-
Να ευχαριστήσω όλους για τις ευχές και με την σειρά μου να ευχηθώ στον @imakis καλότάξιδο.
Σεντόνι incoming:Πρώτα μερικές ακόμα φωτογραφίες:
Σχετικά με τη συζήτηση για την Honda & αντιπροσώπησής της:
-
Ενώ το προιόν είναι αποδεδειγμένα καλό, φαίνεται να μην υπάρχει η θέληση προώθησης. Ούτε ψαλίδια, ούτε διαφήμιση, ούτε ιδιαίτερα δώρα.
-
Τιμολογιακά δεν στέκεται άσχημα οποιοδήποτε μοντέλο του Civic κόντρα στον ανταγωνισμό (πλην TypeR), ειδικά με αυτά τα επίπεδα εξοπλισμού/απόδοσης (κυρίως ότι το Honda Sensing είναι στο βασικό εξοπλισμό κάθε μοντέλου).
-
Όμως για το Sedan comfort είναι και δεν είναι προσφορά, αναλόγως πως το δεις. Είναι πολύ αμάξι για τα χρήματα που ζητάει αλλά επειδή δεν υπάρχει καθόλου customization χάνει επειδή στην comfort λείπουν αρκετά ψιλολόγια που στο hatchback με 2k πάνω πας στην elegance, στο sedan όμως για αυτά θες 5κ. Και ομολογουμένως κάποια από αυτά είναι λιγότερο χρήσιμα αλλά η αλήθεια είναι ότι κάτι από αυτά θα χρειαστείς/θελήσεις. Και ο ανταγωνισμός έχει όλοκληρες λίστες με options.
-
Δεν βοηθάει ακόμα που δεν έρχονται οι εκδόσεις executive/prestige στην Ελλάδα, όπως επίσης που δεν έρχεται και η Sport Line (1.0T hatchback με τα looks του 1.5Τ).
-
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι λίγο περίεργα, π.χ. υπάρχουν θερμαινόμενα καθίσματα στο sport αλλά δεν υπάρχει η ανάρτηση ή η blindspot camera.
-
Τα looks είναι love it or hate it, αλλά βλέποντας στο δρόμο όλα αυτά τα civic 8th gen που για την εποχή τους ήταν ακόμα πιο extreme δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν βλέπουμε αρκετά νέα civic στο δρόμο.
-
Η αναμονή αν και μεγάλη πλέον δεν είναι τραγική, αναλόγως την περίοδο πας από 4 μήνες μέχρι και 1 μήνα πλέον. Στις περισσότερες άλλες εταιρείες είναι βαριά μέχρι 3 μήνες.
Τώρα για την δικιά μου εμπειρία αυτές τις μέρες, πρώτα τα θετικά:
- Οδηγικά τα έχουν πει και άλλοι κάτοχοι, απίστευτη θέση οδήγησης, πολιτισμένο όταν δεν πιέζεις και έχει όρεξη να πάει γρήγορα όταν θελήσεις. Το τιμόνι του το κάνει ευκολοδήγητο μέσα στη πόλη, δεν το έχω δοκιμάσει σε στροφές ή σε ευθείες με πολλά χλμ για παραπάνω πληροφορίες.
- Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα σε αυτό τον τομέα αλλά έχω πάθει πλάκα με την ηχομόνωση.
- Οι χώροι στο εσωτερικό και το πορτμπακάζ. Οι πίσω επιβάτες κάθονται υπερβολικά άνετα και στο πορτμπακάζ χωράνε καροτσάκια και λοιπά σύνεργα με άνεση. Στο πρώτο ταξίδι θα δείξει πραγματικά τι μπορεί να χωρέσει.
- Όπως έχουν γράψει @sargus & @imakis, το αυτοκίνητο προσελκύει βλέμματα, ξεκινάει συζητήσεις και κυρίως είναι μαγνήτης ο πίσω προφυλακτήρας για κάθε είδους περίεργο που σου κολλάει στα φανάρια, τόσο ώστε να βαράει κάθε φορά ο πίσω αισθητήρας.
- Το ψηφιακό driver instrument cluster. Πολλές πληροφορίες, μεγάλη ευκολία(turn by turn ειδικότερα) αν και θα ήθελα παραπάνω παραμετροποίηση.
- Κατανάλωση αν και πολύ νωρίς ακόμα και με πολλή προσοχή (
-
-
Όμως για το Sedan comfort είναι και δεν είναι προσφορά, αναλόγως πως το δεις. Είναι πολύ αμάξι για τα χρήματα που ζητάει αλλά επειδή δεν υπάρχει καθόλου customization χάνει επειδή στην comfort λείπουν αρκετά ψιλολόγια που στο hatchback με 2k πάνω πας στην elegance, στο sedan όμως για αυτά θες 5κ.
Εδώ θα διαφωνήσω λιγάκι μιας και δεν υπάρχει elegance εκδοση στα 1.5 hatch πόσω μάλλον με 2κ πάνω. Οπότε για 1500 κυβικά με κάτω από 25κ κόστος η comfort είναι μονόδρομος. Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω ότι της λείπουν ψιλολοίδια τα οποία όμως δεν δικαιολογούν (για μένα) το άλμα των 4.5κ για να πάει κάποιος στην elegance. Ίσως αν είχε προβολείς led αντί αλογόνου να χρύσωνε το χάπι. Ζάντες, προβολείς ομίχλης, (απαρχαιωμένο) infotainment και τα λοιπά εξτρά διακοσμητικά (δέρματινοι λεβιέδες, πεντάλ κτλ) για εμένα μου ήταν αδιάφορα και δεν θα έδινα 5κ παραπάνω για να τα αποκτήσω (είχα εμπειρία από όλα αυτά σε προηγούμενο αμάξι και έχω σχηματίσει τη δική μου γνώμη, τουλάχιστον για τη χρήση που εγώ κάνω στα αμάξια μου). Προτιμώ αυτά τα 5κ να τα ξοδέψω σε βενζίνες και να χαρώ το αμάξι .
Φυσικά ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια και επιλέγει βάσει αυτών, συνεχίζω να πιστεύω ότι στα 22.5κ το comfort είναι 'πάρε κόσμε', τώρα γιατί δεν παίρνει ο κόσμος δε νομίζω ότι φταίει ότι δεν έχει android infotainment, άλλοι πρέπει να είναι οι λόγοι. Επίσης συμφωνώ πως οι λίγες εκδόσεις και η παντελής απουσία customization συμβάλλουν (όχι μόνο για το σεντάν αλλά και για το χατς).
Όπως και να χει τα αμάξια μας είναι σούπερ, ας τα χαρούμε!
-
Ωραίος ο maxizoom! Τα περισσότερα αρνητικά βλέπω τα εντοπίζεις στο infotainment, όπως ο περισσότερος κόσμος ανά τον πλανήτη. Εμένα δε με χαλάει τίποτα από αυτά που λες, παρά μόνο το ότι είναι πιο αργό από ότι θα ήθελα (κυρίως το ήθελα πιο γρήγορο για να κάνω αυτό που θέλω χωρίς να έχω την προσοχή μου πολύ ώρα εκτός του δρόμου-αν και σχεδόν όλα γίνονται και από τα κουμπάκια του τιμονιού και βλέπεις και στο καντραν τι έκανες οπότε δεν είναι τόσο αρνητικό τελικά).
Εγώ θα σου πω μόνο ότι αυτό που ζεις τώρα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και εξαιρετικά ευκολοοδήγητο αλλά μόλις αρχίσεις να το ανοίγεις και να το στρίβεις, θα δεις μια άλλη του πλευρά που τώρα δεν τη βλέπεις και θα το λατρέψεις ακόμα περισσότερο .
Ένα αρνητικό και από εμένα που μου την έσπασε τώρα με τις πολλές βροχές:
Είναι η σχεδίαση τέτοια, που όταν έχεις ανοιχτή κάποια πόρτα (ειδικά τις πίσω) στάζει το νερό από τον ουρανό μέσα στο αμάξι, ακριβώς στη μοκέτα που πατάνε τα πόδια! Δεν το είχα ξανασυναντήσει αυτό σε αμάξι και είναι σπαστικό γιατί πολύ γρήγορα μπορεί να γεμίσει νερά μέσα.Τέλος, κάτι τρομαχτικό που μου συνέβη τις προάλλες:
Γενικά όταν είναι να σταματήσω για λίγο (π.χ. περίπτερο) επειδή είμαι νευρόσπαστο και δεν έχω υπομονή, κάνω κάτι ως εξής: λίγο πριν σταματήσω, βγάζω ζώνη, βάζω νεκρά, τραβάω χειρόφρενο και ανοίγω πόρτα ενώ το αμάξι ακόμα κυλάει. Μέχρι να βγάλω το πόδι μου έξω έχει ακινητοποιηθεί τελείως (γλυκά, το χειρόφρενο δεν το τραβάω μέχρι τέλους) και κατεβαίνω. Τις προάλλες λοιπόν (αφηρημένος και συνηθισμένος από πολλά χρόνια με την ίδια πρακτική) κάνω το ίδιο με το σιβικ για να σταματήσω σε ένα μινι μάρκετ για τσιγάρα. Όπως τραβάω το κουμπάκι του χειρόφρενου, αυτό κοκκαλώνει βίαια αλλά τελοσπάντων σταματάει και κατεβαίνω. Έξω από το μινιμαρκετ έχει τραπεζάκια για καφέ και κάθονται διάφοροι θαμώνες:
Εγώ: Καλησπέρα!
Θαμώνες: Φίλε, το αμάξι σου φεύγει...
Γυρίζω και τι να δω; Η σιβικάρα έχει πάρει τον κατήφορο
Ευτυχώς έχω αφήσει την πόρτα του οδηγού ανοικτή και κάνω ένα μπλοζον που θα το ζήλευε και ο 20χρονος εαυτός μου και μπαίνω μέσα πετώντας . Δυστυχώς είμαι ξαπλωμένος και δε μπορώ να πατήσω το πεντάλ του φρένου οπότε ενστικτωδώς ψάχνω να τραβήξω χειρόφρενο. Τελικά αφού έχασα κάποια (κρίσιμα σε άλλη περίπτωση) δευτερόλεπτα, στρόφαρα και σήκωσα το ηλεκτρονικό κουμπάκι (που επίσης ήταν δύσκολο να το βρω σε κατάσταση πανικού-ενώ το χειρόφρενο δυστυχώς το βρίσκεις και το σηκώνεις άμεσα). Το αμάξι σταμάτησε 2-3 μέτρα από την αρχική του θέση οπότε έκατσα κανονικά και πάτησα καλού κακού και το πεντάλ του φρένου.
Υπήρξα πολύ κωλόφαρδος! Αρχικά επειδή κάθονταν άνθρωποι εκεί και μου το είπαν άμεσα. Έπειτα επειδή όποτε πάω εκεί (και αλλού φυσικά), οι άνθρωποι χαζεύουν το αμάξι σαν κάτι διαφορετικό οπότε το είχαν στο νου τους και μου το είπαν. Αν είχα ένα πιο συνηθισμένο αμάξι μπορεί να μην το χάζευαν και άρα να μη μου το έλεγαν άμεσα (ή και καθόλου). Τέλος, ήμουν τυχερός γιατί ήταν έτσι στριμμένοι οι τροχοί που δεν έπεσε σε παρακείμενα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Εικάζω τελικά ότι αυτό που έγινε ήταν ότι επειδή δεν λειτούργησα το χειρόφρενο όπως πρέπει (με το αμάξι δηλ. ακινητοποιημένο), αυτό σταμάτησε μεν το αμάξι αλλά μετά λύθηκε .
Πολύ προσοχή λοιπόν στα ηλεκτρονικά μαραφέτια φίλοι οδηγοί! Είναι κατασκευάσματα του σατανά.. -
Ταχύτητα;
-
Όταν ο sargus αποφασίζει να πάει για τσιγάρα με το civic του,
Αμαν ρε παιδί, διαβαζα με αγωνία τις γραμμές
Κοψ'το το ρημάδι, βλάπτει το civic, άσε την υγεια
-
Τον γλωσσοφάγατε τον άνθρωπο και την άμαξα του, ρε κάριες!
-
Brake hold είναι η λύση. Όταν είναι ενεργό και βγάζεις τη ζώνη μπαίνει αυτόματα το χειροφρενο.
-
@elefasgr
Ότι δεν υπάρχει 1.5t σε hatchback πλην της sport αυτό είναι παράλειψη του εισαγωγέα.
Αν έβγαινε π.χ. 1.5 hatchback comfort στα 21000-21500 (δηλαδή κάτι λιγότερο από το sedan) θα ήταν η επιλογή όλων.
Το sedan δεν προτιμάται λόγω της ακόμα πιο ιδιαίτερης σχεδίασης και παρόλο το τεράστιο πορτ μπαγκάζ δεν μπορείς να φορτώσεις ότι μπορείς σε ένα hatch.Ήμουν μεταξύ του δικού σου και του sport hatch γιατί ήθελα οπωσδήποτε τον 1.5t αλλά εν έτη 2019 δεν έπαιζε σε τέτοιο budget να μην πάρω τα led φώτα.
H διαφορά μεταξύ sedan comfort και hatch sport είναι περίπου 3500€ αλλά σε αυτά παίρνεις πολύ εξοπλισμό. Μόνο τα led σε άλλες εταιρείες σαν έξτρα πάνε 1000-1500€ και η κάμερα οπισθοπορείας πάνω από 500€.
Για μένα τα άξιζε, όπως π.χ. για άλλους άξιζαν τα επιπλέον 2500€ για ηλιοροφή, δέρμα, ανάρτηση, καλύτερο ηχοσύστημα και blindspot της sport plus.Συμφωνώ πάντως ότι sedan elegance είναι τελείως λάθος τιμολογιακά, θέλει είτε πολύ παραπάνω εξοπλισμό ή καλή μείωση τιμής για να είναι ανταγωνιστικό με τις υπόλοιπες εκδόσεις πρωτίστως και με τον ανταγωνισμό μετά. 5000€, αν και τα περισσότερα είναι φόροι, είναι πολύ μεγάλο σκαλοπάτι μεταξύ comfort & elegance.
Αν κάποιος θέλει το sedan, η comfort είναι μονόδρομος.
Στα 27-28 θα έπρεπε να παίζει μια έκδοση sedan prestige με φώτα led, δέρμα και θερμαινόμενα μπρος-πίσω.@sargus
Το infotaiment είναι προβληματικό από πολλές μεριές, το μόνο που το σώζει είναι το AA/carplay επειδή τα smarts θα έρχονται πάντα από το κινητό. Ότι είναι δικαιολογημένη η γκρίνια όλων, είναι, γιατί σε αυτό το bracket να παίρνεις ταμπλετ με σπεκς του 2012 είναι λίγο κάπως.
Για να μην το βρίζω συνέχεια όμως, πρέπει να πω ότι μου άρεσαν πάντως οι εργοστασιακοί χάρτες.
Στο driver cluster όμως είναι όλα λογικά, σχετικά γρήγορα και απροβλημάτιστα.
Dr. Jekyll & Mr. Hyde.Επίσης με τη θύρα HDMI ψήνομαι να βάλω ένα chromecast ή ένα firetv stick εκεί μέσα και ένα amazon echo dot στη δεύτερη usb port στην ποτηροθήκη και να το κάνω πραγματικά smart.
Το χειρόφρενο είναι θέμα, και εγώ έχω πάει να την πατήσω έτσι μια δύο φορές. Διαβάζω στο civicx ότι λύνει και δένει μόνο του υπό προϋποθέσεις, π.χ. μετά από brake hold σταματημένος βγάλεις ζώνη πρέπει θεωρητικά να μπει μόνο του, ή μετά από 10 λεπτά brake hold ασφαλίζει αυτόματα και λύνεται πάλι μόνο του αν το ξεκινήσεις, βάλεις ζώνη και μετά πρώτη. Πιθανώς να είναι μόνο στο αυτόματο και μόνο στα αμερικάνικα.
-
@mazixoom Καταρχάς να αναφέρω ότι γουστάρω πολύ τα χατς σπορτ και όπου τα πετύχω τα χαζεύω και τα καμαρώνω. Αυτό για να μην υπάρχει κάποια υποψία ότι γράφω κακοπροαίρετα. Και εννοείται ότι αν μου έδιναν όλα αυτά τα εξτρά στην τιμή του comfort θα τα καλοδεχόμουν, δεν το συζητώ. Όπως επίσης δεν αμφισβητώ ότι το σπορτ είναι πιο 'πλήρες' αμάξι από το comfort.
Μερικα δικά μου σχόλια στα γραφόμενά σου:
Ο χρήστης mazixoom έγραψε:
Αν έβγαινε π.χ. 1.5 hatchback comfort στα 21000-21500 (δηλαδή κάτι λιγότερο από το sedan) θα ήταν η επιλογή όλων.
Τόσο κανει το χιλιάρι χατς (από 20.500-22.200 χοντρικά), πως θα γινόταν να κάνει τόσο και το 1.5;
Το sedan δεν προτιμάται λόγω της ακόμα πιο ιδιαίτερης σχεδίασης και παρόλο το τεράστιο πορτ μπαγκάζ δεν μπορείς να φορτώσεις ότι μπορείς σε ένα hatch.
Το σεντάν έχει πιο ιδιαίτερη σχεδιάση απο το χατς; Αυτό πρώτη φορά το διαβάζω, εμείς πάντως σαν οικογένεια προτιμήσαμε το σεντάν και για το λόγο του δεν δείχνει τόσο προκλητικό όσο το χατς. Τι δεν μπορείς να φορτώσεις στο πορτμπαγκάζ του σεντάν; Έχω οικογένεια με 2 μικρά παιδιά και το καλοκαίρι φορτώσα τα πάντα όλα, από καροτσι μέχρι παρκοκρέβατο και ποδηλατακι ισορροπίας του μικρού. Συμφωνώ ότι μπορεί να είναι θέμα το άνοιγμα της πόρτας του πορτ μπαγκάζ (το οποίο τέσταρα πριν το παραγγείλω) αλλά μόνο αν θες να κουβαλήσεις κανά πλυντήριο οπότε καλύτερα που δεν θα μπω καν σε τέτοιες σκέψεις με το σεντάν. Εκτός αν εννοείς ότι το φορτώνεις πιο εύκολα οπότε εκει θα συμφωνήσω.
Ήμουν μεταξύ του δικού σου και του sport hatch γιατί ήθελα οπωσδήποτε τον 1.5t αλλά εν έτη 2019 δεν έπαιζε σε τέτοιο budget να μην πάρω τα led φώτα.
H διαφορά μεταξύ sedan comfort και hatch sport είναι περίπου 3500€ αλλά σε αυτά παίρνεις πολύ εξοπλισμό. Μόνο τα led σε άλλες εταιρείες σαν έξτρα πάνε 1000-1500€ και η κάμερα οπισθοπορείας πάνω από 500€.
Για μένα τα άξιζε, όπως π.χ. για άλλους άξιζαν τα επιπλέον 2500€ για ηλιοροφή, δέρμα, ανάρτηση, καλύτερο ηχοσύστημα και blindspot της sport plus.Στα 22.500 ποιες άλλες μάρκες δίνουν led φώτα σε αντίστοιχων 'κυβικών' αμάξι εν έτη 2019; Παραδέχομαι ότι ίσως είναι το μοναδικό 'εξτρά' που ζηλεύω στην σπορτ έκδοση. Αν το έβαζαν με κανά χιλιάρικο εργοστασιακά σίγουρα θα το έδινα. Για τα υπόλοιπα είναι θέμα επιλογών και γούστων όπως γράφεις και όπως έγραψα στο προηγούμενο μου ποστ. Ειδικά αν έχεις δώσει λεφτά για τέτοια σε προηγούμενο αμάξι και δεν τα χρησιμοποίησες σχεδόν ποτέ ή η χρησιμότητά τους ήταν ελάχιστη στις οδηγικές σου συνήθειες τότε στο επόμενο το σκέφτεσαι 2 φορές αν θα τα δώσεις.
Συμφωνώ πάντως ότι sedan elegance είναι τελείως λάθος τιμολογιακά, θέλει είτε πολύ παραπάνω εξοπλισμό ή καλή μείωση τιμής για να είναι ανταγωνιστικό με τις υπόλοιπες εκδόσεις πρωτίστως και με τον ανταγωνισμό μετά. 5000€, αν και τα περισσότερα είναι φόροι, είναι πολύ μεγάλο σκαλοπάτι μεταξύ comfort & elegance.
Αν κάποιος θέλει το sedan, η comfort είναι μονόδρομος.Πριν κανά χρόνο, όταν αγόρασα το δικό μου, η τιμή του σεντάν comfort ήταν λίγο πιο πάνω από το σπορτ χατς, στα 26.5κ δηλαδή και το elegance στα 28 αν θυμάμαι σωστά. Εκεί προφανώς πάς καρφί στο elegance αλλά είχα κρίνει ότι τα ποσά ξέφευγαν για το δικό μου βαλάντιο. Τότε βγήκε η προσφορά στα 22.5 για το λόγο ότι τιμολόγησαν το comfort 16.999 προ-φόρων αν κατάλαβα και προφανώς αυτό δημιούργησε τη μεγάλη διαφορά με την elegance. Ήταν και το σπρώξιμο που χρειαζόμουν για να κάνω τη βουτιά στο κόκπιτ του honda
Στα 27-28 θα έπρεπε να παίζει μια έκδοση sedan prestige με φώτα led, δέρμα και θερμαινόμενα μπρος-πίσω.
Συμφωνώ απόλυτα!
-
@elefasgr
Αλίμονο αν παρεξηγούμασταν, γιατί οποιοσδήποτε βλέπει τα πράγματα λίγο διαφορετικά από εμάς.Στο δια ταύτα:
Ιδιαίτερη σχεδίαση το sedan σε σχέση με το hatch. Εννοώ ότι το hatch είναι ομοιόμορφο ως προς τη σχεδίαση του, δηλαδή full japanese robot εξ'ολοκλήρου. Το sedan έχει μπροστά κάποιο μέρος του hatch αλλά όπως πας προς τα πίσω γίνεται όλο και πιο συντηρητικό.Στα 21κ έχει full led το δικίνητο Suzuki S-cross1.4 gl+ και 23κ το τετρακίνητο, αλλά δεν εννοούσα ότι στα 22κ περίμενα full led στη Honda, αλλά ότι ήμουν διατεθειμένος να κάνω την υπέρβαση για αυτά και ότι το κόστος ήταν 'λογικό'.
Όσο για το πόσο έπρεπε να κοστίζει ένα hatch 1.5t 'comfort', που δεν υπάρχει ούτε στην Αγγλία σαν επιλογή οπότε είναι τελείως θεωρητικό, θα το έβαζα περίπου στα ίδια χρήματα με το hatch 1.0 elegance. Δηλαδή, παίρνεις το μοτέρ και χάνεις το gear. Σε αυτά τα χρήματα παίζει βέβαια να ήταν και πιο γυμνό από τη comfort δηλαδή χωρίς το honda sense όπως ήταν στην αμερικανική αγορά αρκετά trim levels, αναλόγως πως κοστολογείται από τη Honda o 1.5 σε σχέση με τον 1.0. Φυσικά, όπως παντού, θέλουν (και με το δίκιο τους) να σου κάνουν upsell. Οπότε δεν υπάρχει ο 1.5 γυμνός σε hatch, led μόνο στις πιο μεγάλες εκδόσεις etc etc.
Σαν αυτοκίνητο το sedan comfort είναι vfm. Το πρόβλημα είναι η έλλειψη customization μετά. Δεν μπαίνουν φώτα, δεν μπαίνει camera, δεν μπαίνει εύκολα aftermarket headunit (έβλεπα ένα vid στο youtube, ο τύπος χρειάστηκε 300-400$ μόνο για τους διάφορους αντάπτορες).
-
Ο χρήστης mazixoom έγραψε:
Σαν αυτοκίνητο το sedan comfort είναι vfm. Το πρόβλημα είναι η έλλειψη customization μετά. Δεν μπαίνουν φώτα, δεν μπαίνει camera, δεν μπαίνει εύκολα aftermarket headunit (έβλεπα ένα vid στο youtube, ο τύπος χρειάστηκε 300-400$ μόνο για τους διάφορους αντάπτορες).
Camera μπαίνει μαζί με aftermarket headunit το οποίο σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται 400$ για αντάπτορες. Αντίθετα με ~400$ (ή €) αγοράζεις plug-n-play aftermarket android headunit όπως αυτό https://www.phoenixautomotiveinc.com/co ... -2016-2017 το οποίο κουμπώνει σχετικά εύκολα (https://www.youtube.com/watch?list=PL82 ... ChHDnj-UOw). Τα προβλήματα συνήθως τα έχουν όσοι αντικαθιστούν το stock android headunit που χρησιμοποιείται και για λειτουργίες/ρυθμίσεις του αυτοκινήτου από όσο έχω καταλάβει, το dumb headunit (όπως αυτό που είναι στην comfort έκδοση) είναι πανεύκολο να αλλαχτεί. Και φυσικά τα παραπάνω headunits είναι πολύ πιο 'φρέσκα', αναβαθμισμένα και γρήγορα σε σχέση με το stock headunit, το θέμα είναι πόσο αξιόπιστα και πόση αντοχή στο χρόνο έχουν (το stock εκτιμώ ότι είναι σκυλί σε αυτά τα θέματα)
-
Ο χρήστης Rapture έγραψε:
- 9 μήνες αναμονή
- Κακή φήμη του αντιπρόσωπου
- Καμία διαφήμιση
- Εκκεντρική εμφάνιση
Νομίζω γιαυτό δεν κυκλοφορούν πολλά
Επίσης σε μικρές πόλεις όπως η δική μου, και ελέιψη αντιπροσώπου, δεν κυκλοφορεί κανένα (εκτός του δικού μου) οπότε δεν μπορώ να ξεμυτήσω χωρίς να το καταλάβει κάποιος
Τέλος, κάτι τρομαχτικό που μου συνέβη τις προάλλες
Μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο, για καφέ σταμάτησα και όχι τσιγάρα βέβαια
Επειδή δουλεύω συνέχεια το brake hold, και με εξυπηρετεί πολύ, το λάθος το δικό μου ήταν οτι ναι μεν ήταν ενεργοποιημένο και έπρεπε να μπει αυτόματα, στην βιασύνη την πρωινή να πάω να πάρω καφέ, έλυσα την ζώνη πριν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να μην μπει το χειρόφρενο.
Με φωνάζουν και εμένα οτι το αυτοκίνητο κουνίεται και τρέχω και το κρατάω/σταματάω με τα χέρια (είχα αφήσει και την πόρτα ανοιχτή) και μετά μπαίνω μέσα και βάζω το χειρόφρενο κανονικά.
Κυριολεκτικά 3-4 πόντους απο το παρκαρισμένο μηχανάκι το σταμάτησα
**imakis **kai **maxizoom **καλοτάξιδα και αγρατζούνιστα να είναι
-
Για facelift εχετε ακουσει αν και πότε θα γινει ?
-
Ο χρήστης elefasgr έγραψε:
Στα 22.500 ποιες άλλες μάρκες δίνουν led φώτα σε αντίστοιχων 'κυβικών' αμάξι εν έτη 2019
Νομίζω μόνο το focus ( και όσων όπου το Corolla).
-
Κοιτώντας τα specs της honda βλέπω ότι το cvt υπολειπεται κατά 20 km/h στην τελική ταχύτητα του manual (με το ίδιο μοτέρ παντα)
Υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτο;
Έχει κάποιο περιορισμό το cvt; -
Δεν ξέρω αυτό που ρωτάς αλλά και το 1.5 manual hatch έχει περιοριστή ταχύτητας (νομίζω στα 230 κοντερισια-220 πραγματικά).
-
Τα κιβώτια cvt έχουν τον περιορισμό της ροπης που μπορεί να αντέξει ο ιμάντας.
Sent from my HTC U11 plus using Tapatalk
-
Με την ευκαιρία να συστηθω. Παρήγγειλα το sport plus τέλη Νοεμβρίου και γνωρίζω ότι παραλαμβάνω Μάιο.
Sent from my HTC U11 plus using Tapatalk
-
Καλωσηρθες και με το καλο να παραλαβεις!
Αυτός ο περιορισμός που έγραψες έχει να κάνει μόνο με την τελική ταχυτητα;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλωσηρθες και με το καλο να παραλαβεις!Αυτός ο περιορισμός που έγραψες έχει να κάνει μόνο με την τελική ταχυτητα;
Έχει να κάνει με την ροπή που μπορεί να αντέξει το κιβώτιο κατά πρώτο λόγο και αυτό συμπαρασύρει την μέγιστη ταχύτητα. Εγώ επέλεξα χειροκίνητο διότι με ενδιαφέρει η αναβάθμιση/προγραμμα, όπου η ροπή ανεβαίνει έξω από τα όρια του κατασκευαστή και το cvt πατιναρει. Υπάρχουν δεκάδες αναφορές σε γνωστά αμερικανικά φορουμ.
Sent from my HTC U11 plus using Tapatalk
Νέο Honda Civic 2017