-
Έκανα ένα φανταστικό οδικό ταξίδι στην Τουρκία το 2005 όταν ζούσα στη Θεσ-άλλο-νοίκι. Κράτησε 17 μέρες, έκανα 4.500 χλμ., έφτασα μέχρι την Καισάρεια. Το ιχ ήτο ένα ταπεινότατο Στάρλετ του 1998 χωρίς υδραυλικό ή ερκοντίσιο, το δεύτερο μου έλειψε στην Καππαδοκία. Συνεπιβαίνοντες η γυναίκα μου και το πρώτο μας παιδί, τότες 3,5 ετών (δεν θυμάται το παραμικρό).
Το 2015 πήγα ένα 10ήμερο με το Πρίους στην Ιταλία, (Αθήνα,Πάτρα,Μπάρι,Πομπηία, Ρώμη, όπου στην τελευταία είχα ιδιωτική ξενάγηση και φιλοξενία). Σε αυτό το ταξίδι ήμασταν 4, δύο ενήλικες δύο παιδιά. Δεν κρύβω ότι ενώ όλα πήγαν καλά, κάποιες στιγμές κώλωσα σε πρακτικά θέματα (αυτόματοι παρκαδόροι ή εισητηριοπωλητές μόνο με ιταλικό μενού, παντελής έλειψει αγγλόφωνων υπαλλήλων σε κορυφαία τουριστικά σποτς ή ξενοδοχεία!, παράξενη (υπερ)χρέωση σε διόδια και πιστωτική κάρτα σε αυτόματο πωλητή που γνώριζε μόνο ιταλικά, κ.ο.κ.), παίζει ρόλο και ότι οι ούνα φάτσα και ράτσα Ιταλοί συνήθως ομιλούν μόνο τη δική τους γλώσσα ή διάλεκτο και ζουν στο δικό τους χωροχρόνο.
Θα ξαναεπιχειρούσα κάτι τέτοιο σήμερα? Δύσκολα. Όχι εξαιτίας του κόστους ή της κούρασης, αλλά κυρίως λόγω της συνειδητοποίησης των ρίσκων αλλά και της ταλαιπωρίας που μπορείς να εμπλακείς. Πλέον θα προτιμούσα αεροπλάνο και ενοικίαση επιτόπου ιχ, κι ας κουβαλάω μπαγκάζια στο αεροπλάνο. Κλάιν τα 750 ευρά μπροστά στο πης οφ μάιντ και την ταλαιπωρία του Πάτρα-Ιταλία ένα φέρυ γεμάτο νταλίκες.έδιτ
Ωστόσο δεν υποτιμώ και τα οργανωμένα ταξίδια.
Ένα τέτοιο ήταν το 2016 στο Παρίσι, αμέσως μετά το συμβάν στο Μπατακλάν. Ήτο πλήρως οργανωμένο με γκρουπ από τουριστικό γραφείο, η πόλη ήταν σχετικά έρημη λόγω των γεγονότων, οι ουρανομήκεις ουρές στα μουσεία απλά δεν υπήρχαν. Πετύχαμε και μια προσφορά διότι υπήραν πολλές ακυρώσεις και καπάκια είχαμε και τοπ ξενάγηση. Ενώ τόσο εγώ, όσο και η γυναίκα μου είχαμε ξαναπάει ως φοιτητές στην πόλη αυτή, εντυπωσιαστήκαμε διότι αυτή τη φορά είδαμε τα 2πλάσια πράγματα καθότι άρτια προετοιμασμένοι και 'τυχεροί'. Είχαμε κάνει και καλή προεργασία (=η μισή χαρά του ταξιδιού είναι η προετοιμασία και η προσμονή του), και περάσαμε τέλεια. Θα το ξαναεπιχειρούσα. -
Το καλό είναι ότι μέσα από την κουβέντα είδαμε ο καθένας γιατί προτιμάει τον τρόπο του και ποια θετικά και αρνητικά έχει η κάθε άποψη. Εγώ προσωπικά έμαθα την autoeurope και θα την ψάξω για ενδεχόμενη μελλοντική χρήση!
-
Επισκέψου τη σελίδα και κάνε εγγραφή στο newsletter για να σου έρχονται προσφορές.
Υ.Γ.: Καμία επαγγελματική σχέση δεν έχω με την autoeurope πλην της πελατειακής, εννοείται. Μόνο ως πελάτης.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Επισκέψου τη σελίδα και κάνε εγγραφή στο newsletter για να σου έρχονται προσφορές.Υ.Γ.: Καμία επαγγελματική σχέση δεν έχω με την autoeurope πλην της πελατειακής, εννοείται. Μόνο ως πελάτης.
Ναι βρε, προφανώς δεν παρεξηγώ.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Γρηγόρη, διαφωνούμε.Ως προς το κόστος δεν το συζητώ να πας με καράβι, χωρίς καμπίνα. Δεν είμαστε 20 χρόνων στο καράβι για την Ίο... Στα έξοδα ξεχνάς όλα τα άλλα που περιέγραψα (βενζίνες διόδια για Αθήνα - Πάτρα, φαγητά κτλ στο καράβι, πρόσθετη ασφάλιση του αυτοκινήτου σου, φθορές και συντήρηση). Πολύ συντηρητικά μιλάμε για 1200 Ευρώ, για την ικανοποίηση του να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου.
Επίσης, έχοντας νοικιάσει άπειρες φορές αυτοκίνητο, είναι βέβαιο ότι μπορείς να βρεις μέσω 'μεσίτη' (εγώ χρησιμοποιώ την autoeurope) πολύ χαμηλότερες τιμές για αυτοκίνητα αντίστοιχης ή και καλύτερης κατηγορίας. Είναι να μην αρχίσω να απαριθμώ τι έχω νοικιάσει σε εξευτελιστικές τιμές... Άσε που πέρα από την ικανοποίηση που σου δίνει το αυτοκίνητο σου, υπάρχει και η αντίστοιχη ικανοποίηση (τουλάχιστον για μένα) του να οδηγήσω ένα κατά τεκμήριο καινούριο και καλό αυτοκίνητο (συνήθως καλύτερο από το δικό μου) που δεν έχω οδηγήσει ξανά. Εμένα τουλάχιστον μου αρέσει να δοκιμάζω αυτοκίνητα.
Όσο για το άγχος, μάλλον δεν έχεις σκεφτεί όλα τα ενδεχόμενα. Σε περίπτωση που υπάρχουν ζημιές που πρέπει να επιδιορθωθούν για να συνεχίσεις, στο νοικιασμένο πληρώνεις την απαλλαγή των 750 Ευρώ π.χ. , παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης και συνεχίζεις! Με το δικό σου, έχεις να αντιμετωπίσεις το διαδικαστικό (δηλώσεις, ευθύνες κτλ), να ανατρέψεις το πρόγραμμα σου, να το επισκευάσεις και να πληρώσεις και πιθανώς από την τσέπη σου ένα σεβαστό ποσό (πολύ μεγαλύτερο από ότι στην Ελλάδα). Κοινώς η εκδρομή σου έχει πάει κατά διαόλου...
Ας μην το συζητάμε. Όσο ωραίο είναι το roadtrip με το αμάξι σου, τόσο ασύμφορο (από χρόνο και χρήμα) και μη πρακτικό είναι!
Μιλάει η πείρα, μετά από καμία 20αριά ταξίδια με αυτοκίνητο στην Ευρώπη...
Όσο για το αυτοκίνητο μου, μια χαρά το απολαμβάνω στην καθημερινότητα μου και σε ταξίδια εντός της Ελλάδας. Ευρώπη θα πατήσει μόνο σε ταξίδι που θα με συμφέρει οικονομικά. Και αυτό δεν έχει συμβεί ακόμη...
Harisma23, νομίζω ότι δεν διαφωνούμε, μιας και δηλώνεις λάτρης των συγκεκριμένων ταξιδιών. Απλά, αντιμετωπίζουμε το θέμα από διαφορετική οπτική γωνία και με διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας.
Δεν θα μπω λοιπόν στη διαδικασία να αναφέρω ότι, δεν απαιτήθηκε ουδεμία επιπλέον ασφάλιση στο αυτοκίνητο, αφού και η οδική βοήθεια με κάλυπτε σ’ όλη την Ευρώπη (εκτός της Αλβανίας), ούτε ότι για μένα το ταξίδι ξεκινάει από τη στιγμή που κλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου και γι’ αυτό το λόγο δεν θεωρώ πρόσθετο έξοδο την όποια διαδρομή, διότι την αντιμετωπίζω ως κομμάτι του ταξιδιού.
Επίσης δεν θα σου αντιπαραθέσω (ως παράδειγμα) ότι, σύμφωνα με τα δεδομένα σου, ένα ταξίδι 2 ατόμων στη Θεσσαλονίκη για Σαββατοκύριακο, πιθανόν να είναι οικονομικότερο μέσω πτήσεων της Ryanair (9,99 €/κατεύθυνση και άτομο) και με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, που όπως αναφέρεις βρίσκεις με 20 ~ 25 €/ημέρα. Θα σου κόστιζε συνολικά 80 με 90 €. Το ίδιο ταξίδι, αν χρησιμοποιούσες το δικό σου αυτοκίνητο, με διόδια και βενζίνη θα σου κόστιζε τουλάχιστον 140 €.
Δεν θα ισχυριστώ λοιπόν ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, η χρήση του αυτοκινήτου σου και σ΄ αυτή την περίπτωση είναι ασύμφορη οικονομικά και βέβαια χρονικά.
Θα σταθώ όμως στα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα!
Θα σου πω λοιπόν ότι έχω οργώσει όλη την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα με ενοικιαζόμενα της Hertz, την δεκαετία 1997 – 2007, όπου ως πολιτικός μηχανικός ασχολήθηκα με την πρόσκτηση, την αδειοδότηση και την κατασκευή των σταθμών βάσης του δικτύου κινητής τηλεφωνίας (cosmote – telestet).
Οι διαδρομές που έχω κάνει, είναι από Εθνικούς αυτοκινητόδρομους μέχρι σε ανύπαρκτους δρόμους σε ορεινές διαδρομές.
Στα άνω των 60000 km που έχω διανύσει με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, είχα και τις άτυχες στιγμές μου.Θα αναφέρω μία.
Βρισκόμουν στον Οτζιά της νήσου Κέας, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, όπου επέβλεπα τις εργασίες σκυροδέτησης της βάσης του ιστού, σ’ ένα ύψωμα στο οποίο είχαμε πρόσβαση από ένα πολύ άσχημο χωματόδρομο με πολλές σπαρτές πέτρες και αγκωνάρια. Στην ακροπολική διάλεκτο, ήταν ένα «σπαστήρι».
‘Όταν τέλειωσα, με το άγχος να προλάβω το τελευταίο πλοίο της επιστροφής από το λιμάνι της Κορησσίας στο Λαύριο, κατέβηκα τον χωματόδρομο «δίχως αύριο»!! Σε κάποιο σημείο βρήκε το αυτοκίνητο από κάτω και μετά από λίγο αισθάνθηκα να κουμπώνουν δύσκολα οι ταχύτητες. Με τα πολλά, έφθασα στο λιμάνι και επιβιβάσθηκα στο πλοίο. Μάλιστα με τοποθέτησαν στο πάνω επίπεδο, μπροστά από την ράμπα. Όταν φτάσαμε στο Λαύριο, όλη η ράμπα είχε γεμίσει λάδια βαλβολίνων και το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε καμία ταχύτητα, πέραν της πρώτης. Κωμικοτραγικές καταστάσεις για το πώς κατάφερα να κατέβω εγώ και οι άλλοι από μια ράμπα γεμάτη λάδια. Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία…
Το αυτοκίνητο στο Λαύριο το παρέλαβε η ΕΛΠΑ, επέστρεψα με ταξί και η HERTZ μετά από πολλές διαπραγματεύσεις μου χρέωσε μόνο 300 €, ενώ δεν δέχθηκε να μου χορηγήσει άλλο αυτοκίνητο, λόγω υπαιτιότητάς μου.
Εδώ να επισημάνω ότι η μίσθωση στην Ελλάδα δεν απαιτεί τη χρήση πιστωτικής κάρτας, ενώ στο εξωτερικό είναι προϋπόθεση.
Αναλογίσου λοιπόν, τι ποσό θα μου χρέωναν μέσω της κάρτας μου στο εξωτερικό.
Θα μπορούσα να σου αναφέρω και άλλη ιστορία με σπασμένο κινητήρα ενοικιαζόμενου στις στροφές της Υλίκης. Αλλά ας μην πλατειάζω…
Εύχομαι να μην τύχει σε κανένα μας η κακιά στιγμή, διότι είτε με ενοικιαζόμενο είτε με το δικό μας αυτοκίνητο, είναι σίγουρο ότι θα ταλαιπωρηθούμε.
Θα κλείσω με την επιγραφή που ήταν γραμμένη στο ψηφιδωτό δάπεδο του Parc du Chateau στη Νίκαια της Γαλλίας, που απεικονίζει το πλοίο του Οδυσσέα:
«Heureux qui comme Ulysse a fait un beau voyage», δηλαδή «Ευτυχής είναι αυτός, που όπως ο Οδυσσέας, έκανε ένα ωραίο ταξίδι». Και θα συμπληρώσω: με όποιες και όσες δυσκολίες είχε.Και μια φωτογραφία του τότε, για του λόγου το αληθές.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έκανα ένα φανταστικό οδικό ταξίδι στην Τουρκία το 2005 όταν ζούσα στη Θεσ-άλλο-νοίκι. Κράτησε 17 μέρες, έκανα 4.500 χλμ., έφτασα μέχρι την Καισάρεια. Το ιχ ήτο ένα ταπεινότατο Στάρλετ του 1998 χωρίς υδραυλικό ή ερκοντίσιο, το δεύτερο μου έλειψε στην Καππαδοκία. Συνεπιβαίνοντες η γυναίκα μου και το πρώτο μας παιδί, τότες 3,5 ετών (δεν θυμάται το παραμικρό).
Το 2015 πήγα ένα 10ήμερο με το Πρίους στην Ιταλία, (Αθήνα,Πάτρα,Μπάρι,Πομπηία, Ρώμη, όπου στην τελευταία είχα ιδιωτική ξενάγηση και φιλοξενία). Σε αυτό το ταξίδι ήμασταν 4, δύο ενήλικες δύο παιδιά. Δεν κρύβω ότι ενώ όλα πήγαν καλά, κάποιες στιγμές κώλωσα σε πρακτικά θέματα (αυτόματοι παρκαδόροι ή εισητηριοπωλητές μόνο με ιταλικό μενού, παντελής έλειψει αγγλόφωνων υπαλλήλων σε κορυφαία τουριστικά σποτς ή ξενοδοχεία!, παράξενη (υπερ)χρέωση σε διόδια και πιστωτική κάρτα σε αυτόματο πωλητή που γνώριζε μόνο ιταλικά, κ.ο.κ.), παίζει ρόλο και ότι οι ούνα φάτσα και ράτσα Ιταλοί συνήθως ομιλούν μόνο τη δική τους γλώσσα ή διάλεκτο και ζουν στο δικό τους χωροχρόνο.
Θα ξαναεπιχειρούσα κάτι τέτοιο σήμερα? Δύσκολα. Όχι εξαιτίας του κόστους ή της κούρασης, αλλά κυρίως λόγω της συνειδητοποίησης των ρίσκων αλλά και της ταλαιπωρίας που μπορείς να εμπλακείς. Πλέον θα προτιμούσα αεροπλάνο και ενοικίαση επιτόπου ιχ, κι ας κουβαλάω μπαγκάζια στο αεροπλάνο. Κλάιν τα 750 ευρά μπροστά στο πης οφ μάιντ και την ταλαιπωρία του Πάτρα-Ιταλία ένα φέρυ γεμάτο νταλίκες.έδιτ
Ωστόσο δεν υποτιμώ και τα οργανωμένα ταξίδια.
Ένα τέτοιο ήταν το 2016 στο Παρίσι, αμέσως μετά το συμβάν στο Μπατακλάν. Ήτο πλήρως οργανωμένο με γκρουπ από τουριστικό γραφείο, η πόλη ήταν σχετικά έρημη λόγω των γεγονότων, οι ουρανομήκεις ουρές στα μουσεία απλά δεν υπήρχαν. Πετύχαμε και μια προσφορά διότι υπήραν πολλές ακυρώσεις και καπάκια είχαμε και τοπ ξενάγηση. Ενώ τόσο εγώ, όσο και η γυναίκα μου είχαμε ξαναπάει ως φοιτητές στην πόλη αυτή, εντυπωσιαστήκαμε διότι αυτή τη φορά είδαμε τα 2πλάσια πράγματα καθότι άρτια προετοιμασμένοι και 'τυχεροί'. Είχαμε κάνει και καλή προεργασία (=η μισή χαρά του ταξιδιού είναι η προετοιμασία και η προσμονή του), και περάσαμε τέλεια. Θα το ξαναεπιχειρούσα.Εντάξει, οι Ιταλοί μιλάνε ελάχιστα αγγλικά, ειδικά στο νότο, αλλά δεν νομίζω ότι ταλαιπωρήθηκες ιδιαίτερα στην επικοινωνία σου.
Σε σχέση με τα διόδια, εγώ δεν διαπίστωσα καμία υπερχρέωση (το κόστος χρήσης των αυτοκινητοδρόμων είναι περίπου 7 λεπτά / χλμ.). Ο τρόπος πληρωμής των διοδίων είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικός. Παίρνεις ένα εισιτήριο εισόδου στον αυτοκινητόδρομο και όταν βγεις απ’ αυτόν το βάζεις στο μηχάνημα και σου δείχνει το ποσό που πρέπει να πληρώσεις, ανάλογα με τα χλμ. που έχεις διανύσει.
Στα περισσότερα βενζινάδικα υπάρχουν μόνο αυτόματοι πωλητές και είσαι υποχρεωμένος να κάνεις όλη τη διαδικασία μόνος σου (πλήρωσης καυσίμου και πληρωμής). Η πρώτη φορά είναι δύσκολη, αλλά μετά μαθαίνεις.
Σε μερικά βενζινάδικα υπήρχε και η δυνατότητα εξυπηρέτησης από το προσωπικό του πρατηρίου, αλλά η τιμή της βενζίνης ήταν 7 με 10 λεπτά / λίτρο επιπλέον. Στις πινακίδες του πρατηρίου ανέγραφαν διπλές τιμές, η μία με αυτοεξυπηρέτηση και η άλλη μέσω των υπαλλήλων.Πάντως η δική σου περίπτωση «dstou» είναι εντυπωσιακή. Δεν βάζεις ως παράμετρο το κόστος, την κούραση, τον χρόνο, παρά μόνο το να έχεις «το κεφάλι σου ήσυχο»!!!
Νομίζω ότι αρχίζεις να χάνεις το νεανικό σου ενθουσιασμό και να «βαραίνεις» επικίνδυνα.
Συμβουλή μου…
Κράτησε το ανέμελο και την ζωντάνια των νεότερων χρόνων σου, ταξίδεψε χωρίς να φοβάσαι!!! Και την τυχούσα αναποδιά, δες την ως μία επιπλέον εμπειρία, που θα έχεις να αφηγείσαι… -
@Greg_CivEng
Πολύ ωραίο ταξιδιωτικό, πάντα τέτοια. Κι εγώ συμφωνώ με τη λογική του road trip σαν διασκέδαση, εμπειρία, άποψη.
Είναι θέμα ανθρώπων και γούστων αλλά η εμπειρία του ταξιδιού, με τα απρόοπτα!, είναι κάτι που μένει για χρόνια, και με λίγο ανοιχτό μυαλό διευρύνει ορίζοντες και είναι μάθημα ζωής.Το πρώτο τέτοιο road trip το έκανα στα 20 μου με δύο συνομηλίκους συμφοιτητές. Θεσσαλονίκη, Άρτα Κέρκυρα- Βενετία, Πάδοβα, Βιέννη (1 εβδομάδα εκεί και στα πέριξ), Επιστροφή Πάδοβα, Βερόνα, Μιλάνο. Μετά Μπολόνια, Μαρανέλλο, Φλωρεντία, Ρώμη, Λάκουϊλα, πίσω Ρίμινι, Σαν Μαρίνο και Ανκόνα-Ηγουμενίτσα. Σύνολο 20 ημέρες σε εποχές χωρίς κινητά, πιστωτική, GPS και ευρώ. Χάρτης, πινακίδες, μετρητά, συνάλλαγμα και με ιδιόκτητο αυτοκίνητο (ποιός θα νοίκιαζε σε 3 φοιτητές για ένα μήνα) ένα καινούργιο τότε Polo 16V.
Έκτοτε έκανα αρκετά ταξίδια road trip με ιδιόκτητο ή νοικιασμένο, ανάλογα, και πάντα σχεδιάζεται το επόμενο.
-
Να πω και εγω την δίκη μου εμπειρία όσο αφορά το road trip.δυο μήνες πριν με τη σύζυγο πετάξαμε για Βαρκελώνη όπου νοικιάσαμε ένα opel mokka για 10 ημέρες με το οποίο φτάσαμε μέχρι το μοντέλο Καρλο.το κόστος ενοικίασης ήταν με ασφάλεια και ένα έξτρα κόστος λόγω αλλαγής χώρας περίπου 140€.δεν μετάνιωσα καμία στιγμή που δεν ξεκίνησα οδικώς με το δικό μου αυτοκίνητο από εδώ γιατί δυστυχώς η θέση της Ελλάδας ειναι αρκετά μακριά από την κεντρική Ευρώπη και πάντα θα πρέπει να χάνεις μια μέρα στο πλοίο,ανεβάζοντας το κόστος ή να περνάς από Σερβία-Αλβανία-σκοπιά και κάνοντας πάλι έναν κύκλο.για μένα επειδή εχω κάνει την διαδρομή από Σερβία και φτάνοντας μέχρι Ρώμη δεν ξέρω αν θα το ξανά έκανα εύκολα.ενω έχοντας γυρίσει όλη την Ιταλία σε αρκετά ταξίδια και πάντα αεροπορικά και νοικιάζοντας αυτοκίνητο και τώρα από Βαρκελώνη και νότια Γαλλία δεν αλλάζω αυτόν τον τρόπο ταξιδιού.
-
Το έχουμε σκίσει το θέμα , αλλά αν το μεταφέρουν θα μεταφέρουν και το δικό μου σχόλιο .
Ταξίδι στο εξωτερικό με αμάξι έχω να κάνω από το 2006 . Αλλά από το 1998 μέχρι τότε έκανα κάθε χρόνο ένα μεγάλο ταξίδι . Με νοικιάρικο εκεί αμάξι έκανα από το 1990 μέχρι το 2009 . Μετά δεν έχω ξαναβγεί , λόγω διαφόρων συγκυριών .
Κοιτάω όμως πάντα και προγραμματίζω κάποιο επόμενο ταξίδι .
Εκείνες τις εποχές τα ταξίδια τα κάναμε με την γυναίκα μου και το παιδί μου , αφού τότε μόνο εκείνη την εποχή είχα τον χρόνο να περνάμε οικογενειακά μια και τον υπόλοιπο χρόνο δούλευα 70 ώρες την εβδομάδα . Μάλιστα είχα πάρει και δεύτερο κινητό που το ήξεραν μόνο συγγενείς και φίλοι και το κανονικό έκλεινε εντελώς .
Τα ταξίδια ήταν το λιγότερο αναχώρηση με πλοίο βράδυ Παρασκευής και επιστροφή βράδυ μεθεπόμενης Κυριακής . Ιταλία απλά πέρναγα , τότε η βενζίνη εδώ ήταν φτηνή , οπότε γέμιζα Πάτρα και έφευγα με επόμενο γέμισμα στην Αυστρία ή στην Ελβετία ή Γαλλία , ανάλογα που πήγαινα .
Αλλά τότε η τρίκλινη εξωτερική , ήταν στα 600-700 € . Τώρα είναι κοντά στα 900 και η βενζίνη ακριβή , οπότε το ταξίδι Αθήνα-Μόναχο για παράδειγμα με πλοίο , βενζίνη και διόδια είναι κάπου στα 1200-1300 . Τότε ήταν κάπου στα 800-900 , αλλά δεν υπήρχε και εναλλακτική .
Το αεροπλάνο επίσης υπήρχαν εποχές που ήταν φτηνό ειδικά στα πρώτα χρόνια της Ετζίαν και νοίκιαζα αμάξι , έχω νοικιάσει μέρκ Ε 200 ντίζελ με 11 χλμ στο οδόμετρο , 2 ημερών άδεια... Εχω νοικιάσει αρκετά , κυρίως γιούροπκαρ , αλλά τώρα όλα έχουν ακριβύνει .
Το τσεκάρισμα δείχνει ότι για 3 ενήλικες σε ώρες λογικές με κόστος μτφ και επιστροφής στο Ελ βεν και ενοικίαση εκεί , πάλι πάμε κοντά στα 1300 . Ασε που πλέον εκεί μιλάμε για μικρότερο αμάξι από το δικό μου , ΕΠΙΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗ , άρα το όφελος μειώνεται .
Πλέον έχει ανοίξει και η βαλκανική οδός , που σου προσφέρει φτηνή βενζίνη και φτηνή διαμονή και γνωριμία νέων περιοχών .
Δεν είναι τυχαίο ότι τα πλοία για Ιταλία μειώθηκαν κατά πολύ , από 6 για Ανκόνα έμειναν 4 , από 4-5 για Βενετία έμεινε 1-2 και γενικά ζούμε σε εποχή που είναι ώριμη για αλλαγή .
Για μένα τα καλοκαίρια θα έπρεπε να πάρουν κάτι Χάισπιντ δικά μας και να κάνουν Μπρίντεζι-Ηγουμενίτσα σε 3 ώρες .
Η ακόμα και Οτραντο σε 2,5 ώρες που μπορεί να έχει λιγότερο χρόνο μέσα για να δέσει λύσει . Μην σου πω ότι τελειώνοντας ο δρόμος Ακτιο-Αμφιλοχία , να φεύγει από Ακτιο για να πηγαίνει με μεγάλη ταχύτητα από την αρχή και όχι από τον δίαυλο της Ηγουμενίτσας-Κέρκυρας , έστω και αν είναι 25 μίλια παραπάνω .Ενα ντίζελ αμάξι θα το συνέφερε μία τέτοια επιλογή .
Το αεροπλάνο για μένα βολεύει για 1 άτομο , κάπως για 2 . Από εκεί και πάνω είναι πολύ ακριβό . Δεν έχει και νόημα να φτάσω στις 8-9 το βράδυ στον προορισμό μου . Η αντίθετα στις 8 το πρωί και να μην ξέρω τι να κάνω μέχρι να πάει 12-1 για να πάω στο ξενοδοχείο .
Το μακρύτερο ταξίδι με αμάξι το έκανα το 2006 με ένα ML-350 . Αθήνα - Μάλμο , μέσω Βενετίας - Νυρεμβέργης , Πράγας , Βερολίνου , Κοπεγχάγης , Μάλμο , Αμβούργο , Μόναχο , Βενετία . 20 μέρες σχεδόν 6000 χλμ .
-
Από το να τσακωνόμαστε πιο SUV έχει πιο σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά, προσωπικά, το προτιμώ έτσι το νήμα
-
Ο χρήστης giomour έγραψε:
Να πω και εγω την δίκη μου εμπειρία όσο αφορά το road trip.δυο μήνες πριν με τη σύζυγο πετάξαμε για Βαρκελώνη όπου νοικιάσαμε ένα opel mokka για 10 ημέρες με το οποίο φτάσαμε μέχρι το μοντέλο Καρλο.το κόστος ενοικίασης ήταν με ασφάλεια και ένα έξτρα κόστος λόγω αλλαγής χώρας περίπου 140€.δεν μετάνιωσα καμία στιγμή που δεν ξεκίνησα οδικώς με το δικό μου αυτοκίνητο από εδώ γιατί δυστυχώς η θέση της Ελλάδας ειναι αρκετά μακριά από την κεντρική Ευρώπη και πάντα θα πρέπει να χάνεις μια μέρα στο πλοίο,ανεβάζοντας το κόστος ή να περνάς από Σερβία-Αλβανία-σκοπιά και κάνοντας πάλι έναν κύκλο.για μένα επειδή εχω κάνει την διαδρομή από Σερβία και φτάνοντας μέχρι Ρώμη δεν ξέρω αν θα το ξανά έκανα εύκολα.ενω έχοντας γυρίσει όλη την Ιταλία σε αρκετά ταξίδια και πάντα αεροπορικά και νοικιάζοντας αυτοκίνητο και τώρα από Βαρκελώνη και νότια Γαλλία δεν αλλάζω αυτόν τον τρόπο ταξιδιού.Το έθεσες παρά πολύ σωστά, η θέση της Ελλάδας είναι πρόβλημα για τέτοια ταξίδια.
Από παλιά ζηλευα απίστευτα τους κέντρο-ευρωπαιους που για χαβαλε το ΣΚ πετάγονταν 500χλμ σε παραδίπλα χώρα. -
Έτσι ακριβώς!
-
Ετσι είναι αλλά και εμείς λεφτά να έχουμε και εδώ δίπλα στα 100-200 χλμ έχουμε πολλά να πάμε...
-
Το εχετε ξεσκισει το.τοπικ εδω και πολλρς μερες
-
Ξέρουμε κάτι για το MY 2020;
-
Ξέρουμε κάτι για το MY 2020;
ελαχιστες αλλαγες, κυριως εμφανισης. Οχι facelift, αλλα κατι χαζομαρουλες σε πλαστικα, λεβιε ταχυτητων και μαλιστα που δεν θυμαμαι αν πιανει ολα τα μοντελα αλλα καποια μονο (π.χ. R-line).
Πιο σημαντικη διαφορα, ειναι οτι στο ηλεκτρικο πορτ-μπαγαζ, αφαιρουν το κουμπι 'away' (αυτο που το πατουσες και εκλεινε το πορτ-μπαγαζ οταν ανιχνευε οτι το κλειδι ειχε βγει εκτος ακτινας).
Αν αναφερεσαι σε τιμες, δεν εχω ιδεα.
-
Ευχαριστώ Dettol!
-
Πηγα στον Γρατσια σημερα για ενα θεματακι που εχω με το παραθυρο και με ενημερωσαν για 2 'ανακλησεις' (updates ειναι βασικα) τα οποια υπαρχουν για το αυτοκινητο.
Το ενα το αποκαλεσε 'αποκριση στο γκαζι' και το αλλο 'διορθωση των πισω ηχειων'. Υποθετω οτι το πρωτο ειναι το update που εχει βγει εδω και λιγους μηνες για το 'καγκουρο'. Προσωπικα, επειδη εχω dsg, ισα και που καταλαβαινω οτι κατισυμβαινει, αλλα αφου εφαρμοστει θα σας ενημερωσω αν ειδα αλλαγη. Το καγκουρο παρατηρειται στα κυριως 1.5 χειροκινητα και μαλιστα οχι σε ολα. Στα dsg, δεν ειναι οτι δεν υπαρχει, απλα το καλυπτει σε μεγαλο βαθμο το κιβωτιο. Εγω ας πουμε, εχω παρατηρησει οτι το αμαξι κρυο και σε χαμηλες ταχυτητες ειναι λιγο αποτομο. Μαλλον ειναι αυτο, αλλα δεν ηταν τοσο εντονο, ωστε να με ενοχλησει. Σε ξενο φορουμ εχω διαβασει οτι ακομα και σε ανθρωπους που πηραν το update, δεν ελυσε το θεμα, οποτε επιφυλασσομαι.
Το 2ο αν ειναι αυτο που νομιζω ειναι κατι το οποιο μαλλον ειναι πιο σπανιο. Εχει να κανει με τους αισθητηρες παρκαρισματος και οτι ακουγεται συνεχης βομβος απο τα πισω ηχεια ακομα και οταν δεν ειναι ενεργοποιημενοι οι αισθητηρες.
Προς ενημερωση σας.
-
Πολυ ευχαριστημενος με την αναβαθμιση ('αποκριση στο γκαζι')! Το αυτοκινητο εχει γινει πολυ πιο αμεσο στον τροπο που συμπεριφερεται οταν παταμε γκαζι. Πιο πριν ενιωθα οτι ειχε ενα 'νεκρο σημειο' στην αρχη, ανεβαζε στροφες μεν, αλλα δεν περνουσε αυτο στο δρομο. Τωρα πατας γκαζι και φευγεις. Ειχα διαβασει οτι υπηρχαν γενικα γκρινιες για αυτο το πραγμα και αρκετοι προτιμουσαν να οδηγουν μονιμα στο sport mode του dsg, οπου η αποκριση ηταν καλυτερη. Δοκιμασα και το sport, μετα την αναβαθμιση, υπαρχει διαφορα, αλλα ειναι πιο εμφανη στο normal mode.
Υποψιν οτι το αυτοκινητο πηρε αδεια κυκλοφοριας 2/2019, επομενως οποιος πηρε τοτε και νωριτερα ας κανει ενα τηλεφωνακι να ρωτησει.
-
Καλημέρα.831χλμ με 43 λίτρα βγαίνει στα 5,2λ/100χλμ.το έστρωναν τοτε επομένως ήπια πράγματα...μετά το γέμισμα λίγο παραπανω γκάζι,ανέβηκε στο 5,8 τώρα,αλλά περισσότερα χλμ σε πολη.
Έβαλα και το android auto.
Ωραίο το navi , φωνητικές μόνο τον καιρό λέει...Στις φωνητικές εντολές μόνο αυτό μπορω.;
Τα φώτα σας σε αυτό,τι δυνατότητες έχω περα από μουσική και navi.κανενα βιντεάκι για τα παιδιά;
Κοτσαδοροι με κλειδαριά αποσπώμενοι έβαλε κάνεις;πόσο περίπου να υπολογίζω;
Ευχαριστώ
VW Tiguan 2016