Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα αφηνόσασταν στη δίνη του τυφώνα;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Θα αφηνόσασταν στη δίνη του τυφώνα;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    33
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Πρέπει να ήταν πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ήμουν γύρω στα 10, όταν ήταν στην ακμή της δόξας τους τα big-foot, αυτές οι θεοπάλαβες κατασκευές, που είχαν τροχούς τρακτέρ, φορτηγών ή ακόμα και αεροπλάνων, αναρτήσεις γέφυρας, και από πάνω τους, μόλις να διακρίνεται ένα φορτηγάκι πικ-απ. Μου άρεσαν πολύ, ως εξωτικές πατέντες.
      Ονειρευόμουν μάλιστα, ότι θα έφτιαχνα το καλύτερο και δυνατότερο από αυτά, με τροχούς βομβαρδιστικού και κινητήρα αεροπλανοφόρου και θα έμπαινα με αυτό μέσα στην τάξη να πω μάθημα.

      Η Jeep, μπαίνω στο θέμα μας, με το πρωτότυπο Hurricane (τυφώνας) πάει την υπόθεση του «εκτός δρόμου» άλματα, πέρα από τα συνηθισμένα. Βέβαια, δεν το έφτιαξε για να λιώνεις αυτοκίνητα ή να κατεδαφίζεις σχολεία αλλά ως το πιο «ευέλικτο, ικανό και δυνατό 4x4, που φτιάχτηκε ποτέ». Δεν υπάρχουν όμως, μέχρι στιγμής, σχέδια για κανονική παραγωγή, αν και ενδέχεται ορισμένα στοιχεία του να περάσουν στα μελλοντικά Jeep.

      Το πιο επαναστατικό από όλα είναι η πιο ακραία μορφή ενεργητικής 4διεύθυνσης, που εμφανίστηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα Α, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να μειωθεί ο κύκλος στροφής. Στο πρόγραμμα Β με όλους τους τροχούς (που φτάνουν σε διάμετρο τις 37΄΄) να στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση, το Hurricane μετατρέπεται σε κάβουρα για να ανέβει οποιοδήποτε εμπόδιο. Στο πρόγραμμα C οι τροχοί του Hurricane σχηματίζουν σε κάτοψη έναν ρόμβο. Οι διαγώνιοι (εμπρός αριστερός-πίσω δεξής, εμπρός δεξής-πίσω αριστερός) κοιτάζουν στην ίδια μεριά, δεξιά το πρώτο ζεύγος, αριστερά το δεύτερο). Οι εξωτερικοί τροχοί κινούνται κανονικά, οι εσωτερικοί όπισθεν και το όχημα, περιστρέφεται κατά 360ο γύρω από τον άξονά του, όπως τα τανκ. Οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης δίνουν ένα τρελό 64ο και ένα εξτρεμιστικό 86,7ο αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 36 εκ. (όταν σε ένα μέσο SUV είναι στα 20), ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι μισό μέτρο.

      Σε αυτό το κτηνώδες όχημα της Jeep, δίνουν ζωή δύο (2) κινητήρες (ο ένας μπροστά ο άλλος πίσω) HEMI V8 5.7 lt (συνολικά 11,4 lt), 335hp (συλλήβδην 670 hp) και 740 lb ροπής (και οι δύο μαζί). Η κατανάλωση, σε φουλ ισχύ, θα είναι βέβαια μια τραγωδία, όμως η Jeep προνόησε.
      Άλλωστε κανείς δεν δικαιούται να παίζει σήμερα με το περιβάλλον.

      Αν πας να ανέβεις πλαγιά με κλίση 50ο το Hurricane στα δίνει όλα, και τα 16 πιστόνια του είναι στο παιχνίδι. Αν θελήσεις να περάσεις από μια ρηχή τάφρο ή κάτι εύκολο τέλος πάντων, το m-d.s (multi-displacement system) θα στείλει τα 4 πιστόνια του ενός HEMI για ύπνο, έχεις τώρα 12 κυλίνδρους. Οδηγώντας στην εθνική, δε σου χρειάζονται περισσότεροι από 8 κύλινδροι, οπότε το m-d.s αφήνει μόνο το μισό του καθενός HEMI να λειτουργεί. Αν οδηγείς στην πόλη με λιγότερα από 90 km/h ο ένας HEMI ανεβαίνει στην αιώρα και αναλαμβάνει ο άλλος, που όμως δουλεύει ως 4κύλινδρος. Υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, με έναν άξονα μετάδοσης ανά τροχό, για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης.

      Το υπεράκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, ενώ πάνω του είναι απευθείας βιδωμένα όλα, αναρτήσεις, κιβώτιο και κινητήρες. Έχει και καλούτσικες επιδόσεις: 0-100 σε 5΄΄, όσο και μια 911 Carrera 2.

      Το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι ότι με αυτό το πρωτότυπο η Jeep δείχνει να θέλει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Και μπορεί να το κάνει, κρατώντας στην παραγωγή τα αρεστά στην τεράστια αμερικανική αγορά Cherokee, μικρά και μεγάλα, και τη θέση του -πάνε οι δοξές των CJ-Wrangler (που όμως έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης για να είμαστε δίκαιοι) να πάρει ένα γνήσιο εκτός δρόμου αυτοκίνητο.

      Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;

      Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Πρέπει να ήταν πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ήμουν γύρω στα 10, όταν ήταν στην ακμή της δόξας τους τα big-foot, αυτές οι θεοπάλαβες κατασκευές, που είχαν τροχούς τρακτέρ, φορτηγών ή ακόμα και αεροπλάνων, αναρτήσεις γέφυρας, και από πάνω τους, μόλις να διακρίνεται ένα φορτηγάκι πικ-απ. Μου άρεσαν πολύ, ως εξωτικές πατέντες.
        Ονειρευόμουν μάλιστα, ότι θα έφτιαχνα το καλύτερο και δυνατότερο από αυτά, με τροχούς βομβαρδιστικού και κινητήρα αεροπλανοφόρου και θα έμπαινα με αυτό μέσα στην τάξη να πω μάθημα.

        Η Jeep, μπαίνω στο θέμα μας, με το πρωτότυπο Hurricane (τυφώνας) πάει την υπόθεση του «εκτός δρόμου» άλματα, πέρα από τα συνηθισμένα. Βέβαια, δεν το έφτιαξε για να λιώνεις αυτοκίνητα ή να κατεδαφίζεις σχολεία αλλά ως το πιο «ευέλικτο, ικανό και δυνατό 4x4, που φτιάχτηκε ποτέ». Δεν υπάρχουν όμως, μέχρι στιγμής, σχέδια για κανονική παραγωγή, αν και ενδέχεται ορισμένα στοιχεία του να περάσουν στα μελλοντικά Jeep.

        Το πιο επαναστατικό από όλα είναι η πιο ακραία μορφή ενεργητικής 4διεύθυνσης, που εμφανίστηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα Α, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να μειωθεί ο κύκλος στροφής. Στο πρόγραμμα Β με όλους τους τροχούς (που φτάνουν σε διάμετρο τις 37΄΄) να στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση, το Hurricane μετατρέπεται σε κάβουρα για να ανέβει οποιοδήποτε εμπόδιο. Στο πρόγραμμα C οι τροχοί του Hurricane σχηματίζουν σε κάτοψη έναν ρόμβο. Οι διαγώνιοι (εμπρός αριστερός-πίσω δεξής, εμπρός δεξής-πίσω αριστερός) κοιτάζουν στην ίδια μεριά, δεξιά το πρώτο ζεύγος, αριστερά το δεύτερο). Οι εξωτερικοί τροχοί κινούνται κανονικά, οι εσωτερικοί όπισθεν και το όχημα, περιστρέφεται κατά 360ο γύρω από τον άξονά του, όπως τα τανκ. Οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης δίνουν ένα τρελό 64ο και ένα εξτρεμιστικό 86,7ο αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 36 εκ. (όταν σε ένα μέσο SUV είναι στα 20), ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι μισό μέτρο.

        Σε αυτό το κτηνώδες όχημα της Jeep, δίνουν ζωή δύο (2) κινητήρες (ο ένας μπροστά ο άλλος πίσω) HEMI V8 5.7 lt (συνολικά 11,4 lt), 335hp (συλλήβδην 670 hp) και 740 lb ροπής (και οι δύο μαζί). Η κατανάλωση, σε φουλ ισχύ, θα είναι βέβαια μια τραγωδία, όμως η Jeep προνόησε.
        Άλλωστε κανείς δεν δικαιούται να παίζει σήμερα με το περιβάλλον.

        Αν πας να ανέβεις πλαγιά με κλίση 50ο το Hurricane στα δίνει όλα, και τα 16 πιστόνια του είναι στο παιχνίδι. Αν θελήσεις να περάσεις από μια ρηχή τάφρο ή κάτι εύκολο τέλος πάντων, το m-d.s (multi-displacement system) θα στείλει τα 4 πιστόνια του ενός HEMI για ύπνο, έχεις τώρα 12 κυλίνδρους. Οδηγώντας στην εθνική, δε σου χρειάζονται περισσότεροι από 8 κύλινδροι, οπότε το m-d.s αφήνει μόνο το μισό του καθενός HEMI να λειτουργεί. Αν οδηγείς στην πόλη με λιγότερα από 90 km/h ο ένας HEMI ανεβαίνει στην αιώρα και αναλαμβάνει ο άλλος, που όμως δουλεύει ως 4κύλινδρος. Υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, με έναν άξονα μετάδοσης ανά τροχό, για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης.

        Το υπεράκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, ενώ πάνω του είναι απευθείας βιδωμένα όλα, αναρτήσεις, κιβώτιο και κινητήρες. Έχει και καλούτσικες επιδόσεις: 0-100 σε 5΄΄, όσο και μια 911 Carrera 2.

        Το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι ότι με αυτό το πρωτότυπο η Jeep δείχνει να θέλει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Και μπορεί να το κάνει, κρατώντας στην παραγωγή τα αρεστά στην τεράστια αμερικανική αγορά Cherokee, μικρά και μεγάλα, και τη θέση του -πάνε οι δοξές των CJ-Wrangler (που όμως έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης για να είμαστε δίκαιοι) να πάρει ένα γνήσιο εκτός δρόμου αυτοκίνητο.

        Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;

        Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Πρέπει να ήταν πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ήμουν γύρω στα 10, όταν ήταν στην ακμή της δόξας τους τα big-foot, αυτές οι θεοπάλαβες κατασκευές, που είχαν τροχούς τρακτέρ, φορτηγών ή ακόμα και αεροπλάνων, αναρτήσεις γέφυρας, και από πάνω τους, μόλις να διακρίνεται ένα φορτηγάκι πικ-απ. Μου άρεσαν πολύ, ως εξωτικές πατέντες.
          Ονειρευόμουν μάλιστα, ότι θα έφτιαχνα το καλύτερο και δυνατότερο από αυτά, με τροχούς βομβαρδιστικού και κινητήρα αεροπλανοφόρου και θα έμπαινα με αυτό μέσα στην τάξη να πω μάθημα.

          Η Jeep, μπαίνω στο θέμα μας, με το πρωτότυπο Hurricane (τυφώνας) πάει την υπόθεση του «εκτός δρόμου» άλματα, πέρα από τα συνηθισμένα. Βέβαια, δεν το έφτιαξε για να λιώνεις αυτοκίνητα ή να κατεδαφίζεις σχολεία αλλά ως το πιο «ευέλικτο, ικανό και δυνατό 4x4, που φτιάχτηκε ποτέ». Δεν υπάρχουν όμως, μέχρι στιγμής, σχέδια για κανονική παραγωγή, αν και ενδέχεται ορισμένα στοιχεία του να περάσουν στα μελλοντικά Jeep.

          Το πιο επαναστατικό από όλα είναι η πιο ακραία μορφή ενεργητικής 4διεύθυνσης, που εμφανίστηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα Α, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να μειωθεί ο κύκλος στροφής. Στο πρόγραμμα Β με όλους τους τροχούς (που φτάνουν σε διάμετρο τις 37΄΄) να στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση, το Hurricane μετατρέπεται σε κάβουρα για να ανέβει οποιοδήποτε εμπόδιο. Στο πρόγραμμα C οι τροχοί του Hurricane σχηματίζουν σε κάτοψη έναν ρόμβο. Οι διαγώνιοι (εμπρός αριστερός-πίσω δεξής, εμπρός δεξής-πίσω αριστερός) κοιτάζουν στην ίδια μεριά, δεξιά το πρώτο ζεύγος, αριστερά το δεύτερο). Οι εξωτερικοί τροχοί κινούνται κανονικά, οι εσωτερικοί όπισθεν και το όχημα, περιστρέφεται κατά 360ο γύρω από τον άξονά του, όπως τα τανκ. Οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης δίνουν ένα τρελό 64ο και ένα εξτρεμιστικό 86,7ο αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 36 εκ. (όταν σε ένα μέσο SUV είναι στα 20), ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι μισό μέτρο.

          Σε αυτό το κτηνώδες όχημα της Jeep, δίνουν ζωή δύο (2) κινητήρες (ο ένας μπροστά ο άλλος πίσω) HEMI V8 5.7 lt (συνολικά 11,4 lt), 335hp (συλλήβδην 670 hp) και 740 lb ροπής (και οι δύο μαζί). Η κατανάλωση, σε φουλ ισχύ, θα είναι βέβαια μια τραγωδία, όμως η Jeep προνόησε.
          Άλλωστε κανείς δεν δικαιούται να παίζει σήμερα με το περιβάλλον.

          Αν πας να ανέβεις πλαγιά με κλίση 50ο το Hurricane στα δίνει όλα, και τα 16 πιστόνια του είναι στο παιχνίδι. Αν θελήσεις να περάσεις από μια ρηχή τάφρο ή κάτι εύκολο τέλος πάντων, το m-d.s (multi-displacement system) θα στείλει τα 4 πιστόνια του ενός HEMI για ύπνο, έχεις τώρα 12 κυλίνδρους. Οδηγώντας στην εθνική, δε σου χρειάζονται περισσότεροι από 8 κύλινδροι, οπότε το m-d.s αφήνει μόνο το μισό του καθενός HEMI να λειτουργεί. Αν οδηγείς στην πόλη με λιγότερα από 90 km/h ο ένας HEMI ανεβαίνει στην αιώρα και αναλαμβάνει ο άλλος, που όμως δουλεύει ως 4κύλινδρος. Υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, με έναν άξονα μετάδοσης ανά τροχό, για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης.

          Το υπεράκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, ενώ πάνω του είναι απευθείας βιδωμένα όλα, αναρτήσεις, κιβώτιο και κινητήρες. Έχει και καλούτσικες επιδόσεις: 0-100 σε 5΄΄, όσο και μια 911 Carrera 2.

          Το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι ότι με αυτό το πρωτότυπο η Jeep δείχνει να θέλει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Και μπορεί να το κάνει, κρατώντας στην παραγωγή τα αρεστά στην τεράστια αμερικανική αγορά Cherokee, μικρά και μεγάλα, και τη θέση του -πάνε οι δοξές των CJ-Wrangler (που όμως έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης για να είμαστε δίκαιοι) να πάρει ένα γνήσιο εκτός δρόμου αυτοκίνητο.

          Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;

          Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Βασικά ήταν ένα project-πρόκληση για τους μηχανικούς της jeep,στο οποίο αφέθηκαν ελεύθεροι και δημιούργησαν κάτι πραγματικά πρωτότυπο.

            Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σαν όχημα και έχω την εντύπωση ότι θα μπορεί να πηγαίνει κυριολεκτικά παντού.

            Βέβαια δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα για το αν θα το αγόραζα,καθώς αυτό εξαρτάται από διάφορα πεζά πράγματα,όπως την τιμή του,το αν θα χωράνε οι σακούλες του supermarket,αν θα μου έχουν μείνει λεφτά μετά την αγορά του mx5 (ή της elise-κάποιοι εδώ μέσα κάνουν εξαιρετική προπαγάνδα ) και άλλα τέτοια....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Εϊναι πολύ ενδιαφέρον σχέδιο γιατι δεν είναι μια απλή σχεδιαστική φαμφάρα, δουλευει.

              Το σύστημα ανάρτησης/διεύθηνσης είναι πολύ πολύπλοκο και ακόμα και σε μαζική παραγωγή θα είναι ακριβό αλλα με έναν αντί για δύο κινητήρες και μια νορμάλ έστω και ακριβή τιμή εγω θα το αγόραζα χωρίς δευτερη σκέψη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Μούρλια! Θ'ανεβαίνει στα πεζοδρόμια με τις πάντες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Kαι εμένα μου αρέσει πολύ!

                  Απορώ γιατί η τετραδιεύθυνση δεν έχει προχωρήσει περισσότερο στην αυτοκινητοβιομηχανία...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                    Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;

                    Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;

                    ούτε γι' αστείο. Να το κάνω τι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Καταπληκτικο!!!
                      Ομως, οπως καθε καινουργια 'πατεντα' στην αυτοκινηση, ετσι κι αυτο νομιζω οτι θα 'χαθει' λογω κοστους. Αν βγει στην παραγωγη θα ειναι κατι σπεσιαλ.
                      Σε μερικα χρονια ομως μην εκπλαγουμε αν ειναι στανταρ αυτος ο μηχανισμος στα 4Χ4.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;

                        Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;

                        ούτε γι' αστείο. Να το κάνω τι?

                        Να κατέβεις με αυτό στο DTM

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Γρήγορα ένα και για μένα! Απίστευτο. 'Τι να το κάνω' ρώτησε κάποιος. Να το παρκάρω δίπλα στη Μ6, στο EVO 8 και το ΜΧ5 και να το βγάζω μια βόλτα την εβδομάδα

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsoukas77 last edited by

                            Τι να προσφερει σε εναν πραγματικο οδηγο αυτη η αηδια;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hrdoukas last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Γρήγορα ένα και για μένα! Απίστευτο. 'Τι να το κάνω' ρώτησε κάποιος. Να το παρκάρω δίπλα στη Μ6, στο EVO 8 και το ΜΧ5 και να το βγάζω μια βόλτα την εβδομάδα

                              Περι Ηummer

                              Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).

                              Αποφασίστε κύριέ μου για να ξέρω πόσο μεγάλο θέλετε το γκαράζ σας!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                flowerpower last edited by

                                Ειναι πολυ προτοτυπο σαν κατασκευη και πραγματικα αυτο με τα προγραμματα και τις ροδες να στριβουν ολες κλπ ειναι καταπληκτικο..ειμαι σιγουρος οτι θα εχει απιστευτες εκτος δρομου δυνατοτητες! α και αυτο με τον κινητηρα με αρεσε!
                                αλλα δεν νομιζω να εδινα τοσα λεφτα για να το παρω επειδη η off road ανησυχιες μου καλυπτωνται και απο ενa jimny..οποτε ειναι καπως πεταμενα λεφτα
                                θα ηθελα ομως να το δω στο στολο της πυροσβεστικης και αλλων τετοιων υπηρεσιων

                                ΥΓ. επρεπε να του βαζαν και 2 τιμονια ενα μπροστα και ενα πισω και μια περιστρεφομενη καρεκλα για να μη ζοριζεσαι στην οπισθεν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης Aerandir έγραψε:

                                  ΥΓ. επρεπε να του βαζαν και 2 τιμονια ενα μπροστα και ενα πισω και μια περιστρεφομενη καρεκλα για να μη ζοριζεσαι στην οπισθεν!

                                  και θα ταν το πρώτο εκτός δρόμου clark?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    flowerpower last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    ΥΓ. επρεπε να του βαζαν και 2 τιμονια ενα μπροστα και ενα πισω και μια περιστρεφομενη καρεκλα για να μη ζοριζεσαι στην οπισθεν!

                                    και θα ταν το πρώτο εκτός δρόμου clark?

                                    ε ναι! αμα του βαζαν και αυτο το μηχανημα που σηκωνει τα τελαρα για να βαζεις τις βαλιτσες σου !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Για την πόλη καλό θα είναι...
                                      4κύλινδρο, επιβλητικό, και παρκάρει κάθετα!!!

                                      Αγρότες του Κολωνακίου, ΞΥΠΝΑΤΕ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:

                                        Γρήγορα ένα και για μένα! Απίστευτο. 'Τι να το κάνω' ρώτησε κάποιος. Να το παρκάρω δίπλα στη Μ6, στο EVO 8 και το ΜΧ5 και να το βγάζω μια βόλτα την εβδομάδα

                                        Περι Ηummer

                                        Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).

                                        Αποφασίστε κύριέ μου για να ξέρω πόσο μεγάλο θέλετε το γκαράζ σας!

                                          Πολύ μεγάλο αγαπητέ, γιατί αυτά είναι για αρχή

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostas-1970 last edited by

                                          Ότι πρέπει για το Κολωνάκι και για να δείχνω ποιός είμαι σε όλους εκείνους τους ανόητους που έχουν merc, bmw και όλα τα άλλα 'νεόπλουτα' αμάξια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michaliss last edited by

                                            Για off-road πάντως είναι ό,τι πρέπει! Ελπίζω κάποια απ' τα χαρακτηριστικά του να αρχίσουν να εφαρμόζονται στα κανονικά τζιπ (και όχι μόνο jeep).
                                            Και ο HEMI έχει πολύ καλό σύστημα διαχείρισης, αλλά αυτός δεν είναι καινούριος, κυκλοφορεί και στο εμπόριο.

                                            Όσο για το τι μπορεί να προσφέρει στον πραγματικό οδηγό που αναρωτήθηκε κάποιος φίλος στην προηγούμενη σελίδα, θέλω να πω πως και το off-road είναι μία πλευρά της οδήγησης, εξίσου σύνθετη αλλά λιγότερο διαδεδομένη σε σύγκριση με την 'ασφάλτινη'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr