Φίλε Snowbullet, sorry για την πλάκα, αλλά.... έτσι είναι
Τι θέλει η Χ3 εκτός???
Είναι σαν να να παίρνεις ενα Land Rover Defender για ανάβαση στην Ριτσώνα.
Θα το κάνει.... αλλά εκτός δρόμου
4X4 - ΨΑΡΕΜΑ, ΣΚΙ ΒΟΥΝΟΥ, ΚΟΥΒΕΝΤΑ
Φίλε Snowbullet, sorry για την πλάκα, αλλά.... έτσι είναι
Τι θέλει η Χ3 εκτός???
Είναι σαν να να παίρνεις ενα Land Rover Defender για ανάβαση στην Ριτσώνα.
Θα το κάνει.... αλλά εκτός δρόμου
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πρωτού βγείς εκτός....
Πρέπει να σκεφθείς καλά
- να έχεις παρέα!!!!! άλλο τετρακίνητο
- να δεις τα λαστιχά σου αν κάνουν γι αυτό που θέλεις
- να σκεφθεις καλά μέχρι που θέλεις να φθάσεις και αν αποδέχεσαι το γδάρσιμο ή όχι
...να αλλάξεις αυτοκίνητο...
Ο συγκεκριμένος Ελληνας είναι γνωστός...(έχουμε γνωριστεί απο το internet). Μένει στην Καλαμάτα.
Το Land Cruiser 120 που έχει, το έχει αγοράσει απο Γερμανία μεταχειρισμένο και είναι ντίζελ.
Το θέμα του προβληματικού διαφορικού το έχω ακούσει κι εγώ, και το έχω συζητήσει και με άλλους κατόχους, που μάλιστα τα σκίζουν τα δικά τους.
Ενας απο αυτούς ανήκει στους http://www.nomads.gr (για όποιον ξέρει... )
Επίσης το έχω συζητήσει και σε αυστραλιανά sites...δεν έχει να μου πει κάτι κανείς.
Δεν έχει αναφερθεί άλλο κρούσμα.
Ισως είναι μεμονωμένο...
Αυτα...
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Πλάκα πλάκα εαν γνωρίζει κάποιος κάποιον που να κατασκευάζει σοβαρά προστατευτικά, θα ενδιέφερε πιστεύω!
Πολύ καλή δουλειά
Α. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΦΡΕΝΟ. Αφήνουμε γκάζι.
ΟΚ
Β. Αποφεύγουμε κλειστές στροφές.
ΟΚ
Γ. Η άμμος κοντά στη θάλλασα συνήθως δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση.
ΟΚ
Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.
Ε. Σε περίπτωση που έχουμε σταματήσει και αισθανόμαστε ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, βάζουμε κοντά και ξεκινάμε πολύ αργά και μαλακά. Δοκιμάζουμε και την όπισθεν.
ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 2η ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΣΤ. Οδηγούμε σε ευθεία γραμμή.
ΧΜΜΜΜ...
Z. Τα απλά ασφάλτινα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για την άμμο. Όσο πιό χωμάτινα είναι , τόσο χειρότερα λόγω του ότι 'σκάβουν' την άμμο ενώ τα ασφάλτινα την 'πατάνε'.
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Α/Τ
ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΠΙΝΙΑΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ Μ/Τ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΒΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ
Η. Μείωση της πίεσης κατα 2 Atm είναι κάτι που συνίσταται αλλά εμένα δε μου χρειάστηκε ποτέ.
ΣΩΣΤΟ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΤΣΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ
Αυτές οι μπάρες λέγονται 'rock sliders'
Η χρήση τους είναι για να μήν καταστρέφεται το αμάξωμα όταν υπάρχει επαφή με βράχια.
Επίσης, βοηθούν και για να μπεις στο αυτοκίνητο, σαν σκαλοπάτι.
Δυστυχώς αυτα που κυκλοφορούν σαν after market, έχουν κατασκευαστεί έχοντας ως σκεπτικό μόνο την δευτερη περίπτωση που αναφεραμε, συν ότι είναι κακόγουστα και ότι χαμηλώνουν το αυτοκίνητο.
Τα πάντα για το LC 90
http://www.brian894x4.com/LC90.html
Επίσης σε αυτο το site, εχει τα πάντα γύρω απο τον κόσμο των Land Cruisers
Οτι θέλεις να μάθεις για το 90
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1301
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1288
Ο χρήστης dagios έγραψε:
Τοτε θα σε βαφτισω 'Αυστραλο'.Εκει ολα τα Prado φορανε Cooper 265/70/17.Ολοι μα όλοι.Θα ηθελα καποια στιγμη να μου στειλεις το προσωπικο σου email για να σου στειλω ολες τις αλλαγες και το ψαξιμο που εχω ριξει για το 'βασιλια' που εχουμε. Αν δεις το δικο μου θα καταλαβεις.Επετρεψε μου ομως να σου πω οτι με την αναρτηση λιγο βιαστηκες.Δεν πειραζει.
You've got mail