Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιό αυτοκίνητο με αυτά τα κριτήρια ;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιό αυτοκίνητο με αυτά τα κριτήρια ;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    23
    35
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karalisd last edited by

      Τι να σου πω...
      Εγώ έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος με το xtrail!
      Δυναμη, χωροι, αξιοπιστία!
      Φρένα άγκυρες! (στην ευθεία ε... μην ξεχνιομαστε)
      Κατανάλωση ξεφέυγει μονο αν οδηγηθεί στους κόφτες!
      Σε στρωμένο χώμα καθώς και σε βρεγμένη ασφαλτο σαπούνι η τετρακίνηση φάνηκε αποτελεσματική! Και όσες φορές το έχω πάει με τα τέσσερα ήταν πολύ προβλέψιμο!

      Άμα έχεις parking και δεν σε ενοχλούν οι κλίσεις και ο εναμισης τόνος τότε στα 26.000 πιστεύω είναι ότι καλύτερο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

        Vectra...?

        ελεος..........
        να στριβει ειπε ο ανθρωπος...

        Απ' όσο ξέρω και από το (πολύ) λίγο που το οδήγησα μια χαρά στρίβει... Απλά, πολύ βάρος βρε παιδάκι μου... και το 1,6 είναι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Ο χρήστης markvag έγραψε:

          Vectra...?

          ελεος..........
          να στριβει ειπε ο ανθρωπος...

          Απ' όσο ξέρω και από το (πολύ) λίγο που το οδήγησα μια χαρά στρίβει... Απλά, πολύ βάρος βρε παιδάκι μου... και το 1,6 είναι...

          τι κανει???
          ελα ρε μαρκο........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
            τι κανει???
            ελα ρε μαρκο........

            Καλά, δεν το πήγα και με πολλά... Έτσι μου φάνηκε όμως...

            Τέλος offtopic, για να μην φάμε και ξύλο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              θα ελεγα χωρις καποια συγκεκριμενη σειρα τα παρακατω:

              1. Opel Astra 1.8 η και διλιτρο turbo αν και τσιμπαει η τιμη
              2. VW Golf 2.0
              3. Seat Altea 2.0

              αυτα και μονο τηρωντας τις προδιαγραφες σου Τα 2 πρωτα τα εχω οδηγησει και ειναι ιδανικα all around αμαξια χωρις να υστερουν καπου επι της ουσιας. Ανετα, αθορυβα, γρηγορα, πολυ καλοι χωροι οπως και κατασκευη, ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια σε πολυ καλα επιπεδα.
              Γενικως σε πανε ατσαλακωτο στα ταξιδια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Ο χρήστης GFON έγραψε:
                Λογο οτι θα κανεις ταξιδια και δεν θες να κουραζεσε λογικα πας στην μεσαια κατηγορία.

                Εκει εχεις αρκετες επιλογες και οχι μικροτερο απο 1800.

                Διαλεγεις μεταξύ laguna, avensis,6,407,156.
                Oλα αυτα εχουνθετικα και αρνητικα αλλα στα κριτηρια που βαζεις ολα τα καταφερνουν ανετα και
                ΥΣ.Λογο οτι κανω πολυ συχνα τον κατσικοδρομο Αντιριο Αμφιλοχια , δωσε μεγαλη προσοχη στον δυνατο κινητηρα, ποιοτητα κατασκευης και στην ηχομονωση γιατι ο δρομος ειναι χαλια.

                Συμφωνω απολυτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michaliss last edited by

                  Εγώ θα πρότεινα κάποιο Octavia 5. Είτε το απλό είτε, αν θέλεις ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά σε στροφές ή σε χωματόδρομους, το 4x4. Και απ' τη στιγμή που δε βιάζεσαι, μέχρι το τέλος του χρόνου έχω ακούσει πως θα κυκλοφορήσει και το TFSI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jacob last edited by

                    Eυχαριστώ για τις απαντήσεις.

                    To Focus II το δίλιτρο μου αρέσει και είναι υποψήφιο. Το 3άρι Mazda το είδα σε έκθεση, χωρίς να οδηγήσω (σε έκδοση 1600 κυβικά) και δεν με έπεισε αισθητικά και ποιοτικά. Από τα δύο το Focus κερδίζει. Το Mondeo, αν και παλιό μοντέλο, το έχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου. Πάμε παρακάτω.

                    Ακόμα πιο πολύ, όμως, μου αρέσουν τα Golf και Altea. Σε έκθεση είδα το Altea και μου άρεσε από ποιότητα, διαμόρφωση εσωτερικού και γενικότερη φιλοσοφία. Διάβασα και το τεστ στους 4Τ (τεύχος 412) που τα πηγαίνει πολύ καλά. Ιδιαίτερα μου αρέσει ο δίλιτρος ντίζελ 2.0 TDi με ροπή καραβιού.

                    Laguna και Avensis (λίγο διάφορο οδηγικά από ότι διαβάζω) δε με συγκινούν, όποτε δε τα σκέφτομαι.

                    Το Πεζώ 407 με τον 1800άρι κινητήρα υποψήφιο.Είναι όμως λίγο αργό, αν και κατά τα άλλα είναι πολύ ανταγωνιστικό. Το δίλιτρο είναι εκτός κλίμακας. Βλέπω στα τεχνικά χαρακτηριστικά των 4Τ ότι η έκδοση 1.6 ΗDi του 407 έχει ενδιαφέρον. Ξέρει κανείς περισσότερα, ή έχει εμπειρία;

                    Η 156 αλλάζει και δε μου αρέσει να πάρω αυτοκίνητο που αντικαθίσταται.

                    Επίσης είδα σε έκθεση την Octavia5 και την βάζω ψηλά στη λίστα. Αν είχε και τον 1800άρι κινητήρα της Octavia με τα 150 άλογα θα ήταν ακόμη καλύτερα, γιατί έχει καλό value for money. Μπήκα συνοδηγός σε Octavia συγγενή και μου άρεσε ο τρόπος κύλισης και η ποιότητα. Θα πάω να δω το καινούργιο Passat, αν και λίγο μεγάλο μου φαίνεται.

                    Το Mazda 6 μου αρέσει. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι το έχω δει να το οδηγούν και να το βιάζουν με αισθητικές παρεμβάσεις, αεροτομές κλπ. κάτι τύποι... Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο.

                    Φίλε, για τον δρόμο Αντίρριο-Αμφιλοχία έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες. Και το 206 που οδηγώ είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, όμως είναι εύκολο θύμα του καρόδρομου σε θέματα ηχομόνωσης, ποιότητας κύλισης και τα σχετικά. Έχω κάνει την ίδια διαδρομή με άλλα αυτοκίνητα και η διαφορά ήταν μεγάλη κατά του 206.

                    Ωραία συζήτηση κάνουμε, thanks for the help.

                    Jacob

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pafos13 last edited by

                      Βλέπω στα τεχνικά χαρακτηριστικά των 4Τ ότι η έκδοση 1.6 ΗDi του 407 έχει ενδιαφέρον

                      Το έχουμε στην οικογένεια (ο πατέρας μου) και πραγματικά είναι πολύ καλό. Παρόλο το μεγάλο βάρος του η ροπή κάνει καλή δουλειά. Σε αίσθηση τουλάχιστον είναι εξίσου γρήγορο με το Astra G 2.0Dtl (100 ίππους και 23kg ροπής) που έχω εγώ (το οποίο είναι γύρω στα 200 κιλά ελαφρύτερο) και αρκετά πιο γρήγορο από το AstraH 1.6 της γυναίκας μου. Από κατανάλωση γύρω στα 6.5-7.0 λίτρα/100χλμ. Πάντως με τον ίδιο κινητήρα βγαίνουν το Volvo S40 και το Focus τα οποία προφανώς θα είναι ακόμα πιο γρήγορα.
                      Πάντως με 25000 ευρώ μπορείς να πάρεις το Astra 1.9Cdti με 150 ίππους ή Octavia5 2.0Tdi με 140ίππους τα οποία από πλευράς επιδόσεων είναι σε άλλα επίπεδα.
                      Γενικώς αν μπορείς πάρε diesel και δεν θα το μετανοιώσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης Jacob έγραψε:
                        Eυχαριστώ για τις απαντήσεις.

                        To Focus II το δίλιτρο μου αρέσει και είναι υποψήφιο. Το 3άρι Mazda το είδα σε έκθεση, χωρίς να οδηγήσω (σε έκδοση 1600 κυβικά) και δεν με έπεισε αισθητικά και ποιοτικά. Από τα δύο το Focus κερδίζει.
                        Jacob

                        απλα να θυμασαι οτι το μαζντα εχει μακραν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ και το τονιζω (και απο θεμα αισθηση και αποδοσης) και καλυτερο τιμονι (ωντας υδραυλικο , με καλυτερη αισθηση. αλλα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια γιατι αλλα εντυπα λενε οτι το 1,600αρι εχει υδραυλικο ενω το διλιτρο ηλεκτρουδραυλικο)
                        το πατωμα τους ειναι ιδιο , το εσωτερικο ειναι υποκειμενικο αλλα δεν πιστευω να εχεις πουθενα προβλημα απο θεμα τριξιματος (τζαπαν ρουλς)
                        και κατι αλλο : εχω την εντυπωση οτι τα 3αρια ερχονται ακομη με ντιζα..... κανω λαθος???

                        το μονο ουσιαστικο μειον στο 3αρι ειναι ο θορυβος στο ταξιδι , πανω απο τα 140.........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          prometheas last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                          Eυχαριστώ για τις απαντήσεις.

                          To Focus II το δίλιτρο μου αρέσει και είναι υποψήφιο. Το 3άρι Mazda το είδα σε έκθεση, χωρίς να οδηγήσω (σε έκδοση 1600 κυβικά) και δεν με έπεισε αισθητικά και ποιοτικά. Από τα δύο το Focus κερδίζει.
                          Jacob

                          απλα να θυμασαι οτι το μαζντα εχει μακραν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ και το τονιζω (και απο θεμα αισθηση και αποδοσης) και καλυτερο τιμονι (ωντας υδραυλικο , με καλυτερη αισθηση. αλλα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια γιατι αλλα εντυπα λενε οτι το 1,600αρι εχει υδραυλικο ενω το διλιτρο ηλεκτρουδραυλικο)
                          το πατωμα τους ειναι ιδιο , το εσωτερικο ειναι υποκειμενικο αλλα δεν πιστευω να εχεις πουθενα προβλημα απο θεμα τριξιματος (τζαπαν ρουλς)
                          και κατι αλλο : εχω την εντυπωση οτι τα 3αρια ερχονται ακομη με ντιζα..... κανω λαθος???

                          το μονο ουσιαστικο μειον στο 3αρι ειναι ο θορυβος στο ταξιδι , πανω απο τα 140.........

                          Προσυπογράφω για το διλιτρο 6άρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsilis last edited by

                            Focus 2.0 lt
                            C4 Vts
                            147 2.0 lt
                            Mazda 6 2.0 lt
                            Volvo S40 1.8 lt

                            άχετα μεταξύ τους,αλλά πληρούν νομίζω τις προυποθέσεις σου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Alfa Romeo 156
                              Mazda 6
                              C4 VTS

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                roulis21 last edited by

                                Οctavia 5
                                S40 1.8

                                Eφοσον θα δουλευει επαρχια και υπαρχει και τεκνο γιατι να μην ειναι σχετικα μεγαλο. Θα εχεις και κινητρο για αλλο ενα παιδακι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bugsbunny last edited by

                                  Προτεινόμενο μικρό: Mercedes A170

                                  Προτεινόμενο μικρομεσαίο: Volvo S40 1.8

                                  Προτεινόμενα μεσαία: Mazda 6 2.0 ή Toyota Avensis 1.8

                                  Προτεινόμενο μεγάλο: Skoda Superb 1.8T

                                  Προτεινόμενα εκτός δρόμου: Mitsubishi Pajero 1.8 5d ή Suzuki Grand Vitara Wagon 2.5 (έχει έκπτωση & πιάνει το όριό σου)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyot last edited by

                                    Αν έχει ξεμείνει κάποιο από τα τελευτάια Οκτάβια 4Χ4 με τον 1,8Τ πάρε το αβλεπί, είναι το αυτοκίνητο που ψάχνεις. Το καινούριο δίλιτρο FSi 4Χ4 θα είναι αρκετά ακριβότερο και δεν ξέρω αν θα βγάινει και σε σεντάν ή μόνο κόμπι.
                                    Αλλιώς, αλλη εξαιρετική περίπτωση value for money που να έχω επίσης οδηγήσει, και πολύ ευχάριστο στην σβέλτη οδήγηση, με επίσης σαφέστατο τιμόνι (σπανιο φαινόμενο πια), είναι το Μοντέο, ιδίως το 2λιτρο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr