-
Ο χρήστης dilliget έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,επειδή ενδιαφέρομαι για το crossland xclusive diesel auto, επειδή έχει πέσει στα χέρια μου για γερή έκπτωση (άλλες λύσεις το captur και το aircross), ερώτηση προς κατόχους :
απο θόρυβο που περνάει στην καμπίνα λόγω diesel και αέρα στα πολλά χιλιόμετρα (πχ. εθνική) πως παεί?
πολλα ξένα sites αναφέρουν πως στο crossland ακούγεται πολύ ειδικά ο 'wind noise' λόγω του ύψους του αυτοκινήτουενδιαφέρομαι για suv μικρό που θα καλύψει μια μικρή οικογένεια και να μπορεί να αποσβένει και τις λακούβες στους δρόμους της Αττικής. τα έχω δει κωλυόμενα εδώ στα δυτικα... οπότε νομίζω πως ενα μικρό suv θα είναι καλύτερα σε σχέση με ενα hatchback
ευχαριστώ,
Το έχω σε βενζίνη. Ο κινητήρας δεν ακούγεται μέσα στη καμπίνα. Ένα φύσημα που ακούγεται σε μεγάλες ταχύτητες το έχω ψάξει: είναι από την κύληση των ελαστικών (225 διάσταση) και όχι από τον αέρα, αφού επηρεάζεται από το οδόστρωμα ενώ δεν επηρεάζεται αν πχ κλείσεις στιγμιαία τους καθρέπτες εν κινήσει. Μετά από κάποια χιλιόμετρα που έχουν φορμαριστεί τα λάστιχα, έχει μειωθεί (αλλά δεν έχει εξαφανιστεί). Δεν ενοχλεί, όμως.
Η ανάρτηση κι αυτή στην αρχή είναι σκληρή από τη μαμά του, αλλά έρχεται στα ίσια της και αποκτά τη σωστή ελαστικότητα μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Αξιζει σαν αυτοκίνητο γενικά? πως τα παει στους αθηναικους κατσικόδρομους ? άλλα θέματα ? για κάποιο που θέλει να έχει οικονομια, πρακτικότητα κ ασφάλεια και δεν τον ενδιαφερει ιδιαιτερα αν 'στριβει' σαν civic
Η xclusive σε ό,τι αφορά πρακτικότητα και ασφάλεια έχει ό,τι χρειάζεται κανείς για να κινηθεί άνετα στην πόλη: προειδοποίηση τυφλού σημείου, ενσωματωμένο GPS (με δωρεάν, τουλάχιστο προς το παρόν, αναβάθμιση 3-4 φορές το χρόνο), προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης με αναγνώριση πεζού και αυτόματο φρενάρισμα (ακινητοποιεί το αυτοκίνητο όταν κινείσαι μέχρι 30km/h ή το επιβραδύνει σημαντικά όταν κινείσαι με 30-80 km/h δίνοντας χρόνο αντίδρασης), και αυτόματο παρκάρισμα (αν βαριέσαι ή δυσκολεύεσαι) που βοηθά κατά την αναζήτηση θέσης γιατί σου λέει αν χωράς ή όχι (αρκετά χρήσιμο ειδικά στην αρχή), ρυθμιζόμενους καθρέπτες που είναι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι, κάμερα οπισθοπορείας που είναι και πανοραμική (πχ όταν βγαίνεις με όπισθεν από στενή θέση μπορείς να βλέπεις με εύρος 180ο) και έχει και bird's eye (βλέπεις 'από ψηλά' --> βοηθά να δεις αν είσαι παράλληλα στο πεζοδρόμιο καθώς και πόσο κοντά, ώστε να μην φας τη ζάντα), αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος και πίσω (με απεικόνιση στην οθόνη -- ειδικά οι μπροστά είναι πολύ χρήσιμοι στην αρχή, αφού ενεργοποιούνται μόνοι τους όταν πρέπει και σε βοηθούν όχι μόνο σε παρκάρισμα αλλά πχ και σε στενή/οριακή στροφή για το αν χωράς ή όχι) και διάφορα άλλα για άνεση (όπως πχ αυτόματο διζωνικό κλιματισμό). Η οικονομία είναι αντίστοιχη άλλων της κατηγορίας με αντίστοιχους κινητήρες. Οι ρύποι είναι σχετικά χαμηλά για την κατηγορία (-> επηρεάζει τέλη κυκλοφορίας).
Και ναι, μια χαρά στρίβει το αμάξι...
-
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Επίσης δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι αλλά διάβασα σε αλλο θέμα και για qashqai acenta diesel με 21400 κλειδί..Θέλει αυτόματο μας είπε...το QQ σε αυτή την τιμή είναι χειροκίνητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επίσης δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι αλλά διάβασα σε αλλο θέμα και για qashqai acenta diesel με 21400 κλειδί..
Θέλει αυτόματο μας είπε...το QQ σε αυτή την τιμή είναι χειροκίνητο.
Αααα σορρυ!δεν το είδα το αυτόματο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dilliget έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,επειδή ενδιαφέρομαι για το crossland xclusive diesel auto, επειδή έχει πέσει στα χέρια μου για γερή έκπτωση (άλλες λύσεις το captur και το aircross), ερώτηση προς κατόχους :
απο θόρυβο που περνάει στην καμπίνα λόγω diesel και αέρα στα πολλά χιλιόμετρα (πχ. εθνική) πως παεί?
πολλα ξένα sites αναφέρουν πως στο crossland ακούγεται πολύ ειδικά ο 'wind noise' λόγω του ύψους του αυτοκινήτουενδιαφέρομαι για suv μικρό που θα καλύψει μια μικρή οικογένεια και να μπορεί να αποσβένει και τις λακούβες στους δρόμους της Αττικής. τα έχω δει κωλυόμενα εδώ στα δυτικα... οπότε νομίζω πως ενα μικρό suv θα είναι καλύτερα σε σχέση με ενα hatchback
ευχαριστώ,
έχω το 1.5 diesel από 09/18,o κινητήρας έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας σε σχέση και με άλλους ανάλογους diesel, με αρκετά χαμηλό θόρυβο και λίγο κροτάλισμα που προδίδει ότι είναι ντίζελ σε πρώτη-δευτέρα μέσα στην πολη, όχι όμως κάτι τραγικό. Σε εθνική οδό είναι ήσυχο, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν είναι ενοχλητικοί και είναι μετά τα 150-160. Εγώ δεν έχω μπάρες οροφής κάτι που ίσως παίζει θετικό ρόλο, αρνητικό έχω παρατηρήσει ότι με ανοιχτό παράθυρο του οδηγού από 80 χλμ και πάνω μέσα στην καμπίνα δημιουργείται κάποια ροή αέρα που χτυπάει τη ζώνη του οδηγού αν καταλαβαίνεις τι λέω. Στο δρόμο είναι εξαιρετικό, ποιότητα κύλισης και στιβαροτήτα. Επίσης κατ εμέ έχει το ποιό ποιοτικό εσωτερικό της κατηγορίας.
-
ευχαριστω για τις απαντησεις
ο θορυβος ειναι το μονο που με φοβιζει. βεβαια η βαση συγκρισης ειναι το yaris 12ετιας που εχω οποτε...
θα κανω τις επομενες ημερες test drive ή rent στο xland, c3airx και σε 500χ να δω διαφορές. θα προσπαθησω για αττικη οδό.το εσωτερικο του μου φανηκε αρκετα ποιοτικοτερο σε συγκριση με captur και c3airx (για 500χ δεν το εχω δει απο κοντα).
κ επισης σε αυτη την τιμη για xclusive νομιζω οτι ειναι συμφερουσα προταση.
νομιζω πως στην xclusive δινει στανταρ την καμερα αλλά οχι τους αιθητηρες μπρος πισω.ευχαριστω
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Opel στα δύο μοντέλα της Crossland X και Mokka X δεν προσφέρει κεντρικό υποβραχιόνιο.
Ούτε καν σαν αξεσουάρ.Και μάλιστα στις επίσημες φωτογραφίες με πονηρό τρόπο αποφεύγει να απεικονίζει αυτό το σημείο του αυτοκίνητου.
Θεωρώ απαράδεκτο για τέτοια αυτοκίνητα σε αυτές τις τιμές να μην έχει προβλεφθεί αυτός ο εξοπλισμός.
-
Ο χρήστης dilliget έγραψε:
νομιζω πως στην xclusive δινει στανταρ την καμερα αλλά οχι τους αιθητηρες μπρος πισω.
Οι αισθητήρες μπρος-πισω δεν αναφέρονται ως στάνταρντ στην x-clusive, όμως περιλαμβάνονται κανονικά, ως μέρος του συστήματος αυτόματου παρκαρίσματος. Επομένως, ναι, υπάρχουν στην x-clusive χωρίς καμία επιπλέον χρέωση!!!
Ναι, η x-clusive έχει standard την πανοραμική κάμερα οπισθοπορειας. -
thanks for the info παιδιά
-
Ο χρήστης dilliget έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησειςο θορυβος ειναι το μονο που με φοβιζει. βεβαια η βαση συγκρισης ειναι το yaris 12ετιας που εχω οποτε...
θα κανω τις επομενες ημερες test drive ή rent στο xland, c3airx και σε 500χ να δω διαφορές. θα προσπαθησω για αττικη οδό.το εσωτερικο του μου φανηκε αρκετα ποιοτικοτερο σε συγκριση με captur και c3airx (για 500χ δεν το εχω δει απο κοντα).
κ επισης σε αυτη την τιμη για xclusive νομιζω οτι ειναι συμφερουσα προταση.
νομιζω πως στην xclusive δινει στανταρ την καμερα αλλά οχι τους αιθητηρες μπρος πισω.ευχαριστω
καλημέρα εργονομικό φάουλ θεωρώ στο aircross την ρύθμιση του a/c μέσω του Infotainment, στο crossland έχει ξεχωριστά χειριστήρια.
-
Ερώτηση:
Αν, με κάποιον τρόπο, μπορούσατε να πάρετε το Opel Crossland X (έκδοση X-Clusive) και το VW T-Cross (έκδοση Life) στα ίδια χρήματα (20.000), με αυτόματο κιβώτιο, ποιο θα προτιμούσατε και γιατί;
Ποιο θα βγάλει θεωρητικά λιγότερα πρόβλήματα, έχουν διαφορές στα ανταλλακτικά και στις αντιπροσωπείες, πώς είναι το καθένα στον δρόμο; -
Πρέπει να αναφέρεις και το πιο βασικό. Δηλαδή μοτέρ. Υποθέτω 1000αρι DSG το ένα και 1.2 110 ΕΑΤ6 το άλλο?
-
Σωστός!
Βενζίνη 1.2lt Turbo 110 hp το όπελ 1.000 DSG η VW. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πρέπει να αναφέρεις και το πιο βασικό. Δηλαδή μοτέρ. Υποθέτω 1000αρι DSG το ένα και 1.2 110 ΕΑΤ6 το άλλο?1.2 με EAT6 μάλλον είναι πολύ πιο αξιόπιστο.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης vilfer έγραψε:
Ερώτηση:
Αν, με κάποιον τρόπο, μπορούσατε να πάρετε το Opel Crossland X (έκδοση X-Clusive) και το VW T-Cross (έκδοση Life) στα ίδια χρήματα (20.000), με αυτόματο κιβώτιο, ποιο θα προτιμούσατε και γιατί;Αν και το Crossland δεν μου αρέσε ιδιάιτερα, σαφώς θα ήταν η προτίμησή μου, κυρίως λόγω κιβωτίου (αλλά και κινητήρα). Με τίποτα δεν θα έπαιρνα αυτόματο DSG, ειδικά εαν με ενδιέφερε η κίνηση στην πόλη.
-
Το όχημα για το 3ημερο στο νησί. Το χα ξαναδοκιμάσει σε 1.2 110hp EAT6 X-clusive και μου είχε αφήσει καλές εντυπώσεις. Αυτό είναι 1.5d 102hp manual 120 Edition και είναι αρκετά υποδεέστερο τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε επιδόσεις αλλά τη δουλειά του θα την κάνει.
-
Απο μοτερ συγκριτικα με το προηγουμενο. Καταλαβαινεις καποια διαφορα
-
Ναι ναι καμία σχέση. Πολύ ανώτερο το 1.2Τ βενζίνης. Αντίστοιχα φαίνεται πολύ το επιπλέον βάρος σε σχέση με το 208 με ίδιο μοτέρ.
-
Νέα έκδοση χαρτών ανανεωμένη για Q2 2019, για όσους έχουν Navi 5.0.
My Opel --> Αποκλειστικές Προσφορές (Προσφορές για εσάς και το Opel σας) --> ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΑΡΤΩΝ: CROSSLAND X & GRANDLAND X (Πατήστε πάνω στο 'Μάθετε περισσότερα' --> Στο pdf με τις οδηγίες που ανοίγει, στο κάτω μέρος, κλικ πανω στο 'Κάντε κλικ εδώ για να ξεκινήσει αμέσως το download'.To download είναι περίπου 9.6GB.
-
250χλμ έβαλα στο Crossland, σε Πάρο και πηγαινέλα από σπίτι-λιμάνι Πειραιά. Γενικά δεδομένου του κόστους του το βρίσκω αξιοπρεπές και τη δουλειά που ήθελα την έκανα με το παραπάνω και με μηδενικό άγχος.
Το highlight του νομίζω είναι η πρακτικότητα με τα συρόμενα πίσω καθίσματα, τις δύο θέσεις του πάτου του πορτ μπαγκάζ και τις διάφορες ευμεγέθεις θήκες στο εσωτερικό. Για επιδόσεις, στησίματα κτλ δεν έχει νόημα να μιλήσουμε ενώ η κατανάλωση ήταν στα 6λτ και όντας διαρκώς φορτωμένο και με a/c. Η ποιότητα του είναι ίση με b-seg (έχει ίδια κομμάτια μέσα με 208) και γενικά είναι ανεκτή αλλά έχει και κάποια σημεία πραγματικά απαράδεκτα (πχ τα πλαστικά στο πορτμπαγκάζ). Τριγμούς πάντως δεν είχε και γενικά από κύλιση τα πάει καλά ακόμα και σε ψιλοαπαιτητικό χωματόδρομο.
-
Αυτό το αυτοκίνητο μοιράζεται τα μηχανικά με το 2008;
Οι τιμές αυτού του καταλόγου ισχύουν;
https://www.gocar.gr/cars/OPEL/CROSSLAND_X/#
Βλέπω έχει εκδόσεις ντίζελ αυτόματο κάτω από 22Κ ισχύει;Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Opel Crossland X