Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Peugeot 3008 2016
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Peugeot 3008 2016
  • 1
  • 2
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 429
  • 430
  • 246 / 430
Κατασκευαστές και Μοντέλα
117
8.6k
137.1k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • G
    geobal last edited by Jul 3, 2019, 6:34 AM

    πόσο καιρό έχεις το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητό σου αρχικά δεν είχε GPS navigation σωστά;

    1 Reply Last reply Reply Quote 2
    • T
      tkin73 last edited by Jul 3, 2019, 7:53 AM

      Παιδιά κάποιος που να έχει κλείσει κάνα δυο χρόνια συμβίωσης με το αμάξι υπάρχει; Να μας πει πως το βλέπει μετά απο αυτό το καλό διάστημα χρήσης για το αν έχουν βγει κάποιοι τριγμοί , αλλά θεματακια, για τις καταναλώσεις κλπ.
      Μόνο για θέματα σε συνδέσεις με κινητά έχω δει. Όλα τα υπόλοιπα μπόμπα;

      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • F
        flatmanager last edited by Jul 3, 2019, 8:17 AM

        Μετά από 28 μήνες συμβίωσης και 52000 χλμ, κανένα θέμα με τριγμούς-προβλήματα. Από θέμα κατανάλωσης, με χρήση 50% πόλη - 50% ανοιχτούς δρόμους, 6.0 λτρ/100 κμ. Κινητήρας 1,6 diesel 120hp EAT6

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 last edited by Jul 3, 2019, 8:23 AM

          Ποιοτικά τα υλικά του εσωτερικού υπάρχουν κομμάτια που να εμφανίζουν ευαισθησία στην αντοχή στην πάροδο του χρόνου (τάσεις για ξεφτισμα, θαμπαδες κλπ; ) Αν έχεις κίνηση 50-50 που λες πολύ καλο είναι το 6αρι. Σε μεγάλο αστικό κέντρο είναι η κίνηση;

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            grwarlock last edited by Jul 3, 2019, 10:19 AM

            572 ημερες (18μηνες) μετα και 32.000χλμ. αν εξαιρεσουμε μια αστοχια υλικου (ντεποζιτο βενζινης-αλλαγη) δεν εχω απολυτος κανενα αλλο προβλημα. Η χρηση του 75% στην εθνικη (Αθηνα - Θεσσαλονικη - Αθηνα) τουλαχιστον μια φορα το μηνα . 25% κυκλοφορια σε βαρια κινηση ειτε Αθηνα ειτε Θεσσαλονικη.
            Μικτη καταναλωση 8.2. Εκτος εχω δει και 6.1 αλλα το συνηθισμενο για αυτο το ταξιδι ειναι καπου στο 6.5. (130/ωρα με cruise control).Την Κυριακη που θα κανω το ιδιο ταξιδι παλι περιμενω κατι λιγοτερο γιατι δεν θα εχει διοδια αρα καμμια σταση. Εσωτερικα ειναι οπως τις πρωτες ημερες.Βεβαια εινα σε υπογειο γκαραζ ή σε πυλωτη πολυκατατοικιας . Το αμαξι εχει βρεθει απο θερμοκρασιες -15 βαθμους σε ελαφρυ χιονι και 49 βαθμους παρατημενο στον ηλιο για καποιες ωρες. Τα ηλεκτρονικα του λειτουργησαν αψογα και στις 2 περιπτωσεις. Ενα θεμα που αντιμετωπισα με τον λεβιε ηταν οτι δεν μπορουσες να τον πιασεις απο την υψηλη θερμοκρασια (αλουμινιο) και αυτο για κανενα δεκαλεπτο.
            Λαδια εχω αλλαξει 3 φορες.Τακακια και φιλτρο καμπινας αλλαχτηκαν τον περασμενο μηνα με σημαντικη διαφορα τιμης (60€) Αθηνα με Θεσσαλονικη. Η δευτερη φθηνοτερη.
            Ολα καλα λοιπον για την ωρα. Ελπιζω να συνεχισει ετσι.

            Κινητηρας 1.2 130hp μηχανικο κιβωτιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tkin73 last edited by Jul 3, 2019, 10:49 AM

              Ευχαριστούμε φίλε. Τέτοιες περιγραφές θέλουμε με κόστη και εμπειρία χρήσης!
              Φίλε αν έχεις 6.5 στην εθνική με 130 με βενζίνη τα ντίζελ πόσο γράφουν; Πολύ καλό μου ακούγεται!
              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gkrimnian last edited by Jul 3, 2019, 11:39 AM

                Ο χρήστης grwarlock έγραψε:
                572 ημερες (18μηνες) μετα και 32.000χλμ. αν εξαιρεσουμε μια αστοχια υλικου (ντεποζιτο βενζινης-αλλαγη) δεν εχω απολυτος κανενα αλλο προβλημα. Η χρηση του 75% στην εθνικη (Αθηνα - Θεσσαλονικη - Αθηνα) τουλαχιστον μια φορα το μηνα . 25% κυκλοφορια σε βαρια κινηση ειτε Αθηνα ειτε Θεσσαλονικη.
                Μικτη καταναλωση 8.2. Εκτος εχω δει και 6.1 αλλα το συνηθισμενο για αυτο το ταξιδι ειναι καπου στο 6.5. (130/ωρα με cruise control).Την Κυριακη που θα κανω το ιδιο ταξιδι παλι περιμενω κατι λιγοτερο γιατι δεν θα εχει διοδια αρα καμμια σταση. Εσωτερικα ειναι οπως τις πρωτες ημερες.Βεβαια εινα σε υπογειο γκαραζ ή σε πυλωτη πολυκατατοικιας . Το αμαξι εχει βρεθει απο θερμοκρασιες -15 βαθμους σε ελαφρυ χιονι και 49 βαθμους παρατημενο στον ηλιο για καποιες ωρες. Τα ηλεκτρονικα του λειτουργησαν αψογα και στις 2 περιπτωσεις. Ενα θεμα που αντιμετωπισα με τον λεβιε ηταν οτι δεν μπορουσες να τον πιασεις απο την υψηλη θερμοκρασια (αλουμινιο) και αυτο για κανενα δεκαλεπτο.
                Λαδια εχω αλλαξει 3 φορες.Τακακια και φιλτρο καμπινας αλλαχτηκαν τον περασμενο μηνα με σημαντικη διαφορα τιμης (60€) Αθηνα με Θεσσαλονικη. Η δευτερη φθηνοτερη.
                Ολα καλα λοιπον για την ωρα. Ελπιζω να συνεχισει ετσι.

                Κινητηρας 1.2 130hp μηχανικο κιβωτιο.

                Τι βενζίνη βάζεις; ρωτάω γιατί εγώ στο ταξίδι που έκανα έβαλα 95αρα και είδα κατανάλωση κοντά στα 8 κ λεω μήπως παίζει ρόλο στην κατανάλωση..

                Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tiger last edited by Jul 3, 2019, 11:51 AM

                  Τελικα βρηκα καλυμα τιμονιου
                  https://www.aliexpress.com/item/32920568287.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.60de4c4ddqXJWN

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    grwarlock last edited by Jul 3, 2019, 11:56 AM

                    Συνηθως βαζω 97αρα αλλα μαλλον το μυστικο ειναι στο cruise control και στην σταθερη ταχυτητα. Αθηνα - Θεσσαλονικη 508χλμ 130/ωρα με cruise control χωρις σταση 4,5 ωρες. Ελπιζω την Κυριακη που θα ανεβω παλι Θεσσαλονικη να πεσει πιο κατω γιατι δεν θα εχει διοδια.

                    @Tkin73. Δυστηχως δεν εχω αποψη για τα ντιζελ. Υποθετω γυρω στο 5.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tkin73 last edited by Jul 3, 2019, 12:32 PM

                      Καλά γύρω στο 5 δεν έχει με τίποτα το ντίζελ. Εδώ 5 και κάτι έχω εγώ σε αυτή την διαδρομή με το scross που είναι ελαφρύτερο και μικρότερος γενικά όγκος. Δύσκολα πέφτει κάτω από 6 το ντίζελ για αυτό μου κάνει εντύπωση το 6.5 στην βενζίνη. Το 8 που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω φαίνεται πιο λογικο καθώς πάγια για ίδια αμάξια μεταξύ βενζίνης ντίζελ είμαστε μεταξύ 2 και 3 λίτρων διαφορά για τις ίδιες συνθήκες.

                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gkrimnian last edited by Jul 3, 2019, 12:36 PM

                        Απ ότι καταλαβαίνω κάνεις αρκετά χλμ μέσα στον χρόνο.. Πως και επέλεξες την βενζίνη αντί diesel; γιατί και γω τώρα τελευταία έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για την επιλογή μου όσο αναφορά την βενζίνη λόγο κατανάλωσης

                        Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • H
                          harisma23 last edited by Jul 3, 2019, 1:36 PM

                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                          Τελικα βρηκα καλυμα τιμονιου
                          https://www.aliexpress.com/item/32920568287.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.60de4c4ddqXJWN

                          Δηλαδή θα βάλεις ένα κάλυμμα τιμονιού από δερματίνη, το οποίο σίγουρα θα έχει χειρότερη αίσθηση και αισθητική (μετράει αυτό σε ένα αυτοκίνητο με ενγένει προσεγμένη αισθητική) από το εργοστασιακό δερμάτινο τιμόνι, για να μην φθαρεί μετά από κάποια χρόνια η επένδυση του τιμονιού;

                          Όταν πουλήσεις το αυτοκίνητο, στον αδελφό σου θα το δώσεις; Γιατί ο επόμενος αγοραστής (και όχι εσύ που ακριβοπλήρωσες το αυτοκίνητο) θα χαρεί το τιμόνι...

                          Τι να πω; Γούστα είναι αυτά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            silversurfergr last edited by Jul 3, 2019, 1:41 PM

                            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                            Καλά γύρω στο 5 δεν έχει με τίποτα το ντίζελ. Εδώ 5 και κάτι έχω εγώ σε αυτή την διαδρομή με το scross που είναι ελαφρύτερο και μικρότερος γενικά όγκος. Δύσκολα πέφτει κάτω από 6 το ντίζελ για αυτό μου κάνει εντύπωση το 6.5 στην βενζίνη. Το 8 που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω φαίνεται πιο λογικο καθώς πάγια για ίδια αμάξια μεταξύ βενζίνης ντίζελ είμαστε μεταξύ 2 και 3 λίτρων διαφορά για τις ίδιες συνθήκες.

                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Σε αυτοκινητόδρομο με 120 - 125 έχει 5,3 με 5,4 το diesel.
                            6,5 έχω γενικό δείκτη και δεν κάνω και τις πιο ομαλές επιταχύνσεις.

                            Νομίζω αυτό μετράει πιο πολύ.
                            Όχι αν όλη μέρα πας με 80 ή 90 μέσο όρο, αλλά αν σε κάθε φανάρι, σταμάτημα, ξεκίνημα, προσπέραση κάνεις απότομη επιτάχυνση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by Jul 3, 2019, 4:18 PM

                              Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                              Όταν πουλήσεις το αυτοκίνητο, στον αδελφό σου θα το δώσεις; Γιατί ο επόμενος αγοραστής (και όχι εσύ που ακριβοπλήρωσες το αυτοκίνητο) θα χαρεί το τιμόνι...

                              Τι να πω; Γούστα είναι αυτά...

                              +1.000! Ποτέ δεν κατάλαβα την χρήση των καλυμμάτων τιμονιού και καθισμάτων (ειδικά των δερμάτινων!) στα καινούργια αυτοκίνητα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • B
                                biliou last edited by Jul 3, 2019, 4:33 PM

                                Ο χρήστης grwarlock έγραψε:
                                572 ημερες (18μηνες) μετα και 32.000χλμ. αν εξαιρεσουμε μια αστοχια υλικου (ντεποζιτο βενζινης-αλλαγη) δεν εχω απολυτος κανενα αλλο προβλημα.

                                Τι πρόβλημα είχες με το ντεπόζιτο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  grwarlock last edited by Jul 4, 2019, 6:18 AM

                                  @gkrimnian Αλλαγη καταστασεων. Οταν το πηρα δεν υπηρχε στο πλανο η Θεσσαλονικη και υπολογιζα οτι θα κανω γυρω στα 12-15 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο. Και ετσι ηταν οταν τον περασμενο Νοεμβριο εκανα το πρωτο του service στις 13.000. Δεν μετανοιωσα για τον τυπο καυσιμου σε καμμια περιπτωση. Μεσα στην πολη που ηταν το τοτε πλανο και με αυτα τα χιλιομετρα το χρονο θεωρω οτι η βενζινη ηταν μονοδρομος. Αν μετανοιωνω για κατι ειναι για την 'κριση τσιγκουνιας' που με επιασε οταν το εκλεισα και δεν εβαλα 4 χιλιαρικα ακομα για να εχω το τελειο αυτοκινητο. Για τα δικα μου δεδομενα παντα.

                                  @biliou 2 σπασμενες ταπες σε 2 μηνες και σημαδια φθορας στο στομιο του ντεποζιτου αναγκασαν την Peugeot να το αλλαξει.

                                  Εχω ομως μια απορια. Οπως εγραψα και πιο πανω κανω τουλαχιστον μια φορα το μηνα την διαδρομη Αθηνα - Θεσσαλονικη και πισω. Παντα με cruise control για να ξεκουραζω τα ποδια μου αλλα και να εχω μικροτερη καταναλωση. Ρυθμισμενο λοιπον το cruise control στα 130χλμ ανεβαινει στις 2.800 στροφες και εκει παραμενει. Ανηφορα κατηφορα ευθεια στροφη δεν αλλαζει τιποτα. Παντα 130 στις 2.800 στροφες . Η καταναλωση φυσικα αυξομειωνεται. Το αυτοκινητο το νιωθω οτι φρεναρει στις κατηφορες ή γκαζωνει στις ανηφορες. Οι στροφες ομως παραμενουν παντα στις 2.800. Ειναι φυσιολογικο???? Δεν θα επρεπε να αυξομειωνονται οι στροφες αναλογα με τις συνθηκες ??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    silversurfergr last edited by Jul 4, 2019, 6:44 AM

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                    Όταν πουλήσεις το αυτοκίνητο, στον αδελφό σου θα το δώσεις; Γιατί ο επόμενος αγοραστής (και όχι εσύ που ακριβοπλήρωσες το αυτοκίνητο) θα χαρεί το τιμόνι...

                                    Τι να πω; Γούστα είναι αυτά...

                                    +1.000! Ποτέ δεν κατάλαβα την χρήση των καλυμμάτων τιμονιού και καθισμάτων (ειδικά των δερμάτινων!) στα καινούργια αυτοκίνητα.

                                    Μαζί σας.

                                    Όταν αγόρασα το 3008 ένα από τα πράγματα που με ενθουσίασαν ήταν το τιμόνι από άποψη αφής-αίσθησης.
                                    Τόσο μαλακό ...

                                    βάλε και καλύμματα πετσετέ από το jumbo για τα καθίσματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bsg2050 last edited by Jul 4, 2019, 6:53 AM

                                      Ο χρήστης grwarlock έγραψε:
                                      Οι στροφες ομως παραμενουν παντα στις 2.800. Ειναι φυσιολογικο???? Δεν θα επρεπε να αυξομειωνονται οι στροφες αναλογα με τις συνθηκες ??

                                      Όχι, εκτός αν πατινάρει ο συμπλέκτης (αν έχεις χειροκίνητο). Και στο αυτόματο ο μετατροπέας ροπής είναι κλειδωμένος σε τέτοιες ταχύτητες, οπότε και πάλι η σχέση μεταξύ στροφών κινητήρα και τροχών παραμένει σταθερή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        tiger last edited by Jul 4, 2019, 8:41 AM

                                        Το καλυμμα τιμονιου κανει πιο ευκολο να πιασεις το τιμονι σε μια καυτη μερα
                                        Αναλογα το υλικο βεβαια και το ποσην ωρα ειναι κατω απο τον ηλιο,θαυματα δεν γινονται,μια μικρη βελτιωση
                                        Επισης παντα βελτιωνει το grip

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • H
                                          harisma23 last edited by Jul 4, 2019, 10:36 AM

                                          Ο χρήστης grwarlock έγραψε:
                                          Ρυθμισμενο λοιπον το cruise control στα 130χλμ ανεβαινει στις 2.800 στροφες και εκει παραμενει. Ανηφορα κατηφορα ευθεια στροφη δεν αλλαζει τιποτα. Παντα 130 στις 2.800 στροφες . Η καταναλωση φυσικα αυξομειωνεται. Το αυτοκινητο το νιωθω οτι φρεναρει στις κατηφορες ή γκαζωνει στις ανηφορες. Οι στροφες ομως παραμενουν παντα στις 2.800. Ειναι φυσιολογικο???? Δεν θα επρεπε να αυξομειωνονται οι στροφες αναλογα με τις συνθηκες ??

                                          Ωχχχχ, αυτά δεν πρέπει να τα ρωτάς εδώ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          4906 out of 8590
                                          • First post
                                            4906/8590
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 244
                                          • 245
                                          • 246
                                          • 247
                                          • 248
                                          • 429
                                          • 430
                                          • 246 / 430
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr