-
Υπάρχει ρύθμιση να σβήνει μετά από μια ώρα στο ρελαντί
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
και να σβήνει η μηχανή όταν απομακρύνεται το κλειδι κιόλας (δεν εχω τσεκαπρει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση)Σε όλα τα αυτοκίνητα η μηχανή συνεχίζει να λειτουργεί κι εμφανίζει απλά ένα μήνυμα στην οθόνη. Αλλά όταν σβήσεις, δεν θα ξαναπάρει μπροστά, αφού δεν θα υπάρχει κλειδί εντός εμβέλειας. Διάβαζα προχθές σε ένα αγγλικό περιοδικό ότι ένας δημοσιογράφος ξεπάρκαρε το αυτοκίνητο δοκιμής (Kia Stinger) και το παρέδωσε στην γυναίκα του, ξεχνώντας το κλειδί στην τσέπη του. Η γυναίκα του το ανακάλυψε 200 μίλια (300 χιλιόμετρα) μετά, όταν έφτασε στον προορισμό της και έσβησε τον κινητήρα...
Τι κακό είχε δηλαδή το κλειδάκι που έπρεπε να είναι πάνω στον διακόπτη και το κατήργησαν; Φάτε την τώρα!!!
-
4ημερο και εξόρμηση στα πάτρια εδάφη της Αρκαδίας. Με ορμητήριο χωριό έξω από την Τρίπολη γυρίσαμε Λεβίδι - Βυτίνα - Δημητσάνα. Σήμερα σειρά είχε μονή Μαλεβής και Καστάνιτσα. Δυστυχώς για 2η φορά δεν καταφέραμε να την προσεγγίσουμε. Πολλά πεσμένα δέντρα και ο δρόμος είχε υποχωρήσει από τα νερά. Μετά από 15χλμ αναγκάστηκε να γυρίσουμε πίσω, αφού ένα δέντρο είχε κλείσει τον δρόμο τελείως. Δεν πειράζει, καταλήξαμε για καφέ και φαγητό στις Καρυές. Σύνολο αυτό το 3ημερο 550χλμ μέχρι τώρα, και έχουμε ακόμα την επιστροφή στην Αθήνα. Το Kuga άρχοντας, πέρασε μέσα από ρυάκια, σκαρφάλωσε σε χαντάκια για να αποφύγει κορμούς, πάτησε χιόνι (ο δεξιός τροχός) και απέκτησε και μερικά παράσημα από κλαδιά. Κατανάλωση μέχρι τώρα 5.9 λογικά θα πέσει λίγο λόγω της κατηφορας στην επιστροφή.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
Καλησπερα
Παρατηρω οτι σε μερικα kuga ανεξαρτητα αν ειναι st line ή οχι μπροστα τα φλας ειναι πορτοκαλι
Εχει να κανει με την χρονολογια παραγωγης;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι, τα πρώτα Kuga είχαν πορτοκαλι φλας, μετά άσπρα και μετά άλλαξαν τα φώτα πίσω και το χρώμα των ραφων μέσα
-
Ωραίες διαδρομές! Εμείς σήμερα πήγαμε μονοήμερη από Καλαμάτα στον Μυστρά και πίσω μέσω εθνικής και όχι Ταϋγέτου (δυστυχώς). Ειδικά στο πήγαινε είχε πολύ δυνατό αέρα. Με ταχύτητες σταθερά 150-160 σχεδόν δεν κουνιόταν, εξαιρετικά σταθερό. Θα ήθελα την έκτη πιο μακριά, στα 160 έχει 3000 στροφές αν θυμάμαι καλά. Κατανάλωση συνολική 7.3 αλλά ο δρόμος έχει πολλές ανηφόρες και κατηφόρες. Εκτίμησα για ακόμα μια φορά τα πολύ αποδοτικά φώτα στην επιστροφή. Και την εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πλέει ενώ σε σχετικά βατό χωματόδρομο που πήγα εσκεμμένα γρήγορα ήταν άψογη η απόσβεση. Συγκριτικά το δίλιτρο, τετρακίνητο, αυτόματο tiguan του φίλου μου στον ίδιο ρυθμό έκαψε 8.5. Καλό νούμερο, διακοσάρισε και 1-2 φορές για λίγο. Πηγαίναμε εμπρός πίσω εκτός από τα διόδια γιατί έφευγε flat out και τον έχανα για λίγο [emoji849]
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
εχει προσπαθήσει κάποιος να δώσει ρευμα σε άλλο αμάξι με καλώδια;
το προβλημα ειναι οτι ανοιγωντας το καπακι της μπαταριας ο μεν πολος + ειναι ορατος όμως ο πολος - ειναι κατω απο το προστατευτικο καλυμα και δειχνει οτι πρεπει να αφαιρεθει το καλυμα για να εχουμε προσβαση στον πολο -
το εχει δει καποιος φιλος; -
Μια φορά μου ζητήθηκε και μόλις το είδα, εγκατέλειψα την ιδέα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω δώσει ρεύμα, το συν στο συν της μπαταρίας και ο αρνητικός στο σασί. Κανένα θέμα. Έτσι είναι και το σωστό σε όλα τα αυτοκίνητα.
-
Στο σασί σε άβαφο μέρος όμως, σωστά;
-
Οπότε εγω που θελω να δωσω ρευμα
το + το δικό μου με το + του αυτοκινητου που θελει ρευμα
το - το δικό μου στο σασί και το - του αυτοκινητου που θέλει ρευμα στο - της μπαραριας του?ευχαριστω
-
RTFM
-
Χθες το πρωί βρήκα στην πιλοτή σπασμένο το τζάμι της πίσω πόρτας αριστερά... Η μεμβράνη μάλλον βοήθησε και δεν έφυγε όλο.
Εικάζω ότι έψαχναν για χρήματα, γιατί μου άδειασαν ότι είχε το ντουλαπάκι και το υποβραχιόνιο στο κάθισμα του συνοδηγού (Βιβλίο service, χαρτομάντιλα, καλώδια φόρτισης κινητών κλπ).
Πήραν μόνο δύο ασημένια ματάκια που είχα.
Το τζάμι αντικαταστάθηκε άμεσα μέσω της ασφάλειας στη filis glass (η carglass δεν είχε άμεσα) και έβαλα και τη μεμβράνη στην llumar.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Περαστικά, ετυχώς το τακτοποίησες γρήγορα, βέβαια για κάποιο καιρό θα βρίσκεις κομματάκια από γυαλί. Συναγερμό δεν είχε το αυτοκίνητο, ώστε να το ακούσεις;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Περαστικά, ετυχώς το τακτοποίησες γρήγορα, βέβαια για κάποιο καιρό θα βρίσκεις κομματάκια από γυαλί. Συναγερμό δεν είχε το αυτοκίνητο, ώστε να το ακούσεις;Όχι δεν έχω συναγερμό. Αλλά και να το ακούσεις μέσα στη νύχτα τι κάνεις;
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πως μπήκαν μέσα αφού έσπασαν το πίσω τζάμι;;
-
Χέρι μέσα στην χειρολαβή.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Πως μπήκαν μέσα αφού έσπασαν το πίσω τζάμι;;Ακριβώς κάτω από το σπάσιμο είναι η χειρολαβή της πόρτας.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν εχει deadlock ?
-
Ναι αλλά είναι η χειρολαβή της πίσω πόρτας! Αυτό μου έκανε εντύπωση, όσα αυτοκίνητα είχα ξεκλείδωναν μόνο από μπροστά και απορώ που πήρε το ρίσκο ο κλέφτης να σπάσει το πίσω (μάλλον θα ξέρει πως λειτουργεί η κάθε μάρκα).
Ford Kuga