-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Κακώς οι ελλείψεις των στοιχείων.
Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω το αμάξι με τα ίδια λάδια 2 χρόνια ότι και να λέει το βιβλίο
Εσένα είναι συμπληρωμένη η σελίδα αυτή δηλαδή?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ναι την συμπλήρωσε ο πωλητής τη μέρα που παρέλαβα
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Κακώς οι ελλείψεις των στοιχείων.
Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω το αμάξι με τα ίδια λάδια 2 χρόνια ότι και να λέει το βιβλίο
Εσένα είναι συμπληρωμένη η σελίδα αυτή δηλαδή?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ναι την συμπλήρωσε ο πωλητής τη μέρα που παρέλαβα
Λογικά το βιβλίο εγγύησης δεν αναφέρεται στη διετή εργοστασιακή εγγύηση;
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστό έγγραφο επέκτασης για τα 8 χρόνια;Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Κακώς οι ελλείψεις των στοιχείων.
Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω το αμάξι με τα ίδια λάδια 2 χρόνια ότι και να λέει το βιβλίο
Εσένα είναι συμπληρωμένη η σελίδα αυτή δηλαδή?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ναι την συμπλήρωσε ο πωλητής τη μέρα που παρέλαβα
Μήπως δεν χρειάζεται από την στιγμή που έχω χαρτί 8ετούς εγγύησης?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Ήταν κάποια επώνυμη μάρκα. Πχ lumar, 3m κλπ?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
3M ήταν. Έβαλα τις πιο ανοιχτές
Φίλε μου που τις έβαλες γιατί ενδιαφέρομαι εγώ;
(Δεν ξηγήθηκε καλά ο εγκαταστάτης της Llumar οπότε ψάχνομαι για άλλον) -
Τις έβαλα στον Μελλα και απ' ότι ξέρω βάζει και ο Δημήτρης στο Wrap Factory χωρίς ξηλωμα. Ο δεύτερος βάζει Xpel.
Σε όποιον και να πας πες ότι σε έστειλε ο Δημήτρης με το focus.
Να τονίσεις ότι δεν θέλεις να ξηλωθεί τίποτα.
-
Ευχαριστώ φίλε!
-
Καλησπέρα να ρωτήσω με την ευκαιρεία 2 πράγματα.
Στημ όπισθεν λευκό φώς πίσω ανάβει μόνο στο δεξί φανάρι(συνοδηγού) το άλλο δεν υπάρχει ή μου είναι καμένο??
Αν θυμάμαι καλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα θερμενόμαινα καθίσμτα είναι και ψυχόμενα. Έχει κανείς εικόνα? -
Ο χρήστης arGia έγραψε:
Καλησπέρα να ρωτήσω με την ευκαιρεία 2 πράγματα.Στημ όπισθεν λευκό φώς πίσω ανάβει μόνο στο δεξί φανάρι(συνοδηγού) το άλλο δεν υπάρχει ή μου είναι καμένο??
Αν θυμάμαι καλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα θερμενόμαινα καθίσμτα είναι και ψυχόμενα. Έχει κανείς εικόνα?Ανάβει μόνο το δεξί όντως. Το άλλο είναι ομίχλης απ όσο ξέρω.
Τα καθίσματα είναι μόνο θερμαινόμενα, με τρεις σκάλες και μόνο εμπρός στο Focus.
(Γι αυτό κοστίζουν και τόσο λίγο σαν έξτρα)
-
Thanks!
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Πω πω υπέροχο αυτοκίνητο!
Στα μάτια μου πιο όμορφο από το hatch!
Και πολύ ωραίο χρώμα και οι 18αρες του πάνε τέλεια!
Είμαι της άποψης πως τα wagon στην κατηγορία αυτή είναι καλύτερες επιλογές από τα hatch όταν ειδικά συνδιάζονται με τόσο ωραία σχεδίαση αλλά και ωραία σπορ αισθητικα πακέτα. Βγάζουν επίσης και μια ωραία πριμιουμ αίσθηση , ένα ευρωπαϊκό αέρα για να το περιγράψω πιο γλαφυρά.
Έχω δει από κοντά το active vagon και με ενθουσίασε , πολύ ανώτερο σχεδιαστικά από το hatch, το δικό σου είναι ακόμη πιο όμορφο (μου αρέσει πολύ και το proceed , το είδα φευγαλέα κάπου και μου έπεσε το σαγόνι )
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε , λογικά είναι το St line με κάποια έξτρα ;
Καλοτάξιδο , πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Και εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο το wagon από το απλό, καθώς είναι πιο συμμετρικό εμπρός πίσω. Αυτό βέβαια είναι στα γούστα του καθενός.
Στα αυτοκίνητα είμαι παλιομοδήτης και τα κρατάω αρκετά χρόνια. Το προηγούμενό μου Corsa D είναι 11 ετών και έχει βγάλει τα λεφτά του και δουλεύει ακόμα άψογα, εξυπηρετώντας πλέον τον πατέρα μου.
Μου αρέσει να προσέχω τα οχήματά μου και τα βλέπω σαν επένδυση. Γι αυτό λοιπόν και μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ συνειδητοποιημένα κατέληξα στο focus. Δεν έχω παιδιά αυτή τη στιγμή αλλά είμαι σχεδόν 31, οπότε αρχίζει να αχνοφαίνεται και αυτό στα επόμενα 10 χρόνια!Πρόκειται όντως για ST Line 1.5Τ 182 Wagon με αρκετά έξτρα. Η συνολική τιμή του ήταν περίπου 34 χιλιάρικα με 8 χρόνια εγγύηση. Ξέρω πως αυτό το νούμερο ακούγεται τρελό για Focus στα αυτιά πολλών, όμως πιστέψτε με μετά από πολλή έρευνα και ψάξιμο, τίποτα δεν πλησιάζει το αμάξι αυτό, με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, σε αυτά τα χρήματα. Δεν αναφέρω δε χώρους, συμπεριφορά κτλ που έιναι δεδομένα...
Όσο για το Active, ωραίο κι αυτό, για κάποιον που έχει καταλήξει ότι ψάχνει crossover οπωσδήποτε. Για την 4κίνηση, ναι ωραία θα ήταν, όμως η τιμή του θα ξέφευγε κι άλλο και σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση και ρύπους. Να σημειωθεί ότι για το δικό μου πλήρωσα 155 ευρώ τέλη!
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες ακόμα για όσους ενδιαφέρονται να δούν περισσότερα
Καλοτάξιδο να είναι φίλε μου... Αν θες γράψε λίγο τι έβαλες extra πέρα από την έκδοση και κινητήρα μιας και το γλυκοκοιτάζω κι εγώ... Ίδια καρότσα, ίδιο κινητήρα.. Χειροκίνητο είναι έτσι;!
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimitris_dimos έγραψε:
Πω πω υπέροχο αυτοκίνητο!
Στα μάτια μου πιο όμορφο από το hatch!
Και πολύ ωραίο χρώμα και οι 18αρες του πάνε τέλεια!
Είμαι της άποψης πως τα wagon στην κατηγορία αυτή είναι καλύτερες επιλογές από τα hatch όταν ειδικά συνδιάζονται με τόσο ωραία σχεδίαση αλλά και ωραία σπορ αισθητικα πακέτα. Βγάζουν επίσης και μια ωραία πριμιουμ αίσθηση , ένα ευρωπαϊκό αέρα για να το περιγράψω πιο γλαφυρά.
Έχω δει από κοντά το active vagon και με ενθουσίασε , πολύ ανώτερο σχεδιαστικά από το hatch, το δικό σου είναι ακόμη πιο όμορφο (μου αρέσει πολύ και το proceed , το είδα φευγαλέα κάπου και μου έπεσε το σαγόνι )
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε , λογικά είναι το St line με κάποια έξτρα ;
Καλοτάξιδο , πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Και εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο το wagon από το απλό, καθώς είναι πιο συμμετρικό εμπρός πίσω. Αυτό βέβαια είναι στα γούστα του καθενός.
Στα αυτοκίνητα είμαι παλιομοδήτης και τα κρατάω αρκετά χρόνια. Το προηγούμενό μου Corsa D είναι 11 ετών και έχει βγάλει τα λεφτά του και δουλεύει ακόμα άψογα, εξυπηρετώντας πλέον τον πατέρα μου.
Μου αρέσει να προσέχω τα οχήματά μου και τα βλέπω σαν επένδυση. Γι αυτό λοιπόν και μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ συνειδητοποιημένα κατέληξα στο focus. Δεν έχω παιδιά αυτή τη στιγμή αλλά είμαι σχεδόν 31, οπότε αρχίζει να αχνοφαίνεται και αυτό στα επόμενα 10 χρόνια!Πρόκειται όντως για ST Line 1.5Τ 182 Wagon με αρκετά έξτρα. Η συνολική τιμή του ήταν περίπου 34 χιλιάρικα με 8 χρόνια εγγύηση. Ξέρω πως αυτό το νούμερο ακούγεται τρελό για Focus στα αυτιά πολλών, όμως πιστέψτε με μετά από πολλή έρευνα και ψάξιμο, τίποτα δεν πλησιάζει το αμάξι αυτό, με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, σε αυτά τα χρήματα. Δεν αναφέρω δε χώρους, συμπεριφορά κτλ που έιναι δεδομένα...
Όσο για το Active, ωραίο κι αυτό, για κάποιον που έχει καταλήξει ότι ψάχνει crossover οπωσδήποτε. Για την 4κίνηση, ναι ωραία θα ήταν, όμως η τιμή του θα ξέφευγε κι άλλο και σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση και ρύπους. Να σημειωθεί ότι για το δικό μου πλήρωσα 155 ευρώ τέλη!
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες ακόμα για όσους ενδιαφέρονται να δούν περισσότερα
Καλοτάξιδο να είναι φίλε μου... Αν θες γράψε λίγο τι έβαλες extra πέρα από την έκδοση και κινητήρα μιας και το γλυκοκοιτάζω κι εγώ... Ίδια καρότσα, ίδιο κινητήρα.. Χειροκίνητο είναι έτσι;!
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρίξε μία ματιά στην σελίδα 66, τα έχω αναφέρει. Το αμάξι είναι όπλό για μένα σε σχέση με τα υπόλοιπα στην κατηγορία του. Βγαίνουν πολλά τα χρήματα όμως με τόσα έξτρα και πρέπει να είσαι εντελώς συνειδητοποιημένος για την επιλογή σου!
-
Καλησπέρα παιδιά. Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά του focus st line hatchback. Ο μεγάλος προβληματισμός μου είναι ποιον κινητήρα να επιλέξω μιας και η διαφορά στην τιμή είναι μικρή. Είμαι ανάμεσα στο 1000άρη και το 1500 με τα 150ps. Έχω κάνει test drive το 1000άρη ενώ δεν υπήρχε διαθέσιμο το 1500. Κυρίως θα μετακινούμαι στην πόλη της Θεσσαλονίκης όποτε θεωρώ ότι ο 1000 θα με καλύψει και πιο οικονόμικο θα είναι όσο αφορά την κατανάλωση. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τα ταξίδια με 2 3 επιβάτες εκτός πόλης αν θα ζορίζεται. Θα ήθελα γνώμες για κάποιον που έχει αγοράσει την αντίστοιχη έκδοση με τον 1500 με τα 150 άλογα για κατανάλωση και αν αξίζει να δώσω την διαφορά για αγορά του συγκεκριμένου.
-
Εγώ αν θα το αγόραζα πάλι σήμερα θα έπαιρνα τον 1500άρι. Το 1000άρι το πήρα γιατί ήταν άμεσα διαθέσιμο (το 1500άρι ήθελε κανά 4τράμηνο) και μου έκανε πολύ καλή οικονομική προσφορά μαζί με επιπλέον εξοπλισμό δώρο συν 8ετή εγγύηση.
Σε πρόσφατο ταξίδι Αθήνα Κυλλήνη με 3 άτομα με αποσκευές δεν είχα πρόβληματα δύναμης αλλά θα ήθελα το κάτι παραπάνω. Σε κάποιες προσπεράσεις ένιωθα ότι το έφερνα στο όριο. Ίσως βέβαια αυτό οφείλετε στο ότι ο κινητήρας είναι ακόμα με 3000 χλμ. Για οικονομία θα σου πω ότι μέχρι στιγμής είμαι στα 6.1 λίτρα με οδήγηση περισσότερα πόλη και Αττική οδό.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Υπάρχει ένας εμπειρικός κανόνας που λέει ότι αν είσαι μεταξύ 100 και 500 ίππων, να επιλέξεις τους 500!!!
-
Σωστός!!
-
+1
Αν έχεις τα χρήματα πάρε το 1500άρι. -
Η διαφορά κατανάλωσης είναι 0.5-1 λίτρο δηλαδή περίπου 150 το χρόνο συν τη διαφορά στην αγορά, την οποία θα πάρεις πίσω όταν το πουλήσεις. Ίσως υπάρχει και μια μικρή διαφορά στα τέλη. Συνολικά αξίζει θεωρω
-
Αν σε παίρνει,εννοείται ότι αξίζει το 1.5 για όλους τους λόγους που ανέφεραν κι οι προηγούμενοι.
Η μόνη ένσταση είναι αν σου δημιουργεί πρόβλημα το τεκμήριο της εφορίας,προστιθέμενο με ότι άλλο έχεις σαν ετήσιο τεκμήριο.
1000 κ.εκ., τεκμήριο 4000 ευρώ - 1500 κ.εκ., τεκμήριο 5800 ευρώ (+1800 ευρώ ετησίως στα συνολικά τεκμήριά σου για την πρώτη 5ετία) -
Υπ όψιν ότι δεν είναι μόνο τα άλογα. Το 1.5 έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω αντί για ημιάκαμπτο. Αρκετά σημαντική διαφορά για μένα και αν αναλογιστεί κανείς την διαφορά τιμής, δεν βλέπω κανένα λόγο να διαλέξει κάποιος το 1000ρι, εκτός και αν κινείται αποκλειστικά μέσα σε πόλη.
-
Λένε στο Focus η τιμή του 1000 και του 1500 είναι σχεδόν η ίδια. Είναι σκάνδαλο να μην πάρεις το 1500.
Ford Focus MK4