-
Ο χρήστης pirokotis έγραψε:
το kuga όχι το καινούργιο αλλά αυτό που κυκλοφορεί (αν ξέρεις κανείς για τα τέλη αν όντως ισχύει 400€ για το βενζίνη 150 ίππους ?)...Προφανώς μιλάς για αυτό που κυκλοφορεί...το καινούργιο απλά δεν υπάρχει!
Με τα τέλη είναι ένα μπέρδεμα και θα πρέπει να πάς σε μια ανιτπροσωπεία. Κανονικά αυτή τη στιγμή είναι €296 (έχει 160 γρ ρύπους) αλλά υπάρχουν μοντέλα (σε χαμηλότερη τιμή φυσικά), με €400 (164 γρ, Trend Style) ή ακόμα και στοκ με €434 (177γρ business MY18). Στα €28.000 αγοράσει το ST Line το οποίο είναι υπερπλήρες από εξοπλισμό.
Θα κοίταζα και το QQ, ειδικά με τα 160 αλογα είναι αξαιρετικό το μοτέρ και το QQ πανέμορφο.
-
Κατανάλωση από τη διαδρομή σήμερα το πρωί Παλαιό Φάληρο- Περιστέρι (χωρίς κίνηση).
Σάββατο πάμε και για το σέρβις διετίας.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ταξίδι ΠΣΚΔ ξυλόκαστρο με καθημερινά μπάνια, και εκδρομή στη λίμνη Δόξα.
2 άτομα με AC. Σύνολο χιλιομέτρων 440. Γέμισμα μετά την επιστροφή. Η αντλία έδειξε 28,010 λίτρα, δλδ 6,3 λίτρα/100χλμ
Ακριβώς ότι και το trip computer!
καύσιμο v-power diesel κάθε Πέμπτη -
Έκανα σήμερα το δεύτερο ετήσιο σέρβις στο Kuga 1.5 EcoBoost, με σχεδόν 25
000 χλμ, στην Car Center.Στα 160€, με αλλαγή σε φίλτρο λαδιού, λάδια, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, προσθήκη υγρού καθαριστικου τζαμιού, επιθεωρηση μπροστινων και πίσω φρένων και έκδοση κάρτας καυσαερίων.
Σε περίπου 4.000 χλμ πάμε και για τακάκια.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νωρις δεν τα εφαγες τα τακακια; Μονο αυτο μου εκανε εντυπωση.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Νωρις δεν τα εφαγες τα τακακια; Μονο αυτο μου εκανε εντυπωση.26.000χλμ κρατήσανε εμένα. Πολυ κίνηση στην πόλη εχει αυτο το αποτέλεσμα. Ποτε δεν είχα αυτοκίνητο που τα τακάκια να κράτησαν πανω απο 30-35.000χλμ!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Νωρις δεν τα εφαγες τα τακακια; Μονο αυτο μου εκανε εντυπωση.Παραπάνω από τα μισά χλμ έχουν γίνει σε συνθήκες κίνησης σταματά ξεκινά κλπ... πλέον λόγω αλλαγής δουλειάς και καθημερινών δρομολογίων το αυτοκίνητο κινείται περισσότερο σε ανοιχτό δρόμο.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Νωρις δεν τα εφαγες τα τακακια; Μονο αυτο μου εκανε εντυπωση.
26.000χλμ κρατήσανε εμένα. Πολυ κίνηση στην πόλη εχει αυτο το αποτέλεσμα. Ποτε δεν είχα αυτοκίνητο που τα τακάκια να κράτησαν πανω απο 30-35.000χλμ!
Και στο 116 τοσο σου κρατουσαν;
Εμενα εχει ~35κ χλμ κ λεει οτι εχει αλλο τοσο. -
Καλησπερα σε ολους,
ειμαι κατοχος ενος ford kuga 1.5 182ps 2018 και ενδιαφερομαι αν υπαρχει καποιος που να εχει 'ασχοληθει' με την βελτιωση του κινητηρα και αν εχει προβει σε αναβαθμιση της χαρτογραφησης του κινητηρα και να μου πει μια γνωμη για το πριν και το μετα...
ευχαριστω πολυ.
-
Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
Έκανα σήμερα το δεύτερο ετήσιο σέρβις στο Kuga 1.5 EcoBoost, με σχεδόν 25
000 χλμ, στην Car Center.Στα 160€, με αλλαγή σε φίλτρο λαδιού, λάδια, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, προσθήκη υγρού καθαριστικου τζαμιού, επιθεωρηση μπροστινων και πίσω φρένων και έκδοση κάρτας καυσαερίων.
Σε περίπου 4.000 χλμ πάμε και για τακάκια.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην αντπροσωπεια σου ειπαν οτι θελουν αλλαγη? Σε εμας στο fokous mk3,5 στο τριτο ετήσιο σερβις στην αντιπροσωπεια Θεσσαλονικης μας ειπαν χρειαζονται αμεσα αλλαγη , συγκεκριμενα μας ειπαν δε βγαζουν ουτε 1000 χιλιομετρα. Τα τσεκαρουμε εξω σε συνεργειο, μας λεει βγαζουν ανετα ακομη 5000. Τελικα κανουμε αυτα τα 5000χιλιομετρα παμε για αλλαγη στο συνεργειο τα βλεπουμε και ειχαν αρκετη παστα για αλλα 10.000 με 15.000 χιλιομετρα τουλαχιστον με τις συνθηκες που κινειται το αυτοκινητο. Τα προς αντικατασταση τακακια ειχαν 62.000 χιλιομετρα , το αυτοκινητο κινειται κατα 80% εθνικη και επαρχιακη οδο
Θελω να καταληξω οτι πριν τα αλλαξεις σε αντιπροσωπεια κανε ενα τσεκαρισμα και εξω, συνηθως στις αντιπροσωπειες βιαζονται να στα αλλαξουν, ειδικα αν συμπεσει η επισκεψη σου με ετησιο service. Το κοστος αλλαγης μαζι με τα τακακια 40% πιο κατω σε σχεση με την αντιπροσωπεια -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Έκανα σήμερα το δεύτερο ετήσιο σέρβις στο Kuga 1.5 EcoBoost, με σχεδόν 25
000 χλμ, στην Car Center.Στα 160€, με αλλαγή σε φίλτρο λαδιού, λάδια, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, προσθήκη υγρού καθαριστικου τζαμιού, επιθεωρηση μπροστινων και πίσω φρένων και έκδοση κάρτας καυσαερίων.
Σε περίπου 4.000 χλμ πάμε και για τακάκια.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην αντπροσωπεια σου ειπαν οτι θελουν αλλαγη? Σε εμας στο fokous mk3,5 στο τριτο ετήσιο σερβις στην αντιπροσωπεια Θεσσαλονικης μας ειπαν χρειαζονται αμεσα αλλαγη , συγκεκριμενα μας ειπαν δε βγαζουν ουτε 1000 χιλιομετρα. Τα τσεκαρουμε εξω σε συνεργειο, μας λεει βγαζουν ανετα ακομη 5000. Τελικα κανουμε αυτα τα 5000χιλιομετρα παμε για αλλαγη στο συνεργειο τα βλεπουμε και ειχαν αρκετη παστα για αλλα 10.000 με 15.000 χιλιομετρα τουλαχιστον με τις συνθηκες που κινειται το αυτοκινητο.
Θελω να καταληξω οτι πριν τα αλλαξεις σε αντιπροσωπεια κανε ενα τσεκαρισμα και εξω, συνηθως στις αντιπροσωπειες βιαζονται να στα αλλαξουν, ειδικα αν συμπεσει η επισκεψη σου με ετησιο serviceΜου είπαν ότι θέλουν αλλαγή σε περίπου 4.000 χλμ, ώστε σε περίπτωση που σκόπευα να κάνω κάποιο μεγάλο ταξίδι λόγω καλοκαιριού να έκανα την αλλαγή. Θα το τσεκάρω κι έξω, άλλωστε σκέφτομαι την αλλαγή να την κάνω στον Μοράρη στην Αγία Παρασκευή.
-
Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο στοιχίζει η αλλαγή στα μπροστινά τακάκια?
-
Ο χρήστης nik-nak έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο στοιχίζει η αλλαγή στα μπροστινά τακάκια?Γύρω στα 100 € είναι.
-
Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο στοιχίζει η αλλαγή στα μπροστινά τακάκια?
Γύρω στα 100 € είναι.
Φαρμακείο... Όταν έρθει η ώρα μου (με το αντίστοιχο Focus) θα ψαχτώ έξω. Πιθανότατα στο Μόραρη.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο στοιχίζει η αλλαγή στα μπροστινά τακάκια?
Γύρω στα 100 € είναι.
Φαρμακείο... Όταν έρθει η ώρα μου (με το αντίστοιχο Focus) θα ψαχτώ έξω. Πιθανότατα στο Μόραρη.
Έχω ρωτήσει και στο Μοράρη, 85 € τα τακάκια συν 20 € η εργασία, μαζί με τη συντήρηση της δαγκάνας και εξαέρωση.
-
Τόσο ακριβά είναι τα τακάκια;
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και στα ίδια λεφτά, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη έχω στο Μόραρη για να γίνει σωστή δουλειά.
-
Και στο 116 τοσο σου κρατουσαν;
Εμενα εχει ~35κ χλμ κ λεει οτι εχει αλλο τοσο.Στην 116 κρατούσαν περίπου 30.000χλμ τα τακάκια. Ειδικά τα πίσω λόγω DSC τελειώναν αρκετά γρήγορα.
-
Μετά από 2.000χλμ περίπου με τα νέα ελαστικά - Goodyear EffecientGrip SUV - μπορώ να έχω λίγο πιο ολοκληρωμένη άποψη (αναμένω και χειμώνα / βροχές). Τα ελαστικά είναι πολύ καλύτερα από τα Michelin που φόραγε από το εργοστάσιο (τα οποία όμως ήταν μέτρια έως και χάλια), καμία σχέση!! Βελτιώθηκε δραματικά το Torque Steer, σπινάρει πολύ λιγότερο και η άνεση παραμένει κορυφαία. Επίσης γλυστράνε λιγότερο στις στροφές. Συνολικά αναβαθμίστηκε αρκετά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
-
Καλημέρα σε όλους. Βρίσκομαι κοντά στην αγορά του kuga στην έκδοση business 1.5 ecoboost μιας και έχει προσφορά τον Σεπτέμβριο. Μπορεί κάποιος κάτοχος να μου πει τις εντυπώσεις του σχετικά με τα επίπεδα ηχομόνωσης σε σχέση με το st-line που έχει διπλό παρμπρίζ (ή κάτι τέτοιο). Η ford δίνει για δοκιμή μόνο το st-line στο οποίο δεν πέρναγαν καθόλου θόρυβοι. Μου έκανε εντύπωση πόσο ήσυχο ήταν.
Υποθέτω ότι όλοι όσοι επέλεξαν την έκδοση business είχαν δοκιμάσει πριν το st-line οπότε θα έχουν άποψη. Διάβασα στο forum τις συγκρίσεις που αφορούν την άνεση της μιας έκδοσης έναντι της άλλης αλλά με ενδιαφέρει και η ηχομόνωση.
Την Τρίτη θα οδηγήσω το business και θα μπορώ να καταθέσω μια άποψη αλλά σίγουρα όχι τόσο αντιπροσωπευτική όσο ενός κατόχου.
ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον μου απαντήσει
-
Για να έχεις ολοκληρωμένη άποψη πρέπει να οδηγήσεις back to back και τις 2 εκδόσεις. Το τι θα σου πει ο καθένας είναι και λίγο υποκειμενικό και έχει να κάνει και με τι αυτοκίνητο είχε πριν. Το st line πάντως αξίζει τα επιπλέον χρήματα μόνο και μόνο για τα πολύ καλά bi xenon. Και είναι σαφώς πιο όμορφο από τα business. Προσωπικά έχω το st line αλλά το diesel και δεν έχω οδηγήσει το business. Πάντως από ηχομόνωση είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, λίγοι αεροδυναμικοί θόρυβοι κάνουν την εμφάνισή τους μετά τα 140-150. Που είναι επίτευγμα από την στιγμή που μιλάμε για αεροδυναμική τούβλου. Και το μοτέρ ακούγεται ελάχιστα έως καθόλου σε κανονική οδήγηση. Μπορώ να πω ότι είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα από την 116d που είχα. Για τα διπλά εμπρός τζάμια το έχω διαβάσει και εγώ αλλά δεν το έχω επιβεβαιώσει επίσημα.
Επίσης οι 18αρες και η ελαφρώς πιο χαμηλή ανάρτηση από το businnes δεν το κάνουν σε καμία περίπτωση σκληρό. Για μένα το setup είναι ιδανικό με εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος σε όλες τις συνθήκες και περιορισμένες κλίσεις για το ύψος και το βάρος του. Μαγικό χαλί δεν το λες βέβαια αλλά νομίζω ότι ούτε το business διεκδικεί αυτό τον τίτλο.
Μεταξύ των 2 εκδόσεων πολύ μεγαλύτερη διαφορά κάνει ο εξοπλισμός, η ηχομόνωση πόση διαφορά να έχει? Άλλωστε ο ecoboost είναι αρκετά smooth κινητήρας.
Ford Kuga