-
Εγώ πάντως μετά από ολιγοήμερη συμβίωση με Χ2 sDrive18i Χ-line advanced μόνο ενθουσιασμένος δε δηλώνω. Ειδικά ο συνδυασμός κιβώτιο-κινητήρας είναι μια μετριότητα. Και μέσα βρήκα πολλά ποιοτικά και εργονομικά φάουλ.
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.Χαίρομαι...γιατί όταν τα γράφω εγώ αντιμετωπίζομαι εως και χλευαστικά!
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Να δωσεις δεκαδες χιλιαδες ευρω και πριν καν το οδηγήσεις να σου ξηλωνουν το ταμπλο ανθρωποι που δεν εκπαιδεύτηκαν σε γραμμη παραγωγής και να βάλουν κατι σε αφτερμαρκετ.
Καλά λέω εγώ, hyundai των 90s καταντήσαμε. Έτσι έβαζαν τότε κασετόφωνο στην αντιπροσωπεία και είχε και μια κεραία που ανέβαινε βζζζηηηην ψηλά. Βασικά αυτο ήταν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο των hyundai. Χαζεύεις την κεραία που ανεβοκατεβαινε.
Στα πιο παλια ισχυε αυτο που λες.
Τώρα βγαίνει μονο η οθόνη, οχι το ταμπλο.
Κατι πηρε το αυτί μου για πείραγμα του συστήματοσ ώστε στη υπάρχουσα οθόνη να διαβάζονται τα google maps.Κατι βιντεο για ΒMW ξηλώνεται η κονσολα με το κλιματισμο .Πίσω εχει κεντρική μονάδα που την πειραζουν
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ πάντως μετά από ολιγοήμερη συμβίωση με Χ2 sDrive18i Χ-line advanced μόνο ενθουσιασμένος δε δηλώνω. Ειδικά ο συνδυασμός κιβώτιο-κινητήρας είναι μια μετριότητα. Και μέσα βρήκα πολλά ποιοτικά και εργονομικά φάουλ.Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
Αλλο η εργονομια και η άλλο ποιοτητα .Αν κοβουν ποιοτητα για να πουλανε φθηνότερα,ειναι θεμα. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι αδυναμος , τον βαζουν παντου να λένε έχουν χαμηλα κυβικα,αντι να τον βγαλουν ισχυροτερο
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
Χαίρομαι...γιατί όταν τα γράφω εγώ αντιμετωπίζομαι εως και χλευαστικά!
Οταν προσωπικές απόψεις, βιώματα και κολλήματα τα αναγάγεις - επαλαμβανόμενα κιόλας - σε θέσφατα Φάνη μου, προσβάλλοντας εκατοντάδες κατόχους επειδή δεν συμφωνούν με τη δική σου 'ελιτιστική' αντίληψη για τις BMW, και λίγα ακους δημοσίως
Πρέπει να καταλάβεις ότι και οι καιροί έχουν αλλάξει (κοινωνικά και κυρίως οικονομικά) και ότι για τους περισσότερους κατόχους οι Χ1/Χ2 είναι η πρωτη τους BMW.....
Για εισαγωγικά μοντέλα στη φίρμα μια χαρά πακέτα εξοπλισμού έχουν καταφέρει να φτιάξουν! (τόσο όσο χρειάζεται να γλυκαθείς.....)
Πέραν βέβαια όσον πανεύκολα βαζεις aftermarket, και με παρότρυνση, πλεόν, αντιπροσωπειών, και ας μην συμβαδίζουν ούτε αυτά με τα 'λεπτά¨σου γουστα.Σαμπως ο ανταγωνισμός δίνει τίποτα σοβαρότερο ή ουσιαστικό περισσότερο; Γιατί αν έδινε δεν νομίζω ότι θα πούλαγε τόσο!
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Εγώ πάντως μετά από ολιγοήμερη συμβίωση με Χ2 sDrive18i Χ-line advanced μόνο ενθουσιασμένος δε δηλώνω. Ειδικά ο συνδυασμός κιβώτιο-κινητήρας είναι μια μετριότητα. Και μέσα βρήκα πολλά ποιοτικά και εργονομικά φάουλ.
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
Αλλο η εργονομια και η άλλο ποιοτητα .Αν κοβουν ποιοτητα για να πουλανε φθηνότερα,ειναι θεμα. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι αδυναμος , τον βαζουν παντου να λένε έχουν χαμηλα κυβικα,αντι να τον βγαλουν ισχυροτερο
Εργονομικά υπάρχουν μικρά θέματα και στην Χ1 αλλά ίσως είναι η αντίληψη της BMW...
Ποιοτικά δεν κόβεται ή αλλάζει κάτι αναλογα με την τιμή.. το τονίζω γιατί κάπου είδα ότι το ανέφερες ξανά αυτό!
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Τα αμαξια έχουν την ποιότητα που έχουν τα σύγχρονα αμαξια των 35 χιλιάδων, όπως αυτά των 20 ήτων 70 χιλιάδων έχουν ανάλογη με την αξία τους ποιότητα!Ο κινητήρας ειναι ανετος για τα δεδομενα της χώρας και της οικογενειακής χρήσης και απόλυτα αξιόπιστος τα 6-7 χρόνια που κυκλοφορεί, ειδικά με την ιστορία της BMW. Οποιος θέλει γκάζια μπορεί να δει και τους υπέρoχους δίλιτρους....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οταν προσωπικές απόψεις, βιώματα και κολλήματα τα αναγάγεις - επαλαμβανόμενα κιόλας - σε θέσφατα Φάνη μου, προσβάλλοντας εκατοντάδες κατόχους επειδή δεν συμφωνούν με τη δική σου 'ελιτιστική' αντίληψη για τις BMW, και λίγα ακους δημοσίως- Κανένα κόλλημα...άλλως τα έχει.
- Κανένα δεν προσβάλω, την γνώμη μου λέω, δεν διεκδίκησα ποτέ το αλάθητο.
- Προσωπική άποψη (και όχι μόνο δική μου όπως βλέπεις) είναι ότι είναι τσιπιά (μην το πω αλλιώς) να βάζει κάποιος σε αυτοκίνητο των €35-40.000 κινέζικη οθόνη...δεν είναι Fiat Panda, πως να το κάνουμε. Είναι άλλο να μην σε ενδιαφέρει η οθόνη και να αοράζεις το αυτοκίνητο για τα άλλα του πολύ καλά χαρακτηριστικά (π.χ. Βασίλης που αδιαφορεί για τα μπλιπμλίκια) και άλλο να σου αρέσουν τα μπλιμπλίκια και να καταφεύγεις σε μεζοβέζικες λύσεις. Πάντα προσωπική άποψη.
- Για τον εξοπλισμό τα έχω γράψει πολλές φορές....μην επαναλαμβάνομαι και κουράζω.
ΥΓ: Εαν κάποιος προσεβλήθηκε από τα γραφώμενα μου, να μού το πεί (με τεκμηρίωση) και θα του ζητήσω συγνώμη. Δεν έχω σκοπό να προσβάλλω κανέναν...αλλά να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
-
Εισαι αμετανόητος δυστυχώς Φανη..... και είναι κρίμα γιατι πρακτικά μπαίνεις σε όλη αυτή τη δηλητηριώδη λογική για να δικαιολογήσεις τη δική σου 'μη επιλογή'!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εισαι αμετανόητος δυστυχώς Φανη..... και είναι κρίμα γιατι πρακτικά μπαίνεις σε όλη αυτή τη δηλητηριώδη λογική για να δικαιολογήσεις τη δική σου 'μη επιλογή'!Από το διάλογο σας, αντιλαμβάνομαι, ότι μάλλον εσύ χαλιεσαι που δεν υποστηρίζει την δική σου επιλογή!!!
Στο qq όλα μαύρα και τώρα όλα άσπρα........ -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αλλο η εργονομια και η άλλο ποιοτητα .Αν κοβουν ποιοτητα για να πουλανε φθηνότερα,ειναι θεμα. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι αδυναμος , τον βαζουν παντου να λένε έχουν χαμηλα κυβικα,αντι να τον βγαλουν ισχυροτερο
Εργονομικά υπάρχουν μικρά θέματα και στην Χ1 αλλά ίσως είναι η αντίληψη της BMW...
Ποιοτικά δεν κόβεται ή αλλάζει κάτι αναλογα με την τιμή.. το τονίζω γιατί κάπου είδα ότι το ανέφερες ξανά αυτό!
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Τα αμαξια έχουν την ποιότητα που έχουν τα σύγχρονα αμαξια των 35 χιλιάδων, όπως αυτά των 20 ήτων 70 χιλιάδων έχουν ανάλογη με την αξία τους ποιότητα!Ο κινητήρας ειναι ανετος για τα δεδομενα της χώρας και της οικογενειακής χρήσης και απόλυτα αξιόπιστος τα 6-7 χρόνια που κυκλοφορεί, ειδικά με την ιστορία της BMW. Οποιος θέλει γκάζια μπορεί να δει και τους υπέρoχους δίλιτρους....
Οταν βλεπεις για το κοστος κάποια εχουν και λαστιχα της πλακας και άλλα καλυτερα ,και στα εσωτερικα μερη αν παραγγειλουν κατι πιο φθηνα το ιδιο θα γινεται ,αλλα αυτο δεν φαίνεται ευκολα.Τα μυστικά της δουλειας καθενός για κέρδος.Ο κινητήρας με τα 1500 κυβικα μπηκε το 2015,πριν ηταν αυτος συνεργασιας πεζω που τραβαγε καλυτερα . Μπορει να τους κοστίζει πιο φθηνά ο καινουριος.Επειδη ειναι BMW δεν σημαινει τα κάνει ολα σωστα.Για τα δεδομένα της χώρας πουλά και η Μερσεντες και αλλοι ,αλλα και εκει δεν μπορεις να ξερεις για το κοστος τι κάνουν.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εισαι αμετανόητος δυστυχώς Φανη..... και είναι κρίμα γιατι πρακτικά μπαίνεις σε όλη αυτή τη δηλητηριώδη λογική για να δικαιολογήσεις τη δική σου 'μη επιλογή'! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εισαι αμετανόητος δυστυχώς Φανη..... και είναι κρίμα γιατι πρακτικά μπαίνεις σε όλη αυτή τη δηλητηριώδη λογική για να δικαιολογήσεις τη δική σου 'μη επιλογή'!
Από το διάλογο σας, αντιλαμβάνομαι, ότι μάλλον εσύ χαλιεσαι που δεν υποστηρίζει την δική σου επιλογή!!!
Στο qq όλα μαύρα και τώρα όλα άσπρα........Μακάρι να ήταν τοσο απλό φιλε!
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Αλλο η εργονομια και η άλλο ποιοτητα .Αν κοβουν ποιοτητα για να πουλανε φθηνότερα,ειναι θεμα. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι αδυναμος , τον βαζουν παντου να λένε έχουν χαμηλα κυβικα,αντι να τον βγαλουν ισχυροτερο
Εργονομικά υπάρχουν μικρά θέματα και στην Χ1 αλλά ίσως είναι η αντίληψη της BMW...
Ποιοτικά δεν κόβεται ή αλλάζει κάτι αναλογα με την τιμή.. το τονίζω γιατί κάπου είδα ότι το ανέφερες ξανά αυτό!
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Τα αμαξια έχουν την ποιότητα που έχουν τα σύγχρονα αμαξια των 35 χιλιάδων, όπως αυτά των 20 ήτων 70 χιλιάδων έχουν ανάλογη με την αξία τους ποιότητα!Ο κινητήρας ειναι ανετος για τα δεδομενα της χώρας και της οικογενειακής χρήσης και απόλυτα αξιόπιστος τα 6-7 χρόνια που κυκλοφορεί, ειδικά με την ιστορία της BMW. Οποιος θέλει γκάζια μπορεί να δει και τους υπέρoχους δίλιτρους....
Οταν βλεπεις για το κοστος κάποια εχουν και λαστιχα της πλακας και άλλα καλυτερα ,και στα εσωτερικα μερη αν παραγγειλουν κατι πιο φθηνα το ιδιο θα γινεται ,αλλα αυτο δεν φαίνεται ευκολα.Τα μυστικά της δουλειας καθενός για κέρδος.Ο κινητήρας με τα 1500 κυβικα μπηκε το 2015,πριν ηταν αυτος συνεργασιας πεζω που τραβαγε καλυτερα . Μπορει να τους κοστίζει πιο φθηνά ο καινουριος.Επειδη ειναι BMW δεν σημαινει τα κάνει ολα σωστα.Για τα δεδομένα της χώρας πουλά και η Μερσεντες και αλλοι ,αλλα και εκει δεν μπορεις να ξερεις για το κοστος τι κάνουν.
Το Χ1 και Χ2 ειναι καλυτερα φτιαγμενα απο αλλα ανταγωνιστικααυτοκινητα και ο 1.5 136 ιδια αποδοση εχει ακριβος με τον 1.6 136 ιππους. Μετα απο ριμαπ μονο ο 1.6 ειναι αρκετα ποιο δυνατος. Αυτο απο ατομο που τους ειχε και τους δυο κινητηρες σε ιδιο αυτοκινητο.
Για να μην λεμε υπερβολες. Γενικα ο 1.5 ειναι απλα ανεκτος βεβαια καμμια σχεση με τους παλιους ατμοσφαιρικους 1.6/1.8 που ειχαν παλαιοτερα σε αυτες τις τιμες. Δυστυχως η εταιρεια δεν εχει εναν καινουριο
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εισαι αμετανόητος δυστυχώς Φανη..... και είναι κρίμα γιατι πρακτικά μπαίνεις σε όλη αυτή τη δηλητηριώδη λογική για να δικαιολογήσεις τη δική σου 'μη επιλογή'!
Από το διάλογο σας, αντιλαμβάνομαι, ότι μάλλον εσύ χαλιεσαι που δεν υποστηρίζει την δική σου επιλογή!!!
Στο qq όλα μαύρα και τώρα όλα άσπρα........Μακάρι να ήταν τοσο απλό φιλε!
Πού είναι το σύνθετο;;;;
-
@καρά
Βγάζουν κανονικά το πανω μερος του ταμπλο για την οθονη. Ημουν μπροστα σε μια τετοια αλλαγη, αλλα η οθονη ήταν πολυ ωραία.
Αν δειτε πως ειναι απο κατω τα μαλακα πλαστικα θα δειτε πως δεν αξιζουν τον ντόρο, αλλα είναι όντως ασφαλεστερα σε συγκρουσεις και σε χτυπηματα πεζων πανω στο ταμπλό.
Βασικά είναι σκληρά και έχουν μια στρωση με ενα υλικό σαν σιλικόνη και απο πανω κολλημενη μια επιφάνεια μαυρη που είναι το πλαστικό που βλέπουμε.
Αρα στην ουσία αυτο το υλικό πληρωνεις. Οχι παχυ μαλακό πλαστικό. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Οταν βλεπεις για το κοστος κάποια εχουν και λαστιχα της πλακας και άλλα καλυτερα ,και στα εσωτερικα μερη αν παραγγειλουν κατι πιο φθηνα το ιδιο θα γινεται ,αλλα αυτο δεν φαίνεται ευκολα.Τα μυστικά της δουλειας καθενός για κέρδος.Ο κινητήρας με τα 1500 κυβικα μπηκε το 2015,πριν ηταν αυτος συνεργασιας πεζω που τραβαγε καλυτερα . Μπορει να τους κοστίζει πιο φθηνά ο καινουριος.Επειδη ειναι BMW δεν σημαινει τα κάνει ολα σωστα.Για τα δεδομένα της χώρας πουλά και η Μερσεντες και αλλοι ,αλλα και εκει δεν μπορεις να ξερεις για το κοστος τι κάνουν.
Το Χ1 και Χ2 ειναι καλυτερα φτιαγμενα απο αλλα ανταγωνιστικααυτοκινητα και ο 1.5 136 ιδια αποδοση εχει ακριβος με τον 1.6 136 ιππους. Μετα απο ριμαπ μονο ο 1.6 ειναι αρκετα ποιο δυνατος. Αυτο απο ατομο που τους ειχε και τους δυο κινητηρες σε ιδιο αυτοκινητο.
Για να μην λεμε υπερβολες. Γενικα ο 1.5 ειναι απλα ανεκτος βεβαια καμμια σχεση με τους παλιους ατμοσφαιρικους 1.6/1.8 που ειχαν παλαιοτερα σε αυτες τις τιμες. Δυστυχως η εταιρεια δεν εχει εναν καινουριο
-
Ο 3κυλινδρος είναι πολύ εύστροφος και ανεβαζει πολύ ευκολα στροφες, ποιο ευκολα από 4κλνδρους, αλλα μετα τις 4500 η χαρτογραφηση δεν δινει και τιποτα γιατι είναι περιορισμενο (ριχνει την πιεση του τούρμπο) οποτε δεν εχεις λογο να ανεβεις τοσο ψηλα.
140 εχει ελαφρα διαφορετικο χαρτη.
Τον 1.5 εχω σιγουρα στην ρυθμιση με 136 δεν είναι δυνατος κινητήρας αν και εχει ενας ευρος λειτουργιας από 2000-3500 στροφες με καλη ροπη. Δεν εχω οδηγησει τον Πρινς 1.6 αλλα γενικα ο 1.5 είναι τεχνολογικα πολύ ποιο προηγμένος. Επισης εχει και ψυκτη λαδιου που το 1.6 δεν εχει παραμονο στην εκδοση με τα 170.
Σε κάθε περιπτωση αυτό μπορούμε να αγοράσουμε αυτό αγοράσαμε. Ξαναλεω καμμια σχεση με τους παλιους 1.6/1.8 του παρελθοντος οι τουρμπατοι κινητήρες.
-
Δεν ξέρω λειτουργικά,αλλα ψυκτη λαδιού πριν μόνο στον κινητήρα με 170 άλογα,δείχνει ότι με αλχημίες βγάζουν από την μύγα ξυγγι.Σιγά το κόστος.Αφού φαίνεται είχαν σκοπό να το βάλουν στην νέα βασική εκδοση.Πιθανό και σε άλλα αμάξια γίνεται αυτο να πουλήσουν κάτι ότι ειναι νεώτερο, καλύτερο κλπ .
-
Με 2000 ευρώ πας στα 170 με Σνιτσερ που είναι εγγύηση.
Με άλλες μάρκες πολύ πολύ λιγότερα. -
Σε X1/X2 με το τρικύλινδρο κινητήρα φαίνεται δεν δίνει βελτιώσεις .Μόνο σε σειρά 1 και 3 ,αλλά και αλλά δεν γράφουν λεπτομέρειες .Τον τετρακυλινδρο τον ανεβαζουν περισσότερο
https://shop.rossiters.co.uk/performanc ... 7364-p.asp
https://shop.rossiters.co.uk/performanc ... 7382-p.asp
Οδήγησα....