-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εισαι αμετανόητος δυστυχώς Φανη..... και είναι κρίμα γιατι πρακτικά μπαίνεις σε όλη αυτή τη δηλητηριώδη λογική για να δικαιολογήσεις τη δική σου 'μη επιλογή'!
Από το διάλογο σας, αντιλαμβάνομαι, ότι μάλλον εσύ χαλιεσαι που δεν υποστηρίζει την δική σου επιλογή!!!
Στο qq όλα μαύρα και τώρα όλα άσπρα........Μακάρι να ήταν τοσο απλό φιλε!
Πού είναι το σύνθετο;;;;
Τα «μαύρα» για το QQ τα λεει πια όλος ο κόσμος, όσο και να υπερέβαλα συχνα μέχρι να το δώσω (μακαρι να μην βρεθείς στην ίδια θέση ποτέ).
Τα «άσπρα» για τη Χ1 τα λένε οι κάτοχοι του συνολικά, άλλο αν δεν γράφουν πια εδώ (με εξαίρεση 2-3 περιστασιακά πια).
Μάλιστα εγώ έχω εκφράσει και κάποια παράπονα που μου τα δικαιολογούσε κιολας αυτος που δεν στηρίζει δήθεν την επιλογή μου.
Αυτό που βαρέθηκα ειλικρινά είναι να πετάγεται συνέχεια σε κάθε νημα ένας - φίλος κιόλας της BMW - και να γράφει για γυμνά αμάξια, φτωχούς συγγενείς και γυφτιες σε τοποθετήσεις aftermarket προϊόντων.
Σεβαστή η άποψη παρότι διαφωνούμε όχι τόσο επι της αρχης αλλά επι του πρακτέου δεδομένων των συνθηκών, την ακούσαμε, την εμπεδώσαμε, αλλά γκωσαμε ρε συ GGAB.
Γιατί περα ότι προσβάλλει τους κατόχους που ψάχνονται κιολας δεδομένων των συνθηκών, δίνει και τροφή στα τρολς που είναι με το πληκτρολόγιο στο χέρι έτοιμα να κράξουν και να αρχίσουμε τα μαλλιοτράβηγματα πάλι.
Αν είναι έτσι οι φίλοι μιας μάρκας τι να τους κάνει τους εχθρούς;
Και το χειρότερο είναι ότι το κάνει με το authority και τον ελιτισμό του παλιού κατόχου και βγαίνει σαν τους αντιδρωντες γαιοκτήμονες απεναντι στην αστική τάξη κατά το μεσοπόλεμο.
Προσωπικά νομίζω ότι καταλαβαίνω γιατί του βγαίνει έτσι και το συμμερίζομαι εχοντας μιλήσει και ιδιωτικά μαζί του πολλές φορές (δεν κρύβω ότι με βοήθησε κατά την αγορά) αλλά νισάφι πια.Τεσπα ελπίζω τώρα να κατάλαβες! Από εμένα over and out. Για ότι άλλο θες με pm.
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Σε X1/X2 με το τρικύλινδρο κινητήρα φαίνεται δεν δίνει βελτιώσεις .Μόνο σε σειρά 1 και 3 ,αλλά και αλλά δεν γράφουν λεπτομέρειες .Τον τετρακυλινδρο τον ανεβαζουν περισσότεροhttps://shop.rossiters.co.uk/performanc ... 7364-p.asp
https://shop.rossiters.co.uk/performanc ... 7382-p.asp
Έχουμε τιμή και σπεκς από Σπανο για Σνιτσερ.
-
Πάντως δεν βλέπω στο δρόμο γενικα ΒΜW με σηματακι Σνιτσερ .Από την άλλη μήπως βάζει η BMW κάποιους αδύναμους κινητήρες για να πουλά και βελτιώσεις.Αν έχει βαλει κάποιος Σνιτσερ στον τρικυλινδρο για 170 αλογα,ευκαιρία να πει εντυπώσεις.Από τη άλλη βλέπεις η Μερσεντες εβγαλε κινητήρα 1.3 -163ps.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αν είναι έτσι οι φίλοι μιας μάρκας τι να τους κάνει τους εχθρούς;.Ακριβώς...φίλος, ΟΧι οπαδός. Οι φιίλοι λένε την αλήθεια...οι οπαδοί εθελοτυφλούν και βγάζουν την ομάδα τους πάντα την καλύτερη. Εγώ είμαι φίλος της bmw, όχι οπαδός.
Και το χειρότερο είναι ότι το κάνει με το authority και τον ελιτισμό του παλιού κατόχου και βγαίνει σαν τους αντιδρωντες γαιοκτήμονες απεναντι στην αστική τάξη κατά το μεσοπόλεμο.
Authority και ελιτισμό???? που το είδες αυτό??
Μακριά από εμένα τέτοιες πρακτικές...τα αυτοκίνητα είναι λαμαρινες όχι ο εαυτός μου, δεν με καθορίζουν τα σίδερα. Και επισης σιγα τα αμάξια που είχα, όταν είχα εγώ τα 6κύλινδρα, όλοι είχαν 8κύλινδρα και βάλε! Στο Σπανό τις αγόραζαν σαν σουπερμαρκετ (κυριολεκτικά...παραγγελία από το τηλέφωνο οι παλιοί πελάτες).
Καλή καρδιά και ας διαφωνούμε...αλλά όχι και ελιτισμό εγώ.
-
Μια χαρά τα λέει ο Φάνης ρε παιδιά...ίσα ίσα που είναι λογικός και μετρημένος!
Απλά δε γίνεται να συμφωνούμε όλοι στα πάντα. Όλα που διαβάζω εγώ εδώ μου φαίνονται σωστά, απλά άπτονται διαφορετικής φιλοσοφίας. Πάμε παρακάτω ρε σεις!
(Αρκεί βέβαια, φίλε Φάνη, να μην πιάσεις στο στόμα σου τη Χοντάρα! ) -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
(Αρκεί βέβαια, φίλε Φάνη, να μην πιάσεις στο στόμα σου τη Χοντάρα! )Δεν μπροώ, γιατί δεν είχα ποτέ Honda... απλά τα θαυμάζω! Είχα πίση και μια φίλη μου το 2008 να πάρει ένα Jazz CVT (γιατί ήθελε αυτόματο μόνο), ώς το καλύτερο της κατηγορίας του και ακόμα με ευχαριστεί....αυτοκινητάρα!!
-
Θα πω για την προσωπικη μου άποψη για την αγορα αυτοκινήτου.
Ήμουν μεταξύ qashqai & X2.
Οι απαιτησεις μου ηταν , μικρο Suv, αυτόματο και diesel.
Ειχα καταλήξει σε αυτά τα 2 γιατί αυτα μου άρεσαν περισσότερο.
Η τελική διαφορά τιμής ήταν 5.000 ευρω.Η διαφορά ποιότητας υλικών ήταν χαώδες μεταξύ των 2 αυτοκινήτων, τόσο που δεν ήθελα να ξαναμπώ στο QQ.
Η οθόνη στο Χ2 δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο, αλλά όλα τα υπόλοιπα που προσφέρει το αυτοκίνητο ( Μ πακετο, Led Φωτα κ.τ.λ. ) ήταν υπεραρκετα. Για να πάρεις φώτα xenon στο qq 'επρεπε να ανέβεις μια εκδοση και η διαφορα τιμής θα 'επεφτε στα 2,500 ευρω.Σε οτι αφορά την κινέζικη οθόνη να υπενθυμίσω ότι πλέον οι Κινέζοι έχουν ανέβει σε πολυ υψηλό επίπεδο και αυτο το αποδεικνύουν οι πωλησεις που έχουν oi Lenovo, Xaomi, Honor κ.α.
-
Φανη να την πεις να αλλαξει το λαδι του κιβωτιου. Θελει συχνα αλλαγη. Το λάδι ονομλαζεται λάδι τριβής, δηλαδη σκληραίνει ως λάδι δημιουργόντας ένα σκληρό φίλμ, ανάμεσα απο την αλυσίδα και τις τροχαλίες.
Αυτη η ιδιοτητα του χάνεται με την αυξηση της θερμοκρασίας μέσα στο κιβωτιο, σε κίνηση σε ανηφόρες ή απότομες επιταγχύνσεις κτλ, και εν τελη τα μερη έρχονται σε επαφή μεταξυ τους και φθείρονται.Το κόστος αλλαγής του λαδιού ίσως φτάνει τα 150 ευρω.
Καλό είναι ανα 50.000 χλμ να αλλάζουν.
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Σε οτι αφορά την κινέζικη οθόνη να υπενθυμίσω ότι πλέον οι Κινέζοι έχουν ανέβει σε πολυ υψηλό επίπεδο και αυτο το αποδεικνύουν οι πωλησεις που έχουν oi Lenovo, Xaomi, Honor κ.α.
Μα και η ΟΕΜ οθόνη πολύ πιθανό να είναι Κινέζικη. Δεν εξετάζουμε προέλευση με το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό αλλά ποιότητα λειτουργίας. Μη συγκρίνουμε από πιθανές εμπειρίες με τηλέφωνα ή άλλα είδη τεχνολογίας. Τα διάφορα aftermarket infotainment τύπου android κλτ είναι της πλάκας κατά κύριο λόγο. Και το λέω εγω που είμαι ταγμένος φαν του android και αλλάζω κάθε χρόνο ναυαρχίδα. Σε αυτές της εφαρμογές παίζει ελάχιστο ρόλο το λειτουργικό. Το θέμα είναι να έχει φτιάξει ο κατασκευαστής κάτι δικό του ώστε να επικοινωνεί όπως πρέπει με όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου και να δίνει τις περισσότερες δυνατές πληροφορίες.
-
Σε ενα video μια οθόνη BMW ήταν Samsung
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Σε ενα video μια οθόνη BMW ήταν SamsungΣε όσες βγάλαμε ήταν nomane made in China!
Μα και η ΟΕΜ οθόνη πολύ πιθανό να είναι Κινέζικη. Δεν εξετάζουμε προέλευση με το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό αλλά ποιότητα λειτουργίας. Μη συγκρίνουμε από πιθανές εμπειρίες με τηλέφωνα ή άλλα είδη τεχνολογίας. Τα διάφορα aftermarket infotainment τύπου android κλτ είναι της πλάκας κατά κύριο λόγο. Και το λέω εγω που είμαι ταγμένος φαν του android και αλλάζω κάθε χρόνο ναυαρχίδα. Σε αυτές της εφαρμογές παίζει ελάχιστο ρόλο το λειτουργικό. Το θέμα είναι να έχει φτιάξει ο κατασκευαστής κάτι δικό του ώστε να επικοινωνεί όπως πρέπει με όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου και να δίνει τις περισσότερες δυνατές πληροφορίες.
Επειδή δυο προιοντα φτιαχνονται στην Κινα δεν σημαινει ότι θα έχουν και την ίδια ποιότητα και προδιαγραφές.
Κινέζικη ειναι και η μαμα BMW αλλά με ρητές προδιαγραφές και γραμμή παραγωγής και κινέζικη και η aftermarket με άγνωστη γραμμή παραγωγής και ποιοτικό έλεγχο!
Αυτό είναι ένα ρίσκο που το παίρνει κανεις λόγω της χαμηλής συγκριτικά τιμής (περίπου 500 ευρώ) με οτιδήποτε μαμά είτε το αγοράσει με την παραγγελία (+3000 μαζί με φόρους) είτε εκ των υστέρων (+2000 μαζί με πιο σκληρό VO coding και περιορισμένες πηγές αγοράς).
Επίσης οι συγκριμένες υλοποιήσεις ΔΕΝ υποκαθιστούν το μαμά σύστημα, όπως κάνει η πλειοψηφία των Car Android.
Λειτουργούν συμβιωτικά. Το εργοστασιακό μενού είναι πάντα διαθέσιμο και προεπιλογή (μάλιστα με απλό FDL coding από κινητό γυρνάς τη μαμά μονάδα στις αναλογίες της aftermarket και έχεις απεικονιση μαμά σε όλο το εύρος της οθόνης με split screens κλπ) και το Android από πίσω ανοιχτό για navi ή κάποια αλλη εφαρμογή.Δες παρακάτω βιντεάκια να καταλάβεις
https://www.youtube.com/watch?v=JLDRlP98bTk
Youtube Video -
Έχω αντίστοιχα συστήματα σε άπειρα αυτοκίνητα εδώ που είμαι. Σε 208, σε A-class, σε 1-series στην πλειοψηφία τους περασμένα στον Καλογερόπουλο που είναι ο μεγαλύτερο συνεργάτης της Hertz. Ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούν είτε όταν λειτουργούν συμπληρωματικά στο υπάρχον σύστημα (πχ 1-series) είτε όταν το αντικαθιστούν (πχ Golf). Σε κάθε περίπτωση η εργονομία πάει περίπατο και οι παρεχόμενες πληροφορίες δεν αγγίζουν σε πληρότητα αυτές ενός iDrive πχ με τη μεγάλη οθόνη.
Επίσης ας πούμε ότι η αξιοπιστία και η επεξεργαστική τους ισχύ δεν είναι το δυνατό τους σημείο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
στην πλειοψηφία τους περασμένα στον ΚαλογερόπουλοΠολύ καλός ο Παύλος (αν και λίγο ακριβός)...τόσο στο infotainment όσο και στα σκάφη!
-
Έχω κάποιες αμφιβολίες βάσει κάποιων εγκαταστάσεων που έχω δει αλλά δε μπορώ να βγάλω ουσιαστικό συμπέρασμα γιατί δεν ξέρω τι χρήση τους έχει γίνει.
Επειδή μένω 400μ απ' το μαγαζί του το έχω σκεφτεί να του άφηνα το αμάξι να μου τοποθετήσει 2-3 πραγματάκια μην τρώω τα ΣΚ μου αλλά δε μου πήγε η καρδιά.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έχω κάποιες αμφιβολίες βάσει κάποιων εγκαταστάσεων που έχω δει αλλά δε μπορώ να βγάλω ουσιαστικό συμπέρασμα γιατί δεν ξέρω τι χρήση τους έχει γίνει.Έχω χρόνια να πάω στο μαγαζί του (αλλά έχει ακόμα καλή φήμη)...ίσως εαν δεν ασχολείται ο ίδιος πια (ξέρω ότι είχε δώσει βάρος στην κατασκευή φουσκωτών). Οπότε σίγουρα έχει βοηθούς, ίσως να μην είναι όλοι το ίδιο σχολαστικοί. Κάποτε, στην Ε36 μου είχε κάνει πολύ καλή δουλειά και σε αποτέλεσμα και σε προσοχή στην εγκατάσταση.
-
Πάντως κάποιες αναφορές για το facelift του X1 γράφουν νέα μεγάλη οθόνη μέσα.
https://www.motor1.com/news/268704/bmw- ... spy-shots/
https://www.in.gr/2018/10/08/auto/bmw-x ... ananeosis/
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση η εργονομία πάει περίπατο και οι παρεχόμενες πληροφορίες δεν αγγίζουν σε πληρότητα αυτές ενός iDrive πχ με τη μεγάλη οθόνη.Η πράξη δεν επιβεβαιώνει αυτά που λες βέβαια, αλλά περί ορέξεως..... [emoji16]
-
Iceman, έχεις κάποιο βίντεο να δω αυτό που λες πως είναι;
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Iceman, έχεις κάποιο βίντεο να δω αυτό που λες πως είναι;Έχω βάλει βίντεο παραπάνω
-
**Υπενθυμίζεται ότι το Θέμα προορίζεται για οδηγικές εμπειρίες... **
Οδήγησα....