-
Ούτε wannabe premium ούτε τίποτα. Απλά κ ξεκάθαρα το καλύτερο της κατηγορίας.
Sent from my CUBOT NOTE Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Ούτε wannabe premium ούτε τίποτα. Απλά κ ξεκάθαρα το καλύτερο της κατηγορίας.Sent from my CUBOT NOTE Plus using Tapatalk
Εντελώς αστείο αυτό όταν υπάρχουν:
- Giulia
- 3 Series
- C Class
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Συμφωνω και στα 2 ποσταρισματα σου.
Εχει δυσκολο έργο απέναντι σε καταξιωμένους αντιπάλους. Πολύ πιο δύσκολο αποτι είχε το 3008 απέναντι στους πριμιουματους αντιπάλους του.
Πχ αν δεν είναι καλύτερο έστω σε κάποια σημεία από την 3αρα ή αλλιώς αρκετά φτηνότερο αυτής για να προτιμηθει, τα βλέπω σκούρα τα πράγματα.
Η εμφανιση από μόνη της δύσκολα θα διαρκέσει.
Αλλά όλα αυτά μένει να αποδειχθούν.
Σχεδιαστικά για μένα τα καταφέρανε πάντως. Είναι κούκλα από οποία πλευρά κι αν το δεις.Νομίζω ότι στα 2000cc απέναντι στην bmw δεν πρόκειται να πουλήσει αλλά στα 1600 βενζίνη και 1500 ντίζελ δεν θα τα πάει άσχημα (αν έχει λογικη τιμολόγηση) και ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του θα είναι το 3008.
-
Αρχικά να πούμε ότι από πλευράς μεγέθους είναι μεγαλύτερης κατηγορίας το 508 από 3άρα και C . Kαι στο εσωτερικό έχει μεγαλύτερους χώρους που πλησιάζουν την επόμενη κατηγορία .
Το γεγονός ότι είναι μεγάλο σεντάν και σε ψηλές τιμές και λόγω των φόρων , είναι σίγουρο ότι θα του κάνει δύσκολη την ζωή . Οι πωλήσεις του θα είναι σε μεγάλο ποσοστό μέσω λήζινγκ .
Ολα λοιπόν θα παιχτούν στο τι θα κάνει η εισαγωγική σε συνδυασμό με την μητρική . Αν φέρει εκδόσεις εταιρικές σε καλές τιμές θα πουλήσει , όσο πουλάνε τα σεντάν αυτή την εποχή . Δηλαδή λίγο .
-
Είναι ίδια κατηγορία, είναι D Segment. Μερικοί κατασκευαστές απλά (όπως η Ford) επιλέγουν να τα κάνουν λίγο μεγαλύτερα από τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σε άλλη κατηγορία. Και στο τέλος όλα παίζονται στην τιμή τους.
-
Για τον ανταγωνισμό ,η νέα BMW 3 αν βγάλει αδυναμη έκδοση με 1500cc/136 ίππους από 36000 ευρώ που ζήταγε στο τελευταίο μοντέλο, με λιτο εξοπλισμό,ελάχιστες θα πουλήσει,όπως δεν βλέπεις και στο δρόμο ευκολα.Επίσης στον ανταγωνισμό της κλασης η Μερσεντες φαίνεται τελευταία έχει καλύτερη τιμολογική πολιτική σε βασικά μοντέλα ,αλλά γενικά παίζουν επίσης και οι Volvo ,Scoda και λίγο ακριβότερα τα διλιτρα Jaguar .Από την άλλη περιμένουν οι εταιρικές πωλήσεις να πάρουν καποια τζαμπα, αν δεν τραβήξουν κάποια γενικα στην αγορά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ούτε wannabe premium ούτε τίποτα. Απλά κ ξεκάθαρα το καλύτερο της κατηγορίας.
Sent from my CUBOT NOTE Plus using Tapatalk
Εντελώς αστείο αυτό όταν υπάρχουν:
- Giulia
- 3 Series
- C Class
Εντάξει υπερβάλλω μεν, αλλά δε θα το απέκλεια..
Sent from my CUBOT NOTE Plus using Tapatalk
-
Το άρθρο του Drive είναι ξεκάθαρο. Δεν το συγκρίνει καν με σπορ μπερλίνες.
-
Ok αλλά με κάποιο πρέπει να το συγκρίνουμε...
VW Passat/Arteon?
Audi A4/A5?
