Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2004 (H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2004 (H)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 86
    • 87
    • 7 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    1722
    46374
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zeys13 last edited by

      Ο χρήστης manosk έγραψε:

      Το γράφει το εγχειρίδιο χρήσης.
      Με σβηστή την ανάφλεξη κρατάμε πιεσμένο το κουμπί του μηδενισμού χλμ για 2 δευτερόλεπτα. Εμφανίζεται στην πάνω γραμμή η λέξη 'InSP' κι από κάτω χιλιομετρική ένδειξη με το διάστημα που απομένει μέχρι το service. Δεν ξέρω που στηρίζεται αυτός ο υπολογισμός. Αν συνυπολογίζει το χρόνο λειτουργίας της μηχανής και όχι μόνο τα διανυθέντα χλμ, τότε είναι χρήσιμη ένδειξη, διαφορετικά ποιο το όφελος;
      Θα κοιτάξω πάντως κάποια στιγμή να δω τι μου βγάζει. Έχοντας κοντά 8000 χλμ στο κοντέρ, αν εμφανίσει 30000-8000=22000 ως το service, τότε είναι ένδειξη μόνο για τους αφηρημένους.

      Το κοίταξα. Με 8.000 χλμ κυρίως στην πόλη μου βγάζει ότι χρειάζεται service σε 19.000 χλμ, δηλαδή ο υπολογιστής προσμέτρησε και τις στροφές του κινητήρα που έγιναν στο ρελαντί ή χωρίς γενικά να κινείται το αυτοκίνητο. Δηλαδή αντί να βγάζει 30.000 - 8.000 χλμ= 22.000 χλμ, υπολόγισε ότι 3.000 χλμ έγιναν στο πουθενά (σε φανάρια, σε μαρσαρίσματα από στάση, σε απότομες ανηφόρες κλπ). Χρήσιμο αυτό.

      Αρα Μανο η ενδειξη δουλευει και δεν ειναι μονο για αφηρημενους.
      Εμενα η ενδειξη μου ελεγε 35000 λογικο αφου τα περισσοτερα εχουν γινει στην εθνικη.Εχει περασει ομως και μερικα σκισιματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sg27 last edited by

        Ο χρήστης manosk έγραψε:
        Καμιά φορά σε χαμηλές στροφές με δευτέρα ακούγεται ένα κροτάλισμα. Υποθέτω ότι δεν είναι πυράκια αλλά η καδένα. Ελπίζω δηλαδή.

        To kanei kai se mena parolo pou ypotithetai oti den exei kadena alla imanta. Mallon etsi prepei na einai o hxos tou kinhthra kai tipota parapanw.

        To exw rothsei kai palaiotera alla epeidh den phra apanthsh, mhpws exei kaneis allaksei to cd 30 me kapoio allo allhs markas? Kai an nai se poio magazi?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Ο χρήστης zeys13 έγραψε:

          Ο μετρητής έχει μερικές γραμμούλες-κοιλότητες. Το λάδι πρέπει να καλύπτει την τελευταία κοιλότητα, ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο. Κάθε γραμμή, όπως έμαθα, αντιπροσωπεύει 200 ml, άρα εμένα που μου έλειπαν 2 γραμμούλες μου είχαν καεί 400 ml.
          Πήρα ένα λίτρο λάδι της Opel (10 ευρώ), συμπλήρωσα 400 σιγά-σιγά ελέγχοντας ενδιάμεσα τον μετρητή και όλα εντάξει.

          10€ το λίτρο! Για ρώτα και λίγο παραπέρα...

          Και εγω 10 ευρω το πηρα.

          Ποσο το παιρνεις interland;;;;;

          Μιλαμε παντα για το φουλ συνθετικο long life στο γκρι κουτι του λιτρου
          και οχι στο μαυρο διλιτρο που εβαλαν σε ενα γνωστο μου.

          Α ρε Ναυπλιο, μακάρι να έμενα εκεί και ας το πλήρωνα και 20 € το κιλό. Φίλε μου έξω απο την αντιπροσωπεία μπορείς να το πάρεις άνετα 30% κάτω και αν γνωριστείς κιόλας μιλάμε για φοβερές εκπτώσεις. Αν ξέρατε σε τι τιμές έρχονται όλα τα ανταλακτικά θα σας έπεφταν τα μαλλιά! Έτσι δικαιολογούνται οι προσφορές και τα τεράστια έξοδα σε κεντρικές οδούς.

          Και κάτι άλλο παιδιά, πατήστε το μέχρι τις 6000-6500 εκεί είναι η διαφορά του αστρα που αντέχει και αφήνει πίσω πολλά περίσσότερα άλογα που έχουν φόβο μην διαλυθούν τα παρελκόμενα τους

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zeys13 last edited by

            Ποσο το παιρνεις τελικα;

            Και μηπως ξερεις τι μαρκα ειναι τα λαδια;Γιατι οπελ αποκλειεται να ειναι.

            Σε μια διαφημιση της aral ειδα οτι ελεγε δινει λαδια στο γκρουπ οπελ.

            Και προδιαγραφες επανω στο κουτι δεν λεει τιποτα.Μονο ενα οπελ και ενα long life νομιζω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zeys13 last edited by

              Λοιπον μολις επεστρεψα απο το πρωτο σερβις των 30000 km.
              Κοστος 164.78 €.
              Αλλαχτηκαν

              1. Ετησιος ελεγχος οπελ 15000 km (ετσι το ονομαζει). 56 €
              2. Λαδι 5-30 4 λιτρα 33.2 €
              3. Φιλτρο λαδιου 4,93 €
              4. Φιλτρο αερα 10,03 €
              5. Μπουζι 19,24 €
              6. Φιλτρο ανακυκλωσης 14,76 €
              7. Λαστιχο ταπας λαδιου 0,30 €

              ΦΠΑ 26,32 €
              Συνολο 164,78 €

              Παρατηρησεις:

              1. Το φιλτρο ανακυκλωσης που εβαλα ειναι απλο χαρτι.
                Μου το ειπε το παιδι και μου ειπε οτι υπαρχει και με ενεργο ανθρακα.
                Σε ερωτηση του ποσο κανει μου ειπαν γυρω στα 30 €τους ειπα να το βαλουμε και απλα μου ειπαν οτι δεν το εχουν. μου ειπαν.
              2. Αν κοιταξετε τα ανταλλακτικα θα δειτε οτι κατι λειπει.Τι;;;;
                Το φιλτρο βενζινης.......
                Το αστρα λοιπον δεν ΕΧΕΙ φιλτρο βενζινης.
                Σε ερωτηση μου αν ειναι δυνατον αυτο μου ειπαν οτι εχει ενα φιλτρο στο ρεζερβουαρ.Τα συμπερασματα δικα σας.Και πλεον διπλο-τριπλοσκεφτειτε το που θα βαζετε βενζινα.
              3. Αλλαγη μπουζι.Ο κατασκευαστης λεει αλλαγη στις 60000 km.Ολοι μεσα επεμεναν να τα αλλαξω τωρα γιατι μετα θα ειναι πολυ χαλια.Τελος παντων λεω μικρο το κοστος δεν πειραζει.Παντως οταν τα αλλαξαν και τα ειδα οπτικα τα μπουζακια ηταν μια χαρα.
              4. Μου εκαναν εναν οπτικο ελεγχο απο κατω, μου ειδαν τα φωτα, τα τακακια, και τον αερα στα λαστιχα οπου μου ειπαν να βαζω 32(μαλλον psi).
                Εγω παντως του εβαζα 1.9 bar που λεει στην ταπα του ρεζερβουαρ.Σε αντιστοιχια δεν θυμαμαι ποσο ειναι παντως πηραν πολυ αερα.
                Τωρα πιο ειναι το σωστο και ποσο αξιοπιστα ειναι τα μηχανηματα που βαζω αερα στα βενζιναδικα αυτο ειναι αλλο θεμα.

              Αλλοι ελεγχοι ΔΕΝ εγιναν και επισης μου επλυναν και τη μηχανη δωρεαν.

              Το κοστος νομιζω οτι ειναι ικανοποιητικο τι λετε και εσεις;

              Αυτα γενικα.Αν θυμηθω κατι αλλο θα επανερθω.

              Α, και που να δεις Μανο πως μηδενιζει ο μετρητης για το inspection.

              Το κρατας πατημενο σου δειχνει την ενδειξη, συνεχιζεις να το κρατας, ανοιγεις τον διακοπτη εμφανιζονται και αυτο ηταν.Πλεον το επομενο inspection μου ειναι στις 35000km.Ποιους εγκεφαλους να βαζεις τωρα και να μηδενιζεις λαμακιες λεμε....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xenophon74 last edited by

                Τελικά το αυτοκίνητο θέλει στον χρόνο πάνω αλλαγή λαδιών;
                1 χρόνο ή 30.000 χλμ, οποίο έρθει πρώτο;
                Και τι λαδί βάζουμε; Εννοώ χαρακτηριστικά. 5-30;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zeys13 last edited by

                  Οτι ερθει πρωτο ειτε τα 30000 ειτε ο χρονος.Αυτη ειναι η οδηγια της αντιπροσωπειας.

                  Και για λαδια υποαρχουν δυο ειδων:Τα φουλ συνθετικα τα οποια ειναι και long life 5-30 σε γκρι κουτι και τα ημισυνθετικα τα οποια δεν θυμαμαι τι ειναι(sorry) σε μαυρο κουτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    2 χρόνια ή 30.000 χλμ. Αλλά αν τα κινείτε στην πόλη δεν βλάπτει η αλλαγή στο έτος. Άντε να κάνει 50 ευρώ με το φίλτρο.

                    Κουλό αυτό με το φίλτρο βενζίνης. Θέλει έρευνα το πράγμα. Δηλαδή μετά από 100.000 χλμ το φίλτρο (που υποτίθεται ότι υπάρχει) στο ρεζερβουάρ δεν θέλει αλλαγή ή έστω καθάρισμα;
                    Βάζω μεν από ένα μόνο βενζινάδικο, αλλά αν πάω εκτός Αθήνας τι θα κάνω; Περίεργα πράγματα.

                    Το κόστος του service το βρίσκω καλό για τόσα χλμ. 100-120 ευρώ δίνεις για Corolla μετά από 15.000 χλμ ή 1 έτος και η Toyota θεωρείται από τις οικονομικές εταιρείες.

                    Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
                    Ποσο το παιρνεις τελικα;

                    Και μηπως ξερεις τι μαρκα ειναι τα λαδια;Γιατι οπελ αποκλειεται να ειναι.

                    Σε μια διαφημιση της aral ειδα οτι ελεγε δινει λαδια στο γκρουπ οπελ.

                    Και προδιαγραφες επανω στο κουτι δεν λεει τιποτα.Μονο ενα οπελ και ενα long life νομιζω.

                    Το μπουκάλι του 1 λίτρου γράφει Opel, δεν αναφέρεται κάποιος κατασκευαστής.
                    Έχει όμως αναλυτικές προδιαγραφές. Αντιγράφω από την μπροστινή ετικέτα:

                    Opel Original Teile
                    Fuel Economy Longlife
                    5W-30
                    Super Synthetic

                    GM-LL-A-025
                    GM-LL-B-025
                    ACEA A3, B3, B4
                    API SL/CF

                    Motor Oil - SAE 5W30
                    ECOService-Flex

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      takisb last edited by

                      Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
                      ...Αν κοιταξετε τα ανταλλακτικα θα δειτε οτι κατι λειπει.Τι;;;;
                      Το φιλτρο βενζινης.......
                      Το αστρα λοιπον δεν ΕΧΕΙ φιλτρο βενζινης.
                      Σε ερωτηση μου αν ειναι δυνατον αυτο μου ειπαν οτι εχει ενα φιλτρο στο ρεζερβουαρ.Τα συμπερασματα δικα σας.Και πλεον διπλο-τριπλοσκεφτειτε το που θα βαζετε βενζινα...

                      Για να μην νιώθουμε μόνοι κι εμείς με τα 307!

                      Άλλο ένα δείγμα παγκοσμιοποίησης;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης TakisB έγραψε:

                        ...Αν κοιταξετε τα ανταλλακτικα θα δειτε οτι κατι λειπει.Τι;;;;
                        Το φιλτρο βενζινης.......
                        Το αστρα λοιπον δεν ΕΧΕΙ φιλτρο βενζινης.
                        Σε ερωτηση μου αν ειναι δυνατον αυτο μου ειπαν οτι εχει ενα φιλτρο στο ρεζερβουαρ.Τα συμπερασματα δικα σας.Και πλεον διπλο-τριπλοσκεφτειτε το που θα βαζετε βενζινα...

                        Για να μην νιώθουμε μόνοι κι εμείς με τα 307!

                        Άλλο ένα δείγμα παγκοσμιοποίησης;;;

                        Noμιζω και το πουντο εχει το φιλτρο μαζι με την αντλια μεσα στο ρεζερβουαρ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takisb last edited by

                          Ωραία! Μεγαλώνει η παρέα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pafos13 last edited by

                            Παιδιά θα αναφέρω ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο AstraH (1.6 MTA) της γυναίκας μου: Από τη στιγμή που το αγόρασε ακουγόταν ένας παράξενος θόρυβος από τον χώρο του κινητήρα, όπως κάποιος ιμάντας να ακουμπούσε και τριβόταν κάπου, κυρίως στο ρελαντί. Μετά από δύο τρεις μέρες το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ο τεχνικός εκεί μου είπε ότι είναι, κατά πάσα πιθανότητα, ο 'κομπρέσσορας' του κλιματισμού και συμφωνήσαμε να το πάω μετά από μια εβδομάδα για να το φτιάξει. Στο μεταξύ όλα δούλευαν κανονικά στο αυτοκίνητο, ακόμα και ο κλιματισμός. Τελικά το πήγα μετά από μια βδομάδα και άλλαξε τον 'κομπρέσσορα' (εάν είναι η σωστή λέξη) και πλέον δεν ακούγεται τίποτα. Το αυτοκίνητο έχει κάνει γύρω στις 3000 χλμ και όλα είναι ο.κ. Από ότι φαίνεται το αμάξι είχε έρθει με ελαττωματικό εξάρτημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alkoolouxos last edited by

                              Αυτές τις μέρες που άρχισα να χρησιμοποιώ συστηματικά τον κλιματισμό μετά από 8 μήνες συμβίωσης με το astra μου, παρατήρησα έναν αναιπαισθητο συντονισμό στην πλήρη επιτάχυνση με τον κλιματισμό αναμένο, ειδικά μετά από έκθεση του στον ήλιο σε πάρκινγκ πολυκαταστήματος. Η ροπή που χάνεται στο σύστημα του κλιματισμού είναι σταθερή; Το ρωτάω αυτό γιατί ταυτόχονα κόβει και πολύ στο γκάζι, πράγμα που δεν το περίμενα από κινητήρα με 15 κιλά ροπή... Αν σταθερά έχει απώλειες 1Nm πχ από το A/C τοτε ειδικά χαμηλά, ποσοστιαία, το πρόβλημα οξύνεται!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Μην αισθάνεστε μόνοι σας φίλοι Οπελ-άκηδες! Και το Μεγκάν ΙΙ έχει αν θυμάμαι καλά φίλτρο μαζί με την αντλία στο ρεζερβουάρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Όσο για τα μπουζί , στον Twinspark τα άλλαξα και τα 8 στα 100.000 και οπτικά ήταν μια χαρά μετα από.... 6 χρόνια .. οπότε τα 60.000 τα έχεις σίγουρα, στα 30.000 πετάς λεφτά εαν τα αλλάξεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harisman last edited by

                                    Καλά ρε παιδιά τι λέτε συνέχεια σε αυτό το thread και το διατηρείτε συνεχώς ψηλά στα τεχνικά;
                                    Μου φαίνεται άμα αλλάξω αμάξι θα πάρω Astra....είμαι σίγουρος ότι οποιοδήποτε πρόβλημα θα βγάλει θα έχει συζητηθεί εδώ εκτενώς
                                    Καλά κάνετε πάντως...η ισχύς εν τη ενώσει....
                                    Sorry για το off topic....απλά είχα την απορία.....καλοπροαίρετα πάντα ε.....!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Πάρε Peugeot 307 καλύτερα. 236 σελίδες είναι αυτές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Πάρε Peugeot 307 καλύτερα. 236 σελίδες είναι αυτές.

                                        ....ή Citroen (300 σελίδες... )...PSAκρατείται το φόρουμ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          arji78 last edited by

                                          Ο χρήστης x-rover έγραψε:

                                          Δεν έχω παρατηρήσει αυτό που λες (δηλαδή ότι γράφει τη μέση ταχύτητα). Με έβαλες σε πειρασμό. Βάζω τα σπορτέξ και κατεβαίνω να κοιτάξω.

                                          Λοιπόν, πήγα και είδα:
                                          Για τα τελευταία 3.823 χλμ (είχα μηδενίσει το computer λίγο αφού το πήρα) έχω μέση κατανάλωση 9,1 λίτρα με μέση ωριαία ταχύτητα 26 χλμ! Ωραίο πράγμα η οδήγηση στην πόλη... Σε λίγο θα με φάνε ακόμα και τα λεωφορεία.

                                          Δηλαδή εγώ είμαι πάλι καλά!
                                          Εγώ δουλεύω πιο πολύ το αυτοκίνητο εκτός πόλης και για αυτό έχω σχεδόν διπλάσια μέση ταχύτητα από σένα και έτσι δικαιολογείται και η μικρότερη κατανάλωση που έχω εγώ. Πες μου και πόσα χιλιόμετρα γράφει το κοντέρ σου όταν πας με 3000 στροφές να υπολογίσω κάτι που θέλω.

                                          με πεμπτη...100χ.α.ω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arji78 last edited by

                                            Ο χρήστης Asimov έγραψε:
                                            Το θεμα ειναι οτι στα 15000 περιπου δεν εχει και τοσους πολλους ανταγωνιστες... Το Golf απορριφθηκε λογω προβληματων σε γνωστους κατοχους, τιμολογιακης πολιτικης , φατσας , κοστους συντηρησης και FSI (σουπερ αμολυβδη), το Focus (αν και του το προτεινα ανεπιφυλακτα ) λογω 1.4-80hp (κατεβειτε να σπρωξουμε), τα γαλλικα λογω... Γαλλιας (και εμπειρια του απο Xsara ), τα ιταλικα (stilo) λογω τιμονιου και τα ιαπωνικα λογω τιμης (Corolla, Civic) και φατσας (Mazda 3 H/B). Για Almera τα ειπαμε. Αν οριοθετησεις τους στοχους σου τελικα μειωνονται πολυ οι επιλογες σου... (κι αν τα οικονομικα σου ειναι περιορισμενα)

                                            κι εγω 1,93 ειμαι παιδια και δεν εχω κανενα προβλημα.τερμα κατω το καθισμα και αρκετα πισω το καθισμα.αν φερεις και το τιμονι τερμα εξω και κατω ειναι κουτι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 7 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr