Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    4κινητα και ρυμουλκηση....
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. 4κινητα και ρυμουλκηση....
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Εκτός Δρόμου
    12
    34
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k-l last edited by

      Αν και λίγο αργά δυο παρατηρήσεις στις αρχικές οδηγίες οι οποίες κατα τα άλλα είναι ορθότατες

      1. Η μηχανή πότε σηκωμένη, πρέπει να είναι πάντοτε κάτω, και δεμένη, γιατι η ασφάλεια που την κρατάει ψηλά είναι ένας πολύ μικρός πύρος που στην παραμικρή ανωμαλία μπορεί να ξεασφαλίσει και να υπάρχει πολύ μεγαλύτερος κίνδυνος για την μηχανή.
      2. Επίσης ποτέ γράσο στην μπίλια επιδή υπάρχει πιθανότητα να ξεασφαλίσει.
      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης K.L. έγραψε:
        Αν και λίγο αργά δυο παρατηρήσεις στις αρχικές οδηγίες οι οποίες κατα τα άλλα είναι ορθότατες

        1. Η μηχανή πότε σηκωμένη, πρέπει να είναι πάντοτε κάτω, και δεμένη, γιατι η ασφάλεια που την κρατάει ψηλά είναι ένας πολύ μικρός πύρος που στην παραμικρή ανωμαλία μπορεί να ξεασφαλίσει και να υπάρχει πολύ μεγαλύτερος κίνδυνος για την μηχανή.

        Έγραψα σκεπτόμενος τις μηχανές που έχουν power trim. Αυτές κρατιούνται όρθιες και από τον πείρο που λες, και από την υδραυλική μπουκάλα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Εξακολουθώ να θεωρώ ότι η μηχανή πρέπει να είναι ανεβασμένη, σε ένα από τα πρώτα μου ταξίδια, έξυσα το φτερό της μηχανής ανεβαίνοντας στον καταπέλτη καραβιού.

        1. Επίσης ποτέ γράσο στην μπίλια επιδή υπάρχει πιθανότητα να ξεασφαλίσει.

        Αυτό δεν το έχω ξανακούσει. Εννοείς να σηκωθεί η 'χούφτα' που κλειδώνει το τρέιλερ στον κοτσαδόρο? (έτσι κι αλλιώς την δένεις γύρω γύρω με ταινία για περισσότερη ασφάλεια)

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dea-735 last edited by

          Έγραψα σκεπτόμενος τις μηχανές που έχουν power trim. Αυτές κρατιούνται όρθιες και από τον πείρο που λες, και από την υδραυλική μπουκάλα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Εξακολουθώ να θεωρώ ότι η μηχανή πρέπει να είναι ανεβασμένη, σε ένα από τα πρώτα μου ταξίδια, έξυσα το φτερό της μηχανής ανεβαίνοντας στον καταπέλτη καραβιού.

          Ακόμα και με power trim η μηχανή -εξωλέμβια- πρέπει να είναι κάτω . Ούτως ή άλλως η φτερωτή θα είναι στο επίπεδο του άξονα του τρέιλερ . Όσο για επιβίβαση -αποβίβαση κάνουμε ότι και όταν ρίχνουμε το σκάφος στο νερό , δηλ. σηκώνουμε την μηχανή ώστε να μην 'βρει' κάτω . ΠΟΤΕ σε ταξίδι ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Η μηχανή κάτω, στην προσπάθεια για χαμήλωμα κέντρου βάρους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karalisd last edited by

              Τι χαρτιά χρειάζομαι για να είμαι νόμιμος στην ρυμούλκηση τρέιλερ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dea-735 last edited by

                Ο χρήστης karalisd έγραψε:
                Τι χαρτιά χρειάζομαι για να είμαι νόμιμος στην ρυμούλκηση τρέιλερ?

