-
Υπερβολές. Το Κάντι έχει το πολύ 500 χλμ. αυτονομία με το φ.α.. Άντε η ειδική μακρύτερη έκδοση Μάξι, που το αγοράζουν οι εταιρείες ταξί και μεταφοράς προσωπικού σαν πουλμανάκι να πάει στα 650 χλμ.
Τα οποία νούμερα είναι εντυπωσιακά ναι μεν, αλλά υπάρχουν και τα ψιλά γράμματα. Το αμάξι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και αποδίδει μόλις 109 ψωράλογα.Είναι αξιόπιστο, ευτυχώς, είναι και οικογενειακό, αλλά σχετικά ειδικής χρήσης. Βασικά πρόκειται για επαγγελματικό μεταμφιεσμένο. Και επειδή το είχα για 1 χρόνο, σας πληροφορώ ότι εκτός από τους εντυπωσιακούς του χώρους και ορατότητα μπρος και πλάι, από εκεί και πέρα μιλάμε για κούτα ολικής με σχεδόν φορτηγίσιο πάτημα και έντρομες κλίσεις. Θα μου μείνει αξέχαστο και το τιμόνι, νόμιζες ότι δεν ήταν συνδεδεμένο με τους τροχούς, τόσο αναίσθητο ήταν.
Γενικά, δεν είναι το αυτοκίνητο του μέσου οικογενειάρχη, αν ήταν θα είχαμε γεμίσει από δαύτα. -
και εγω βρισκω τεραστιο το προβλημα, οχι της αυτονομιας του αεριου αλλα της βενζίνης, που πρεπει να ανεφοδιαζεσαι καθε 100 χιλιομετρα το μεγιστο. Φυσικα να εχεις μπιτονι μες στο πορτ μπαγκαζ και να μυριζεις τις αναθυμιασεις ειναι επικινδυνο για την υγεια σου, αλλα και παλι καθε 100 χλμ να βαζεις απο το μπιτονι; Γιατι υπαρχουν πολλες περιοχες χωρις αεριο στην Ελλαδα και σε διακοπες ή εκδρομη εχεις προβλημα, καθε μια ωρα θα πρεπει να σταματας για βενζινη.
Ομως για τον κυριο που ανοιξε τη συζητηση καλο ειναι παρει κατι απο FIAT που τουλαχιστον εχουν μεγαλο ντεποζιτο βενζινης και γλιτωνει τα μπιτονια! Περιμενω με αγωνια τις εντυπωσεις ολων αυτων που θα βαλουν μπιτονια μες στα αυτοκινητα τους, εφιαλτης μου φαινεται απο τη μυρωδια και μονο...
-
To Caddy έρχεται με τον 1.4 τούρμπο, με 110 ίππους και 20 κιλά ροπής.
https://eco-gas.gr/vw-caddy-van-tgi-pro ... konomiko/#
Τώρα που αυτό το μοτέρ αντικαθίσταται από το 1.5 των 130 ίππων, ενδεχομένως να μπει και σε δαύτο. Η έκδοση Maxi έχει δεξαμενές 37 κιλών και τη θεωρητική αυτονομία που έγραψα. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά μου φαίνεται πολύ πιθανό να είναι αρκετά πίσω σε αίσθηση από ένα οικογενειακό σεντάν, από το οποίο όμως είναι πολύ πιο πρακτικό και κατάλληλο για οικογένεια. Στην Ευρώπη κάνουν θραύση, εδώ τώρα κοιτάμε να απογαλακτιστούμε από τα σεντάν, ούτε στέισον δεν αγοράζουμε.
Από εκεί και πέρα, το δικό μου άγχος θα ήταν η αυτονομία βενζίνης κι όχι του φυσικού αερίου. Άλλωστε, τώρα με το υγραέριο, σε αντίστοιχα χιλιόμετρα φουλάρω. 300 με 320. Έχω όμως την καβάτζα του κανονικού ντεπόζιτου βενζίνης.
-
Δεν λέω ωραίο το CNG, αλλά είπαμε, το Caddy και το Doblo ο ορισμός του εκδρομικού οχήματος και ό,τι πρέπει για οικογένειες;
-
Εννοείται. Ποιο είναι το ιδανικό οικογενειακό; Το Mondeo και το Astra;
Να φορτώνεις τα πάντα και τους πάντες και να παίρνεις τους δρόμους. Σκέψου ότι όταν πάμε διακοπές, μόνο για ΜΕΝΑ, φορτώνουμε ένα καγιάκ και δύο ποδήλατα, συν τα συμπράγκαλα που χρειάζονται για αυτά τα τρία αθλήματα (μην πεις ποτέ σε ποδηλάτη ότι κούρσα και ΜΤΒ είναι το ίδιο άθλημα, αιτία πολέμου).
Και τότε γιατί πήρα το Verso; Γιατί είμαι ματαιόδοξος και φοβήθηκα το προφίλ του υδραυλικού, που βλακωδώς συνεπάγεται ένα βαν στην Ελλάδα. Και γιατί έχουμε ήδη ένα Berlingo για γερά κουβαλήματα.Χαζομάρες: τυλίξτε μου ένα Caddy TGi DSG, τη μεγάλη έκδοση με τις μεγάλες δεξαμενές. Ιδανικά θα το ήθελα με τον 1.5 και σε μια λάιτ τετρακίνητη έκδοση (αλά Kangoo 4X4) για να μη σταματάει πουθενά.
Μέχρι τότε, βολεύομαι και με δαύτο:
https://www.autoscout24.com/offers/volk ... 50040a9f66
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εννοείται. Ποιο είναι το ιδανικό οικογενειακό; Το Mondeo και το Astra;
Να φορτώνεις τα πάντα και τους πάντες και να παίρνεις τους δρόμους.Ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Δεν κάνουν όλοι μετακόμιση σε κάθε ταξίδι-εκδρομή. Υπάρχουν άλλοι που αυτό που μετράει για αυτούς είναι οι καλύτερες επιδόσεις-συμπεριφορά-σταθερότητα-κύλιση-ησυχία-κατανάλωση ενός μεσαίου saloon, διότι ταξιδεύουν σε αυτοκινητόδρομο, απλά με τις βαλίτσες τους.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εννοείται. Ποιο είναι το ιδανικό οικογενειακό; Το Mondeo και το Astra;
Να φορτώνεις τα πάντα και τους πάντες και να παίρνεις τους δρόμους. Σκέψου ότι όταν πάμε διακοπές, μόνο για ΜΕΝΑ, φορτώνουμε ένα καγιάκ και δύο ποδήλατα, συν τα συμπράγκαλα που χρειάζονται για αυτά τα τρία αθλήματα (μην πεις ποτέ σε ποδηλάτη ότι κούρσα και ΜΤΒ είναι το ίδιο άθλημα, αιτία πολέμου).
Και τότε γιατί πήρα το Verso; Γιατί είμαι ματαιόδοξος και φοβήθηκα το προφίλ του υδραυλικού, που βλακωδώς συνεπάγεται ένα βαν στην Ελλάδα. Και γιατί έχουμε ήδη ένα Berlingo για γερά κουβαλήματα.Χαζομάρες: τυλίξτε μου ένα Caddy TGi DSG, τη μεγάλη έκδοση με τις μεγάλες δεξαμενές. Ιδανικά θα το ήθελα με τον 1.5 και σε μια λάιτ τετρακίνητη έκδοση (αλά Kangoo 4X4) για να μη σταματάει πουθενά.
Μέχρι τότε, βολεύομαι και με δαύτο:
https://www.autoscout24.com/offers/volk ... 50040a9f66
Τι να σου πω, όσους έχω δει εγώ με MPV, Touran, Alhambra, S-Max και τέτοια έχουν. Σίγουρα όχι τόσο Caddy, Vito, Transit.
-
Αυτά είναι ίσως η χρυσή τομή ανάμεσα σε πρακτικότητα κι αίσθηση επιβατικού. Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις.
Όσο για μένα, Habemus Pappam! Βρήκα ότι το Caddy TGi βγαίνει και σε τετρακίνητη έκδοση, με την ονομασία alltrack. Ερωτεύτηκα πάλι, σόρι Δία.
http://www.autogreeknews.gr/volkswagen/ ... es-kai-4x4
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εννοείται. Ποιο είναι το ιδανικό οικογενειακό; Το Mondeo και το Astra;
Να φορτώνεις τα πάντα και τους πάντες και να παίρνεις τους δρόμους.Ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Δεν κάνουν όλοι μετακόμιση σε κάθε ταξίδι-εκδρομή. Υπάρχουν άλλοι που αυτό που μετράει για αυτούς είναι οι καλύτερες επιδόσεις-συμπεριφορά-σταθερότητα-κύλιση-ησυχία-κατανάλωση ενός μεσαίου saloon, διότι ταξιδεύουν σε αυτοκινητόδρομο, απλά με τις βαλίτσες τους.
Πέστο ρε παιδί μου!
Έχουμε εδώ μέσα 'αποθεώσει' τις πολιτικές εκδόσεις των επαγγελματικών βαν, ως τα uber-οικογενειακά εργαλεία για ταξίδι και δια πάσα νόσο και μαλακία... -
Σόρι, τη λέξη ταξίδι τη χρησιμοποιήσατε εσείς. Εγώ είπα εκδρομή κι οικογένεια. Αν θέλω ταξίδι, θα πάρω το Lexus LC500 και θα πεταχτώ μέχρι το Όσλο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συμφωνώ, αν ήμουν τόσο λεφτάς ώστε να είχα ένα όχημα μόνο για ταξίδια κι όχι για τα καθημερινά, δηλαδή ένα όχημα που θα το χρησιμοποιούσα 30 μέρες τον χρόνο και θα έπρεπε να έχω άλλο για τα χαμαλίκια, δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθώ με το φυσικό αέριο. Ένα Volvo XC90 για τα ταξίδια κι ένα Nissan Leaf για τα εδώ μέσα θα ήταν οι επιλογές μου.Επιλέγεις συστηματικά να απομονώνεις ένα μικρό και ακραίο ποσοστό της περίπτωσης που περιγράφουμε, απλά για να τεκμηριώσεις τις εμμονές σου με την οικονομία του CNG, υποβαθμίζοντας όλα τα άλλα προβλήματα που έχει στη χώρα.
Αναφερόμουν στην ισχυρή πλειοψηφία της ελληνικής οικογένειας που το «μεγάλο» αμάξι που χρησιμοποιεί ο ένας για τη δουλειά, είναι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και μέσο ταξιδίων/εκδρομών/εξορμήσεων.
Αυτό λοιπόν, το οικογενειακού τύπου αμάξι με CNG, με εξαίρεση τα επαγγελματικά/μαστόρικα μοντέλα που παρουσίασες και φαινομενικά αποκαλούνται επιβατικά (με αμφίβολα πατήματα και αξιοπιστία ταξιδιού), ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα στη μορφή του να παρέχει το συνολικό σκοπό χρήσης του για τη μέση ελληνική οικογένεια.
Σε αυτούς τους ανθρώπους αναφερόμουν ότι προβληματίζονται για την αυτονομία.
Προσωπικά, το διερευνώ ακόμα και το κρατάω ανοιχτό ως σενάριο ακόμα, πριν γίνει η έλευση των υβριδικών. Τα στοιχήματα όμως του CNG στη χώρα, χάνονται το ένα μετά το άλλο, και πλέον όταν κάποιοι θα δηλώσουν έτοιμοι να υποστηρίξουν το δίκτυο, το πουλάκι θα έχει πετάξει προς άλλες αρχιτεκτονικές/τεχνολογίες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Υπερβολές. Το Κάντι έχει το πολύ 500 χλμ. αυτονομία με το φ.α.. Άντε η ειδική μακρύτερη έκδοση Μάξι, που το αγοράζουν οι εταιρείες ταξί και μεταφοράς προσωπικού σαν πουλμανάκι να πάει στα 650 χλμ.
Τα οποία νούμερα είναι εντυπωσιακά ναι μεν, αλλά υπάρχουν και τα ψιλά γράμματα. Το αμάξι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και αποδίδει μόλις 109 ψωράλογα.Είναι αξιόπιστο, ευτυχώς, είναι και οικογενειακό, αλλά σχετικά ειδικής χρήσης. **Βασικά πρόκειται για επαγγελματικό μεταμφιεσμένο. Και επειδή το είχα για 1 χρόνο, σας πληροφορώ ότι εκτός από τους εντυπωσιακούς του χώρους και ορατότητα μπρος και πλάι, από εκεί και πέρα μιλάμε για κούτα ολικής με σχεδόν φορτηγίσιο πάτημα και έντρομες κλίσεις. Θα μου μείνει αξέχαστο και το τιμόνι, νόμιζες ότι δεν ήταν συνδεδεμένο με τους τροχούς, τόσο αναίσθητο ήταν. **
Γενικά, δεν είναι το αυτοκίνητο του μέσου οικογενειάρχη, αν ήταν θα είχαμε γεμίσει από δαύτα.Μην τα λες έτσι απότομα αυτά σε μερικούς εδώ μέσα, που βαφτίζουν κουβάδες με ρόδες ως οικογενειακά οχήματα.
Θέλω να τούς δω όλους αυτούς να κουβαλούν παιδιά μέσα και να χρειαστεί να κάνουν ελιγμό αποφυγής ατυχήματος και να μάς πουν τα αποτελέσματα. Αν είναι ακόμα εδώ μαζί μας.
-
Δηλαδή με τα λεγόμενα σου υποστηρίζεις πως όλοι όσοι βάζουν τις οικογένειες τους στα SUV που έχουν υψηλότερο κέντρο βάρους είναι δολοφόνοι;
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Δεν το δήλωσα πουθενά αυτό. Υπάρχουν εξαιρετικά SUV στο τεστ ελιγμού.
Αναφέρθηκα στους συγκεκριμένους κουβάδες με ρόδες που αναφέρθηκαν ως ικανές οικογενειακές λύσεις με CNG.
-
Για παράδειγμα, ένα Ford Kuga με CNG αυτονομία τουλάχιστον 500χλμ, το έπαιρνα αύριο το πρωί.
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
έχουν το οικογενειακό αυτοκίνητο ως μέσο εξόρμησης για υπεραστικά ταξίδια και όχι για να κόβουν βόλτες δουλειά-σπίτι-μαγαζιά και πίσω.Απάντησα ακριβώς σε ό,τι έγραψες, συμφώνησα μάλιστα μαζί σου αλλά τελικά ήταν 'απομόνωση και εμμονή μου με την οικονομία του φυσικού αερίου'.
Στο θέμα μας, γιατί όπως έγραψα και δίπλα, δε θα πέσω στην παγίδα των προσωπικών επιθέσεων: το τελευταίο πρόβλημα που έχουν τα CNG είναι η αυτονομία τους με φυσικό αέριο. Έλλειψη πρατηρίων; Σίγουρα! Ελάχιστα μοντέλα; Ασφαλώς! Μικρή αυτονομία με βενζίνη; Οπωσδήποτε!
Το να πρέπει να φουλάρεις κάθε 300 χιλιόμετρα κι όχι κάθε 500 (όπως η βενζίνη) ή 800 (όπως το πετρέλαιο) δεν είναι σοβαρό μειονέκτημα. Ρώτα κι όσους έχουν βάλει υγραέριο στα αμάξια τους και παίζουν σε αυτές τις αυτονομίες. Σιγά το πρόβλημα.
Άρα, το πρόβλημά σου δεν είναι που το Kuga δεν έχει αυτονομία 500 χιλιόμετρα. Το πρόβλημά σου είναι που το Arona είναι το μοναδικό τζιποειδές. Που το Ateca TGi δε φαίνεται στον ορίζοντα. Και που δεν έχουν πρατήρια. Ας είχαμε και μετά δε θα είχες λόγο να απορρίψεις ένα τζιποειδές με 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.
-
Το έχουμε ξαναπεί. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.
Αυτή τη στιγμή ακόμα και μετά την τοποθέτηση πρατηρίων στον δυτικό άξονα, η αυτονομία των 300χλμ δεν είναι ικανή να σε πάει από πρατήριο σε πρατήριο, μέχρι να φτάσεις στα κέντρα των Περιφερειών της χώρας.
Π.χ. Αθήνα-Γιάννενα (που έχει το νέο πρατήριο) δεν πας χωρίς να χρησιμοποιήσεις την «κάβα» της βενζίνης. Η οποία είναι μικρή. Ξεκινάει ο μέσος οικογενειάρχης να πάει εκδρομή και να φοβάται πού θα μείνει, πού θα γεμίσει και τί ώρες και μέρες μπορεί να μην είναι διαθέσιμα τα λιγοστά πρατήρια;
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Τα στοιχήματα όμως του CNG στη χώρα, χάνονται το ένα μετά το άλλο, και πλέον όταν κάποιοι θα δηλώσουν έτοιμοι να υποστηρίξουν το δίκτυο, το πουλάκι θα έχει πετάξει προς άλλες αρχιτεκτονικές/τεχνολογίες.Να το έγραφες αυτό πριν ένα χρόνο, που πρατήρια περιμέναμε και πρατήρια ΔΕ βλέπαμε, θα συμφωνούσα.
Τώρα όμως ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Το τελευταίο εξάμηνο σχεδόν διπλασιάστηκαν τα πρατήρια φυσικού αερίου. Αναφέρω: Ηλιούπολη, Ιωάννινα, Τρίκαλα, δεύτερο στη Λάρισα, τρίτο στη Θεσσαλονίκη, έτοιμο στον Ασπρόπυργο. Δεν ξέρω σε τι φάση είναι της Πάτρας.
Οργασμός νέων πρατηρίων:
https://eviaportal.gr/fysiko-aerio-tha- ... -chalkida/Βουρ στον πατσά κι ο Μυτιληναίος:
https://m.naftemporiki.gr/story/1483238Αν βέβαια κάποιος επιθυμεί διασπορά πρατηρίων όπως με το υγραέριο, που βρίσκεις πλέον σε κάθε γωνία, θα απογοητευτεί. Με το κόστος που έχει ένα πρατήριο CNG, θα παραμείνουν λίγα και θα απαιτούν έναν ελάχιστο προγραμματισμό. Ακόμα κι αν διπλασιαστούν σε σχέση με σήμερα, ακόμα κι αν αποκτήσει φυσικό αέριο κάθε πρωτεύουσα νόμου, θα έχει ΕΝΑ πρατήριο. Ένα η Χαλκίδα, ένα η Θήβα, ένα η Βέροια. Μην τρέφουμε αυταπάτες.
-
Αν δεν φτιαχτεί της Πάτρας, Γιάννενα δεν φτάνει κανείς πάντως με τη σημερινή αυτονομία των 300χλμ. Το αναφέρω ως το ένα άκρο της χώρας που δεν είχε κάλυψη ως τώρα.
-
Στο θέμα λοιπόν της επιλογής ενός αυτοκινήτου με CNG, πραγματικά αξίζει να περιμένουμε τις εμπειρίες αρκετών κατόχων σε όλα τα σενάρια κίνησης, τύπου ταξιδιού, ποσότητας φορτώματος.
Θα έχει ενδιαφέρον μέσα στην εξίσωση πραγματικής αυτονομίας, η επίπτωση των εξής παραμέτρων:
- Μείωση χωρητικότητας γεμίσματος, λόγω θερμοκρασιών στους καλοκαιρινούς μήνες.
- Μείωση χωρητικότητας λόγω χαμηλότερης πίεσης αντλίας στα μη διασυνδεμένα στο δίκτυο πρατήρια. (βλ. Γιάννενα, κλπ).
Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου