Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 230
    • 231
    • 232
    • 233
    • 234
    • 430
    • 431
    • 232 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      προσωπικα αν και καταλαβαίνω που θα μπορούσε να ειναι καλύτερο, δεν με ενόχλησε ποτε, ειναι σαφώς μεσα στα tolerance levels για μια νορμαλ χρήση.

      Εγω δεν κατανοω καν που θα μπορουσε να ειναι καλυτερο,φανταζομαι χρονοι αποκρισης.

      Και μου αρεσουν καποια πραγματα που δεν τα ειχα ξαναδει,πχ λειτουργει για λιγο η καμερα οπισθοπορειας ακομα και οταν γυρισεις σε κινηση μπροστα,καλο για να δεις αν εκανες κανα λαθος και σου ρχεται κανενας πατημενος απο πισω.

      Βεβαια οπως λεω παντα,πλην navigation και καμερας πισω,δεν βλεπω κανενα λογο να υπαρχουν εκει αλλες λειτουργιες,ειναι καθαρα φαση marketing για μενα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • neurotica
        neurotica last edited by

        Αν δεν απατώμαι, την μπροστινή κάμερα δείχνει για λίγο όταν βάζεις το Drive.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          silversurfergr last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
          Το Χ2 πχ που δοκιμάσα πρόσφατα έχει καλύτερο infotainment. Το ίδιο και το MBUX στην A-class και άρα στο επερχόμενο GLA. Πολύ χειρότερο πχ είναι το σύστημα του CRV.

          ΟΚ για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με τι αυτοκίνητα το συγκρίνουμε.
          Υπάρχουν και άλλες μάρκες όπως ford, opel, vw, κ.λ.π.
          Για τα ιαπωνικά και κορεάτικά ότι έχω δει βγάζει μάτι σε εμφάνιση.Για ταχύτητα ανταπόκρισης δεν ξέρω, δεν έχω ζήσει μαζί τους καθόλου.
          Ας πούνε και άλλοι αν έχουν εμπειρία και με άλλα μοντέλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xplicit last edited by

            Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
            Για τα ιαπωνικά και κορεάτικά ότι έχω δει βγάζει μάτι σε εμφάνιση.Για ταχύτητα ανταπόκρισης δεν ξέρω, δεν έχω ζήσει μαζί τους καθόλου.

            Εμένα βασικά με έχει βολέψει αρκετά η οθόνη αφής στον κορεάτη, είναι σε ιδανικό ύψος για τα μάτια, έχει και αρκετό χώρο μπροστά για να ακουμπήσεις το χέρι σου. Στο tucson το infotainment έχει αρκετά καλή απόκριση στο touch, δεν έχω εντοπίσει κάπου lag. Η κάμερα οπισθοπορείας μπαίνει σε λειτουργία με το που βάλεις όπισθεν, δεν γνωρίζω πόσες μοίρες είναι ο ευρυγωνικός φακός, προσωπικά με ζορίζει λίγο στις πίσω γωνίες του αυτοκινήτου και ιδανικά θα ήθελα και αισθητήρες παρκαρίσματος. Δεν την περίμενα τόσο καλή. Όλα πίσω είναι ευδιάκριτα. Ντάξει δεν είναι και Leica.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:

              Το Χ2 πχ που δοκιμάσα πρόσφατα έχει καλύτερο infotainment. Το ίδιο και το MBUX στην A-class και άρα στο επερχόμενο GLA. Πολύ χειρότερο πχ είναι το σύστημα του CRV.

              ΟΚ για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με τι αυτοκίνητα το συγκρίνουμε.
              Υπάρχουν και άλλες μάρκες όπως ford, opel, vw, κ.λ.π.
              Για τα ιαπωνικά και κορεάτικά ότι έχω δει βγάζει μάτι σε εμφάνιση.Για ταχύτητα ανταπόκρισης δεν ξέρω, δεν έχω ζήσει μαζί τους καθόλου.
              Ας πούνε και άλλοι αν έχουν εμπειρία και με άλλα μοντέλα.

              Το 3008 εγώ προσωπικά το συγκρίνω μόνο με τα premium μιας και είναι ισάξιο και σε πολλούς τομείς ανώτερο από τα περισσότερα. Αυτό αφορά γενική σύγκριση και όχι μόνο το infotainment.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bmw7 last edited by

                Παίδες μια ερώτηση.
                Απενεργοποίηση αυτόματου χειρόφρενου χειροκίνητα ή αυτόματα με το γκάζι? Εγώ χρησιμοποιώ την πρώτη μέθοδο αλλά στο service 1 έτους ειπώθηκε ότι κακώς τό κάνω. Πιο είναι το πιο σωστό?
                Ελπίζω να περάσατε καλά today.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silversurfergr last edited by

                  Τι εννοείς ;
                  Είσαι με το P και πας να ξεκινήσεις;
                  Εγώ απλώς πατάω φρένο βάζω D ή R και πατάω γκάζι.
                  Όταν σταματήσω απλώς κλείνω μηχανή και μπαίνει αυτόματα το P .
                  Αν σταματήσω για λίγο και θέλω να είναι ανοιχτή η μηχανή βάζω P μόνος μου και όταν είναι να φύγω πάλι D και γκάζι.

                  Αν εννοείς για manual και αυτόματο χειρόφρενο , πάλι ποτέ δεν το έλυνα απλώς πατούσα γκάζι και έφευγα.
                  Δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα το χειρόφρενο στα 8 χρόνια και 145.000 χλμ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bmw7 last edited by

                    Εννοώ λύσιμο αυτόματου χειρόφρενου με το κουμπί parking πριν ξεκινήσω με D or R (κακιά συνήθεια).
                    Δεν ξέρω αν καταπονω το σύστημα....?

                    Επίσης τα μαμά ελαστικά μετά 24000χλμ, κυρίως στην Εγνατία οδό, η απόδοση τους έχει πέσει σημαντικά, που σε ανηφόρα απότομη με κακή άσφαλτο (πάρκινγκ της κακιάς ώρας) πρόσφυση μηδέν, με πετούσε δεξιά - αριστερά.
                    ΜΟ κατανάλωση μετά 24000km (με βάση την ένδειξη υπολογιστή, που δεν είναι εκτός πραγματικότητας, 90% αυτοκινητόδρομο ) 5.4l/100km, απόλυτα ικανοποιημένος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      islander last edited by

                      Ο χρήστης BMW7 έγραψε:
                      Εννοώ λύσιμο αυτόματου χειρόφρενου με το κουμπί parking πριν ξεκινήσω με D or R (κακιά συνήθεια).
                      Δεν ξέρω αν καταπονω το σύστημα....?

                      Επίσης τα μαμά ελαστικά μετά 24000χλμ, κυρίως στην Εγνατία οδό, η απόδοση τους έχει πέσει σημαντικά, που σε ανηφόρα απότομη με κακή άσφαλτο (πάρκινγκ της κακιάς ώρας) πρόσφυση μηδέν, με πετούσε δεξιά - αριστερά.
                      ΜΟ κατανάλωση μετά 24000km (με βάση την ένδειξη υπολογιστή, που δεν είναι εκτός πραγματικότητας, 90% αυτοκινητόδρομο ) 5.4l/100km, απόλυτα ικανοποιημένος.

                      Τι λάστιχα φοράς τα Continental LX2 λόγω grip; Μπρός-πίσω έχεις κάνει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bmw7 last edited by

                        Ακριβώς Continental LX2 λόγω Grip.
                        Όχι δεν έχω κάνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης BMW7 έγραψε:
                          Ακριβώς Continental LX2 λόγω Grip.
                          Όχι δεν έχω κάνει.

                          Μαγάλο λάθος! Στα 15.000 Km μια αλλαγή μπρός - πίσω παρατείνει τη ζωή και την καλή απόδοση των ελαστικών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bmw7 last edited by

                            Συνήθως την αλλαγή την κάνω 20000χλμ. Έχει δρομολογηθεί.
                            Για το απενεργοποίηση του αυτόματου κιβωτίου μπορεί κάποιος να ενημερώσει τι είναι σωστό κ τι όχι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Ο χρήστης BMW7 έγραψε:
                              Συνήθως την αλλαγή την κάνω 20000χλμ. Έχει δρομολογηθεί.

                              Ναι, αλλά έχεις φτάσει ήδη τα 24.000...
                              Σε κάθε περίπτωση, καλύτερα να την προγραμματίζεις στα 15.000 Km για να έχεις αβάντζο να την καθυστερήσεις και λίγο όπως έκανες τώρα.

                              Επίσης κατά την άποψη μου στα 15.000 είναι ιδανικό σημείο γιατί:
                              α) στα 15.000 η φθορά των μπροστινων είναι αρκετά μικρή ώστε να τα βάλεις με ασφάλεια πίσω,
                              β) στα 30.000 Km θα έχεις θεωρητικά εξίσου φθαρμένα και τα 4 ελαστικά,
                              γ) από κεί και πέρα ως τα 40-45.000 Km που βγάζουν τα περισσότερα ελαστικά δεν θα χρειαστεί ξανά αλλαγή και
                              δ) θα έχεις πάρει το μέγιστο της απόδοσης από τα ελαστικά σου στα 30.000 πρώτα Km, όταν δηλαδή μπορούν να σου δώσουν την creme de la creme τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Σωστά τα λέει ο harisma ,επιπρόσθετα τώρα πια που η απόδοση τους έχει πέσει αισθητά θα είναι ως και επικίνδυνο να βάλεις τελειωμένα λάστιχα στον πίσω άξονα,πιστεύω καλύτερο θα είναι να βάλεις ένα καινούργιο ζευγάρι μπροστά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  snowdrop last edited by

                                  Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                                  Ακριβώς Continental LX2 λόγω Grip.
                                  Όχι δεν έχω κάνει.

                                  Μαγάλο λάθος! Στα 15.000 Km μια αλλαγή μπρός - πίσω παρατείνει τη ζωή και την καλή απόδοση των ελαστικών.

                                  Τι αλλαγή;

                                  Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Ο χρήστης snowdrop έγραψε:

                                    Ακριβώς Continental LX2 λόγω Grip.
                                    Όχι δεν έχω κάνει.

                                    Μαγάλο λάθος! Στα 15.000 Km μια αλλαγή μπρός - πίσω παρατείνει τη ζωή και την καλή απόδοση των ελαστικών.

                                    Τι αλλαγή;

                                    Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Τι μπρος πίσω αλλαγή το βρακι του? Για τα λάστιχα μιλάμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Θα βοηθήσω: τα εμπρός ελαστικά πίσω. Και τα πίσω ελαστικά μπροστά!

                                      Καταλάβατε ή να κάνω και κακάκια μου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • neurotica
                                        neurotica last edited by

                                        Και χιαστί ή δεν χρειάζεται?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ε, αφου το θέλετε το τρολλ σας

                                          Γίνεται και αλλιώς, να κινήσε μόνιμα με την όπισθεν παντού

                                          Πάντως το χιαστί έχει όντως μια βάση ως σκέψη.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Χιαστί σε κατευθυντικά λάστιχα δεν γίνεται, εκτός αν ξεζαντάρεις και ξαναζαντάρεις, καθώς κατεύθυνση από της μιας πλευράς, αντιστρέφεται αν τοποθετήσεις την ζάντα απέναντι. Το βιβλιαριάκι του κάθε οχήματος τα έχει λυμένα αυτά τα θέματα, δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε μόνοι μας τον τροχό (στην κυριολεξία...). Προσωπικά δεν κάνω μπρος-πίσω (ειδικά σε προσθιοκίνητο), διότι το κυνηγάω αρκετά και δεν θέλω πίσω τα πιο φθαρμένα, με ό,τι αυτό σημαίνει για εμφάνιση snap oversteer.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 232 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr