Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 13
    • 14
    • 5 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    56
    271
    647
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης Μαρία έγραψε:
      2- Συμφωνώ περί δίλιτρης Alfa 147, και δεν ξέρετε πώς 'καίγομαι' να την χτυπήσω. Ομως, αν η Fiat φαληρίσει (σαν την Rover) ή αν το αυτοκίνητο με τρέχει συνέχεια στο συνεργείο (πράγμα συχνό για Alfa), και δεδομένου ότι η Alfa ήδη χάνει τη μεταπωλητική της αξία με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, τότε θα μείνω με 'χασούρα' 26.000 ευρώ. Sorry, αλλά δε λέει. Τα λεφτά αυτά σκοπεύω να τα επενδύσω, κι όχι να τα πετάξω- Γι αυτό και όλο το debate.

      Η Φίατ είναι εξαιρετικά απίθανο να φαληρίσει, και ειδικά η Alfa Romeo που πάει καλά.

      Πρέπει να καταλάβεις ότι είναι αστείο να μιλάμε για 'επένδυση' όταν αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο. Επένδυση είναι κάτι που θα σου αποφέρει κέρδη και η μόνη περίπτωση που μπορεί να συμβεί αυτό με ένα αυτοκίνητο είναι να αγοράσεις φθηνά ένα κλασσικό/ιστορικό αυτοκίνητο σε κακή κατάσταση, να το αναπαλαιώσεις σχετικά φθηνά (άρα μόνος σου) και να το πουλήσεις.

      Επίσης η δίλιτρη 147 νομίζω πως κοστίζει γύρω στα 24000, δηλαδή όσο μια 116. Η 1.6 είναι στα 20000. Αν νομίζεις πως η 116 θα πιάσει μεταχειρισμένη περισσότερα από την 147 2.0 πάω πάσο, πάντως εγώ αγοράζω αυτοκίνητο για να το χαρώ εγώ και όχι ο επόμενος ιδιοκτήτης του. 😉

      Ολα τα υπόλοιπά της είναι που αμφισβητώ. Αξιοπιστία, επιδόσεις κλπ. Δεν χρειάζεται να με πείσετε για την ωραία της εμφάνιση. Αυτό είναι δεδομένο!!!

      Για τις επιδόσεις μια αναδρομή στους 4Τ και ένα test drive θα σε διαφωτίσει. Για την αξιοπιστία, πέρα από αυτά που μας είπαν οι γονείς/φίλοι/μπαρμπάδες μας κτλ. τα οποία επικαλούνται διάφοροι κατά καιρούς εδώ μέσα δε νομίζω πως πλέον η Alfa Romeo είναι λιγότερο αξιόπιστη από το μέσο όρο.

      Και πού ξέρετε, αν και εγώ πχ είμαι ή όχι από β.π.? Είναι αυτό ντροπιαστικό και απαξιωτικό μήπως?

      Αν είσαι τόσο το χειρότερο για σένα, αλλά για να σε ενδιαφέρει τόσο πολύ η αξία μεταπώλησης δεν το νομίζω. 😉

      Οσον αφορά τις 'κυράτσες'. Πώς χαρακτηρίστηκε ως 'κυράτσα' αμέσως-αμέσως η οδηγός του διπλανού σου αυτοκινήτου? Την ήξερες κι από χθες? Και πώς θα πάει αλήθεια για τα ψώνια της, αν όχι με το αυτοκίνητό της? Πρέπει να πάει με τρόλλευ, για να νιώθεις εσύ πιο άνετα με το βεσπάκι σου? Είναι μήπως τα πολυτελή αμάξια μόνο για 'αντρικές' δραστηριότητες, βλέπε γήπεδο, κυνήγι, ψάρεμα?

      Βζζζζζ... ακούω μια μύγα ή μου φαίνεται;

      5- Αν ισχυριζόμουν ότι ψάχνω αυτοκίνητο για κόντρες στην παραλιακή και προσκαλούσα όλα τα 18άχρονα με τις αναστατωμένες ορμόνες να ξεκ.... μιλώντας μου για ζαντολάστιχα, αεροτομές, μάσκες και ταχύτητες που θα τους απογειώσουν και θα τους καρφώσουν στο μπαλκόνι της πρώτης πολυκατοικίας μετά τη στροφή, τότε ναι, θα περίμενα να ακούσω χαζά σχόλια γιατί θα απευθυνόμουν σε ανεγκέφαλους, ούτως ή άλλως.

      Εσύ ζήτησες επιδόσεις, εμείς μιλήσαμε για οδική συμπεριφορά στα πλαίσια της ασφάλειας και της οδηγικής ευχαρίστησης και όχι για κόντρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:

        Και πού ξέρετε, αν και εγώ πχ είμαι ή όχι από β.π.? Είναι αυτό ντροπιαστικό και απαξιωτικό μήπως?

        Αν είσαι τόσο το χειρότερο για σένα, αλλά για να σε ενδιαφέρει τόσο πολύ η αξία μεταπώλησης δεν το νομίζω. 😉

        Για να κάτσουμε καλά...

        Την Α150 την ανέφερα ενδεικτικά επειδή έχει καλή τιμή. Προτιμότερη είναι σίγουρα η Α170 όχι όμως ότι η μικρή είναι απελπιστικά αργή.

        Τέλος να έχεις υποψιν σου, και εφόσον το αυτοκίνητο από ότι κατάλαβα το παίρνεις χωρίς πρακτικούς περιορισμούς ότι μπορείς να αγοράσεις πολλά κάμπριο με τα ίδια χρήματα (ΜΧ-5, Tigra, Megane, 307, smart roadster klp.)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          melos86 last edited by

          Τρελο θεμα.....

          Εγω ειμαι ενας τρελλος BMWδακιας!!! Μιλαμε για τρελα ομως... Μεσα σε μια Ε36 318is μεγαλωσα, εζησα πολλες στιγμες σε μια 325 Ε46 και τωρα απολαμβανω που και που την Ε90 320i που πηρε ο πατερα μου!!

          Πριν απο 3 μηνες μου τεθηκε το ερωτημα τι αμαξι να παρω και φυσικα αμφιταλαντευτηκα παρα πολυ!! Α3???? 116???? μηπως να παω προν τον -μεχρι τοτε- ασπονδο εχθρο την Alfa Romeo με τα αμαξια που τριζουν, σπαζουν, χαλανε κλπ κλπ

          Η επιλογη μου τελικα ηταν μια Ιταλιδα και πραγματικα δεν το μετανιωσα σε καμια μα καμια στιγμη... Το εχω το αμαξι 2 μηνες και κατι μερες και οσο μπορω το χαιρομαι (αισιως 4987 χλμ)! Μιλαω φυσικα για την facelifted... με τα 120 αλογα!!

          Αφοβα για την 147 απο ενα τρελο Βαυαροφιλο που προσπαθει να εκτιμαει χωρις παροπιδες κλπ τα καλα στοιχεια της αυτοκινησης!!!

          Edit: Δεν ξερω αν η 116 ειναι αργο αυτοκινητο... Το μονο κακο ειναι οτι την χαρα της πισω κινησης δυσκολα θα την γευτει ο οδηγπς της! Και ειναι κριμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
            Για να κάτσουμε καλά...

            Αλλιώς τι; Θα μας δείρεις;

            Όταν κάποιος δηλώνει 'Β.Π.' δημιουργείται αυτόματα καλώς ή κακώς μια προκατάληψη για την οικονομική του δυνατότητα και τις απόψεις του, την οποία πρέπει να καταρρίψει. Άδικο; Ίσως αλλά έτσι είναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:

              Για να κάτσουμε καλά...

              Αλλιώς τι; Θα μας δείρεις;

              Όταν κάποιος δηλώνει 'Β.Π.' δημιουργείται αυτόματα καλώς ή κακώς μια προκατάληψη για την οικονομική του δυνατότητα και τις απόψεις του, την οποία πρέπει να καταρρίψει. Άδικο; Ίσως αλλά έτσι είναι.

              Eκνευρίζομαι όταν πολλοί, όταν ακούσουν ότι είμα από Χολαργό λένε το κλασσικό, 'Α, είσαι 'Β.Π.'' Πού να έμενα Ψυχικό δηλαδή.
              Επί της ουσίας, το πρόβλημα δεν είναι τα Βόρεια Προάστια αλλά οι άλλες περιοχές που δεν είναι βόρεια προάστια.

              Όσοι έχουν μια οικονομική δυνατότητα δεν σημαίνει ούτε ότι κλέβουν ούτε ότι εκμεταλεύονται την εργασία των άλλων.

              Για εξήγησέ μας τί σημαίνει το 'τόσο το χειρότερο για εσένα'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                'τσακώνεστε' για το 'αριστείο' χωρίς εμένα;

                τι έχει η 1 εκτός από σήμα; -που δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο της κατηγορίας-

                εννοείται 147!

                (μεταξύ των δύο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Μάλλον την 147 λόγω κόστους...

                  Αν πάλι διαθέτεις λεφτά για 116i, σου κάνει κέφι,
                  σου αρέσει και το σηματάκι στο καπό, οκ πάρε BMW.

                  Προσωπικά, καμιά από τις δύο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Κανένα από τα 2.

                    Ισως εάν δεν υπήρχε άλλη επιλογή την 147.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sumik last edited by

                      Μαρία επειδή αναφέρεις ότι τα αυτοκίνητα έχουν πολύ μικρές διαφορές σε επιδόσεις σου παραθέτω πίνακα από τους 4τροχούς σε συγκριτικό μεταξύ 147-116-Α3

                                147 1,6 120ps   -   A3 1,6 FSI  -  BMW 116
                      

                      0-100 10,4 11,3 11,9
                      0-400m 17,4 17,8 18,2
                      0-1000m 31,9 32,7 33,5
                      30-50 (3) 3,6 4,5 4,4
                      80-110(3) 5,6 6,7 6,2
                      40-60(4) 5,1 6,1 6,5
                      80-110(4) 7,8 9,5 9,4
                      120-140(4) 6,2 7,8 7,7
                      120-140(5) 8,7 9,8 10

                      Βαρος 1233 1330 1289

                      Οι διαφορές λοιπών σε επιταχύνσεις είναι αρκετά σημαντικές τόσο από στάση όσο και εν κινήση λαμβάνοντας υπόψη ότι μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιου κυβισμού και παραπλήσιου βάρους (η BMW ζυγίζει μόλις 55 κιλα περίσσοτερα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης sumik έγραψε:

                                 147 1,6 120ps   -   A3 1,6 FSI  -  BMW 116
                        

                        80-110(4) 7,8 9,5 9,4
                        120-140(4) 6,2 7,8 7,7
                        120-140(5) 8,7 9,8 10

                        ειδικά αυτά τα 3 νούμερα μπορεί και να σημαίνουν 'Ζω (147)-Πεθαίνω (τα άλλα δύο)' σε μια δύσκολη προσπέραση (1,6 , 1,5 και 1,1 δεύτερα υπέρ της 147 αντίστοιχα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ), αν και δεν θέλω να πιστεύω ότι ΚΑΝΕΙΣ σόφρων οδηγός θα προσπεράσει κάνοντας τα 120-140 με 5η στο κιβώτιο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα νούμερα είναι ότι και το απλό Α3 είναι αργό..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michaliss last edited by

                            Ο χρήστης Kid έγραψε:
                            Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα νούμερα είναι ότι και το απλό Α3 είναι αργό..

                            Αυτό αποκλείεται να το λες σοβαρά! Μάλλον σε πείραξε το διάβασμα!

                            just kidding...

                            Edit: Απ' ότι είδα κατέληξε και ο Krusenstern στο άλλο topic ανεξάρτητα στην ίδια διαπίστωση... Πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς σοβαρά, αν και αύριο τελειώνεις και μετά δε θα έχεις τι να κάνεις... Κάτι σα να κλείνεις τη μηχανή όταν δουλεύει στον κόφτη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              Ο χρήστης isidoros έγραψε:
                              Kyan, το θέμα είναι πως η στάνταρ ανάρτηση είναι η comfort πλέον!!
                              Και νομίζω πως οι περισσότεροι που αγοράζουν Alfa Romeo δεν ενθουσιάζονται με την ιδέα των μαλακότερων ελατηρίων και αμορτισέρ, δεδομένου μάλιστα ότι και η προ facelift δεν νομίζω ότι ήταν και κανένα κούτσουρο.. Θα μου πεις μπορείς να πάς σε after market λύσεις μετά, αλλά γιατί να υποστείς αυτό το επιπλέον κόστος;
                              Για το κόστος συντήρησης τι γνώμη έχεις;

                              Το γεγονός ότι το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ έχει να κάνει με την επιλογή των αναρτήσεων ή με κάτι άλλο;

                              Gia rikse mia matia

                              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=12407

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                traveller last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:

                                Βλέπω ότι όλοι έχετε ταυτίσει την Alfa με ταχύτητα και καλές επιδόσεις, ασχέτως κυβισμού και μοντέλου, ενώ την BMW στα 1600 κυβ. την έχετε ταυτίσει με βαρύ αμάξωμα και λίγους ίππους αναλογικά με το βάρος της. Ομως, μία σύγκριση των επιδόσεων των συγκεκριμένων μοντέλων που συζητάμε εδώ, αποδεικνύει ότι η Alfa έχει το ίδιο ακριβώς μήκος και βάρος με την 1.16, χειρότερη ροπή από την 1.16, ενώ η επιτάχυνσή της στην ευθεία είναι μόλις 0,2 του δευτ. ταχύτερη!
                                Εξάλλου, τα αυτοκίνητα που μου προτείνετε (Focus, Mazda 3, C4, Golf) είναι στα 1600 κυβ. πολύ χειρότερα στις επιδόσεις τους απ'ο,τι η 'υπερτιμημένη' κατά τη γνώμη σας 116, άσε που και στο εσωτερικό τους, και στον εξοπλισμό ασφαλείας αλλά και στην πολυτελή αίσθηση υστερούν σε σχέση με τα BMW, Audi και Alfa. (Για μένα προσωπικά, πιο 'υπερτιμημένο' αυτοκίνητο από το οποιοδήποτε Volkswagen, δεν υπάρχει. Δεν θα έπαιρνα Golf, Polo ή Σκαραβαίο που να ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο στον πλανήτη.)
                                Επίσης, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι η BMW 1 και η Alfa 147 είναι εξίσου όμορφα στο σχεδιασμό. Mε τη διαφορά ότι η μπέμπα έχει πρωτοτυπία, ενώ η 147 θυμίζει ένα υπερμέγεθες Peugeot 206! Sorry guys...

                                Αφου δεν σου αρέσει η 147 και θέλεις το 116 τι ανοίγεις topic χωρίς λόγο;
                                Αγόρασε το υποτιμημένο bmw, και άσε την 147 για τους ανθρώπους που δεν θέλουν το αμάξι τους μόνο για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ και για να πηγαίνουν για καφέ με τις φίλες τους....

                                Πέστα μωρε Sado, γμτ!

                                   :
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Ο χρήστης Μαρία έγραψε:
                                  Συμφωνώ περί δίλιτρης Alfa 147, και δεν ξέρετε πώς 'καίγομαι' να την χτυπήσω. Ομως, αν η Fiat φαληρίσει (σαν την Rover) ή αν το αυτοκίνητο.

                                  Τα σεβαστα σου σχολια αντικατροπτιζουν τον μεσο ορο του προφιλ των αναγνωστων του ελληνικου τυπου.Μαρια μου να παρεις οτιδηποτε αλλο εκτος απο Αλφα Ρομεο και πολυ καλα θα κανεις και για τους δυο σας
                                  Οπως ειχε πει και ο sx''Για τον αναγνωστη το φτιαχνουμε''...μπορω να διαφωνησω?(Γι'αυτον που τον εχετε βαλει στο καλουπι της συγκρισης αυτοκινητων απο τις επιδοσεις σε πιστες που ευννοουν πισωκινητα και ενιοτε προσθιοκινητα-Τον αναγνωστη που επιλεγει το συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την ποιοτητα κατασκευης και τα 5 αστερια στο euro ncap και οχι απο την ενεργητικη ασφαλεια).

                                  Mια διευκρινηση διοτι διαπιστωνω οτι πιστευετε ολες τις .......... που γραφονται στα περιοδικα.Η Rover δεν φαληρησε αλλα η Bmw σκοτωσε μια απο τις πιο ιστορικες Βρετανικες εταιριες αφηνωντας 6000 εργαζομενους στον δρομο.

                                  Καταρχας η Rover ειχε μικρες οικονομικες απωλειες και ελπιδοφορα project οπως το Range Rover,compact Rover 35 και το νεο Mini βρισκονταν προ των πυλων.Αλλα η Bmw καθαρα Τεχνοκρατικα πουλησε το Land Rover στην Ford με σκοπο να μειωσει το κοστος εξελιξης του νεου Mini και φυσικα να ισοσκελησει τις μικρες απωλειες απο την Mg/Rover την οποια αφησε στην μοιρα της ενω κρατησε το Mini.Και φυσικα μερικοι θα πουν οτι η Rover υπηρξε δυσφημιση για την Bmw και οτι προεβλεψε οτι μελλοντικα δεν θα εχει κερδος απο την ολη διαδικασια γι'αυτο την εκανε με ελαφρα πηδηματακια.Θα τους απαντησω οτι οταν μια εταιρια δεν ειναι αποδοτικη την ''μεταμφιεζεις'' οπως εκανε η Fiat με το Autobianchi ή η Rover με τις Morris, Austin, Austin Healey, Riley και δεν την παρατας στην μοιρα της,οταν μαλιστα αυτοαποκαλεισαι passionate marque.Θα μπορουσε ομως να κανει σωστο καταμερισμο και να ειχε κερδος-Να διατηρουσε μεριδιο απο την πωληση της Land Rover στην Ford,πληρη εκμεταλλευση του Μini οπως και εκανε και θα μπορουσε να εξελιξει με την MG/Rover το Rover 35- segment C βγαζωντας το στην παραγωγη πριν την εμπορικη αποτυχια που λεγεται σειρα1.Και επειδη τα παντα δεν ειναι business δεν ειναι τυχαιο οτι σημαντικες προσωπικοτητες οπως ο Pischetsrieder,Reitzle και τελευταιος ο Kalbfell αποχωρησαν.

                                  Προς Isidoro.
                                  Διαβαζωντας τον τυπο σε Γαλλια-Γερμανια-Αγγλια ενα ειναι σιγουρο.Δεν εμπιστευομαι και δεν δινω βαση ουτε στο 0,000000001% της γνωμης του οποιοδηποτε δημοσιογραφου.Ολοι αυτοι οι λαοι παντα θα θεωρουν σκουπιδια τα αυτοκινητα εκτος της χωρας τους.......Οταν διαβαζω ενα συγκριτικο παντα εκπλησομαι απο τα θετικα, αρνητικα και την εφευρετικοτητα του εκαστωτε δημοσιογραφου να τα επινοει για να εξισσοροπησει την κατασταση.Σπανια βλεπεις ενα αρθρο χωρις αρνητικα.Αυτο που θελω να σας πω ειναι οτι πολλοι δημοσιογραφοι ειναι Επαγγελματιες και κρινουν ακαδημαικα προτεινοντας λυσεις οι οποιες δεν ειναι καν εφικτες!Παντα οι δημοσιογραφοι θα βρουν κατι για να κριτικαρουν.Πριν αγορασω την Gt ειχα οδηγησει 320 και ΤΤ.Στην συνεχεια διαβασα τα review απο καποια ξενα περιοδικα που θεωρω αντικειμενικα.Μετα εκανα μια απλη-χαλαρη αναγνωση σε ολα σχεδον τα σαβουροπεριοδικα-site ελληνικης και ξενης προελευσης κυριως για να ενημερωθω για καποια τεχνικα θεματα της Gt.Στην συνεχεια συνομιλησα σχεδον με ολους τους ελληνες δημοσιογραφους που οδηγησαν την Gt.Στο τελος οδηγησα την εκδοση που με ενδιεφερε.Και σε ρωτω....Ειναι ποτε δυνατον να δινεις βαση στην προσωπικη αποψη ενος δημοσιογραφου των 4τροχων.Διαβασα το αρθρο-Ο ''δημοσιογραφος'' προσπαθουσε απο την αρχη να μας πεισει οτι με το comfort pack σε κατι υστερει η 147F σε σχεση με την 147 αλλα πουθενα δεν μου εδωσε να καταλαβω τι εννοουσε.Το τιμονι της 147 παντοτε ηταν ελαφρυ και το πιο γρηγορο-ακριβες στην κατηγορια.Κατι βλακειες εγραψε οτι η γρια κοτα εχει το ζουμι ή οτι διατηρει απο την γοητεια της 147,προφανως για να εξισσοροπησει την κατασταση με το Focus αλλα πουθενα δεν μου δινει να καταλαβω τι τον χαλαει!Κουβεντα να γινεται ειναι ολη η υποθεση....ειμαι σιγουρος οτι προκειτε για καποιον φοιτητη που του δινουν ενα μεροκαματο για να γραψει εκθεση και οχι πραγματικο συγκριτικο.Δεν αντιλεγω οτι ολοι αυτοι οι δοκιμαστες μπορουν να οδηγησουν αρκετα καλα το εκαστωτε αυτοκινητο αλλα δημοσιογραφοι δεν ειναι και ειμαι σιγουρος οτι αγνοουν τις βασικες αρχες της μηχανολογιας.Οπως εχω ξαναπει προκυτε για life-style συγκριτικα.Στο τελος κερδιζει αυτο με το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ αλλα η κατασταση ισσοροπειται επειδη το αλλο εχει πιο μαλακα υλικα στο ταμπλο ή καλυτερη φωτεινοτητα στην καμπινα.Εγω φιλε μου δεν ειμαι ''γλαρος'' και φυσικα ουτε προβατο.

                                  Διαβασε πιο πανω στο link που παρεθεσα τι εκανε η γρια κοτα και με Comfort pack.

                                  1. Alfa Romeo 147 1.6 TS 642laps
                                    (2606,5 km) av. speed 108,542 km/h
                                    .......................................................
                                    .......................................................

                                  2. Honda Civic 1.6 V-TEC Sport +4 laps

                                  3. Citroen C4 1.6 16V +7

                                  4. Toyota Corolla 1.6 VVT-i +11

                                  5. Mazda 3 1.6 16V +12

                                  6. Ford Focus 1.6 Ti-VCT +13

                                  7. VW Golf 1.6 FSI +15
                                    8 ) Audi A3 1.6 FSI +16

                                  8. Renault Megane 1.6 16V +19

                                  9. BMW 116i +21

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gskarmou last edited by

                                    Καλα ρε είπε η κοπέλα ότι την προβληματίζει η αξιοπιστία και κάποια άλλα στο θέμα Αλφα 147 και θα την χρησιμοποιήσει και για τα ψώνια της και πέσατε να την φάτε .
                                    Δηλαδή εσείς μόνο σε πίστα την κόβετε βόλτα την Αλφα ,η μήπως είσαστε καθε Σαββατοκύριακο Ταργκα Φλόριο και το μόνο που μπαίνει στο χώρο αποσκευών είναι το κράνος και ενίοτε το Αρμάνι ???
                                    Η μήπως είναι το τέρας αξιοπιστίας που φωτιά να πέσει να κάψει τους βέβηλους που αμαυρώνουν το όνομα ??

                                    Ελεος πια καταντήσατε γραφικοί ,είπαμε ωραία αυτοκίνητα είναι καλό κράτημα έχουν αλλά μην τύχει και κάποιος αναφερθεί σε κανα πρόβλημα ή πει ότι δεν του αρέσει ,θυμάστε την μακρινή συγγένεια με τον Μακιαβέλι και ορμάτε .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης sumik έγραψε:
                                      Μαρία επειδή αναφέρεις ότι τα αυτοκίνητα έχουν πολύ μικρές διαφορές σε επιδόσεις σου παραθέτω πίνακα από τους 4τροχούς σε συγκριτικό μεταξύ 147-116-Α3

                                               147 1,6 120ps   -   A3 1,6 FSI  -  BMW 116
                                      

                                      0-100 10,4 11,3 11,9
                                      0-400m 17,4 17,8 18,2
                                      0-1000m 31,9 32,7 33,5
                                      30-50 (3) 3,6 4,5 4,4
                                      80-110(3) 5,6 6,7 6,2
                                      40-60(4) 5,1 6,1 6,5
                                      80-110(4) 7,8 9,5 9,4
                                      120-140(4) 6,2 7,8 7,7
                                      120-140(5) 8,7 9,8 10

                                      Βαρος 1233 1330 1289

                                      Οι διαφορές λοιπών σε επιταχύνσεις είναι αρκετά σημαντικές τόσο από στάση όσο και εν κινήση λαμβάνοντας υπόψη ότι μιλάμε για αυτοκίνητα ίδιου κυβισμού και παραπλήσιου βάρους (η BMW ζυγίζει μόλις 55 κιλα περίσσοτερα).

                                      Φίλε μου,
                                      η ίδια η Alfa Romeo στο site της, αλλά και ο ειδικός τύπος αυτοκινήτου στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτοκινήτων στις πίσω σελίδες δηλώνει ότι η
                                      επιτάχυνση 0-100 στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι 10,6 (κι όχι 10,4 ή 10,2, όπως μου είπαν άλλοι φίλοι.) Είναι δυνατόν να δηλώνει χειρότερες επιδόσεις από αυτές που της αποδίδουν τα περιοδικά?!
                                      Αντίστοιχα, για την BMW 116 αναγράφεται παντού ότι η επιτάχυνση 0-100 είναι 10,8 δευτερόλεπτα.
                                      Επίσης, το βάρος της νέας 147 είναι 1280 kg, δηλαδή ακριβώς το ίδιο με της 116! Τέλος, ως ροπή η Alfa δηλώνει 146/4200 ενώ η 116 δηλώνει 150/4300. Πάνω-κάτω τα ίδια, δηλαδή.
                                      Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την παράθεση του πίνακα. Σϊγουρα με προβληματίζει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Εδώ έρχεται η προηγούμενη απορία μου. Τα 100 με δευτέρα δεν μπορώ να τα πιάσω στην Compact. Μα προσθέτοντας μια αλλαγή από 2α σε 3η δεν μπορεί να φέρει τέτοιους χρονους στο 0-100.
                                        Όσο για το 120-140 με 5η, η 5η της BMW είναι σχεδόν 1:1, οπότε τραβάει αρκετά καλά. Ειδικά το 130-160 είναι πολύ εύκολο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                          Εδώ έρχεται η προηγούμενη απορία μου. Τα 100 με δευτέρα δεν μπορώ να τα πιάσω στην Compact. Μα προσθέτοντας μια αλλαγή από 2α σε 3η δεν μπορεί να φέρει τέτοιους χρονους στο 0-100.
                                          Όσο για το 120-140 με 5η, η 5η της BMW είναι σχεδόν 1:1, οπότε τραβάει αρκετά καλά. Ειδικά το 130-160 είναι πολύ εύκολο.

                                          Το αποκλείεις να έχει η 116 (καθώς και η νέα 316) καλύτερες επιδόσεις απ'ο,τι η Compact και η παλιότερη 316?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alfista last edited by

                                            Ο χρήστης Μαρία έγραψε:

                                            Φίλε μου,
                                            η ίδια η Alfa Romeo στο site της, αλλά και ο ειδικός τύπος αυτοκινήτου στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτοκινήτων στις πίσω σελίδες δηλώνει ότι η
                                            επιτάχυνση 0-100 στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι 10,6 (κι όχι 10,4 ή 10,2, όπως μου είπαν άλλοι φίλοι.) Είναι δυνατόν να δηλώνει χειρότερες επιδόσεις από αυτές που της αποδίδουν τα περιοδικά?!
                                            Αντίστοιχα, για την BMW 116 αναγράφεται παντού ότι η επιτάχυνση 0-100 είναι 10,8 δευτερόλεπτα.
                                            Επίσης, το βάρος της νέας 147 είναι 1280 kg, δηλαδή ακριβώς το ίδιο με της 116! Τέλος, ως ροπή η Alfa δηλώνει 146/4200 ενώ η 116 δηλώνει 150/4300. Πάνω-κάτω τα ίδια, δηλαδή.
                                            Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την παράθεση του πίνακα. Σϊγουρα με προβληματίζει...

                                            Εφόσον το έχουν μετρήσει Μαρία, γιατί αναρωτιέσαι αν είναι δυνατόν; Φυσικά και είναι, και αυτό δεν αφορά μόνο την 147 αλλά και μοντέλα άλλων εταιριών. Όπως επίσης το 10,8 της 116 παραείναι άτοπο και πολύυυ αισιόδοξο. Μην κολάς στα χαρτιά. Το είπα και θα το ξαναπώ. Πήγαινε δες τα από κοντά και πες μας μετά κι εμάς την άποψη σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 5 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr