@gkrimnian Αλλαγη καταστασεων. Οταν το πηρα δεν υπηρχε στο πλανο η Θεσσαλονικη και υπολογιζα οτι θα κανω γυρω στα 12-15 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο. Και ετσι ηταν οταν τον περασμενο Νοεμβριο εκανα το πρωτο του service στις 13.000. Δεν μετανοιωσα για τον τυπο καυσιμου σε καμμια περιπτωση. Μεσα στην πολη που ηταν το τοτε πλανο και με αυτα τα χιλιομετρα το χρονο θεωρω οτι η βενζινη ηταν μονοδρομος. Αν μετανοιωνω για κατι ειναι για την 'κριση τσιγκουνιας' που με επιασε οταν το εκλεισα και δεν εβαλα 4 χιλιαρικα ακομα για να εχω το τελειο αυτοκινητο. Για τα δικα μου δεδομενα παντα.
@biliou 2 σπασμενες ταπες σε 2 μηνες και σημαδια φθορας στο στομιο του ντεποζιτου αναγκασαν την Peugeot να το αλλαξει.
Εχω ομως μια απορια. Οπως εγραψα και πιο πανω κανω τουλαχιστον μια φορα το μηνα την διαδρομη Αθηνα - Θεσσαλονικη και πισω. Παντα με cruise control για να ξεκουραζω τα ποδια μου αλλα και να εχω μικροτερη καταναλωση. Ρυθμισμενο λοιπον το cruise control στα 130χλμ ανεβαινει στις 2.800 στροφες και εκει παραμενει. Ανηφορα κατηφορα ευθεια στροφη δεν αλλαζει τιποτα. Παντα 130 στις 2.800 στροφες . Η καταναλωση φυσικα αυξομειωνεται. Το αυτοκινητο το νιωθω οτι φρεναρει στις κατηφορες ή γκαζωνει στις ανηφορες. Οι στροφες ομως παραμενουν παντα στις 2.800. Ειναι φυσιολογικο???? Δεν θα επρεπε να αυξομειωνονται οι στροφες αναλογα με τις συνθηκες ??