-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
καλησπερα φιλοι του forum.Ονομάζομαι Αλέξης και τώρα στα 25 πήρα την απόφαση να αγοράσω δικο μου αυτοκίνητο επιτέλους. Το θέμα εδώ είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο για οδηγο χωρις τρελη εμπειρια?Για μεταχειρισμένο είμαι διατεθειμένος να δώσω μεχρι 6 χιλλιάρικα,αν αποφασίσω να πάρω καινούργιο θα δώσω μεχρι 16max.Το ερώτημα είναι αξίζει να ταλαιπωρηθώ με τα μεταχειρισμένα και σε 5-6 χρόνια πάλι να ψάχνω άλλο, ή να πάρω καινούργιο μια και καλή και να ξεγνιασω για 10και χρονια?Ευχαριστω εκ των προτέρων
-
Καθώς η αυτοκίνηση βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο καμπής με την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, προσωπικά θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο για λίγα χρόνια και μετά θα χτυπούσα το καλό. Όταν κάτσει η μπίλια.
Αλλιώς, θα δώσεις τα 16 και σε 1-2 χρόνια θα έχεις κάτι ξεπερασμένο και χρηματικά απαξιωμένο. -
Καινούργιο από εμένα! Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, μην το συζητάς!
Οι λόγοι πολλοί:
Εγγύηση, αυξημένη ασφάλεια, ησυχία μυαλού, παίρνεις αυτό που θέλεις όπως το θέλεις και σε ότι χρώμα το θέλεις. Ξεμπερδευεις γιατί πολλά χρόνια.
Και να του κάνεις καμία γρατζουνια, τι έγινε; -
Εξαρτάται από τη χρήση, τις ικανότητες επιλογής ιχ που έχεις, το αν υπάρχει διαθέσιμο και άλλο μεταφορικό μέσο παράλληλα, το επίπεδο ανασφάλειάς και την οικονομική σου κατάσταση.
Εγώ όταν ήμουν στη θέση σου μετάχειρο αγόρασα και πάλι το ίδιο θα έκανα, γλιτώνεις την εκταμίευση ενός τσουβαλιού λεφτά. Συν ότι μπορείς να ανέβεις κατηγορία, ή μέγεθος, ή εξοπλισμό αν αυτό είναι το ζητούμενο.
Και να του κάνεις καμία γρατζουνιά, τι έγινε? -
Αλεξη μηπως ησουν πρωθυπουργός, και τωρα βρηκες χρονο για να βολταρεις και να αφησεις τη μηχανη;;;
Καινουργιο αν αντεχει η βουλευτικη αποζημειωση...θα ευχαριστηθεις πολλα ωραια πραγματα με ενα νεο αυτοκινητο.
Γενικα το νεο ειναι καλο...και στα αυτοκινητα και...... στο πολιτικο αφηγημα... έτσι τυχαία το αναφέρω.
-
Αν η αποφαση ειναι οικονομικη, σχεδον παντα το μεταχειρισμενο ειναι καλυτερη λυση
Μπορεις με ~10.000 να παρεις αυτοκινητο που καποτε εκανε 50.000,και ακομα και μια σοβαρη βλαβη θα σου στοιχισει πχ 1.500 οποτε ποτε δεν θα εχεις δωσει πολλα λεφτα.
Το καινουριο αυτοκινητο εχει καλυτερη αξιοπιστια,θα βγαλει λιγοτερες βλαβες και αυτες συνηθως μετα τα 2-5 χρονια.
Ενδιαμεση λυση ειναι ενα leasing μεταχειρισμενου ωστε να εισαι παντα καλυμμένος για τις μετακινησεις σου αλλα εκει θελει καλο ψαξιμο για να βρεις συμφερουσα τιμη γιατι δεν ειναι πολλα τα προσφερομενα μοντελα. -
Το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι περίπλοκη υπόθεση.
Χθες το απόγευμα ήμουν σε μία τεράστια εμπορία μεταχειρισμένων (φουλ διαφήμιση στην TV) στον Άγιο Στέφανο Αττικής. Τεράστιο πλήθος αυτοκινήτων.
Τα αυτοκίνητα που κοιτούσα εμφανέστατα **όλα **ήταν από Ιταλία εισαγόμενα. Φυσικά **όλα **φαινόντουσαν ολοκαίνουρια. Αλλά που να μπλέξεις με αυτά; Άγνωστα αυτοκίνητα, χωρίς βιβλία συντήρησης, χωρίς εγχειρίδια χρήσης, χωρίς δυνατότητα ελέγχου, χωρίς δυνατότητα test drive. Χάος!!!!Έχει γεμίσει η Ελλάδα από τέτοια αυτοκίνητα.
Και πλέον πολλοί ιδιώτες πουλάνε τέτοια αυτοκίνητα που πήγαν και τα αγόρασαν από μάντρες.
Άντε να βγάλεις άκρη.Εγώ θα πρότεινα καινούριο, έστω και ένα φτηνό. Αρκεί να είναι καινούριο.
Τα μεταχειρισμένα είναι πολύ μεγάλο ρίσκο. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καθώς η αυτοκίνηση βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο καμπής με την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, προσωπικά θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο για λίγα χρόνια και μετά θα χτυπούσα το καλό. Όταν κάτσει η μπίλια.
Αλλιώς, θα δώσεις τα 16 και σε 1-2 χρόνια θα έχεις κάτι ξεπερασμένο και χρηματικά απαξιωμένο.Δε παιζει σε 1 2 χρονια να ειναι απαξιωμενο ουτε να εχει αλλαξει τοσο η αυτοκινηση και θα ειναι τοσο οικονομικα προσιτη η νεα κατασταση.
Καινουριο και ησυχαζεις για 10 χρονια -
Τα αυτοκίνητα που κοιτούσα εμφανέστατα όλα ήταν από Ιταλία εισαγόμενα
Το βρισκω χλωμο αυτο που λες,ειναι μεγαλη διαδικασια να φερεις αυτοκινητο απεξω και δεν βλεπω το λογο καποιος να το κανει απο Ιταλια και μαλιστα σε μεγαλες ποσοτητες
Σε καθε περιπτωση εγω δεν θα αγοραζα αυτοκινητο απο μαντρα αλλα μονο απο ιδιωτη και αυτοκινητο που θα μπορω να διαπιστωσω οτι κινειται.Σε μαντρα παω μονο για να πουλησω,για να μην μιλαω με τρελους και απατεωνες.
Απο μαντρα μονο αν δινουν γραπτη εγγυηση ισως εχει καποιο νοημα, αν και δεν ξερω κατα ποσο θα την τιμησουν.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα αυτοκίνητα που κοιτούσα εμφανέστατα όλα ήταν από Ιταλία εισαγόμενα
Το βρισκω χλωμο αυτο που λες,ειναι μεγαλη διαδικασια να φερεις αυτοκινητο απεξω και δεν βλεπω το λογο καποιος να το κανει απο Ιταλια και μαλιστα σε μεγαλες ποσοτητες
Θεωρώ πολύ δύσκολο να βρεθούν τόσα πολλά ίδια Ελληνικά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε μία μόνο μάντρα.
Εγώ μέτρησα πάνω από 15 αυτοκίνητα περίπου ίδιας ηλικίας (2011-2015).
Χωρίς να τα κοιτάξω όλα τα αυτοκίνητα, δεν απάντησαν για την ύπαρξη Ελληνικού εγχειρηδίου χρήσης, ούτε φυσικά για κάποιο Ελληνικό βιβλίο συντήρησης. Θεωρώ δεδομένο ότι είναι εισαγόμενα. Απλά κατάλαβα ότι είναι από Ιταλία γιατί πέτυχα Ιταλικά διαφημιστικά αυτοκόλλητα.Δύσκολο θεωρώ να είναι από Ελληνικό leasing, γιατί αφορά μοντέλο που δεν κυκλοφορεί ιδιαίτερα στα leasing.
Θα μάθω όμως περισσότερα για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μέχρι τον Σεπτέμβριο γιατί έχω γνωστό μου που είναι πωλητής σε εξουσιοδοτημένη εμπορία του κατασκευαστή εδώ στην Ελλάδα και γνωρίζει καλά τα αυτοκίνητα αυτά της συγκεκριμένης μάντρας.
-
Και γιατι να μαθεις αφου δε σε ενδιαφερςι ο συγκεκριμενος εμπορος? Βιβλιο σερβις δεν υπαρχει, τεστ δε κανεις.....
-
Δεν έγραψα ότι με ενδιαφέρει. Έγραψα ότι θα μάθω για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα από γνωστό μου που εργάζεται σε εξουσιοδοτημένη εμπορία. Εμένα με ενδιαφέρει η εξουσιοδοτημένη εμπορία.
Και ας βάλουμε μία τελεία εδώ γιατί το θέμα αφορά άλλο μέλος.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δεν έγραψα ότι με ενδιαφέρει. Έγραψα ότι θα μάθω για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα από γνωστό μου που εργάζεται σε εξουσιοδοτημένη εμπορία. Εμένα με ενδιαφέρει η εξουσιοδοτημένη εμπορία.Και ας βάλουμε μία τελεία εδώ γιατί το θέμα αφορά άλλο μέλος.
Δεν υπαρχει λογος να μαθεις για κατι που δε θελεις να αγορασεις. Αυτο εννοω. Οντως καθε φορα ξεφευγουμε απο το αρχικο ποστ
-
Δεν έχει σημασία καινούργιο ή παλιό. Και στις 2 περιπτώσεις με τα χρήματα που διαθέτεις το Panda θα σε καλύψει σε όλες σου τις ανάγκες, ειδικά σαν 'καινούργιος' οδηγός.
-
100
-
Έχοντας περάσει και από τις δύο επιλογές η άποψή μου είναι μεταχειρισμένο και ιδίως για νέο οδηγό και με περιορισμένο budget
Οι λόγοι αρκετοί:- Παίρνεις σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο σε πολύ συμφέρουσα τιμή.
- Είμαστε σε μεταβατική περίοδο και όντως σε μια δεκαετία τα ηλεκτρικά θα είναι must
- Σου μένει κάβα ένα σημαντικό ποσό για συντήρηση και ενδεχόμενες βλάβες
Βέβαια για να πάρεις μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο και υπάρχουν προϋποθέσεις:
- Επιλογή μοντέλου που είτε είναι γνωστό ότι δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα είτε τα προβλήματα είναι γνωστά και ξέρεις ή είσαι πρόθυμος να αντιμετωπίσεις
- Έλεγχος εξονυχιστικός σε μηχανικό και φανοποιό
- Τιμή που θα αποτελεί όντως ευκαιρία και θα αφήνει στην άκρη ένα ποσό που θα καλύψει πιθανές βλάβες
Πριν μια δεκαετία αγόρασα ένα κορολα 3ετιας με 50000 χλμ στα μισά λεφτά από την αρχική τιμή του (8.500 από 17000+). Το έλεγξαν εξονυχιστικά μηχανικός και φανοποιος δικοί μου και το αμάξι ήταν καθαρό.
Το κράτησα 7 χρόνια και μου έβγαλε μόνο μια βλάβη (450 ευρώ) και αυτή μόνο λόγω τοποθέτησης Κιτ υγραερίου. Αν δεν είχα βάλει υγραέριο δεν θα έβγαζε ούτε αυτή. Το πούλησα με 180.000 χλμ πάνω στη δεκαετία σε τιμή 5000 ευρώ. Αυτό θεωρώ συμφέρουσα επιλογή μεταχειρισμένου. -
Η δική μου η άποψη:
- Το καινούριο είναι πάντα καλύτερο, όταν μιλάμε για ισάξιας κατηγορίας αυτοκίνητα.
- Αν είναι να πάρεις αυτοκίνητο 'μάθησης', εννοείται μεταχειρισμένο.
- Όταν μάθεις, μπορείς να πάρεις με 10 χιλιάρικα αυτοκίνητο που καινούριο έκανε 70 χιλιάρικα.
- ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ 70 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΚΡΙΒΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η δική μου η άποψη:- Το καινούριο είναι πάντα καλύτερο, όταν μιλάμε για ισάξιας κατηγορίας αυτοκίνητα.
- Αν είναι να πάρεις αυτοκίνητο 'μάθησης', εννοείται μεταχειρισμένο.
- Όταν μάθεις, μπορείς να πάρεις με 10 χιλιάρικα αυτοκίνητο που καινούριο έκανε 70 χιλιάρικα.
- ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ 70 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΚΡΙΒΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!!!
Πολύ σωστός ο Δίας πάλι!
Αγορά Καινούριου ή μεταχειρισμένου; (Τελικά μεταχειρισμένου)