Κάποιο άλλο;;Insignia? Skoda Superb?
Ως προσθιοκίνητο το βάζω σε σύγκριση με όλα τα παραπάνω, με κύριους στόχους τα VW & Audi. Τουλάχιστον έτσι νομίζω ότι πάει να τοποθετηθεί -
Είναι ένα πολύ καλό, και εμφανίσιμο, μεσαίο σεντάν. Ούτε σπορ οδηγικά είναι όμως, ούτε έχει πραγματικά γρήγορες εκδόσεις.
Αν θες να στρίψεις και να γκαζώσεις θα πάρεις Alfa Romeo Giulia.
Αν θες και λίγη παραπάνω χλιδή (με λιγότερη σπορτίλα) θα πάρεις BMW 3 Series.
Αν θες μεγαλύτερη άνεση θα πάρεις Mercedes C Class.
Audi Α4... προσπαθώ να βρω τον λόγο για να το πάρεις...
Volvo S60, μόνο αν η τιμή του είναι αρκετά χαμηλότερη από τα άλλα.
Ford Mondeo, στρίβει καλά (για προσθιοκίνητο), οπότε με 180 άλογα και 25 χιλιάρικα, καλό μου φαίνεται. -
Το Α4 έχει καλύτερους χώρους,καλύτερη ποιότητα υλικών και είναι πιο φθηνό από merc bmw.
-
Κι εγώ που νόμιζα ότι ένα αυτοκίνητο είναι ένα όχημα που πρέπει να επιταχύνει-στρίβει-σταματάει. Τελικά μάθαμε ότι μετράνε και τα πλαστικά. Λογικά θα βοηθάνε όταν έχει φύγει υποστροφικά (πάνε και αλλιώς τα Audi?) και θα τα χαϊδεύεις, περιμένοντας τη Οδική...
-
...σωστά Δία και το S60 στο κόλπο....
-
...και το Mondeo....
-
Μια χαρά αυτοκίνητα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ακολουθήσουν μια Giulia ή μια 3άρα. Διαφωνείς;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κι εγώ που νόμιζα ότι ένα αυτοκίνητο είναι ένα όχημα που πρέπει να επιταχύνει-στρίβει-σταματάει. Τελικά μάθαμε ότι μετράνε και τα πλαστικά. Λογικά θα βοηθάνε όταν έχει φύγει υποστροφικά (πάνε και αλλιώς τα Audi?) και θα τα χαϊδεύεις, περιμένοντας τη Οδική...1ον δεν είπα ποτέ ότι θα προτιμούσα το Audi,απλώς απάντησα στο γιατί κάποιος μπορεί να προτιμήσει το Audi επειδή το είχες ρωτήσει.
2ον τα λεφτά μου ότι παίζει να φύγει για τα χωράφια θα τα πόνταρα σε αυτόν που έχει πάρει την Alfa η την bmw ακριβώς γιατί την έχει επιλέξει ως μέγας χερας. -
Φίλε Δία δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά. Μόνο από ένστικτο μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Νομίζω όμως ότι αυτά τα αυτοκίνητα έχουν διαφορετικό target group. Giulia & BMW στους πιο ανήσυχους, Merc στους πιο κυριλέ. Νομίζω ότι το Peugeot πάει να χωθεί στους εναλλακτικους που θα πήγαιναν στα S60, A4/A5 και Passat/ Arteon. Και τους χτυπάει στο στιλ και την εμφάνιση με πλήρες μηχανολογικό πακέτο.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
2ον τα λεφτά μου ότι παίζει να φύγει για τα χωράφια θα τα πόνταρα σε αυτόν που έχει πάρει την Alfa η την bmw ακριβώς γιατί την έχει επιλέξει ως μέγας χερας.Λες ότι ο κουλός Αουντάκιας πηγαίνεις σαν κηδεία και άρα δεν έφυγε στο χωράφι;. Ναι, παίζει...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Audi Α4... προσπαθώ να βρω τον λόγο για να το πάρεις...Δεν υπάρχει κανένα λόγος, εκτός εαν έχεις διαστροφή και αγαπάς το γκρούπ!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Audi Α4... προσπαθώ να βρω τον λόγο για να το πάρεις...
Δεν υπάρχει κανένα λόγος, εκτός εαν έχεις διαστροφή και αγαπάς το γκρούπ!
Υπερβάλετε αμφότεροι!
Nέο Peugeot 508