Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1291
    • 1292
    • 1293
    • 1294
    • 1295
    • 1325
    • 1326
    • 1293 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154892
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Αυτό δεν παίζει. Το καύσιμο είναι καύσιμο, όσα οκτάνια και να έχει, άρα θα υπάρξει ανάφλεξη του μείγματος. Η δε θερμοκρασία κυλίνδρου είναι εντός ορίων, αλλιώς ο εγκέφαλος σταματάει τον ψεκασμό καυσίμου. Δικαιολογίες του κώλου της BMW!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Εμείς έχουμε άλλαξε δύο φορές πολλαπλασιαστές και μια μπεκ σε τριλιτρη Ε60.
        Και πάλι δε δουλεύει σωστά.

        Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Κωστή θυμάσαι μήπως τον κωδικό του κινητήρα σου; N52b30? 258 άλογα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Alex νομίζω N53B30UL
            525i LCI 3.0lt 215 ps
            Τα ξέρεις τα προβλήματα τόσα χρόνια...

            Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Α ο 53 με τον άμεσο ψεκασμό... Αυτοί έβγαλαν πολλά θέματα. Εγώ έχω τον 52 με τον έμμεσο. Πιο ανθεκτικό μοτέρ και όταν βγήκε ο 53, στην Αμερική συνέχισαν τον 52 λόγω της αμερικάνικης κωλο-βενζίνης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Η δε θερμοκρασία κυλίνδρου είναι εντός ορίων, αλλιώς ο εγκέφαλος σταματάει τον ψεκασμό καυσίμου.

                Εγω παλι ξερω, οτι αν ανεβει η θερμοκρασια, ψεκαζει παραπανω καυσιμο για να πεσει η θερμοκρασια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

                  Η δε θερμοκρασία κυλίνδρου είναι εντός ορίων, αλλιώς ο εγκέφαλος σταματάει τον ψεκασμό καυσίμου.

                  Εγω παλι ξερω, οτι αν ανεβει η θερμοκρασια, ψεκαζει παραπανω καυσιμο για να πεσει η θερμοκρασια

                  Όταν πλέον υπερθερμανθεί εκτός ορίων, κόβει εντελώς τον ψεκασμό και λειτουργεί ως αεροαντλία, βάζοντας απλά αέρα μέσα για να ψυχθεί. Εννοείται ότι ξαφνικά μένεις εντελώς από δύναμη. Ισχύει στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα και το έχω διαπιστώσει και στην πράξη όταν έχασαν ψυκτικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Δεν συσχετίζεται ο πολ/στης με την βενζίνη.

                    To ακούω αυτό Αλέξανδρε. Ο αντίλογος έρχεται από έναν φίλο μου, ο οποίος είναι στο mobile care της BMW Hellas (είναι περί τα 25 χρόνια μηχανικός της BMW) και μου είχε πεί ακριβώς το ανάποδο (ώς συμβουλή). Ότι όταν η ποιότητα της βενζίνης είναι κακή, αναγκάεται το σύστημα να δίνει περισσότερο ρεύμα και τα φτυνει ο πολλαπλασιαστής.

                    Δυστυχώς εμεις στον M54 έχουμε αλλάξει συνολικά 8 πολλαπλασιαστές!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vinny last edited by

                      bmws to buy and not to buy απο τον car wizard το φιλο του tyler hoover. E60 απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα για μενα. Οσο ωριμαζει τοσο ομορφαινει, δειχνει ποσο μπροστα απο την εποχη της ηταν, η αποψη ενισχυεται κατεμε οταν βλεπω απεναντι τι ειχε η mercedes τοτε. Βεβαια απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι εφιαλτης

                      Youtube Video

                      E60 M5 reviewed by Doug Demuro
                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης vinny έγραψε:
                        bmws to buy and not to buy απο τον car wizard το φιλο του tyler hoover. E60 απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα για μενα. Οσο ωριμαζει τοσο ομορφαινει, δειχνει ποσο μπροστα απο την εποχη της ηταν, η αποψη ενισχυεται κατεμε οταν βλεπω απεναντι τι ειχε η mercedes τοτε. Βεβαια απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι εφιαλτης

                        Εγώ αντίθετα την βρίσκω την πιο άσχημη 5αρα, ειδικά το πίσω μέρος. Αλλά και το εσωτερικό είναι αδιάφορο. Η μόνη 5αρα που ΔΕΝ θα αγόραζα!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos123 last edited by

                          Καλημέρα σε όλους.
                          Ο αδελφός μου ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα από τα παραπάνω μοντέλα στα 2.000-2.500 κυβικά, σε πετρέλαιο, αλλά ακούει ότι βγάζουν γενικά οι σειρές αυτές προβλήματα στους κινητήρες και κυρίως στο turbo, πολλά από τα οποία ταλαιπωρούν συνεχώς τους ιδιοκτήτες..
                          Είναι αλήθεια ή φήμες;
                          Ευχαριστώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Δεν υπάρχει (πλέον) 2.500 κ.εκ κινητήρας της BMW, ούτε βενζίνη ούτε diesel.

                            Πλέον δεν βγάζουν ιδιαίτερα προβλήματα.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dasimo last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Δεν συσχετίζεται ο πολ/στης με την βενζίνη.

                              Και όμως σχετίζεται......εμμέσως πλην σαφώς

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos123 last edited by

                                Δεν υπάρχει (πλέον) 2.500 κ.εκ κινητήρας της BMW, ούτε βενζίνη ούτε diesel.

                                Πλέον δεν βγάζουν ιδιαίτερα προβλήματα.

                                Ναι σωστά από ό,τι μαθαίνω.
                                Για τα 2.000 κ. εκ. ενδιαφέρεται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

                                  Δεν συσχετίζεται ο πολ/στης με την βενζίνη.

                                  Και όμως σχετίζεται......εμμέσως πλην σαφώς

                                  Θέλω να ακούσω την αιτιολόγηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Νομίζω το απαντάει παραπάνω ο Φάνης.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouladi last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Νομίζω το απαντάει παραπάνω ο Φάνης.

                                      ΕΙΠΑΜΕ δικαιολογίες του κώλου από την BMW ήταν αυτές. Μετά που άλλαξε το part number ως δια μαγείας σταμάτησαν να τα φτύνουν και οι πολλαπλασιαστές... ακόμα και όταν δεν ήταν καλή η βενζίνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ο χρήστης kouladi έγραψε:
                                        ΕΙΠΑΜΕ δικαιολογίες του κώλου από την BMW ήταν αυτές. Μετά που άλλαξε το part number ως δια μαγείας σταμάτησαν να τα φτύνουν και οι πολλαπλασιαστές... ακόμα και όταν δεν ήταν καλή η βενζίνη.

                                        Ακριβώς! Όταν είδαν το πρόβλημα (ένα εκ των οποίων είναι η βεζνίνη), απλά αναβάθμισαν τους πολλαπλασιαστές. Πάντως ακόμα καίγονται....πριν 1 εβδομάδα άλλαξε ο πατέρας μου έναν από τους αναβαθμισμένους (είχε αλλάξει και τους 6 πριν 2-3 χρόνια με τους νέους).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                          Δεν συσχετίζεται ο πολ/στης με την βενζίνη.

                                          To ακούω αυτό Αλέξανδρε. Ο αντίλογος έρχεται από έναν φίλο μου, ο οποίος είναι στο mobile care της BMW Hellas (είναι περί τα 25 χρόνια μηχανικός της BMW) και μου είχε πεί ακριβώς το ανάποδο (ώς συμβουλή). Ότι όταν η ποιότητα της βενζίνης είναι κακή, αναγκάεται το σύστημα να δίνει περισσότερο ρεύμα και τα φτυνει ο πολλαπλασιαστής.

                                          Δυστυχώς εμεις στον M54 έχουμε αλλάξει συνολικά 8 πολλαπλασιαστές!

                                          Επίσης όταν χτυπάει πιρακια χαλάει όλος ο χρονισμός των ρευμάτων και παίρνεις πολλαπλασιαστές στο χέρι ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                            ΕΙΠΑΜΕ δικαιολογίες του κώλου από την BMW ήταν αυτές. Μετά που άλλαξε το part number ως δια μαγείας σταμάτησαν να τα φτύνουν και οι πολλαπλασιαστές... ακόμα και όταν δεν ήταν καλή η βενζίνη.

                                            Ακριβώς! Όταν είδαν το πρόβλημα (ένα εκ των οποίων είναι η βεζνίνη), απλά αναβάθμισαν τους πολλαπλασιαστές. Πάντως ακόμα καίγονται....πριν 1 εβδομάδα άλλαξε ο πατέρας μου έναν από τους αναβαθμισμένους (είχε αλλάξει και τους 6 πριν 2-3 χρόνια με τους νέους).

                                            Τα ίδια ακούω και εγώ. Αναβαθμισμένο ανταλλακτικό πάλι να χαλάει.

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1291
                                            • 1292
                                            • 1293
                                            • 1294
                                            • 1295
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1293 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr