-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
το σχόλιο έγινε ακριβώς επειδή όλο και κάποιος θα απαντήσει που αγνοεί πολλά πράγματα για το ΤΤ.για τον 1.8Τ του κουΠιχ να πω πως δεν πάει στο... να το χωνέψω για ένα s3,η κατηγορία των καυτών hatchback σηκώνει υπερβάσεις.Για ένα κουπέ κύρους?? 13λίτρα καυσίμου/100χιλιόμετρα και turbo lag σε όχημα 17 εκατομμυρίων? Σημειώνουμε δε τους 2 και κάτι μήνες (πω πω προετοιμασία!!) που πήρε του σχεδιαστηρίου να καταλήξει στο όμορφο και συνεπές παρ' όλα αυτά σχήμα... συνεχίζουμε με τα προβλήματα οδικής συμπεριφοράς στις υψηλές ταχύτητες και τους (ανόητους) ιδιοκτήτες του που παίρναν το νεοαποκτηθέν εργαλείο τους και νομίζαν πως θα τους κρατήσει στο δρόμο με ότι βλακεία έκαναν το φοβερά μελετημένο 6 μηνών project 'κύρους' της Audi (βλέπετε το VAG είχε βαρεθεί να χαζεύει κουπέ συγγενών κατασκευαστών και έπρεπε να κάτέβει στην κατηγορία).Τέλος πάντων,βάλαμε μια αεροτομούλα κι όλα μέλι-γάλα!!
Τώρα,πέραν της ειρωνείας,επιλέγω Celica TS για την φοβερή δουλειά που έκαναν οι Ιάπωνες της Yamaha+Toyota με το VVTi-L [δυστηχώς δεν τα πάει πολύ καλά με τους turbo,supercharger οκ],για το εξαιρετικό σχήμα που τους πήρε 2 χρόνια βολιδοσκόπησης του (νεαρού) κοινού του οχήματος.Είναι βέβαια 7 μύρρια κάτω του ορίου που βάλαμε,αλλά το rx8 δεν είναι ακόμα εδώ!
Όσο για το στήσιμο των αναρτήσεων,μήπως υπερβάλλουμε λίγο? κάνε ένα κόπο να ξαναδιαβάσεις τα test που του έχουν γίνει να δεις για τι αναρτήσεις μιλάμε -ότι έχω διαβάσει εγώ μιλά για εξαιρετική συμπεριφορά του για εμπροσθοκίνητο και αμάξι για στροφές [υποστροφικό μόνο στο όριο-9 και 10/10 σε συγκεκριμένο άρθρο],άσε που φιλαράκι μου που το έχει [VVTi] ,μου έχει δείξει πολλά.Συν τοις άλλοις φίλος που έχει οδηγήσει ΤΤ αρκετές φορές μου λέει 'καλό,αλλά δεν είναι να το ζορίζεις.Και το εσωτερικό δεν βολεύει πολύ στην οδήγηση-μυγιάγγιχτο'.Βάλε και τις πολύ σκληρές αναρτήσεις του ΤΤ για τους ελληνικούς δρόμους μέσα και πιστεύω παίρνεις την ολοκληρωμένη απάντησή μου.
Φαίνεται ότι δεν είναι λίγοι που έχουν μεσάνυχτα από τον 1.8Τ του ... Κου Πιχ, όπως σας αρέσει να τον λέτε μαζί με κάποιους άλλους από τους 4Τ. Ιδίως αυτοί που δεν τον έχουν οδηγήσει. Ε τι να κάνουμε, είναι γνωστό ότι σας κάθετε στο στομάχι γιά τις επιδόσεις του, την πολιτισμένη του λειτουργία και τις άπειρες δυνατότητες βελτίωσης...
Σου ξαναθυμίζω ότι έχω οδηγήσει από την 1η Celica του 1978, και την σημερινή. Καμμία σχέση με το προσθιοκίνητο ΤΤ των 180hp. Ο χαρακτηρισμός 'μυγιάγγιχτο' είναι τουλάχιστον υπερβολή, γιατί αν κάποιος το οδηγήσει θα πεί ότι έιναι 'γαϊδούρι', αλλά θέλει αρετή και τόλμη...
Οπως ξέρεις η Celica TS των 192hp (στην Ελλάδα) κάνει 178-181 hp και με αυτή την ιπποδύναμη πουλιέται στην Αμερική, όπως έχει συζητηθεί σε άλλο θέμα του Forum. Τώρα όσο γιά το κράτημα των σημερινών Celica, μπορεί να έχει βελτιωθεί, αλλά πουθενά δεν είδα να γίνεται ιδιαίτερη μνεία, δεδομένης της αυξημένης τάσης διαφήμισης της Toyota γενικότερα από τον ειδικό τύπο (Βλ. αμερικάνικη οδηγία στο χώρο του marketing). Επίσης ο κινητήρας VVTi είναι γνωστό και από τα περιοδικά ότι παρουσιάζει 2 πρόσωπα στις χαμηλές και υψηλές στροφές, με αποτέλεσμα να πρέπει να κρατάει κανείς τις στροφές >6000, ώστε να μπορεί να κινηθεί γρήγορα, και είναι γνωστό ότι με ένα τέτοιο οδηγικό στίλ, η κατανάλωση φθάνει αρκετά ποιό ψηλά από τις αντίστοιχες του 1.8Τ, ο οποίος μπορεί να οδηγηθεί πιό 'ροπάτα'. Και φυσικά εδώ περιττεύει να προσθέσω ότι η ροπή του VVTi είναι απογοήτευση...Τώρα σχετικά με το turbo lag που έγραψες, δείχνει πως αγνοείς τον συγκεκριμένο κινητήρα, που δεν έχει σχεδόν καθόλου turbo lag. Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει ποτέ δοκιμαστικά αυτοκίνητο 1.8Τ. Και αυτό οφείλεται στο ότι η ροπή του εμφανίζεται από 1750-2200 rpm (είπατε τίποτα γιά τη ροπη του VVTi γιά που και πόσο εμφανίζεται-κρατάει ), είναι 20-βάλβιδος (καλή λειτουργία στο 'ατμοσφαιρικό' φάσμα), και κάτι πολύ σημαντικό στις 2000-2200 rpm το turbo έχει μπεί σε λειτουργία .
Chris
-
Όχι και λάγκ ο 1800 τούρμπο!
Εντάξει, δεν είναι άμεσος όσο ένα ατμοσφαιρικό, αλλά πιο πολύ οφείλεται στο ηλεκτρονικό γκαζι, παρά στο τούρμπο. Οδήγησα τα 180 άλογα και πιο πολύ λαγκ είχε το σήμα από τον εγκέφαλό μου στο πόδι μου, παρά από το πόδι στις ρόδες! (με την καθυστέρηση όμως του ηλεκτρονικού γκαζιού). Το αντισπίν χάλαγε λίγο την 'μαγιά', αλλά άλλο αντισπίν (που απενεργοποιείται κιόλας), άλλο λαγκ.
Η κατανάλωση όμως είναι αλμυρή, αλλά πόσο έχει η Σέλικα;
(δεν έχω ιδέα! ) -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Προτίμησε ένα Α4 turbo quattro, με μερικά έξτρα. Αν μπορείς να περιμένεις την έκδοση με τους 190 ίππους περίμενε.
Με 20 εκατ. πέρνεις και καλύτερα αυτοκίνητα αλλά κάτω από τα 2λτ μόνο Audi είναι καλό all-around.
Ίσως αν θέλεις να εντυπωσιάσεις να πας για το καινούριο CLK200K.
Επίσης μόλις διάβαζα το αγγλικό CAR και έβγαζε καλό το Volvo S60t 180 hp.
Egw proswpika tha eperna ena A4 Turbo 2WD me ta 163HP. Ftanei kai arkei kai einai to pio oikonomiko apo ta 1.8 Turbo. Oso gia to Quattro (to opoio exw) den to synistw gia ta lefta tou. Gia xioni ok, alla sto dromo den dikailogei ti diafora apo to aplo. Kaiei kai arketa parapanw kai an den eixe kontoteres sxeseis tha itan kai poly pio argo.
Γιατί το θέωρείς υπερβολή το 1,8ΤQ? Είμαι έτοιμος να αλλάξω το Golf 1.8T (150hp) που έχω, με το Avant Quattro (190hp) για οδική συμεριφορά και χώρους (κυρίως πίσω) λές να το μετανιώσω?
Isws to metanoiwseis. Tha sou synistousa na odigiseis to 163HP me kinisi mono mprosta kai na sygrineis. Kai meta skepsou an aksizei na plirwseis ti diafora. Isws na min katalabeis apo thema apodwsewn dioti o 190HP kinitiras einai pio oriakos apo ton 163 pou isws na sou bgazei kai 170 se dynamometro enw o allos 180HP. Eksalou o 190HP thelei benzini Super Plus (98 Oktania) i opoia einai kai pio akribi. Oso gia to Quattro mpwrei na se akolouthei aneta enas me kinisi mono mprosta se strofes. Kai min ksexnas...i sigouria pou thewreis oti sou prosferei to Quattro isws se odigisei se sfalmata. Sto orio den symperiferete kai toso kala. Mia ypostrefei kai tin alli stigmi isws yperstrefei. Sti broxi pas pio kala alla kai pio grigora kai eukola kaneis isws to lathos na mpeis pio grigora se mia strofi apo oso tha eprepe.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Egw proswpika tha eperna ena A4 Turbo 2WD me ta 163HP. Ftanei kai arkei kai einai to pio oikonomiko apo ta 1.8 Turbo. Oso gia to Quattro (to opoio exw) den to synistw gia ta lefta tou. Gia xioni ok, alla sto dromo den dikailogei ti diafora apo to aplo. Kaiei kai arketa parapanw kai an den eixe kontoteres sxeseis tha itan kai poly pio argoΣυμφωνώ απόλυτα με τη διατύπωση. Η τετρακίνηση δεν είναι πανάκεια. Ενα καλοστήμένο 2WD όπως το νέο Α4 1.8Τ μπορεί να κινηθεί εξίσου σβέλτα σε στροφές...
Επιτέλους, υπάρχουν σε αυτό το Forum και άνθρωποι που καταλαβαίνουν/έχουν βιώσει και κάτι παραπάνω από τις στεγνές 'συνταγές' και μόδες της εποχής μας
Γειά χαρά Α4 turbo!!!
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Egw proswpika tha eperna ena A4 Turbo 2WD me ta 163HP. Ftanei kai arkei kai einai to pio oikonomiko apo ta 1.8 Turbo. Oso gia to Quattro (to opoio exw) den to synistw gia ta lefta tou. Gia xioni ok, alla sto dromo den dikailogei ti diafora apo to aplo. Kaiei kai arketa parapanw kai an den eixe kontoteres sxeseis tha itan kai poly pio argo
Συμφωνώ απόλυτα με τη διατύπωση. Η τετρακίνηση δεν είναι πανάκεια. Ενα καλοστήμένο 2WD όπως το νέο Α4 1.8Τ μπορεί να κινηθεί εξίσου σβέλτα σε στροφές...
Επιτέλους, υπάρχουν σε αυτό το Forum και άνθρωποι που καταλαβαίνουν/έχουν βιώσει και κάτι παραπάνω από τις στεγνές 'συνταγές' και μόδες της εποχής μας
Γειά χαρά Α4 turbo!!!
Chris
Ckosm, δεκτή η γνώμη σου.
Θέλω όμως να δώσω το Golf IV 1.8T και θέλω κάτι εξ ίσου καλό μέχρι 20-22 εκ. με καλούς χώρους και για τους πίσω, φαντάζομαι τετρακίνητο για καλύτερη συμπεριφορά και όχι πιο αργό από αυτό που ήδη έχω. Τεκμήριο no problem πες μου τι να πάρω?
Θεωρούσα το Avant 1,8TQ το ιδανικότερο.
Περνάει από το μυαλό μου και το Pajero Wagon 3,5 αλλά φοβάμαι τα γνωστά που λένε για τα jeep -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θεωρούσα το Avant 1,8TQ το ιδανικότερο.Προσωπική γνώμη: Πάρτο.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Φαίνεται ότι δεν είναι λίγοι που έχουν μεσάνυχτα από τον 1.8Τ του ... Κου Πιχ, όπως σας αρέσει να τον λέτε μαζί με κάποιους άλλους από τους 4Τ. Ιδίως αυτοί που δεν τον έχουν οδηγήσει. Ε τι να κάνουμε, είναι γνωστό ότι σας κάθετε στο στομάχι γιά τις επιδόσεις του, την πολιτισμένη του λειτουργία και τις άπειρες δυνατότητες βελτίωσης...
