-
Πως θα την εξαγοράσει αφού η FCA είναι πιο πλούσια από το PSA?
H Exor δεν βλέπω να πουλάει έτσι κι αλλιώς... -
Το πλούσια είναι σχετικό.
Οι μέτοχοι της FCA θέλουν κάθε χρόνο μέρισμα. Δεν ενδιαφέρονται για κάτι άλλο.Άρα με ένα καλό νούμερο, εξαφανίζονται και μην τους είδατε.
-
To controlling interest της FCA το έχει η Exor, δηλαδή οι Agnelli. Και φυσικά δεν θα χάσουν τον έλεγχο της οικογενειακής επιχείρησης. Έτσι για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, η FCA είχε τζίρο την τελευταία χρήση 117 Δις Ευρώ. Η PSA? 74. Total assets? 102 δις η FCA, 62 η PSA. Ποιος θα αγοράσει ποιον;
-
Από κέρδη τι κάνουν οι 2 εταιρείες? Γιατί ο τζίρος από μόνος του δεν λέει και πολλά για την οικονομική κατάσταση της εταιρίας.
-
Ουτε το υψος των assets. Δεικτες κυκλοφορείας θα ηταν με μια γρηγορη ματια κάτι πιο σιγουρο
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από κέρδη τι κάνουν οι 2 εταιρείες? Γιατί ο τζίρος από μόνος του δεν λέει και πολλά για την οικονομική κατάσταση της εταιρίας.Operating Profit:
FCA: €6.6 billion
PSA: €4.4 billionNet Profit:
FCA: €3.7 billion
PSA: €3.3 billion -
Άρα πολύ καλύτερα οικονομικά ο όμιλος PSA! Με 50% μικρότερο τζίρο έχει μόνο 10% λιγότερα κέρδη.
Γενικά η FCA έχει θέματα από όσο διαβάζω (και ευτυχώς την σώζει η Jeep και κάτι χηλά η Φίατ).
-
Η πλειοψηφία των κερδών της Φίατ προέρχονται από την Αμέρικα, και τα κέρδη αυτά είναι ο βασικός κινητήριος μοχλός των όποιων επενδυτικών προγραμμάτων της.
-
Και πάλι τιποτα δεν ξερουμε. Απο υποχρεώσεις, πιστώσεις, σε ποιους και σε τι, ομολογα, μερίσματα, ανοιγματα σε επενδυτικά κτλ.
Θελει πολλές μεταβλητες ακόμα και αρκετοι δεικτες για να εχουμε αποψη.
Εφόσον αυτοι τα βρισκουν κατι βλεπουν που εμεις δεν βλεπουμε απ εξω.Το ποιος είναι μεγάλος θελει δουλειά για να το πουμε.
Παντως η peugeot κάνει εντονα ανοιγματα τα τελευταια 5 ετη.
Διασώθηκε και απο το κράτος, τι εγινε με εκεινα τα ομόλογα;
-
Τα πρόσφατα σενάρια εξαγοράς
https://www.newsauto.gr/news/i-peugeot- ... -tin-fiat/
-
Τι ακριβώς ψάχνουμε;
Το πως ακριβώς μια 'μικρότερη' εταιρεία αγοράζει μια 'μεγαλύτερη';
Γιατί αν παραθέτουμε διάφορα στοιχεία, ξέρουμε και τι λένε. Ουσιαστικά τίποτα, αυτά που μέχρι τώρα έχεις παραθέσει.
Για ποιό λόγο; Επειδή δεν θα παίξουν σημαντικό ρόλο αυτά τα στοιχεία καθεαυτά, αλλά το τι θέλει να πετύχει ο εξαγοραζόμενος και τι μπορεί να δώσει ο αγοραστής.Μερικά παραδείγματα...η Kmart αγόρασε την Sears και η AOL από την Time Warner. Οι εξαγοραζόμενες ήταν πολύ ' μεγαλύτερες' την περίοδο της εξαγοράς.
-
Ε ναι, αν εχουμε ολα τα στοιχεια κατι καταλαβαινουμε παραπάνω,
θελει ισολογισμους των χρηματιστηρίων ωστε να παρεις μια γευση της εταιρίας -
Υπάρχουν και πολλά παραδείγματα όπου ο μικρός πήγε να κάνει επιθετική εξαγορά και έφαγε το κεφάλι του (Porsche-VAG). Το να πιστεύουμε ότι κυκλοφορεί στο ίντερνετ...
-
Φυσικά και υπάρχουν αλλά όχι πως δεν γίνεται αυτό που ακούγεται. Μια χαρά γίνεται.
Το πως θα εξελιχθεί μένει να το δούμε. Άλλωστε ίδιον όφελος δεν έχουμε, άρα θα παρακολουθήσουμε τι θα γίνει και θα σχολιάσουμε αναλόγως.
-
Παιδιά καλησπέρα σας. Εδώ και ένα χρόνο είμαι κάτοχος μια 147twinspark 2002 μοντέλο την πήρα από την ξαδέρφη μου χέρι με 205k χιλιόμετρα κλασικά τσιμπάει κάτι λίγα. Και προχθές μου έγινε ένα κακό φλατζα στην γωνία έβγαζε τα νερά εγώ. Μικρή ζημιά μπλανισμα φλατζα και αφού το σηκώσα το μοτέρ έβαλα και ελατήρια στα πιστόνια και άλλαξα τσιμουχες στις βαλβίδες. Η ερώτηση μου είναι που ξέρουμε ποιο μοντέλο είναι μεταβλητού γιατί μου είπε ο μάστορας ότι το δικό μου δεν είναι.
Στάλθηκε από το S8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν είναι το 105 ίππων δεν είναι με μεταβλητό. Αν είναι με τα 120, έχει μεταβλητό.
-
Παιδιά επιμένει ο μηχανικός ότι δεν είναι άλλοι λένε ότι είναι. Που μπορώ να το δω σίγουρα.
Στάλθηκε από το S8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kastanas232 έγραψε:
Παιδιά επιμένει ο μηχανικός ότι δεν είναι άλλοι λένε ότι είναι. Που μπορώ να το δω σίγουρα.Στάλθηκε από το S8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αριθμό κινητήρα ή πλαισίου και ή ρωτας σε αντιπροσωπεία ή στο νετ κάποιον vin decoder
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Καλησπερα στο forum,
παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον τις συζητησεις εδω και καιρο.
γραφω πρωτη φορα με αφορμη την αναζητηση μεταχειρισμενης Αλφα. 147 ή guiletta με κατω απο 100k χλμ.
Θα ηθελα να ρωτησω για:- τυχον προβληματα, και σημεια που πρεπει να προσεξω στα αυτοκινητα (πχ για το Multair 1.4 kati εχω διαβασει εδω μεσα, αλλα δεν ξερω λεπτομερειες).
- Για την 147 κοιταω την 1.6 120hp με τιμες στα 5000ευρω.
- Για την guiletta κοιταω στα 1.4 170hp ή 1.6 diesel. Τη βενζινη τη βρισκω στα 10,000-12,000 ευρω. Diesel ειναι ψηλα οι τιμες γενικα, φτανει κοντα σε τιμες καινουργιας.
- Επισης αν εχετε να μου προτεινετε συνεργειο ειτε εξουσιοδοτημενο ειτε μικρο για να παω για ελεγχο τις υποψηφιες κυριες...(περιοχη ΒορειοΑνατολικα προαστεια αττικης)
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Αν έχεις τα χρήματα για τη φρεσκαδούρα μην ασχοληθείς με τη γερασμένη.
ΑLFA ROMEO FORUM