-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ΥΓ1: Ξεχασα να ρωτησω αν η μονωτικη ταινια καλυπτεται απο την 6ετη εγγυηση της ΤΟΥΟΤΑ
ΥΓ2: Ξερει κανεις ποτε ερχονται C1 και 107;;;
Λογικά σύντομα, αλλά μην περιμένεις διαφορές πέρα από το σήμα και τα φώτα...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ΥΓ2: Ξερει κανεις ποτε ερχονται C1 και 107;;;
Λογικά σύντομα, αλλά μην περιμένεις διαφορές πέρα από το σήμα και τα φώτα...
Περιμενω στην ... τιμη
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ΥΓ2: Ξερει κανεις ποτε ερχονται C1 και 107;;;
Λογικά σύντομα, αλλά μην περιμένεις διαφορές πέρα από το σήμα και τα φώτα...
Περιμενω στην ... τιμη
Στην Αγγλία πάντως η διαφορά είναι 500 λίρες πιο φθηνή η C1... Άρα, μέχρι ν' αρχίσει τις προσφορές η αντιπροσωπεία της Citroen, δεν θα περίμενα διαφορές πάνω από 500-700 ευρώ
-
Να κάνω χαζές ερωτήσεις;
Η εγγύηση θα είναι κοινή και για τα τρία ή οι Γάλλοι θα κρατήσουν την πολιτική των 2 χρόνων;
Αν ξεφτίσει η μονωτική και βάλεις άλλη θεωρείται εξωτερική παρέμβαση και ταυτόχρονη λήξη της εγγύησης;
Αν έχεις C1 μπορείς να επιλέξεις συνεργείο της Toyota για sevice χωρίς προβλήματα με την εγγύηση; -
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Να κάνω χαζές ερωτήσεις;
Η εγγύηση θα είναι κοινή και για τα τρία ή οι Γάλλοι θα κρατήσουν την πολιτική των 2 χρόνων;
Αν ξεφτίσει η μονωτική και βάλεις άλλη θεωρείται εξωτερική παρέμβαση και ταυτόχρονη λήξη της εγγύησης;
Αν έχεις C1 μπορείς να επιλέξεις συνεργείο της Toyota για sevice χωρίς προβλήματα με την εγγύηση;- μία από τα ίδια μάλλον
- υπερβολές! δεν χάνεται η εγγύηση έτσι απλά
- και σε εξωτερικό Daihatsu να πας, πάλι δεν χάνεις την εγγύηση
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Να κάνω χαζές ερωτήσεις;- Η εγγύηση θα είναι κοινή και για τα τρία ή οι Γάλλοι θα κρατήσουν την πολιτική των 2 χρόνων;
- Αν ξεφτίσει η μονωτική και βάλεις άλλη θεωρείται εξωτερική παρέμβαση και ταυτόχρονη λήξη της εγγύησης;
- Αν έχεις C1 μπορείς να επιλέξεις συνεργείο της Toyota για sevice χωρίς προβλήματα με την εγγύηση;
- Μα ουτε και η ΤΟΥΟΤΑ δινει 6 χρονια εργοστασιακη εγγυηση. Αυτο (νομιζω) ειναι πολιτικη της ελληνικης αντιπροσωπειας.
- Εννοειται... Ειδικα αν βαλεις κανενα hansaplast...
- ΔΞ/ΔΑ
-
Πήγα και ρώησα τιμή στη Toyota στη Καβάλας (Λ. Αθηνών) μου είπαν 10.500 - δε ρώτησα αν είναι τελική ή όχι γιατί μου φάνηκε ήδη ακριβή. Δηλαδή με τη λογική αυτή το C1 πρέπει να βγει ακριβότερο απο το C2 και ίσως και το C3 σε προσφορά.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Υπαρχει κανενας που το εχει δει απο κοντα, να μπει και μεσα, ωστε να μας πει αν οντως ειναι αληθεια αυτα περι ''τσιγγουνιας'' στην ποιοτητα.
Δεν δειχνει ΓΕΝΙΚΑ 'φτηνιαρικο'. Εχει λιγο ακαλυπτο μεταλο στις πορτες, αλλα το μοντερνο design σε κανει να μην το προσεχεις. Φτηνιαρικο δειχνει μονο το ημιδιαφανες πλαστικο στο κατω μερος του ταμπλο που φωτιζεται το βραδυ. Μοιαζει σαν πλαστικο απο ταπερ. Οι ταπετσαριες, το πανω μερος του ταμπλο (με ενα νεο 'αναγλυφο' υλικο), ο πινακας οργανων, το 'φυτεμενο' στροφομετρο (αλα smart, mini, sirion) ειναι μοντερνα και φαινονται μια χαρα. Απ εξω ειναι κουκλι και δειχνει αρκετα επιθετικο.
ΑΛΛΑ, οσα ηδη αναφερθηκαν (διακοπτης για το παραθυρο του συνοδηγου, πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν, μονωτικη ταινια, θολοι τροχων) ειναι μεγαλες ματζιριες. Να προσθεσω οτι και η πισω πορτα δεν ανοιγει ολοκληρη, αλλα μονο το παραθυρο (μαυρο τμημα), με αποτελεσμα μικροτερο ανοιγμα του χωρου αποσκευων. Επισης βγαινει μονο σε 3 χρωματα (για οικονομια φυσικα...)
Παρ'ολα αυτα, η συνολικη εντυπωση δεν ειναι τοσο κακη οσο ακουγεται. Ελλειψει αλλου καλυτερου, ειναι πολυ πιθανο να το αγορασω (χρονος παραδοσης Σεπτεμβριος-Οκτωβριος!). 11.890 -
[quote='jpax'][quote='kantoniou']... Ελλειψει αλλου καλυτερου, ειναι πολυ πιθανο να το αγορασω (χρονος παραδοσης Σεπτεμβριος-Οκτωβριος!). 11.890
-
OK, δεν είχα καταλάβει
-
Λοιπον, περασα σημερα απο την autoland στην Γαλατσιου να δω το aygo.
Ειχα ενα σε σιελ χρωμα, παρεπιμπτοντος πολυ ωραιο χρωμα, και το επεξεργαστικα.
Την ταινια που την ειδατε ρε παιδια????
Στις βασεις των ζωνων εχει ενα μαυρο λαμακι που στην κορυφη εχει το κουμπωμα, το θυληκο της ζωνης, μονωτικη δεν εχει.
Μηπως αυτο που ειδατε ηταν ακομα συσκευασμενο, και παρασυρθηκατε......
Παντως, πολυ ωραιο αμαξι, αλλα πανακριβο ρε παιδι μου, η τιμη του εχει ανεβει κατηγορια απο μονη της....
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Λοιπον, περασα σημερα απο την autoland στην Γαλατσιου να δω το aygo.Ειχα ενα σε σιελ χρωμα, παρεπιμπτοντος πολυ ωραιο χρωμα, και το επεξεργαστικα.
Την ταινια που την ειδατε ρε παιδια????
Στις βασεις των ζωνων εχει ενα μαυρο λαμακι που στην κορυφη εχει το κουμπωμα, το θυληκο της ζωνης, μονωτικη δεν εχει.
Μηπως αυτο που ειδατε ηταν ακομα συσκευασμενο, και παρασυρθηκατε......
Παντως, πολυ ωραιο αμαξι, αλλα πανακριβο ρε παιδι μου, η τιμη του εχει ανεβει κατηγορια απο μονη της....
αφου ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφημιστικη καμπανια.
Απου θα βγουν τα λεφτα αυτα? -
Μα να δώσεις μινιμουμ 10.500 για ένα αυτοκινητάκι πόλης είναι κοροιδία τη στιγμή που η Corolla (δύο κατηγορίες πάνω!) ξεκινάει από 13.500. Εξάλλου πάντα υπάρχει και το Picanto που κατα την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ πιο τίμια πρόταση (κι αν ισχύουν τα όσα διαβάζω στα ειδικά περιοδικά, ίσως και συνολικά καλύτερη ). Κρίμα δεν είναι να πετάξει κανείς τα 2 και 3 χιλιάρικα της διαφοράς;
-
Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία, γιατί θα σκάσω. Ψάχνω στις φωτό των 4Τ, και απάντηση δε βρίσκω: το πορτ-μπαγκάζ δεν ανοίγει;;;;; μόνο το τζαμάκι σηκώνεται;;;;;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία, γιατί θα σκάσω. Ψάχνω στις φωτό των 4Τ, και απάντηση δε βρίσκω: το πορτ-μπαγκάζ δεν ανοίγει;;;;; μόνο το τζαμάκι σηκώνεται;;;;;Ναι...
Ανοιγη το τζαμι και ειναι σαν μια τρυπα.
-
Τέτοια γίνονται όταν θες να περιορίσεις πολύ το κόστος, αλλά με τέτοια τιμή καθόλου δεν δικαιολογούνται τόσες τσιγκουνιές. Δεν μας τα λένε καλά τα τρίδυμα (λογικά έτσι θα είναι και τα άλλα δύο μικρά).
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία, γιατί θα σκάσω. Ψάχνω στις φωτό των 4Τ, και απάντηση δε βρίσκω: το πορτ-μπαγκάζ δεν ανοίγει;;;;; μόνο το τζαμάκι σηκώνεται;;;;;
Ναι...
Ανοιγη το τζαμι και ειναι σαν μια τρυπα.
τι λε ρε παιδί μου... τόση πρακτικότητα... και δε μου λέτε, το τιμόνι είναι στον βασικό εξοπλισμό, ή προσφέρεται σαν εξτρά;
τελικά εκείνη η διαφήμιση της χιουντάι ήταν προφητική
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία, γιατί θα σκάσω. Ψάχνω στις φωτό των 4Τ, και απάντηση δε βρίσκω: το πορτ-μπαγκάζ δεν ανοίγει;;;;; μόνο το τζαμάκι σηκώνεται;;;;;
Ναι...
Ανοιγη το τζαμι και ειναι σαν μια τρυπα.
!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εεεεε???? Αιντε αιντεεεεεε... το χουμε χασει μου φαινεται.... Τα τζαπονια σαλταρισαν....
-
Ειναι μια ενδιαμεση κατασταση. Δεν ανοιγει μονο το τζαμι, οπως πχ σε καποια τζιπ ή πολυμορφικα, αλλα ολοκληρη η μαυρη επιφανεια.
http://www.channel4.com/4car/gallery/T/ ... ge_11.html
Φυσικα το ανοιγμα του χωρου αποσκευων ειναι μικροτερο απο το κανονικο, αφου απο το δαπεδο μεχρι το ανοιγμα υπαρχει ενα εμφανεστατο 'κατωφλι' -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ρε παίδες, λύστε μου μια απορία, γιατί θα σκάσω. Ψάχνω στις φωτό των 4Τ, και απάντηση δε βρίσκω: το πορτ-μπαγκάζ δεν ανοίγει;;;;; μόνο το τζαμάκι σηκώνεται;;;;;
Ναι...
Ανοιγη το τζαμι και ειναι σαν μια τρυπα.
!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εεεεε???? Αιντε αιντεεεεεε... το χουμε χασει μου φαινεται.... Τα τζαπονια σαλταρισαν....
Αν ανοιγε ολο μην φανταστεις οτι θα ειχε καμια τεραστια διαφορά, εξαλλου το τζαμι ειναι αρκετα μεγαλο.
Προφανως δεν τους εβγαινε αλλιως ο σχεδιασμός...
aygo VS picanto