Σου ξαναθυμίζω ότι έχω οδηγήσει από την 1η Celica του 1978, και την σημερινή. Καμμία σχέση με το προσθιοκίνητο ΤΤ των 180hp. Ο χαρακτηρισμός 'μυγιάγγιχτο' είναι τουλάχιστον υπερβολή, γιατί αν κάποιος το οδηγήσει θα πεί ότι έιναι 'γαϊδούρι', αλλά θέλει αρετή και τόλμη...
Οπως ξέρεις η Celica TS των 192hp (στην Ελλάδα) κάνει 178-181 hp και με αυτή την ιπποδύναμη πουλιέται στην Αμερική, όπως έχει συζητηθεί σε άλλο θέμα του Forum. Τώρα όσο γιά το κράτημα των σημερινών Celica, μπορεί να έχει βελτιωθεί, αλλά πουθενά δεν είδα να γίνεται ιδιαίτερη μνεία, δεδομένης της αυξημένης τάσης διαφήμισης της Toyota γενικότερα από τον ειδικό τύπο (Βλ. αμερικάνικη οδηγία στο χώρο του marketing). Επίσης ο κινητήρας VVTi είναι γνωστό και από τα περιοδικά ότι παρουσιάζει 2 πρόσωπα στις χαμηλές και υψηλές στροφές, με αποτέλεσμα να πρέπει να κρατάει κανείς τις στροφές >6000, ώστε να μπορεί να κινηθεί γρήγορα, και είναι γνωστό ότι με ένα τέτοιο οδηγικό στίλ, η κατανάλωση φθάνει αρκετά ποιό ψηλά από τις αντίστοιχες του 1.8Τ, ο οποίος μπορεί να οδηγηθεί πιό 'ροπάτα'. Και φυσικά εδώ περιττεύει να προσθέσω ότι η ροπή του VVTi είναι απογοήτευση...Τώρα σχετικά με το turbo lag που έγραψες, δείχνει πως αγνοείς τον συγκεκριμένο κινητήρα, που δεν έχει σχεδόν καθόλου turbo lag. Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει ποτέ δοκιμαστικά αυτοκίνητο 1.8Τ. Και αυτό οφείλεται στο ότι η ροπή του εμφανίζεται από 1750-2200 rpm (είπατε τίποτα γιά τη ροπη του VVTi γιά που και πόσο εμφανίζεται-κρατάει ), είναι 20-βάλβιδος (καλή λειτουργία στο 'ατμοσφαιρικό' φάσμα), και κάτι πολύ σημαντικό στις 2000-2200 rpm το turbo έχει μπεί σε λειτουργία .
Chris
να είσαι βέβαιος πως δεν γίνεται να ξέρω για τον 1,8Τ εμπειρικά όσα ένας ιδιοκτήτης του,άλλωστε γι' αυτό δεν θα επιμείνω στο lag,πάντως έχω διαβάσει παράπονα,από μυγιάγγιχτους απ' ότι φαίνεται.Λυπάμαι που βιάστηκα να μιλήσω γι' αυτό το σημείο.
Η αλήθεια είναι πως θαυμάζω την ριξικέλευθη επιλογή Πιχ να φέρει ένα αξιόπιστο σύνολο με μεγάλη απόδοση,μικρό κυβισμό και πολύ φθηνά βελτιώσιμο χαρακτήρα για την δεδομένη εποχή.Τώρα η γκρίνια.
ΔΕΝ επιτρέπεται από μια εταιρία όπως η Audi,αντί να εμφανίσει συγχρονα,δυνατά ατμοσφαιρικά σύνολα,να επιμένει στην εύκολη και φθηνή λύση (για την ίδια μόνο) του 1,8Τ,πόσο μάλλον να τον τοποθετεί σε κουπέ κύρους.Δεν γίνεται να παίζει ακόμη με τις ρυθμίσεις του 1,8Τ που βλέπουμε πολλά,μα πολλά χρόνια.Είναι 5+ και ας μην επεκτείνω την γκρίνια μου προς τον 1,6... σχεδιασμού δεκαετίας.Τουλάχιστον θα μπορούσε να γίνει το προφανές,να δωθούν,τα σύνολα αυτά στις υποδεέστερες θυγατρικές και να δούμε νέα σύνολα τώρα [διανύουμε τη 2η γενιά μοντέλων με τον 1,8Τ],κι όχι να πουλάνε 17 μύρρια το ΤΤ και να χαίρεται κι ο βενζινάς που σε βλέπει.
Όταν μου λες τώρα για το VVTi της Toyota,μάλλον τα έχεις μπλέξει.Ο 1,8 VVTi-L έχει την διττή συμπεριφορά,μετά τις 6000σαλ,ενώ το σύστημα VVTi του 'μικρού' είναι απλά φροντίζει την επαρκή ισχύ και ελαστικότητα πιο κάτω.Το σύνολο αυτό είναι ιδιότροπο (σε αντίθεση με το απλούστερο και φιλικότερο i-Vtec της Honda) αλλά αναμένοντα superchargers σαν αυτόν της Blitz (+50).
Ο απλός 1,8 VVTi με τα 140 πραγματικά άλογα είναι ικανοποιητικός για απλά γκάζια,ενώ με λίγη δουλειά πιάνει τα 160-170 ατμοσφαιρικά.Επίσης τουρμπίζεται για πλάκα,αφού δεν έχει τα κόμπλεξ ( ) του VVTi-L και πιάνει τα 220hp+.Έχω συναντήσει στο internet Ολλανδό με 260 στο δικό του...Το 'κόμπλεξ' μου αλήθεια υπάρχει,μάλλον αμηχανία είναι,γιατί δεν αισθάνομαι σωστά να βλέπω 1,8Τ άνω των 150 ίππων [η σωστή ρύθμιση κατ' εμέ] εξαιρώντας το s3 που στοχεύει άλλωστε σε άλλο κοινό,του 'S' γαρ.Σωστά καταλαβαίνεις Χρήστο,το κόλλημα μου εδώ είναι η κατανάλωση και η περπατημένη που ακολουθεί η Audi,γι' αυτό και δεν πρόκειται να την επιβραβεύσω επιλέγοντάς αυτοκίνητό της για εμένα.Σημείωσε πως είναι άστοχη η παρατήρηση σου για την κατανάλωση καθώς κανένας κινητήρας δεν καίει αν δεν τον ζορίσεις αλλά οι Ιάπωνες συμφέρουν στην κατανάλωση πόλης.
τώρα γιατί η Toyota,δεν είναι όσο 'έξυπνη' όσο το VAG να βγάλει 1,8Τ είναι άλλο θέμα,αλλά κομμένη η ειρωνεία αφού κάθεσαι και συγκρίνεις ένα turbo με ατμοσφαιρικό σύνολο.
Για την ιστορία ο 1,8 VVTi είναι:
143 hp/6400σαλ και ροπής 170 Nm/4200σαλ
κατανάλωση κατασκευαστή (μεικτού) 7,7και ο 1,8 του VAG ατμοσφαιρικός:
125 hp/5800σαλ και ροπής 168 Nm/3500σαλ
κατανάλωση κατασκευαστή (μεικτού) 8,3 (στο παλιό Α3)βλέπεις τώρα γιατί γκρινιάζω? πλήρωνε εσύ βεζίνη χωρίς λόγο άμα θες,επειδή η Audi βαριέται να σχεδιάσει σύγχρονο 1,8 σύνολο και βάζει turbo στο παλιό...
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Για την ιστορία ο 1,8 VVTi είναι:
143 hp/6400σαλ και ροπής 170 Nm/4200σαλ
κατανάλωση κατασκευαστή (μεικτού) 7,7και ο 1,8 του VAG ατμοσφαιρικός:
125 hp/5800σαλ και ροπής 168 Nm/3500σαλ
κατανάλωση κατασκευαστή (μεικτού) 8,3 (στο παλιό Α3)βλέπεις τώρα γιατί γκρινιάζω? πλήρωνε εσύ βεζίνη χωρίς λόγο άμα θες,επειδή η Audi βαριέται να σχεδιάσει σύγχρονο 1,8 σύνολο και βάζει turbo στο παλιό...
Αν δεχτούμε τα νούμερα αυτά (το λέω γιατι στην πράξη διαφέρουν φυσικά, αλλά με διαφορετικό ποσοστό, πάντα για τον ίδιο οδηγό...) τότε τα 0,6 λίτρα διαφοράς ανά 100 χιλιόμετρα είναι αστείο μέγεθος...
Αυτό επειδή στα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα (ή πάνω από 5 χρόνια περίπου) θα έχεις κάψει 600 λίτρα περισσότερο, ήτοι 10 γεμίσματα, δηλαδή 450 ευρώ περίπου... Αυτό δεν είναι ουσιαστική διαφορά (λιγότερο από 100 ευρώ ετησίως...)
Στην ισχύ υπάρχει ένα σημείο που πρέπει να προσέξουμε, πως οι Ιάπωνες λένε την πραγματική ισχύ, ενώ οι Γερμανοί μικρότερη συνήθως (όχι πάντα όμως). Επίσης η ροπή του Γερμανικού είναι ίδια, αλλά χαμηλότερα, αλλά από την άλλη ο Ιάπωνας ανεβάζει περισσότερες στροφές. Αλλά ο 5βάλβιδος 1800 Γερμανικός δεν είναι και αρκετά παλιότερος; Αν δεν κάνω λάθος πρωτομπήκε στο Άουντι 80...
-
Επειδή είναι και πολύ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, εγώ θα πω SAAB 9-3 Sport Sedan. Από μηχανή, διαλέξτε όποιο θέλετε, εξάλλου το κορυφαίο SE Aero με 210 άλογα κοστίζει 52.675Ε.
Η γνώμη μου... και αφήστε στην άκρη τους Γερμανούς!!! -
για να δούμε,ανάλογα με τις ανάγκες μου
1.Lotus Exige
2.s2000ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕVO VII ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΛΕΓΩ
1.LOTUS ELISE SPORT 210PS
2.SUBARU WRX STI
3.LEXUS IS200 KOMPRESOR[/quote] -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν δεχτούμε τα νούμερα αυτά (το λέω γιατι στην πράξη διαφέρουν φυσικά, αλλά με διαφορετικό ποσοστό, πάντα για τον ίδιο οδηγό...) τότε τα 0,6 λίτρα διαφοράς ανά 100 χιλιόμετρα είναι αστείο μέγεθος...
Αυτό επειδή στα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα (ή πάνω από 5 χρόνια περίπου) θα έχεις κάψει 600 λίτρα περισσότερο, ήτοι 10 γεμίσματα, δηλαδή 450 ευρώ περίπου... Αυτό δεν είναι ουσιαστική διαφορά (λιγότερο από 100 ευρώ ετησίως...)
Στην ισχύ υπάρχει ένα σημείο που πρέπει να προσέξουμε, πως οι Ιάπωνες λένε την πραγματική ισχύ, ενώ οι Γερμανοί μικρότερη συνήθως (όχι πάντα όμως). Επίσης η ροπή του Γερμανικού είναι ίδια, αλλά χαμηλότερα, αλλά από την άλλη ο Ιάπωνας ανεβάζει περισσότερες στροφές. Αλλά ο 5βάλβιδος 1800 Γερμανικός δεν είναι και αρκετά παλιότερος; Αν δεν κάνω λάθος πρωτομπήκε στο Άουντι 80...
ναι γιώργο,αλλά το 1,8 έχει καταργηθεί,μόνο με turbo κυκλοφορεί τώρα.Άρα,άμα είναι να κάνουμε συγκρίσεις κόστους,μιλάμε για τα 1,8Τ,που πάνω από τις 3000-4000σαλ καίνε πιο πολύ από τον παλιό 1,8.Για να μην αδικώ όμως υποψιάζομαι πως τοποθετούνται αντ/κα νέας σχεδίασης στα Τ και μόνο το μπλόκ μένει απαράλλαχτο,όπως συμβαίνει και στο 1,6.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ckosm, δεκτή η γνώμη σου.
Θέλω όμως να δώσω το Golf IV 1.8T και θέλω κάτι εξ ίσου καλό μέχρι 20-22 εκ. με καλούς χώρους και για τους πίσω, φαντάζομαι τετρακίνητο για καλύτερη συμπεριφορά και όχι πιο αργό από αυτό που ήδη έχω. Τεκμήριο no problem πες μου τι να πάρω?
Θεωρούσα το Avant 1,8TQ το ιδανικότερο.
Περνάει από το μυαλό μου και το Pajero Wagon 3,5 αλλά φοβάμαι τα γνωστά που λένε για τα jeepAγαπητέ φίλε,
Γιά το ποσόν που μιλάς, μάλλον θα συμφωνήσω γιά το Αudi Avant 1.8TQ. Εννοείς φαντάζομαι αυτό που θα κυκλοφορήσει από αρχές 2003 με τους 190 ίππους? Δεν ξέρω, είναι διαθέσιμο από την εταιρεία νωρίτερα? Γιατί άν είναι έτσι να κάνουμε test drive.
Καλή τύχη στην επιλογή σου.
Chris
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Chris>
Ο απλός 1,8 VVTi με τα 140 πραγματικά άλογα είναι ικανοποιητικός για απλά γκάζια,ενώ με λίγη δουλειά πιάνει τα 160-170 ατμοσφαιρικά.Επίσης τουρμπίζεται για πλάκα,αφού δεν έχει τα κόμπλεξ ( ) του VVTi-L και πιάνει τα 220hp+.Έχω συναντήσει στο internet Ολλανδό με 260 στο δικό του...
File mou diabasa kai pragmatika aporisa ! Osoi exoun Celica kai theloun na tin beltiosoun diabazontas tis parapano grammes tha exoun frikarei Eukola na paei sta 160 -170 hp ? Gia eksigise mou se parakalo pos tha ginei auto afou bazeis ena filtro kai anabei check engine !
H mipos tha prepei na dosei kapoios 3-4 miria drx gia na allaksei oles tis kalodioseis kai ECU oste na mporesei na to beltiosei? (ara asimforo)
H moni beltiosei pou ksero gia Celica einai auti tis Tspor me ton compresora tis HKS i blitz den thimame pou to paei 230-240hp.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Egw proswpika tha eperna ena A4 Turbo 2WD me ta 163HP. Ftanei kai arkei kai einai to pio oikonomiko apo ta 1.8 Turbo. Oso gia to Quattro (to opoio exw) den to synistw gia ta lefta tou. Gia xioni ok, alla sto dromo den dikailogei ti diafora apo to aplo. Kaiei kai arketa parapanw kai an den eixe kontoteres sxeseis tha itan kai poly pio argo
Συμφωνώ απόλυτα με τη διατύπωση. Η τετρακίνηση δεν είναι πανάκεια. Ενα καλοστήμένο 2WD όπως το νέο Α4 1.8Τ μπορεί να κινηθεί εξίσου σβέλτα σε στροφές...
Επιτέλους, υπάρχουν σε αυτό το Forum και άνθρωποι που καταλαβαίνουν/έχουν βιώσει και κάτι παραπάνω από τις στεγνές 'συνταγές' και μόδες της εποχής μας
Γειά χαρά Α4 turbo!!!
Chris
Ckosm, δεκτή η γνώμη σου.
Θέλω όμως να δώσω το Golf IV 1.8T και θέλω κάτι εξ ίσου καλό μέχρι 20-22 εκ. με καλούς χώρους και για τους πίσω, φαντάζομαι τετρακίνητο για καλύτερη συμπεριφορά και όχι πιο αργό από αυτό που ήδη έχω. Τεκμήριο no problem πες μου τι να πάρω?
Θεωρούσα το Avant 1,8TQ το ιδανικότερο.
Περνάει από το μυαλό μου και το Pajero Wagon 3,5 αλλά φοβάμαι τα γνωστά που λένε για τα jeepΠάρε μια 330ci, αφου δεν εχεις προβλημα τεκμηρίου να καταλάβεις τι σημαίνει τριλιτρος κινιτήρας και 50/50 κατανομή βάρους.
Επίσης αντί να ρωτάς κόσμο γιατί δεν πας για κανένα test-drive;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Egw proswpika tha eperna ena A4 Turbo 2WD me ta 163HP. Ftanei kai arkei kai einai to pio oikonomiko apo ta 1.8 Turbo. Oso gia to Quattro (to opoio exw) den to synistw gia ta lefta tou. Gia xioni ok, alla sto dromo den dikailogei ti diafora apo to aplo. Kaiei kai arketa parapanw kai an den eixe kontoteres sxeseis tha itan kai poly pio argo
Συμφωνώ απόλυτα με τη διατύπωση. Η τετρακίνηση δεν είναι πανάκεια. Ενα καλοστήμένο 2WD όπως το νέο Α4 1.8Τ μπορεί να κινηθεί εξίσου σβέλτα σε στροφές...
Επιτέλους, υπάρχουν σε αυτό το Forum και άνθρωποι που καταλαβαίνουν/έχουν βιώσει και κάτι παραπάνω από τις στεγνές 'συνταγές' και μόδες της εποχής μας
Γειά χαρά Α4 turbo!!!
Chris
Ckosm, δεκτή η γνώμη σου.
Θέλω όμως να δώσω το Golf IV 1.8T και θέλω κάτι εξ ίσου καλό μέχρι 20-22 εκ. με καλούς χώρους και για τους πίσω, φαντάζομαι τετρακίνητο για καλύτερη συμπεριφορά και όχι πιο αργό από αυτό που ήδη έχω. Τεκμήριο no problem πες μου τι να πάρω?
Θεωρούσα το Avant 1,8TQ το ιδανικότερο.
Περνάει από το μυαλό μου και το Pajero Wagon 3,5 αλλά φοβάμαι τα γνωστά που λένε για τα jeepΠάρε μια 330ci, αφου δεν εχεις προβλημα τεκμηρίου να καταλάβεις τι σημαίνει τριλιτρος κινιτήρας και 50/50 κατανομή βάρους.
Επίσης αντί να ρωτάς κόσμο γιατί δεν πας για κανένα test-drive;
Test drive? Στην Ελλάδα ζούμε. Από Audi διατίθεται μόνο το Α4 1,6 για test drive. Αν τυχόν πάρω BMW 330 θα πάω και στην εκκλησία να την στεφανωθώ γιατί απλούστατα δεν μεταπουλιέται.
-
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ VOLVO ΜΕΡΙΑ? ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ V 70Τ? ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ. ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΞΕ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΦΤΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Επειδή είναι και πολύ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, εγώ θα πω SAAB 9-3 Sport Sedan. Από μηχανή, διαλέξτε όποιο θέλετε, εξάλλου το κορυφαίο SE Aero με 210 άλογα κοστίζει 52.675Ε.
Η γνώμη μου... και αφήστε στην άκρη τους Γερμανούς!!!ΣΩΣΤΟΟΟΣ και εγώ αυτό θα διάλεγα αν ζητούσα sedan σ'αυτή τη κατηγορία .'Εχουμε πήξει στα γερμανικά αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη κατηγορία
Και το Volvo S40 Τ4 δεν θα με χάλαγε με 200ΗΡ και τιμή 36.000 ευρώ.Περισεύουνε και περίπου 16.000 ευρώ
-
Καλημέρα σε όλους (και όλες)
Μια που μιλάμε για Ελλάδα και ίδιως Αθήνα εγω θα έπαιρνα το απόλυτο όχημα επιβίωσης...
Δείτε το link :
http://www.mercedes-benz.com/e/ecars/unimog/default.htm -
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ VOLVO ΜΕΡΙΑ? ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ V 70Τ? ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ. ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΞΕ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΦΤΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.Έχω δει το S60 2.3T5 σε έκθεση, όντως πολύ καλό. Συνάδελφοι με αποτρέπουν από τα Volvo γιατί δεν πολύκυκλοφορούν, δεν μεταπωλούνται, ενώ κάποιος μου ανέφερε ότι αντιμετώπισε δυο φορές προβλήματα με την τουρμπίνα σε 850Τ5 (αν θυμάμαι καλά).
Επίσης θεωρώ υπερβολή αυτοκίνητα με κίνηση μόνο μπροστά να έχουν πάνω από 180hp και για να μην είμαι ψεύτης φαντάζομαι ότι θα με φοβίζει στο δρόμο. Με τα extra σε Volvo οι τιμές ξεφεύγουν πολύ φθάνοντας στα όρια της υπερβολής. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ VOLVO ΜΕΡΙΑ? ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ V 70Τ? ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ. ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΞΕ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΦΤΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Έχω δει το S60 2.3T5 σε έκθεση, όντως πολύ καλό. Συνάδελφοι με αποτρέπουν από τα Volvo γιατί δεν πολύκυκλοφορούν, δεν μεταπωλούνται, ενώ κάποιος μου ανέφερε ότι αντιμετώπισε δυο φορές προβλήματα με την τουρμπίνα σε 850Τ5 (αν θυμάμαι καλά).
Επίσης θεωρώ υπερβολή αυτοκίνητα με κίνηση μόνο μπροστά να έχουν πάνω από 180hp και για να μην είμαι ψεύτης φαντάζομαι ότι θα με φοβίζει στο δρόμο. Με τα extra σε Volvo οι τιμές ξεφεύγουν πολύ φθάνοντας στα όρια της υπερβολής.Γι'αυτό λέμε ότι το Αουντι είναι η καλύτερη επιλογή για Ελλάδα.
Ti tha agorazate ?