-
Όλα είναι σχετικά...εγώ στο Panda πλήρωσα 'μαύρα' πολύ ακριβά το σερβις (κατά την γνώμη μου) αφού με €10 περισσότερα είχα πάει σε εξουσιοδοτημένο και με απόδειξη και καλύτερη εργασία. Και πήγα υποτίθεται και σε πολύ καλό μάστορα για Φιάτ αλλά δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος.
Η μικρή μου εμπειρία (γιατί κυρίως με BMW είχ ασχοληθεί) ήταν ότι στο εξουσιοδοτημένο πλήρωνα 20% περισσότερα και είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλιστα το εξουσιοδοτημένο ήταν στα ίδια χρήματα με 2 διαφορετικά εξειδικευμένα που ειχα δοκιμάσει, οπότε για εμένα δνε έκανε διαφορά.
Στο Κούγκα η διαφορά εξειδικευμένου (ρώτησα στα Βριλήσσια ένα γνωστό) με εξουσιοδοτημένου ήταν αστεία, €134 με €110, οπότε δεν το συζητάω καν, μιλάμε για 8 χρόνια εγγύηση. Ίσως σε ποιος σοβαρές / δύσκολες εργασίες η διαφορά τιμής να είναι μεγαλύτερη. Γενικά πάντως προτιμών τα εξουσιοδοτημένα στα καινούργια (και πιο ακριβά) αυτοκίνητα για πολλούς λόγους.
-
Στα εξουσιοδοτημένα βάζουν αναγκαστικά ανταλλακτικά της αντιπροσωπίας που έχουν υψηλότερο κόστος,μερικές φορές με την ίδια ποιότητα.Ο συμπλέκτης της valeo για τοpeugeo 307 κοστίζει 75€ και η αντιπροσωπία το ίδιο σετ με την επωνυμία peugeot όμως,το δίνει 160€.Και η peugeot valeo χρησιμοποιεί.Οπότε αυτομάτως διπλασιάζεται η τιμή.Επίσης χρησιμοποιεί βαλβολίνη της Total που την κοστολογεί ακριβότερα από μαγαζιά έξω.Επιπλέον είναι και πιο ακριβή η εργατοώρα.Εγώ το πάω σε εξειδικευμένο με τα ανταλλακτικά δικά μου και πληρώνω μόνο εργασία.Αν αφήσω το μηχανικό να βάλει ότι θέλει μπορεί να βάλει υποδεέστερο ανταλλακτικό στην ίδια τιμή με το καλύτερο,για να βγάλει και από εκεί κέρδος.Αγόρασα τακάκια Ferodo με 25€ από εισαγωγέα,όταν όλοι τα πουλάνε 50€,και ο συγκεκριμένος εισαγωγέας πουλάει σε δεκάδες συνεργεία.
-
Πήρα μεταχειρισμένο 1 Mazda 6.
Θα του κάνω γενικό Service , θα αλλαχτούν τα εξής:- Λάδια κινητήρα
-Φίλτρα (Λαδιού, Καμπίνας , Αερα,Καυσίμου)
--Μπουζί Ιριδίου NGK
--Υγρά Συμπλέκτη & Υδραυλικού Τιμονιού
-- Αντιψυκτικό
-Λάδια Κιβωτίου - Ιμάντα Τιμονιού
Για χρονισμό έχει καδένα.
Τα ανταλλακτικά τα υπολογίζω 280-300€ σε εμπορίου
- Λάδια κινητήρα
-
Hyundai tucson 2006 με 250.000 χλμ.
Κατέβασμα σασμάν και κρεμαγιερας και αποστολη προς επισκευή . Επισκευή κρεμαγιερας διότι έχανε λάδι. 180 ευρώ
Επισκευή σασμάν διότι έκανε πολύ θόρυβο στη πορεία και στο ρελαντί και σταματαγε μόλις παταγες συμπλεκτη. Αλλαγη 6 ρουλεμάν και 3 τσιμουχες. 400 ευρώ. Και στα δύο έγινε υαλοβολη και το αποτέλεσμα οπτικά είναι εκπληκτικό (ευτυχώς και στην λειτουργία το ίδιο είναι).Μιας και ήταν κάτω η γέφυρα αλλακτηκαν : 2 συνεμπλοκ ψαλιδιών , 2 ημιμπαρα , βασεις ζανφορ και 2 μπαράκια ζανφορ. Επίσης φουσκες κρεμαγιερας. Ακρομπαρα και μπαλάκια ψαλιδιών ήταν σε απρόσμενα άριστη κατάσταση σφικτά με αίσθηση καινούριου και δεν αλλακτηκαν .
Υ.Γ φοβερά aftermarket προϊόντα τα 555 (three five) γνήσια ιαπωνικά.Σετ συμπλεκτη luk που εντός περιλαμβάνει valeo.
Βαλβολινες για κιβώτιο και transfer eneos , υγρά ATF για τιμόνι επίσης eneos.
Εργασία συνεργείου 120.
Εργασία/ανταλλακτικα εξειδικευμένου εργαστηρίου για σασμάν & κρεμαγιερας 580.
Υπόλοιπα αναλωσιμα δικά μου, το σύνολο 940.
Ήταν σαν να παρέλαβα πραγματικά καινούριο αμαξι η αίσθηση. Δεν λυπηθηκα ούτε ευρώ.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολύ δουλειά.Δε μου φαίνεται μεγάλο το κόστος για τέτοια επισκευή.Το 555 που διαφήμιζε η Subaru στο wrc αυτή η εταιρεία ήταν;
Στάλθηκε από το Redmi 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μερικές φωτογραφίες από την επισκευή του συμπλέκτη στο 307 μου
Στάλθηκε από το Redmi 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραίος CSON, πράγματι αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά από αυτές τις επισκευές και αλλαγές, μόνο ψαλίδια άφησες ίδια. Επειδή ετοιμάζομαι και εγώ για επισκευή σασμάν (λόγω συγχρονιζέ της τρίτης ταχύτητας) και ατέρμονα τιμονιού θέλω να σε ρωτήσω σε ποιο εξειδικευμένο εργαστήριο έστειλες για επισκευή το καθένα ; Ακόμη τα σινεμπλόκ ποιας εταιρείας πήρες και από τι υλικό κατασκευής είναι φτιαγμένα. Για τα ανταλλακτικά της 555 έχω ξανακούσει και διαβάσει τα καλύτερα από κατόχους 4χ4 suzuki, toyota, mitsubishi. Τα υγρά ΑTF της Eneos για το υδραυλικό τιμόνι είναι σαν αυτά τα παρακάτω στο link, Dexron III ;
https://www.autotecparts.gr/lipantika-a ... ic-1l.html -
Ο χρήστης tesa54 έγραψε:
Ωραίος CSON, πράγματι αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά από αυτές τις επισκευές και αλλαγές, μόνο ψαλίδια άφησες ίδια. Επειδή ετοιμάζομαι και εγώ για επισκευή σασμάν (λόγω συγχρονιζέ της τρίτης ταχύτητας) και ατέρμονα τιμονιού θέλω να σε ρωτήσω σε ποιο εξειδικευμένο εργαστήριο έστειλες για επισκευή το καθένα ; Ακόμη τα σινεμπλόκ ποιας εταιρείας πήρες και από τι υλικό κατασκευής είναι φτιαγμένα. Για τα ανταλλακτικά της 555 έχω ξανακούσει και διαβάσει τα καλύτερα από κατόχους 4χ4 suzuki, toyota, mitsubishi. Τα υγρά ΑTF της Eneos για το υδραυλικό τιμόνι είναι σαν αυτά τα παρακάτω στο link, Dexron III ;
https://www.autotecparts.gr/lipantika-a ... ic-1l.htmlΚαι τα δύο τα πήγα σε ένα εργαστήριο που φτιάχνει σασμάν και κρεμαγιερες. Είναι στη μεταμόρφωση gearbox.gr
Συνεμπλοκ έβαλα μάρκα monroe, delhi , blueprint , και ημιμπαρα και μπαράκια ζανφορ τα εκπληκτικά 555.
Ψώνισα από onparts γιατί έχει ποικιλία καλων εταιριών και σε καλές τιμές. Από εκεί πήρα και τα eneos , όπως και το ATF που δείχνεις.
Αντιπροσωπεία δεν πήγα καν διότι δεν έχουν τίποτα στοκ πέρα από λάδια και φίλτρα και όλα θέλουν παραγγελία που έρχεται σε 15 εργάσιμες.
Επίσης δεν ψωνισα από καταστήματα με ανταλλακτικά κορεάτικων διότι όλοι έχουν εισαγωγές δικές τους mando κλπ κορεατικά τα οποία δεν συγκρίνονται σε ποιότητα με τους κατασκευαστές που προτίμησα.Τα συνεμπλοκ δεν ξέρω τι ακριβώς υλικό είναι ,έμοιαζε πολύ με το λάστιχο των εργοστασιακών . Το μόνο που ξέρω είναι οι φούσκες κρεμαγιερας που είναι θερμοπλαστικό σκληρο υλικό σαν τις εργοστασιακές ,οι οποίες αλλακτηκαν προληπτικά χωρίς να έχουν την παραμικρή φθορά οι εργοστασιακες μετά από 250.000χλμ.
Τώρα σειρά έχουν ένα σετ αμορτισέρ με top mount και αλλαγή όλων των συνεμπλοκ και ζανφορ της πίσω ανάρτησης που είναι πολλαπλων συνδέσμων.
Το εμπρός σύστημα έχει σφίξει τοσο ωραία σαν καινούριο και υποκωφοι ήχοι προέρχονται πλέον μόνο από πίσω αφού δεν έχει αλλακτει τίποτα πέραν από αμορτισέρ μια φορά.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
cson, σε ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες
-
Καλημέρα, για πείτε, είναι γερός ο χτύπος;
Subaru Forester Diesel 2009 με 125.000 χλμ.
Φίλτρο Λαδιού (Γνήσιο)
Φίλτρο Αέρα (Γνήσιο)
Φίλτρο Πετρελαίου (Γνήσιο)
Φίλτρο Καμπίνας
Αλλαγή Λαδιών
Υγρά φρένων
Εξωτερικός Ιμάντας (Γνήσιο)
Σετ Συμπλέκτη (δίσκο, πλατό, ρουλεμάν) (Γνήσιο)
Δισκόπλακες εμπρός (Γνήσιο) (είχαν αλλαχτεί και 40.000 λόγω στραβώματος)
Τακάκια εμπρός (Γνήσιο)
Τακάκια πίσω (Γνήσιο)
Καθαρισμός κυκλώματος A/C
Σινεμπλόκ στα μπροστά και πίσω ψαλίδιαΥλικά: 1100 ευρώ με απόδειξη
Εργασία : 250 ευρω + ΦΠΑ -
Edit: 140.000 χιλιόμετρα έχει.
-
Αντιπροσωπεία φυσικά, να υποθεσω.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης geotoy έγραψε:
Καλημέρα, για πείτε, είναι γερός ο χτύπος;Subaru Forester Diesel 2009 με 125.000 χλμ.
Φίλτρο Λαδιού (Γνήσιο)
Φίλτρο Αέρα (Γνήσιο)
Φίλτρο Πετρελαίου (Γνήσιο)
Φίλτρο Καμπίνας
Αλλαγή Λαδιών
Υγρά φρένων
Εξωτερικός Ιμάντας (Γνήσιο)
Σετ Συμπλέκτη (δίσκο, πλατό, ρουλεμάν) (Γνήσιο)
Δισκόπλακες εμπρός (Γνήσιο) (είχαν αλλαχτεί και 40.000 λόγω στραβώματος)
Τακάκια εμπρός (Γνήσιο)
Τακάκια πίσω (Γνήσιο)
Καθαρισμός κυκλώματος A/C
Σινεμπλόκ στα μπροστά και πίσω ψαλίδιαΥλικά: 1100 ευρώ με απόδειξη
Εργασία : 250 ευρω + ΦΠΑΟταν λές 'γνήσιο' φαντάζομαι αφορα σε υλικά απο την αντιπροσωπία.
θα βοηθούσε αν έγραφες αναλυτικά, αλλά θα σου πω κάποιες τιμες που άλλαξα εγω (Outback 2008 diesel, ίδιος κινητηρας με το δικο σου)
δίσκο πλατο άλλαξα πριν 4 χρονια, σε εξιδεικευμενο μου πηρε 350€, το ανταλλακτικο ήταν το ιδιο που φορουσε απο το εργοστάσιο (Suchs) και εκανε 220-230€ + 10-20€ ενα ρουλεμαν.
Τακακια που ειχα ρωτησει κάποτε, μου ειπαν 150€ τα μπροστινα, τα βαζω 'έξω' με 50€ αντίστοιχα
Δισκόπλακες ευτυχώς δε χρειάστηκα.Τα φίλτρα της Σουμπαρου είναι άλλη πονεμένη ιστορία, για να καταλάβεις τα πρωτα 2 φίλτρα πετρελαιου τα πλήρωσα 115€ το ενα, στην τριτη αλλαγη ειχε κλεισει η επίσημη αντιπροσωπία και ο αντιπρόσωπος μου χρεωσε 30€ για φίλτρο του εμπορίου, πλέον δίνω 12-15€.
Υπόψη οτι το 'επίσημο' φίλτρο ειναι Denso, το βρίσκεις εξω με -
Τα ανταλλακτικά είναι από την αντιπροσωπία αλλα το Service είναι σε εξωτερικό συνεργείο.
Οι τιμές που ξέρω ακριβώς είναι:
Φίλτρο Λαδιού 18
Φίλτρο Αέρα 30
Φίλτρο Πετραιλέου 99
Ιμάντας 110
Δισκόπλακες εμπρός 170
Τακάκια εμπρός 150(!)
Τακάκια πίσω 90(!) -
Στα 1100 παραπάνω δεν είχα υπολογίσει τα σινεμπλόκ στα μπροστά και πίσω ψαλίδια. Τα οποία μου τα χρεώνει 80 ευρώ. Ο συμπλέκτης θα είναι SACHS.
Άρα σύνολο στα υλικά 1180.
-
Αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα απο την αντιπροσωπία μόνο τα σινεμπλόκ (κι αυτο γιατι δεν έψαξα και δεν ξερω τα aftermarket).
Φίλτρα, δισκόπλακες, τακάκια, σετ συμπλέκτη απο το εμπόριο (ετσι κι αλλιως ο συμπλέκτης είναι Sachs ουτε καν γιαπωνέζικος).
Επίσης και ο ιμάντας και ο τεντωτήρας υπάρχουν εξίσου ποιοτικά προϊόντα εξω.
(Υπολογίζω 500€ + τον ιμαντα-τεντωτηρα)Απλά, προσωπικά πάλι, για συμπλέκτη και φρενα θα επέλεγα κατάστημα, θα απέφευγα το ιντερνετ κι ας πληρωνα λιγο παραπανω.
Απο το συνεργείο μπορουν να σε βοηθησουν με την παραγγελία;
Γι'αυτους θα ειναι πιο εύκολο να παραγγειλουν ακριβως τι χρειάζεται. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα απο την αντιπροσωπία μόνο τα σινεμπλόκ (κι αυτο γιατι δεν έψαξα και δεν ξερω τα aftermarket).
Φίλτρα, δισκόπλακες, τακάκια, σετ συμπλέκτη απο το εμπόριο (ετσι κι αλλιως ο συμπλέκτης είναι Sachs ουτε καν γιαπωνέζικος).
Επίσης και ο ιμάντας και ο τεντωτήρας υπάρχουν εξίσου ποιοτικά προϊόντα εξω.
(Υπολογίζω 500€ + τον ιμαντα-τεντωτηρα)Απλά, προσωπικά πάλι, για συμπλέκτη και φρενα θα επέλεγα κατάστημα, θα απέφευγα το ιντερνετ κι ας πληρωνα λιγο παραπανω.
Απο το συνεργείο μπορουν να σε βοηθησουν με την παραγγελία;
Γι'αυτους θα ειναι πιο εύκολο να παραγγειλουν ακριβως τι χρειάζεται.Μην χαλάς την πιάτσα. Άλλοι έχουν χτίσει καριέρες υποστηρίζοντας τα σέρβις στις αντιπροσωπείες .... Κάνουν τους συμβουλάτορες ότι τάχα τα after market είναι πολύ κατώτερης ποιότητας ότι μπορεί να μην φρενάρει το αυτοκίνητο, μπορεί να βγάλεις καρκίνο αν δεν βάλεις φίλτρο καμπίνας ότι θα γίνει η δευτέρα παροσυσία, μετανοείτε αντίχριστοι , μόνο αντιπροσωπεία!!!!
-
Τι εννοείς ιμάντα + τεντοτήρα 500+ ευρώ; είναι τόσο ακριβώς ο τεντοτήρας; Δεν τον εχω αλλάξει ποτέ.
-
Για κάποια πράγματα που μπορούν να αντικατασταθούν σχετικά εύκολα και με χαμηλό κόστος,βάζεις after market.Ιδίως αν η διαφορά είναι πολύ μεγάλη με το γνήσιο.Αν όμως έχεις μια διαφορά 30 ευρώ και η εργασία πάει 120 ευρώ,παίρνεις το γνήσιο.Εγώ άλλαξα το συμπλέκτη με valeo αλλά το δίχαλο το αγόρασα από την αντιπροσωπία,έστω και αν το πλήρωσα 30€ παραπάνω.Τακάκια,διασκόπλακες,και άλλα τέτοια περιφερειακά,after market με επώνυμα προϊόντα.
-
Ο χρήστης geotoy έγραψε:
Τι εννοείς ιμάντα + τεντοτήρα 500+ ευρώ; είναι τόσο ακριβώς ο τεντοτήρας; Δεν τον εχω αλλάξει ποτέ.500€ τα υπόλοιπα ανταλλακτικά + επιπλέον πόσο θα δώσεις για τον/τους ιμάντες
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?