                Στην ουσία άδεια κυκλοφορίας του τρέιλερ με το αυτοκίνητο που θα ασκεί την έλξη αυτού . Πήγαινε σε ένα μηχανολογικό γραφείο - από αυτά που υπάρχουν δίπλα στα τμήματα συγκοινωνιών συνήθως - και σε 2 ώρες με 70 ευρώ αμοιβή γραφείου και παράβολα καθάρισες .

                Υ.Γ Μη ξεχάσεις την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος που θα έλκει το τρέιλερ . 70 ευρώ είναι το σύνολο της δαπάνης . καλά είναι να ρωτήσεις από πριν πάντως , γιατί το καλοκαίρι με τόσους κ@υλομένους παίρνουν ότι θέλουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cliff last edited by

                  Νομίζω θέλει και δήλωση στην ασφαλιστική εταιρεία. Κοίταξέ το κι αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dea-735 last edited by

                    Ο χρήστης cliff έγραψε:
                    Νομίζω θέλει και δήλωση στην ασφαλιστική εταιρεία. Κοίταξέ το κι αυτό.

                    Έχεις δίκιο , το ξέχασα ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dea-735 last edited by

                      Ο χρήστης cliff έγραψε:
                      Νομίζω θέλει και δήλωση στην ασφαλιστική εταιρεία. Κοίταξέ το κι αυτό.

                      Έχεις δίκιο , το ξέχασα ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Μην ξεχνάτε ότι το απλό ερασιτεχνικό δίπλωμα έχει όριο στο βάρος του ρυμουλκούμενου που μπορούμε να ρυμουλκήσουμε. Δεν ξέρω πόσο το ψάχνουν αλλά στην στραβή η ασφαλιστική σίγουρα θα το ψάξει για να μην πληρώσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karalisd last edited by

                          Ευχαριστω....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonardo last edited by

                            leonp,
                            Αυτά που έγραψες, περί αυτομάτων κιβωτίων να χρειάζονται extra cooling για να μη ταλαιπωρηθούν... δεν τα ήξερα.
                            νομίζεις ότι πρέπει να βάλω κάτι extra στο αυτόματο LC που έχω?
                            Σκάφος έχω (700κιλά με μηχανή)
                            Ευχαριστώ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Το βάρος που αναφέρεις είναι μικρό για να δημιουργήσει πρόβλημα. Για να βοηθήσεις το σαζμάν σου ώστε να μην υπερθερμανθεί και να μειωθούν οι φθορές καλό είναι αν έχει δυνατότητα επιλογής της πρώτης ταχύτητας να ξεκινάς επιλέγοντας την και όχι με τον μοχλό στο D.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dea-735 last edited by

                                http://www.ams.gr/pages/12_2001/showart ... azineID=10

                                Συγνώμη για το αντίπαλο του περιοδικού αλλά το βρήκα και το μεταφέρω αυτούσιο .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Νομίζω μόνο τα Mercedes ξεκινούν με 2α όταν ο επιλογέας είναι στο D (εκτός αν σανιδώσεις το γκάζι). Στα άλλα αυτοκίνητα δεν έχει καμία διαφορά, απλά δεν φρενάρουν με τη 1η (υπάρχει freewheeling clutch στη 1η ο οποίος μπλοκάρει μόνο με τον επιλογέα στο 1, αλλιώς μόλις πάρεις το πόδι σου από το γκάζι ακόμα και να μη σου δώσει 2α είναι σα να έχεις νεκρό - συνήθως σου δίνει αμέσως 2α και δεν το καταλαβαίνεις).

                                  700 κιλά δεν είναι πολλά, δεν είναι και λίγα. Πρέπει να μετρήσεις τη θερμοκρασία του σαζμάν όταν ρυμουλκείς για να ξέρεις εάν χρειάζεται πρόσθετο ψυγείο και πόσο μεγάλο. Προσοχή στην εγκατάσταση και στις σωληνώσεις.
                                  http://www.mojave-green.com/accessories

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr