-
Πω πω υπέροχο αυτοκίνητο!
Στα μάτια μου πιο όμορφο από το hatch!
Και πολύ ωραίο χρώμα και οι 18αρες του πάνε τέλεια!
Είμαι της άποψης πως τα wagon στην κατηγορία αυτή είναι καλύτερες επιλογές από τα hatch όταν ειδικά συνδιάζονται με τόσο ωραία σχεδίαση αλλά και ωραία σπορ αισθητικα πακέτα. Βγάζουν επίσης και μια ωραία πριμιουμ αίσθηση , ένα ευρωπαϊκό αέρα για να το περιγράψω πιο γλαφυρά.
Έχω δει από κοντά το active vagon και με ενθουσίασε , πολύ ανώτερο σχεδιαστικά από το hatch, το δικό σου είναι ακόμη πιο όμορφο (μου αρέσει πολύ και το proceed , το είδα φευγαλέα κάπου και μου έπεσε το σαγόνι )
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε , λογικά είναι το St line με κάποια έξτρα ;
Καλοτάξιδο , πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Πολύ καλή επιλογή.Αν έβγαινε και τετρακίνητο το active...
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πω πω υπέροχο αυτοκίνητο!
Στα μάτια μου πιο όμορφο από το hatch!
Και πολύ ωραίο χρώμα και οι 18αρες του πάνε τέλεια!
Είμαι της άποψης πως τα wagon στην κατηγορία αυτή είναι καλύτερες επιλογές από τα hatch όταν ειδικά συνδιάζονται με τόσο ωραία σχεδίαση αλλά και ωραία σπορ αισθητικα πακέτα. Βγάζουν επίσης και μια ωραία πριμιουμ αίσθηση , ένα ευρωπαϊκό αέρα για να το περιγράψω πιο γλαφυρά.
Έχω δει από κοντά το active vagon και με ενθουσίασε , πολύ ανώτερο σχεδιαστικά από το hatch, το δικό σου είναι ακόμη πιο όμορφο (μου αρέσει πολύ και το proceed , το είδα φευγαλέα κάπου και μου έπεσε το σαγόνι )
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε , λογικά είναι το St line με κάποια έξτρα ;
Καλοτάξιδο , πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Και εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο το wagon από το απλό, καθώς είναι πιο συμμετρικό εμπρός πίσω. Αυτό βέβαια είναι στα γούστα του καθενός.
Στα αυτοκίνητα είμαι παλιομοδήτης και τα κρατάω αρκετά χρόνια. Το προηγούμενό μου Corsa D είναι 11 ετών και έχει βγάλει τα λεφτά του και δουλεύει ακόμα άψογα, εξυπηρετώντας πλέον τον πατέρα μου.
Μου αρέσει να προσέχω τα οχήματά μου και τα βλέπω σαν επένδυση. Γι αυτό λοιπόν και μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ συνειδητοποιημένα κατέληξα στο focus. Δεν έχω παιδιά αυτή τη στιγμή αλλά είμαι σχεδόν 31, οπότε αρχίζει να αχνοφαίνεται και αυτό στα επόμενα 10 χρόνια!Πρόκειται όντως για ST Line 1.5Τ 182 Wagon με αρκετά έξτρα. Η συνολική τιμή του ήταν περίπου 34 χιλιάρικα με 8 χρόνια εγγύηση. Ξέρω πως αυτό το νούμερο ακούγεται τρελό για Focus στα αυτιά πολλών, όμως πιστέψτε με μετά από πολλή έρευνα και ψάξιμο, τίποτα δεν πλησιάζει το αμάξι αυτό, με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, σε αυτά τα χρήματα. Δεν αναφέρω δε χώρους, συμπεριφορά κτλ που έιναι δεδομένα...
Όσο για το Active, ωραίο κι αυτό, για κάποιον που έχει καταλήξει ότι ψάχνει crossover οπωσδήποτε. Για την 4κίνηση, ναι ωραία θα ήταν, όμως η τιμή του θα ξέφευγε κι άλλο και σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση και ρύπους. Να σημειωθεί ότι για το δικό μου πλήρωσα 155 ευρώ τέλη!
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες ακόμα για όσους ενδιαφέρονται να δούν περισσότερα
-
Κ εγώ είχα κοιτάξει το st line με φουλ έξτρα στα 28+ (όχι το station) ,αλλά τελικά μάλλον πάει πίσω στη λίστα.Καλοριζικο κ καλοταξιδο!
-
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Κ εγώ είχα κοιτάξει το st line με φουλ έξτρα στα 28+ (όχι το station) ,αλλά τελικά μάλλον πάει πίσω στη λίστα.Καλοριζικο κ καλοταξιδο!Ευχαριστώ πολύ!
Δεν μιλάμε καν για φουλ έξτρα. Πήγαινε κι άλλο χαχα. Δεν έχω βάλει ηλιοροφή, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, δερμάτινα καθίσματα/τιμόνι/παρμπρίζ, αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών και κάτι άλλα ψιλά.
Προσπάθησα να κόψω από αυτά που θεώρησα όχι και τόσο απαραίτητα. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση θα ήταν φοβερή αλλά κόστιζε 2 χιλιάδες σχεδόν και το αμάξι έχει φοβερό στήσιμο και με την απλή.
Προς τα που στράφηκες τελικά, αφήνοντας το focus;
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Πω πω υπέροχο αυτοκίνητο!
Στα μάτια μου πιο όμορφο από το hatch!
Και πολύ ωραίο χρώμα και οι 18αρες του πάνε τέλεια!
Είμαι της άποψης πως τα wagon στην κατηγορία αυτή είναι καλύτερες επιλογές από τα hatch όταν ειδικά συνδιάζονται με τόσο ωραία σχεδίαση αλλά και ωραία σπορ αισθητικα πακέτα. Βγάζουν επίσης και μια ωραία πριμιουμ αίσθηση , ένα ευρωπαϊκό αέρα για να το περιγράψω πιο γλαφυρά.
Έχω δει από κοντά το active vagon και με ενθουσίασε , πολύ ανώτερο σχεδιαστικά από το hatch, το δικό σου είναι ακόμη πιο όμορφο (μου αρέσει πολύ και το proceed , το είδα φευγαλέα κάπου και μου έπεσε το σαγόνι )
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε , λογικά είναι το St line με κάποια έξτρα ;
Καλοτάξιδο , πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Και εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο το wagon από το απλό, καθώς είναι πιο συμμετρικό εμπρός πίσω. Αυτό βέβαια είναι στα γούστα του καθενός.
Στα αυτοκίνητα είμαι παλιομοδήτης και τα κρατάω αρκετά χρόνια. Το προηγούμενό μου Corsa D είναι 11 ετών και έχει βγάλει τα λεφτά του και δουλεύει ακόμα άψογα, εξυπηρετώντας πλέον τον πατέρα μου.
Μου αρέσει να προσέχω τα οχήματά μου και τα βλέπω σαν επένδυση. Γι αυτό λοιπόν και μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ συνειδητοποιημένα κατέληξα στο focus. Δεν έχω παιδιά αυτή τη στιγμή αλλά είμαι σχεδόν 31, οπότε αρχίζει να αχνοφαίνεται και αυτό στα επόμενα 10 χρόνια!Πρόκειται όντως για ST Line 1.5Τ 182 Wagon με αρκετά έξτρα. Η συνολική τιμή του ήταν περίπου 34 χιλιάρικα με 8 χρόνια εγγύηση. Ξέρω πως αυτό το νούμερο ακούγεται τρελό για Focus στα αυτιά πολλών, όμως πιστέψτε με μετά από πολλή έρευνα και ψάξιμο, τίποτα δεν πλησιάζει το αμάξι αυτό, με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, σε αυτά τα χρήματα. Δεν αναφέρω δε χώρους, συμπεριφορά κτλ που έιναι δεδομένα...
Όσο για το Active, ωραίο κι αυτό, για κάποιον που έχει καταλήξει ότι ψάχνει crossover οπωσδήποτε. Για την 4κίνηση, ναι ωραία θα ήταν, όμως η τιμή του θα ξέφευγε κι άλλο και σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση και ρύπους. Να σημειωθεί ότι για το δικό μου πλήρωσα 155 ευρώ τέλη!
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες ακόμα για όσους ενδιαφέρονται να δούν περισσότερα
Μιλάμε για φοβερή επιλογή! Πολύ ωραίο! Καλοτάξιδο και καλές βόλτες (και καλό πετάλι [emoji16])
-
Πολύ ωραίο και στο όμορφο μπλε χρώμα της Ford! Καλοτάξιδο!
-
Πολύ ωραίο σύνολο. Καλοτάξιδο
-
Πραγματικά πανέμορφο! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.
-
Και μετά σας φαίνεται ακριβό το civic!
Ωραίο, με γεια, καλοτάξιδο κλπ, αλλά από τιμή λύσσα!
-
Ο χρήστης qbiefox έγραψε:
Και μετά σας φαίνεται ακριβό το civic!Ωραίο, με γεια, καλοτάξιδο κλπ, αλλά από τιμή λύσσα!
Τι εννοείς από τιμή λύσσα; Δεν είναι η αρχική τιμή του αυτή. Δική μου επιλογή ήταν τα έξτρα. Επίσης σε αυτά τα λεφτά έχει φοβερό εξοπλισμό τον οποίο δεν βρήκα σε καμία άλλη εταιρία.
Ωραίο το Civic αλλά όχι στην Ελλάδα. Δεν έχουμε καν δυνατότητα διαμόρφωσης και οι τιμές των στάνταρ εκδόσεων είναι αρκετά φουσκωμένες για το σύνολό τους...
-
Τι εξοπλισμό πρόσθεσες? Γιατί απ ότι είπες αυτά που στοιχίζουν πολυ (ρυθμιζόμενη, ηλιοροφή, δέρματα) δεν τα έβαλες. Επειδη δεν ξέρω τι έξτρα μπορεί να πάρει το φοκους, μπορείς να μας πεις τι πρόσθεσες?
-
Ο γιος ενός φίλου παραλαμβάνει τον Αύγουστο το civic 1.5 sport plus manual. Μου είπε ότι έβαλε κάποια extra (δεν ρώτησα λεπτομέρειες), τιμή με όλα τα έξοδα 29 κάτι. Δεν το λες και ευκαιρία. Η honda στην Ελλάδα την έχει δει audi. Αλλά δυστυχώς για τον Σ χωρίς τις ανάλογες πωλήσεις.
-
Ο χρήστης qbiefox έγραψε:
Τι εξοπλισμό πρόσθεσες? Γιατί απ ότι είπες αυτά που στοιχίζουν πολυ (ρυθμιζόμενη, ηλιοροφή, δέρματα) δεν τα έβαλες. Επειδη δεν ξέρω τι έξτρα μπορεί να πάρει το φοκους, μπορείς να μας πεις τι πρόσθεσες?Κατευθυνόμενα LED + πίσω LED, 18' ζάντες, το αμάξωμα του wagon, τον 1.5Τ με τα 182, adaptive cruise control, αναγνώρηση σημάτων, αυτόματο κλιματισμό, υποβραχιώνιο πίσω, ασύρματη φόρτιση, heads up display, αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, το parking pack με κάμερα oπισθοπορίας/αισθητήρες εμπρος πίσω και πλάι/αυτόματο παρκάρισμα, ένα πακέτο εσωτερικού σχεδιασμού, εργοστασιακό συναγερμό, φιμέ κρύσταλα, κάθισμα οδηγού/συνοδιγού με οσφυική υποστήρηξη, ηχοσύστημα 10 ηχείων B&O + DAB ραδιο + navigation, θερμαινόμενα καθίσματα και τέλος, το χρώμα
Σημαντική και η εγγύηση 8 ετών!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ο γιος ενός φίλου παραλαμβάνει τον Αύγουστο το civic 1.5 sport plus manual. Μου είπε ότι έβαλε κάποια extra (δεν ρώτησα λεπτομέρειες), τιμή με όλα τα έξοδα 29 κάτι. Δεν το λες και ευκαιρία. Η honda στην Ελλάδα την έχει δει audi. Αλλά δυστυχώς για τον Σ χωρίς τις ανάλογες πωλήσεις.Ότι έξτρα βάζει η Honda στην Ελλάδα, μπαίνει εδώ από την αντιπροσωπεία και όχι στο εργοστάσιο, με ότι αυτό συνεπάγεται (ξηλώματα, πιθανές παπατζοδουλειές, τριξίματα)
-
Τουμπανάκι, να το χαίρεσαι το focus
Δεν ήξερα ότι στο civic δεν μπορείς να παραγγείλεις τίποτα εργοστασιακό. Προσωπικά δεν τους αφήνω να βάλουν εδώ ούτε συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος. Ότι μπει από το εργοστάσιο μόνο.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Τι εξοπλισμό πρόσθεσες? Γιατί απ ότι είπες αυτά που στοιχίζουν πολυ (ρυθμιζόμενη, ηλιοροφή, δέρματα) δεν τα έβαλες. Επειδη δεν ξέρω τι έξτρα μπορεί να πάρει το φοκους, μπορείς να μας πεις τι πρόσθεσες?
Κατευθυνόμενα LED + πίσω LED, 18' ζάντες, το αμάξωμα του wagon, τον 1.5Τ με τα 182, adaptive cruise control, αναγνώρηση σημάτων, αυτόματο κλιματισμό, υποβραχιώνιο πίσω, ασύρματη φόρτιση, heads up display, αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, το parking pack με κάμερα απισθοπορίας/αισθητήρες εμπρος πίσω και πλάι/αυτόματο παρκάρισμα, ένα πακέτο εσωτερικού σχεδιασμού, εργοστασιακό συναγερμό, φιμέ κρύσταλα, κάθισμα οδηγού/συνοδιγού με οσφυική υποστήρηξη, ηχοσύστημα 10 ηχείων B&O + DAB ραδιο + navigation, θερμενόμενα καθίσματα και τέλος, το χρώμα
Σημαντική και η εγγύηση 8 ετών!
Ε το civic που σου φαίνεται ακριβό στην Ελλάδα, στην έκδοση 1.5 έχει στάνταρ full led, adaptive cruise control, αναγνώριση σημάτων, αυτόματο κλιματισμό, υποβραχιωνιο πίσω (λολ), αισθητήρες παρκαρισματος μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορειας, εργοστασιακό συναγερμό, φιμε κρύσταλλα, οσφυικη στήριξη, dab radio, navigation, θερμαινόμενα και μεταλλικό χρώμα.
Προφανως και δεν είναι ανταγωνιστής για σένα που έψαχνες wagon, αλλά αν λάβεις υπ όψην ότι πλήρωσες 8(?) χιλιάρικα σε έξτρα, από τα οποία το civic έχει τα 4/5 στον στάνταρ εξοπλισμό, θα δεις ότι σε άνθρωπο που θέλει να βάλει έξτρα, το civic μόνο ακριβό δεν είναι.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Ο γιος ενός φίλου παραλαμβάνει τον Αύγουστο το civic 1.5 sport plus manual. Μου είπε ότι έβαλε κάποια extra (δεν ρώτησα λεπτομέρειες), τιμή με όλα τα έξοδα 29 κάτι. Δεν το λες και ευκαιρία. Η honda στην Ελλάδα την έχει δει audi. Αλλά δυστυχώς για τον Σ χωρίς τις ανάλογες πωλήσεις.
Ότι έξτρα βάζει η Honda στην Ελλάδα, μπαίνει εδώ από την αντιπροσωπεία και όχι στο εργοστάσιο, με ότι αυτό συνεπάγεται (ξηλώματα, πιθανές παπατζοδουλειές, τριξίματα)
Ισχύει. Στο 1.5 hatch έρχεται μόνο η sport (~26) και πρόσφατα η sport plus (~28.5). Δεν έχεις καμία δυνατότητα να βάλεις κάτι από το εργοστάσιο. Ότι παραπάνω θες μπαίνει εδώ. Απλά ο βασικός εξοπλισμός είναι πάρα πολύς. Καμία σχέση με τα περισσότερα δλδ (πχ φοκους)
-
Ο χρήστης qbiefox έγραψε:
Τι εξοπλισμό πρόσθεσες? Γιατί απ ότι είπες αυτά που στοιχίζουν πολυ (ρυθμιζόμενη, ηλιοροφή, δέρματα) δεν τα έβαλες. Επειδη δεν ξέρω τι έξτρα μπορεί να πάρει το φοκους, μπορείς να μας πεις τι πρόσθεσες?
Κατευθυνόμενα LED + πίσω LED, 18' ζάντες, το αμάξωμα του wagon, τον 1.5Τ με τα 182, adaptive cruise control, αναγνώρηση σημάτων, αυτόματο κλιματισμό, υποβραχιώνιο πίσω, ασύρματη φόρτιση, heads up display, αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, το parking pack με κάμερα απισθοπορίας/αισθητήρες εμπρος πίσω και πλάι/αυτόματο παρκάρισμα, ένα πακέτο εσωτερικού σχεδιασμού, εργοστασιακό συναγερμό, φιμέ κρύσταλα, κάθισμα οδηγού/συνοδιγού με οσφυική υποστήρηξη, ηχοσύστημα 10 ηχείων B&O + DAB ραδιο + navigation, θερμενόμενα καθίσματα και τέλος, το χρώμα
Σημαντική και η εγγύηση 8 ετών!
Ε το civic που σου φαίνεται ακριβό στην Ελλάδα, στην έκδοση 1.5 έχει στάνταρ full led, adaptive cruise control, αναγνώριση σημάτων, αυτόματο κλιματισμό, υποβραχιωνιο πίσω (λολ), αισθητήρες παρκαρισματος μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορειας, εργοστασιακό συναγερμό, φιμε κρύσταλλα, οσφυικη στήριξη, dab radio, navigation, θερμαινόμενα και μεταλλικό χρώμα.
Προφανως και δεν είναι ανταγωνιστής για σένα που έψαχνες wagon, αλλά αν λάβεις υπ όψην ότι πλήρωσες 8(?) χιλιάρικα σε έξτρα, από τα οποία το civic έχει τα 4/5 στον στάνταρ εξοπλισμό, θα δεις ότι σε άνθρωπο που θέλει να βάλει έξτρα, το civic μόνο ακριβό δεν είναι.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ωραίο αμάξι το Civic και το είδα όταν έψαχνα αλλά το Focus είναι πολύ μπροστά σε αρκετά πράγματα και (υποκειμενικά) πιο όμορφο.
Τα φώτα του δεν είναι κατευθυνόμενα, είναι απλά LED.
Δεν υπάρχει οσφυική υποστήρηξη για τον συνοδηγό (Το έχει η sport plus νομίζω).
Δεν μπαίνει κοτσαδόρος στο εργοστάσιο, πόσο μάλλον αναδιπλούμενος.
Δεν έχει auto dimming καθρέφτη (το sport plus έχει)
Το ηχοσύστημά του είναι επιεικώς ΟΚ σε σχέση με το B&O.
Το λειτουργικό της οθόνης είναι αιώνες πίσω από το πολύ καλό SYNC3 της Ford.
17' ζάντες αντί για 18'
Αν θυμάμαι καλά δεν έχει καν ρεζερβα (τεράστιο φάουλ για μένα)
Εγγύηση 3 χρόνια λιγότερα.Επίσης το wagon αμάξωμα κοστίζει και αυτό παραπάνω από το απλό Focus.
Επίσης να σημειώσω, σχετικα με το (λολ) που έβαλες στο υποβραχιώνιο: Λόγω εμφάνισης αποφάσισα να ξεκινήσω με βάση το ST Line. Αν ξεκινούσα με τις πιο πλούσιες titanium ή vignale ως βάση, θα είχα πιο πολύ στάνταρ εξοπλισμό, με περισσότερο στάνταρ κόστος φυσικά. Αυτός θα περιλάμβανε και το υποβραχιώνιο...
-
Εγώ έψαχνα αυστηρά hatchback μέχρι 21-22 χιλιάρικα. Να είναι όμορφο με καλό εξοπλισμό καλή οδηγική συμπεριφορά και οικονομικό και αξιόπιστο. Κατέληξα στα Focus ενώ είχα περάσει από Golf , Ceed, A3, Civic.
Το A3 ήταν πραγματικά ξεβράκωτο. 9 εξοπλισμός στην βασική έκδοση είναι για γέλια. Το Ceed όμορφο αλλά στην GT line έκδοση που το είδα παραήταν για τα γούστα μου φουσκωμένο και νικελωμένο. Το Civic πολύ καλό αλλά με τρόμαξε το θέμα που έχει βγει με τους κινητήρες και επίσης είναι τόσο εκκεντρικό που το φοβήθηκα μην το μετανιώσω στο μέλλον. Το Golf μου άρεσε πολύ ειδικά στην r line έκδοση που το οδήγησα αλλά αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλές στροφές. Μιλάω για το 1.0 tsi. Έπρεπε να είμαι συνεχώς επάνω από 2000 στροφές αλλιώς το αμάξι έκανε σαν βήχα ένα πράγμα. Νόμιζα ότι θα μου σβήσει.εσα βέβαια το πιο όμορφο από όλα. Και εξοπλισμός επίσης καλός. Οι λόγοι που δεν το επέλεξα ήταν οι εξής. Πολυφορεμένο και στα πρόθυρα νέου μοντέλου. Θέματα αξιοπιστίας που διαβάζω δεξιά και αριστερά με ακριβά ανταλλακτικά και service και αστεία μικρή εγγύηση.
Το Focus με κέρδισε με την πρώτη βόλτα. Με διαφορά ότι καλύτερο οδηγικά. Μέσα πολύ ποιοτικό και πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Το πέτυχα με promotion που ουσιαστικά έγιναν τα πάντα. Επίσης φοβερή η 8 ετής εγγύηση η οποία μεταφέρεται σε περίπτωση πώλησης. Διάλεξα το 1.0 Ecoboost st line το οποίο στην πόλη με καλυπτει τέλεια. Σε ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα να έχω άποψη αλλά σε μεγάλη βόλτα Σούνιο με sport mode πήγαινε το ιδιο γρήγορα με το προηγούμενο Leon 1.4 tsi που είχα. Σβέλτο παντού χωρίς να χρειάζομαι κάτι παραπάνω. Μεγάλη έκπληξη για εμένα στο αμάξι είναι η ανάρτηση που παρά την sport ρύθμιση ειναι πολύ άνετο και δεν κοπανάει πουθενά ( καμιά σχέση με.το Leon μου) και η ηχομόνωση η οποία είναι εξαιρετική. Ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου όταν δεν το ζορίζεις ούτε και τα λάστιχα στην άσφαλτο. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος και νομίζω έκανα πολύ καλή επιλογή.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ford Focus MK4