-
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Δηλαδη doctor46 δεν επρεπε να τρεξουν;
Δεν θυμαμαι σε αλλους αγωνες που ειχε προβλημα η φερραρι με τα ελαστικα να λενε οι αλλες ομαδες 'δεν τρεχουμε'.Ουτε ειχαν κατεβασμενα μουτρα στις ιδιες περιπτωσεις.
Ας προσεχαν!
Για σκεφτειτε να ηταν μονο ενας προμηθευτης ελαστικων και να μην ξεκιναγε καθολου ο αγωνας!BILL_33 θυμασαι να εχει ξαναγινει κατι τετοιο?Εγω παντως οχι.Αν ετρεχες
αγωνα μονος σου,θα χαιροσουν για τη νικη σου?Εσενα τι εντυπωση σου εδωσε
ο Σουμαχερ,χαρουμενου ανθρωπου?Αν δεν ηταν γιατι το εκανε?Αν ηταν λυπη-
μενος για την καταντια του αθληματος,γιατι ελαβε μερος σ'αυτο το τσιρκο?Μπορεις να μου δωσεις μερικες πειστικες απαντησεις?Για να μην ΑΠΟΓΙΝΕΙ το τσίρκο...
Από τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ φορές που έχω παραδεχτεί τον ΜΣ... -
Me thn symperifora merikon-merikon einai faneros o fobos tous mhpos o Mixalakhs epanel8ei kai kanei auto pou jerei kalytera apo opoiondhpote allon... Na kerdizei Prota8lhmata F1....
Dystyxos paidia, kai fetos 8a to parei. Kai leo dystyxos gia sas, pou perimenete ta teleytaia xronia na deite kapoia allh omada-odhgo na to kerdizei. Krima giati se ligo kairo 8a jypnhsete entelos apo to oneiro!
Antidrate perierga kai tsatizeste xoris na exete ka8olou dikaio mono kai mono ephdh exete arxisei na tremete apo ton fobo sas.O megalyteros odhgos F1 olon ton epoxon Schumacher jerei na kerdizei otan prepei eite trexei monos tou eite me allous 100. 84 nikes exei o an8ropos... e, kapoia eprepe na ginei kai me auton ton tropo.
Pantos sobara tora, den eiste sostoi an kathgoreite ton Schumi. Sto kato kato enas epaggelmatias odhgos agonon einai. Eseis ti 8a kanate sthn 8esh tou? -
Aς αφήσουμε τις υστερίες στην άκρη και ας δούμε λίγο καθαρά τι έγινε σήμερα. Σίγουρα δεν κέρδισε ο Σουμάχερ, σίγουρα δεν κέρδισε το άθλημα. Δε θέλω να είμαι απαισιόδοξος αλλά η μέρα που η F1 θα διασπαστεί δεν είναι μακρία.
Τώρα ο Σουμάχερ τι έπρεπα να κάνει;;; Άλλωστε η απόφαση δεν είναι δική του αλλά της ομάδας του. Εγώ πολύ θα ήθελα να κατηγορήσω είτε την ferrari είτε τον Σουμάχερ αλλά αυτή τη φορά δε μπορώ . Αν ήμουνα στη θέση του το ίδιο θα έκανα
-
Ο χρήστης k έγραψε:
Aς αφήσουμε τις υστερίες στην άκρη και ας δούμε λίγο καθαρά τι έγινε σήμερα. Σίγουρα δεν κέρδισε ο Σουμάχερ, σίγουρα δεν κέρδισε το άθλημα. Δε θέλω να είμαι απαισιόδοξος αλλά η μέρα που η F1 θα διασπαστεί δεν είναι μακρία.Τώρα ο Σουμάχερ τι έπρεπα να κάνει;;; Άλλωστε η απόφαση δεν είναι δική του αλλά της ομάδας του. Εγώ πολύ θα ήθελα να κατηγορήσω είτε την ferrari είτε τον Σουμάχερ αλλά αυτή τη φορά δε μπορώ . Αν ήμουνα στη θέση του το ίδιο θα έκανα
Ο Σουμαχερ κερδισε και καλα εκανε... κερδισε με το σπαθι του και αυτος και η Ferrari. Ειχαν το ανταγωνιστικο πακετο και το χρησιμοποιησαν. Τωρα αν οι αλλοι ηταν μη ανταγωνιστικοι και ΔΕΙΛΟΙ δεν ειναι λαθος ουτε του Μιχαλη, ουτε της Minardi, ουτε της jordan....
Οι κυριοι κυριοι που δεν ετρεξαν προφασηζομενοι λογους ασφαλειας, ας μας κανουν την χαρη και ας σκωθουνε να φυγουνε απο την F1 γιατι με τις πραξεις τους αμαυρωνουνε το αθλημα. Οχι κυριοι, να μαθετε να χανετε... ακομα και απο την Minardi.
Στο κατω κατω, τοσα και τοσα επαθε με τα λαστιχα η Σκουντερια φετος, αλλα ουτε μια στιγμη δεν τους περασε απο το μυαλο να μην τρεξουν. Παντα ετρεχαν και τρεχουν προσπαθωντας για το καλυτερο και τιμωντας τους οπαδους που την στηριζουν.... στις χαρες και τις λυπες.Οι 'κυριοι' που προηγαγαν τον αντιαθλητισμο σημερα... μπορουν να ειναι σιγουροι πως διασυρθηκαν πολυ παραπανω, απο οτι αν εχαναν τιμια σε ενα αγωνα. Αντ' αυτου επελεξαν να κρυφτουν πισω απο ανυποστατες δικαιολογιες.
τα γεγονοτα ειναι οτι:
- ηξεραν εδω και μηνες που θα τρεξουν
- ειχαν την επιλογη να τρεξουν και να πανε ποιο σιγα
- η να κανουν εξτρα πιτ στοπ
- η να βαλουν σκληρη γομα
Η συμπεριφορα των 'κυριων' το μονο που καταφερε ειναι να εξυψωσει ακομα περρισοτερο στα ματια μου την Φερραρι, και να προκαλεσει την μυνην μου για αυτα που συνεβησαν.
-
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Παιδες για να γινω σαφης: Τη χοντραδα την εκανε η Michelin κανενα θεμα,
αλλα γιατι βγαινεις και τρεχεις ουσιαστικα μονος σου.Δηλαδή τι να κάνει η Ferrari ... να παραιτηθεί. Δηλαδή αν πχ στο Πορτογαλία-Ελλάδα έβγαινε η Πορτογαλία και έλεγε 'Επειδή δεν έχουμε κατάλληλα παπούτσια να παίξουμε σε μια εβδομάδα ή να μικρύνουμε το γήπεδο' η Ελλάδα έπρεπε να δεχθεί ?
-
Ο χρήστης DrLo έγραψε:
Παιδες για να γινω σαφης: Τη χοντραδα την εκανε η Michelin κανενα θεμα,
αλλα γιατι βγαινεις και τρεχεις ουσιαστικα μονος σου.Δηλαδή τι να κάνει η Ferrari ... να παραιτηθεί. Δηλαδή αν πχ στο Πορτογαλία-Ελλάδα έβγαινε η Πορτογαλία και έλεγε 'Επειδή δεν έχουμε κατάλληλα παπούτσια να παίξουμε σε μια εβδομάδα ή να μικρύνουμε το γήπεδο' η Ελλάδα έπρεπε να δεχθεί ?
-
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
Παιδες για να γινω σαφης: Τη χοντραδα την εκανε η Michelin κανενα θεμα,
αλλα γιατι βγαινεις και τρεχεις ουσιαστικα μονος σου.Δηλαδή τι να κάνει η Ferrari ... να παραιτηθεί. Δηλαδή αν πχ στο Πορτογαλία-Ελλάδα έβγαινε η Πορτογαλία και έλεγε 'Επειδή δεν έχουμε κατάλληλα παπούτσια να παίξουμε σε μια εβδομάδα ή να μικρύνουμε το γήπεδο' η Ελλάδα έπρεπε να δεχθεί ?
Στη Βαρκελωνη που η Bridgestone ειχε δυο κλαταρισματα σ'εναν μολις
γυρο και στο ιδιο αυτοκινητο(Σουμι) δεν ειδα να γινονται και πολλα πραγματα μετα.Γιατι ελεγε χτες ο Πουρναρακης οτι οι Ιαπωνες διαλεξαν πρωτα την
ασφαλεια και μετα τις επιδοσεις.Μηπως τελικα δεν εχουν κι αυτοι τιποτα
απο τα δυο ακομα? -
τι προστασία των οδηγών κτλ ρε παιδιά? Ποιον κοροιδεύουμε? Στο Nurburgring με το Κίμι τι έκαναν τότε? Τίποτα και ξέρετε γιατί? Διότι πίσω του ήταν ο 1ος στη βαθμολογία και είπαν στα @@ μας η προστασία του οδηγού - all or nothing - έτσι δήλωσαν μετά τον αγώνα! Έλεος δηλαδή. Αν η Φεράρι είχε σταθερά ανταγωνιστικό μονοθέσιο τότε όλοι αυτοί οι 'κύριοι' θα έτρεχαν εχτές. Αλλά προφανώς και όχι άδικα δε τη φοβούνται την Φέραρι όσον αφορά τη κατάκτηση των φετινών τίτλων.... Ασφάλεια και μα*****ιες....
-
Ο χρήστης DrLo έγραψε:
Παιδες για να γινω σαφης: Τη χοντραδα την εκανε η Michelin κανενα θεμα,
αλλα γιατι βγαινεις και τρεχεις ουσιαστικα μονος σου.Δηλαδή τι να κάνει η Ferrari ... να παραιτηθεί. Δηλαδή αν πχ στο Πορτογαλία-Ελλάδα έβγαινε η Πορτογαλία και έλεγε 'Επειδή δεν έχουμε κατάλληλα παπούτσια να παίξουμε σε μια εβδομάδα ή να μικρύνουμε το γήπεδο' η Ελλάδα έπρεπε να δεχθεί ?
'It's not the right way to win my first one this year,' admitted Schumacher, Germany's seven-time world champion who has now won four of the six US Grand Prix staged at Indianapolis.
Πηγη http://f1.racing-live.com/en -
Καλα ειμαστε σοβαροί τωρα?
Η Michelin εκανε την μπαρουφα, ο Schumacher φταιει?
Συμφωνω ηταν χαμηλης δυσκολίας αγώνας για τον Schumacher γι'αυτό και δεν ξετρελαθηκε από τη χαρα του στην απονομή. Αλλά γιατι να πληρωσει ΚΑΙ αυτος την μ***κια της Michelin?Ας υποστηριζει καθενας οποιον θελει αλλά, Schumacherικος ή οχι, πρεπει να βλεπει ΤΙΜΙΑ καποια πραγματα!
(Αν ηταν ετσι, ο Oλυμπιακος να καθοταν να φερει ισοπαλια με τον Ηρακλη να παει το πρωταθλημα στα ισα στα μπαραζ ως faiplay επειδη ο Παναθηναικός {απροσδοκητα} δεν μπορεσε να νικησει την ΑΕΚ ή τον ΠΑΟΚ)
-
Ο χρήστης eleos111 έγραψε:
Και (νομίζω) αλλαγή ελαστικών δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αν αυτά δεν φθαρούν σε τέτοιο βαθμό που να αποδυκνύεται η επικυνδυνότητα τους. Δηλαδή να κινδυνέψουν πρώτα οι οδηγοί και μετά να αλλάξει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.Ηλίθιος κανονισμός δεν είναι;;;;;
ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
Απορώ γιατί τον ψήφισαν, ΟΛΟΙ, και οι μεν, και οι δε!!!!Ειλικρινά, όταν έφυγε ο Ραλφ ένιωσα πως θα ξαναβλέπαμε μέρες πρωτομαγιάς 11 χρόνια πριν...
Καλύτερα τσαλακωμένη εικόνα Φ1, παρά τσαλακωμένοι οδηγοί στον τοίχο!!!Ο κανόνας πρέπει να αλλάξει ΠΡΟΧΘΕΣ!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και (νομίζω) αλλαγή ελαστικών δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αν αυτά δεν φθαρούν σε τέτοιο βαθμό που να αποδυκνύεται η επικυνδυνότητα τους. Δηλαδή να κινδυνέψουν πρώτα οι οδηγοί και μετά να αλλάξει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.
Ηλίθιος κανονισμός δεν είναι;;;;;
ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
Απορώ γιατί τον ψήφισαν, ΟΛΟΙ, και οι μεν, και οι δε!!!!Ειλικρινά, όταν έφυγε ο Ραλφ ένιωσα πως θα ξαναβλέπαμε μέρες πρωτομαγιάς 11 χρόνια πριν...
Καλύτερα τσαλακωμένη εικόνα Φ1, παρά τσαλακωμένοι οδηγοί στον τοίχο!!!Ο κανόνας πρέπει να αλλάξει ΠΡΟΧΘΕΣ!!!
Συμφωνω μαζι σου,θα μπορουσαν πολυ απλα και συγχρονως αποτελεσματικα
να γυρισουν στα slicks και ας παρεμεναν για ολο τον αγωνα.Υποθετω γνωριζεις ποσο κακο κανουν τ'αυλακια σε racing λαστιχα... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και (νομίζω) αλλαγή ελαστικών δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αν αυτά δεν φθαρούν σε τέτοιο βαθμό που να αποδυκνύεται η επικυνδυνότητα τους. Δηλαδή να κινδυνέψουν πρώτα οι οδηγοί και μετά να αλλάξει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.
Ηλίθιος κανονισμός δεν είναι;;;;;
ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
Απορώ γιατί τον ψήφισαν, ΟΛΟΙ, και οι μεν, και οι δε!!!!Ειλικρινά, όταν έφυγε ο Ραλφ ένιωσα πως θα ξαναβλέπαμε μέρες πρωτομαγιάς 11 χρόνια πριν...
Καλύτερα τσαλακωμένη εικόνα Φ1, παρά τσαλακωμένοι οδηγοί στον τοίχο!!!Ο κανόνας πρέπει να αλλάξει ΠΡΟΧΘΕΣ!!!
Αν κατάλαβα από την χθεσινή μετάσωση αλλά και από ότι είπε ο Ιαβέρης σε μια εκπομπή δεν απαγορεύεται η αλλαγή ελαστικού απλά πρέπει να γίνει σε διαφορετικό Pit stop από τον ανεφοδιασμό οπότε κανείς δεν κάνει επειδή αυτό δεν συμφέρει.
Στην τελική ας έμπαιναν τα μονοθέσια με Michelin μέσα και να έκαναν 4-5 pit stops και να άλλαζαν 1024 λάστιχα. Οι ferrari θα έβγαιναν πρώτες αλλά οι μάχες μεταξύ αυτών με Michelin θα υπήρχαν και 'θεωρητικά' οι θεατές θα έβλεπαν μέρος τουλάχιστον αυτού που πλήρωσαν.
Αν εγώ ήμουν FIA θα σκεφτόμουν σοβαρά να διώξω την Michelin από το πρωτάθλημα του χρόνου αφού παραδέχεται ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της F1. Όταν προσλαμβάνεις έναν συνεργάτη και αυτός μπορεί να σε 'κρεμάσει' ανα πάσα στιγμή δεν είναι ότι καλύτερο.
-
Ρε παιδια αφου μονο 3 σετ ελαστικων της ιδιας γομας δικαιουνται, ποσα πιτς μπορουν να κανουν? Να βαζουν τα μπροστινα στη θεση των πισω?
-
Ο χρήστης DrLo έγραψε:
Όταν προσλαμβάνεις έναν συνεργάτη και αυτός μπορεί να σε 'κρεμάσει' ανα πάσα στιγμή δεν είναι ότι καλύτερο.Ποιος προσέλαβε ποιον;
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Ρε παιδια αφου μονο 3 σετ ελαστικων της ιδιας γομας δικαιουνται, ποσα πιτς μπορουν να κανουν? Να βαζουν τα μπροστινα στη θεση των πισω?Να περνάνε το οβάλ με μισό γκάζι.
Αν ενδιαφέρονταν τόσο για την εικόνα της Φ1 και τα λεφτά των θεατών, αλλά ήθελαν να είναι ασφαλείς, ας το έκαναν...
Όμως δυστυχώς ήθελαν να εκβιάσουν καταστάσεις, και όλα δείχνουν πως τελικά ευτυχώς απέτυχαν.
-
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Ποιος μπορει να μου απαντησει στο εξης: Ποια ομαδα εχει φαει τα πιο
πολλα γιουχου στην ιστορια της Formula 1 και γιατι? -
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Και (νομίζω) αλλαγή ελαστικών δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αν αυτά δεν φθαρούν σε τέτοιο βαθμό που να αποδυκνύεται η επικυνδυνότητα τους. Δηλαδή να κινδυνέψουν πρώτα οι οδηγοί και μετά να αλλάξει το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.
Ηλίθιος κανονισμός δεν είναι;;;;;
ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
Απορώ γιατί τον ψήφισαν, ΟΛΟΙ, και οι μεν, και οι δε!!!!Ειλικρινά, όταν έφυγε ο Ραλφ ένιωσα πως θα ξαναβλέπαμε μέρες πρωτομαγιάς 11 χρόνια πριν...
Καλύτερα τσαλακωμένη εικόνα Φ1, παρά τσαλακωμένοι οδηγοί στον τοίχο!!!Ο κανόνας πρέπει να αλλάξει ΠΡΟΧΘΕΣ!!!
Συμφωνω μαζι σου,θα μπορουσαν πολυ απλα και συγχρονως αποτελεσματικα
να γυρισουν στα slicks και ας παρεμεναν για ολο τον αγωνα.Υποθετω γνωριζεις ποσο κακο κανουν τ'αυλακια σε racing λαστιχα...Ta aulakia sta lastixa yparxoun edo kai xronia!
To grand prix ths USA exei janaginei polles fores.
Oi omades (F1 kai elastikon) jerane edo kai kairo tis syn8hkes.
Den yparxei kamia dikaologia gia kanenan.
Oi kanonismoi einai kanonismoi. Tous jerane oloi prin arxisei to prota8lhma.
Oloi jerane oti apokleietai h FIA na allajei tous kanonismous teleytaia stigmh oste na eynoh8oun kapoies omades. Epishs den yphrxe periptosh na allajh h xarajh ths pistas. Ta 'poio sklhra lastixa' htan etoima sthn Gallia alla telika den ta steilane gia na mhn 'mperdepsoun' tis omades se oti exei sxesh me to stishmo! Oi an8ropoi autoi mporoun na allajoun to stishmo tou F1 car se depterolepta. Ta mesa, h texnologia kai h empeiria pou dia8etoun tous dinei thn dynatothta na stinoun tis formules xoris na tis odhgoun!
Meta apo mia shmerinh synomilia mou me ena apo tous diorganotes enos apo ta gp pou ypoleipontai, ema8a oti krybontai alla symferonta piso apo authn thn xtesinh farsa. [Dystyxos den exo to dikaioma na apokalypso to onoma tou an8ropou(prosopikou filou) pou mou eipe ta gegonota kai oute alles leptomeries].
Apla mporo na po oti tsampa ka8omaste kai 'malonoyme', den yparxei kanenas logos. H F1 einai ena terastio tsirko!O Schumi apo thn allh, mphke mesa, odhghse kai kerdise. Ti allo na ekane o an8ropos? Epaggelmatias odhgos agonon einai! Kai sto kato kato, xoris risko ti nohma exei o agonas? Gi'auto den xarhke idietaira o Mixalhs. Ejallou, pisteyo oti oi agones autokinhton einai 'antriko sport'. Oi gay kai ta koritsakia kalytera na ka8ontai spiti...
Osoi einai/htan edo agonizomenoi mporoun na ekferoun thn apopsh tous sto teleytaio 8ema. Prosopika, an eimoun o Alonso 'h o Raikonen den yphrxe periptosh na mhn peiso to afentiko mou na mou epitrepsei na trejo, kai as pao pio arga sta shmeia pou to lastixo kataponhtai poio poly. Ejallou, auto einai to nohma: Pao oso to dynaton poio grhgora ginetai, me bash tis dynatothtes tou autokinhtou kai tis dikes mou. -
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Ποιος μπορει να μου απαντησει στο εξης: Ποια ομαδα εχει φαει τα πιο
πολλα γιουχου στην ιστορια της Formula 1 και γιατι?Εσυ εστειλες το email στον alpha οτι και καλα φταιει η Ferrari για την χθεσινη παρωδια?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ποιος μπορει να μου απαντησει στο εξης: Ποια ομαδα εχει φαει τα πιο
πολλα γιουχου στην ιστορια της Formula 1 και γιατι?Εσυ εστειλες το email στον alpha οτι και καλα φταιει η Ferrari για την χθεσινη παρωδια?
OXI BEBAIA...ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
Ευγε στη Ferrari!!!