-
Ειναι 9% εκπτωση...Ελαχιστη για αμαξι τεστ drive η και οτιδηποτε μτχ...
Τεστ ντραιβ ειχα παρει το πρωτο μου αμαξι ενα φιεστα με 9000 ευρω...δλδ εκπτωση κανα 20- 25%...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φάνη μαζί σου, εν προκειμένω όμως αποκλείω να πέσει 4.000€ η τιμή του μεταχειρισμένου... κανένα 500€ ίσως....
Από την άλλη το καινούριο να το στρογγυλέψουν στα 36.000 παρακάτω πιστεύω δεν θα πάει.. -
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Φάνη μαζί σου, εν προκειμένω όμως αποκλείω να πέσει 4.000€ η τιμή του μεταχειρισμένου... κανένα 500€ ίσως....Το ξέρω. Ο κολητός μου τους έκανε προσφορά στα €30.000 (λέγοντάς τους ότι €29.000 είναι κανονικά το μέγιστο) και του είπαν όχι, γιατί φυσικά κοιτάνε την αναπόσβεστη αξία, οπότε δεν μπορούν να το δώσουν πιο χαμηλά. Αλλά με τίποτα δεν αξίζει €33Κ για μεταχειρισμένο, όταν καινούργιο έχει €36.
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Φάνη μαζί σου, εν προκειμένω όμως αποκλείω να πέσει 4.000€ η τιμή του μεταχειρισμένου... κανένα 500€ ίσως....
Από την άλλη το καινούριο να το στρογγυλέψουν στα 36.000 παρακάτω πιστεύω δεν θα πάει..Νομίζω ότι με την προσφορά του καινούριου ένα χιλιάρικο κάτω από την τιμή του καταλόγου, μπορεί κατ' ελάχιστον να ζητήσει μια αντίστοιχη έκπτωση στο μεταχειρισμένο ώστε να πάει στα 32 χιλιάρικα.
-
Τελικά νεότερα από το μέτωπο- η τιμή του μεταχειρισμένου 33.000 ακατέβατα γιατί δεν μπορούν να το δώσουν λέει πιο λίγα από όσο το πήραν (πιο αστεία δικαιολογία δεν έχω ακούσει,το αφήνω ασχολίαστο!!)
Έκλεισε το ετοιμοπαραδοτο σε μαύρο 1.5 diesel so chic τελική τιμή 35.800€ (πήρε το θηρίο αλλά 400€ έκπτωση!!!).. -
Πολύ καλή τιμή!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πολύ καλή τιμή!35800 για 1.5?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πολύ καλή τιμή!
35800 για 1.5?
Εννοώ πολύ καλή τιμή για το συγκεκριμένο, ότι του έκαναν καλή έκπτωση (γιατί σαν πολιτική δεν κάνουν εκπτώσεις....ακόμα).
ΥΓ: Τα κυβικά τι σχέση έχουν με την τιμή? Ιπποδύναμη κοιτάμε πλέον....με τα κυβικά ασχολούμαστε μόνο στην Ελλάδα λόγο εφορίας.
-
Ακομα και τούρμπο δυστυχως το 1.5 θα είναι παντα 1.5, θα δυσκολευεται να ξεκινησει το αυτοκινητο!
Φιλος εχει ένα 2λιτρο ντηζελ πεζω από το 2006 μοντελλο, πολύ ανωτερο από τα 1.5!!!
-
Τι είπες ρε συ τώρα?
-
'Γούστα' είπε ο σκατζόχοιρος και κατέβηκε από τη βούρτσα!
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πολύ καλή τιμή!
35800 για 1.5?
Μην σου κάνει εντύπωση, εδω φίλος έδωσε 52.000 για Mercedes A200 edition 1300 κυβικά.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ακομα και τούρμπο δυστυχως το 1.5 θα είναι παντα 1.5, θα δυσκολευεται να ξεκινησει το αυτοκινητο!Φιλος εχει ένα 2λιτρο ντηζελ πεζω από το 2006 μοντελλο, πολύ ανωτερο από τα 1.5!!!
Προφανώς το 2λιτρο θα είναι πιο άνετο.
Αλλά το 1.5 diesel κινεί πολύ ικανοποιητικά το 3008 άρα και το ds7.
Είχα 1600 turbo βενζίνη με 150 άλογα και πάντα στα φανάρια ήμουν από τους πρώτους.
Και πάλι είμαι από τους πρώτους με 1500 diesel 130 άλογα καθώς το αυτόματο κιβώτιο μου κερδίζει χρόνο.
Στα χαρτιά το ένα είχε 9,6(νομίζω) το 0-100 ενώ αυτό έχει 11,5.
Εκτός αν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που το κάνουν κάτω από 7'' τότε είναι πολύ ικανοποιητικό και ξεκούραστο.Αλλά δεν χάνει σε απόδοση καθώς φορτώνει σε κιλά ή αρχίζουν οι ζέστες.
-
Εν έτη 2019 ,σε μια εποχή του downsizing συζητάμε ότι το 2 λίτρο ξεκινάει καλύτερα από το 1.5 'ζοριζεται'να ξεκινήσει , ακόμα κι αν έχουν την ίδια ιπποδύναμη; Άντε καλαααα!καλο καλοκαίρι!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλά, το ότι για λόγους κόστους έχει έρθει το downsizing, δε σημαίνει ότι το ίδιο είναι ο 1.5 με τον 1.8. Χώρια που αναμένεται να περιοριστεί δραστικά η λογική του downsizing.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Απο ποτε εχουν τα ιδια αλογα ενας 1.5 με ενα διλιτρο??
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Καλά, το ότι για λόγους κόστους έχει έρθει το downsizing, δε σημαίνει ότι το ίδιο είναι ο 1.5 με τον 1.8. Χώρια που αναμένεται να περιοριστεί δραστικά η λογική του downsizing.Αυτό είναι μία άποψη που κυκλοφορεί εσχάτως, αλλά προς το παρόν παραμένει όχι απλώς ανεπιβεβαίωτη, αλλά και αστήριχτη, τουλάχιστον όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, γιατί οι diesel έχουν άλλα θέματα.
Οι πρώτοι που μπήκαν στο downsizing, παραμένουν, παρουσιάζοντας και νέους κινητήρες την τελευταία τριετία και οι τελευταίοι (κυρίως ιάπωνες) που μπήκαν επίσης δεν δείχνουν να φεύγουν.
Η Mazda βεβαίως ακολουθεί το δικό της δρόμο, αλλά μια εταιρία μονη της, ειδικά στο μέγεθος της Mazda, δεν συνιστά τάση. -
Σαφώς και δεν ισχύει αυτό. Toyota ανεβάζει κυβικά, η Renault από τον 0.9 tce πάει σε μεγαλύτερους κυβισμούς, το group vag από 1.4 πάει σε 1.5 και έρχεται κ συνέχεια, εικάζω. Σε κάθε περίπτωση, θα δούμε τα επόμενα χρονια, καλά να μαστε να διαφωνούμε [emoji39]
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Απο ποτε εχουν τα ιδια αλογα ενας 1.5 με ενα διλιτρο??Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φρέσκο παράδειγμα η Mazda.1.8 turbo diesel 115 άλογα.psa group 1.5 turbo diesel 130 άλογα.Ουτε καν ίδια!αυτα για καινουρια.
Στα πιο παλιά ας πούμε jaguar x type 2.0 tdi 130 άλογα.
Mercedes a200cdi (όχι το τελευταίο μοντέλο,το προηγούμενο(w176) )1.8 diesel 136 άλογα.εβγαινε και με 2.2 diesel πάλι 136 άλογα.Οσα δηλαδή κι ένα astra 1.6cdtiSent from my iPhone using Tapatalk
-
Aν εξαιρεσεις τη μαζντα θες να σου παραθεσω ολους τους υπολοιπους διλιτρους της αγορας (diesel πχ που εχουν πανω απο τα 130 αλογα του 1.5) ?
Το μεγεθος συνηθως μετραει τι να κανουμε...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
DS7 CROSSBACK