευχαριστώ
-
RE: Toyota Yaris 2006
Ναι μάλλον βλακεία είπα. CVT είναι σαν αυτά που έχουν τα scooterάκια (Συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης) ? Τα C2 & Smart έχουν απλά χωρίς συμπλέκτη που ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες (όπως στα παπάκια) ? έτσι δεν είναι ? Από θέμα κόστους/όφελος (καύσιμα, ευκολία) Αξίζει νομίζετε το CVT ?