-
θα ηθελα να μαθω μερικα πραγματα, καταναλωση ,αξιoπιστια, τιμη αγορας και μεταχειρισμενο jeep cherokee ,91-92, 4L automatic
sas ευχαριστω πολυ.
harris -
θα ηθελα να μαθω μερικα πραγματα, καταναλωση ,αξιoπιστια, τιμη αγορας και μεταχειρισμενο jeep cherokee ,91-92, 4L automatic
sas ευχαριστω πολυ.
harris -
θα ηθελα να μαθω μερικα πραγματα, καταναλωση ,αξιoπιστια, τιμη αγορας και μεταχειρισμενο jeep cherokee ,91-92, 4L automatic
sas ευχαριστω πολυ.
harris -
Ο χρήστης harrisdk έγραψε:
θα ηθελα να μαθω μερικα πραγματα, καταναλωση ,αξιoπιστια, τιμη αγορας και μεταχειρισμενο jeep cherokee ,91-92, 4L automatic
sas ευχαριστω πολυ.
harrisjia exo 4 Jeep cherokee 90-93 montelo ola 4x4 kinitiras 4.0l automato
ine omos stin germania timi 2800 euro
katanalosi apo 14-20l sta 100km
-
Λίγα αυτόματα έχω οδηγήσει τα 2 ήταν αυτό που θες και ένα LandCruiser. Εκτός δρόμου κανένα από τα δύο αν και στο LC έχω υπάρξει συνοδηγός. Αν και ήμουν αρχικά θετικός υπέρ του Jeep που οδήγησα μάλιστα 2ο με διαφορά λίγων εβδομάδων ο ιάπωνας πλεονεκτούσε στα πάντα στο κιβώτιο, στα πάντα σε άνεση σε χωματόδρομο και σε αίσθηση, είχε πολύ καλύτερο τιμόνι, πολύ καλύτερους χώρους χωρίς να σου πέφτει ο ουρανός στο κεφάλι, και βέβαια πλεονεκτούσε και σε εργονομία κλπ. Δυστυχώς δεν ξέρω για κατανάλωση και τιμές, για αξιοπιστία η απάντηση είναι αυτονόητα υπέρ του ιάπωνα αλλά επίσης μπορώ να σου πω ότι όταν τα πούλησαν οι ιδιοκτήτες τους αυτός με το LC πήρε το επόμενο μοντέλο LC ενώ ο άλλος δεν πήρε Jeep αλλά δοκίμασε την τύχη του με Touareg....
-
τωρα στα καινουργια Jeep τι λενε τα αυτοματα κιβωτια, ειναι αξιοπιστα ?
-
Είχα οδηγήσει Cherokee 3.7 και το κιβώτιο ήταν απελπιστικά αργό.
-
Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
τωρα στα καινουργια Jeep τι λενε τα αυτοματα κιβωτια, ειναι αξιοπιστα ?Στο 4.7 μόλις πατήσεις το πόδι στο γκάζι κατεβάζει ταχύτητα και φεύγει το αυτοκίνητο.. Ειδικά με τον overdrive.. Έχει τύχει πολλές φορές να κατεβάσει 2 ταχύτητες μαζί.
Περισσότερες πληροφορίες δεν μπορώ να δώσω γιατί δεν το έχω οδηγήσει. Σαν συνεπιβάτης τα διαπιστώνω αυτά και έχοντας μηδαμινή έως ανύπαρκτη εμπειρία από άλλα αυτόματα..
-
Ολα τα αυτόματα κατεβάζουν 2 και 3 ταχύτητες σε kickdown, το θέμα είναι πόση ώρα τους παίρνει να τις κατεβάσουν.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ολα τα αυτόματα κατεβάζουν 2 και 3 ταχύτητες σε kickdown, το θέμα είναι πόση ώρα τους παίρνει να τις κατεβάσουν.Βασικά, αμέσως
Τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται.. Όταν ο οδηγός θέλει να κατεβάσει τότε κατεβάζει ταχύτητα σχεδόν αμέσως το αυτοκίνητο.. Δεν έχω ακούσει ποτέ πάντως τον πατέρα μου να βρίζει το αμάξι που δεν κατέβασε ταχύτητα..
Αλλά όπως είπα, η εμπειρία μου τείνει στο μηδέν.. -
Το κιβώτιο στο Cherokee δε νομίζω να έχει αλλάξει την τελευταία δεκαετία...
Οι επιλογές που έχεις είναι 1,2,D και ένα κουμπί στο μοχλό που απενεργοποιεί την Overdrive.
Πρακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κιβώτιο σχεδόν σαν manual. Είναι αργό αλλά όταν το συνηθισεις δεν σου κάνει εντύπωση.
Θα προτιμούσα κάτι πιο σύγχρονο και ίσως και σειριακό αλλά τέλος πάντων.
-
Νομίζω ότι το Grand φοράει διαφορετικό κιβώτιο από το μικρό του αδερφάκι..
Του Grand νομίζω ότι είναι 5άρι ενώ του μικρού 4άρι. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. -
Επειδή έχω πάρει μεταχειρισμένο το Cherokee 2001 μοντέλο, μου εξηγεί κάποιος τι κάνει το Ο/D ;
Είναι στα γαλλικά οι οδηγίες και....Καταλαβαίνετε!
-
Το OverDrive εννοείς? Γεμίζει τις ταχύτητες και όταν αλλάζεις ταχύτητα μπαίνει σε πιο μεγάλες στροφές. Κάτι τέτοιο. Είναι για πιο 'sport' οδήγηση.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το OverDrive εννοείς? Γεμίζει τις ταχύτητες και όταν αλλάζεις ταχύτητα μπαίνει σε πιο μεγάλες στροφές. Κάτι τέτοιο. Είναι για πιο 'sport' οδήγηση.Όχι όχι όχι.... αν είναι overdrive πρόκειται για μια επιλογή. Συνήθως συνδυάζεται με ένα ενδιάμεσο κιβώτιο που προσφέρει μια μακρύτερη σχέση μετάδοσης (ανάλογο των κοντών αλλά είναι μακρύ). Οπότε σαν μακρύτερο ελαττώνει τις ροπές και τις επιταχύνσεις αλλά ρίχνει και τις στροφές για ταξίδια πιο ήσυχα και οικονομικά. Το αν θα είναι δυνατόν να εμπλέκεται με όλες τις σχέσεις εξαρτάται από τον κατασκευαστή, συνήθως εμπλέκεται μόνο με τις πιο μεγάλες σχέσεις και όχι με 1η, 2α....
Είναι κάτι σαν extra 5η σε κιβώτιο με 4 ταχύτητες αλλά ίσως μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και με την 3 οπότε αποκτάς 3η+κάτι!Κλασσικά η έννοια χρησιμοποιείται και για να περιγράψει τελική σχέση ταχύτητας που είναι μακρύτερη από 1 (που είναι direct και είναι σχετικά αθόρυβη από πλευράς θορύβου μετάδοσης και με λιγότερες απώλειες). Πλέον όλες οι τελικές σχέσεις είναι overdrive και καμιά φορά και η προτελευταία....
-
Ο χρήστης CrazyRider έγραψε:
Επειδή έχω πάρει μεταχειρισμένο το Cherokee 2001 μοντέλο, μου εξηγεί κάποιος τι κάνει το Ο/D ;Είναι στα γαλλικά οι οδηγίες και....Καταλαβαίνετε!
To overdrive ή O/D, σε κλασικό 'τεσσάρι αυτόματο' είναι ότι και η 5η ταχύτητα στα χειροκίνητα. Για μέσα στην πόλη έχεις το κιβώτιο στη θέση D. Δηλαδή έχεις 3 σχέσεις. Είναι καλό γιατί φρενάρει και καλύτερα το όχημα. Σε αυτοκινητόδρομο βάζεις το O/D για τους όποιους λόγους θα έβαζες την 5η.... Επίσης είναι καλό να μην έχεις το O/D μέσα στην πολή για να μην κουράζεις το κιβώτιο με συνεχείς αλλάγες.
-
Καμια πληροφορια για το πως αποδιδει σε 'δυνατα' off-road κοματια;
Υπαρχουν αδυνατα σημεια σε μεταδοση κλπ. που να 'σπανε' σε σκληρη χρηση;
Απο ανεση(θορυβος,ανεση αναρτησης,χωροι) εντος και εκτος τι λεει;
cherokee 4.0L 1992 automatic gear box