Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    grwarlock

    @grwarlock

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    grwarlock Unfollow Follow

    Latest posts made by grwarlock

    • RE: Peugeot 3008 2016

      @gkrimnian Αλλαγη καταστασεων. Οταν το πηρα δεν υπηρχε στο πλανο η Θεσσαλονικη και υπολογιζα οτι θα κανω γυρω στα 12-15 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο. Και ετσι ηταν οταν τον περασμενο Νοεμβριο εκανα το πρωτο του service στις 13.000. Δεν μετανοιωσα για τον τυπο καυσιμου σε καμμια περιπτωση. Μεσα στην πολη που ηταν το τοτε πλανο και με αυτα τα χιλιομετρα το χρονο θεωρω οτι η βενζινη ηταν μονοδρομος. Αν μετανοιωνω για κατι ειναι για την 'κριση τσιγκουνιας' που με επιασε οταν το εκλεισα και δεν εβαλα 4 χιλιαρικα ακομα για να εχω το τελειο αυτοκινητο. Για τα δικα μου δεδομενα παντα.

      @biliou 2 σπασμενες ταπες σε 2 μηνες και σημαδια φθορας στο στομιο του ντεποζιτου αναγκασαν την Peugeot να το αλλαξει.

      Εχω ομως μια απορια. Οπως εγραψα και πιο πανω κανω τουλαχιστον μια φορα το μηνα την διαδρομη Αθηνα - Θεσσαλονικη και πισω. Παντα με cruise control για να ξεκουραζω τα ποδια μου αλλα και να εχω μικροτερη καταναλωση. Ρυθμισμενο λοιπον το cruise control στα 130χλμ ανεβαινει στις 2.800 στροφες και εκει παραμενει. Ανηφορα κατηφορα ευθεια στροφη δεν αλλαζει τιποτα. Παντα 130 στις 2.800 στροφες . Η καταναλωση φυσικα αυξομειωνεται. Το αυτοκινητο το νιωθω οτι φρεναρει στις κατηφορες ή γκαζωνει στις ανηφορες. Οι στροφες ομως παραμενουν παντα στις 2.800. Ειναι φυσιολογικο???? Δεν θα επρεπε να αυξομειωνονται οι στροφες αναλογα με τις συνθηκες ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grwarlock
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Συνηθως βαζω 97αρα αλλα μαλλον το μυστικο ειναι στο cruise control και στην σταθερη ταχυτητα. Αθηνα - Θεσσαλονικη 508χλμ 130/ωρα με cruise control χωρις σταση 4,5 ωρες. Ελπιζω την Κυριακη που θα ανεβω παλι Θεσσαλονικη να πεσει πιο κατω γιατι δεν θα εχει διοδια.

      @Tkin73. Δυστηχως δεν εχω αποψη για τα ντιζελ. Υποθετω γυρω στο 5.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grwarlock
    • RE: Peugeot 3008 2016

      572 ημερες (18μηνες) μετα και 32.000χλμ. αν εξαιρεσουμε μια αστοχια υλικου (ντεποζιτο βενζινης-αλλαγη) δεν εχω απολυτος κανενα αλλο προβλημα. Η χρηση του 75% στην εθνικη (Αθηνα - Θεσσαλονικη - Αθηνα) τουλαχιστον μια φορα το μηνα . 25% κυκλοφορια σε βαρια κινηση ειτε Αθηνα ειτε Θεσσαλονικη.
      Μικτη καταναλωση 8.2. Εκτος εχω δει και 6.1 αλλα το συνηθισμενο για αυτο το ταξιδι ειναι καπου στο 6.5. (130/ωρα με cruise control).Την Κυριακη που θα κανω το ιδιο ταξιδι παλι περιμενω κατι λιγοτερο γιατι δεν θα εχει διοδια αρα καμμια σταση. Εσωτερικα ειναι οπως τις πρωτες ημερες.Βεβαια εινα σε υπογειο γκαραζ ή σε πυλωτη πολυκατατοικιας . Το αμαξι εχει βρεθει απο θερμοκρασιες -15 βαθμους σε ελαφρυ χιονι και 49 βαθμους παρατημενο στον ηλιο για καποιες ωρες. Τα ηλεκτρονικα του λειτουργησαν αψογα και στις 2 περιπτωσεις. Ενα θεμα που αντιμετωπισα με τον λεβιε ηταν οτι δεν μπορουσες να τον πιασεις απο την υψηλη θερμοκρασια (αλουμινιο) και αυτο για κανενα δεκαλεπτο.
      Λαδια εχω αλλαξει 3 φορες.Τακακια και φιλτρο καμπινας αλλαχτηκαν τον περασμενο μηνα με σημαντικη διαφορα τιμης (60€) Αθηνα με Θεσσαλονικη. Η δευτερη φθηνοτερη.
      Ολα καλα λοιπον για την ωρα. Ελπιζω να συνεχισει ετσι.

      Κινητηρας 1.2 130hp μηχανικο κιβωτιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grwarlock
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr