-
Οι bmw με μικρο μοτέρ και γυμνες ειναι απλα συμβιβασμός...το εαν αξιζουν ή οχι ειναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Τωρα εαν βάλουμε και την αξιοπιστία στις παραμέτρους, εκεί δυσκολεύει το πράγμα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Οι bmw με μικρο μοτέρ και γυμνες ειναι απλα συμβιβασμός...το εαν αξιζουν ή οχι ειναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Τωρα εαν βάλουμε και την αξιοπιστία στις παραμέτρους, εκεί δυσκολεύει το πράγμα.Φανη δεν έχεις βαρεθεί ρε συ φίλε να γράφεις το ίδιο ακριβώς ποίημα σε όλα τα νήματα; [emoji6][emoji6][emoji3]
Όταν ο άλλος έχει 35000 + να χαλάσει/πετάξει στο δρόμο θα ψωνίσει βάσει καυλας και όχι τόσο ανάλυσης! Το ένα τσιμπιμπλικι που μπαίνει στο κάθε μπαντζαι θα τον εμποδίσει; Λες και ο ανταγωνισμός σε αυτές τις τιμές και κατηγορία είναι πιο πλήρης σε εξοπλισμό ή πιο αξιόπιστος; Ή επειδή έχει μείνει η ρετσινιά με τους πολλαπλασιαστές και τους κινητήρες της πεζω θα βγουν και τα τρέχοντα μάπα εκ των προτέρων χωρίς παγκοσμίως σχετικές αναφορές.Αν δεν έχεις καυλα ή/και λεφτά και θες να ικανοποιήσεις μόνο την ανάγκη να έχεις ένα αυτοκίνητο μπορείς να δεις και φθηνότερα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πραγματικός υποψήφιος αγοραστής Χ1 να τη συγκρίνει με το aircross ή με το QQ .... αν βλέπεις και τέτοια αμάξια πάρε αυτά να σου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.
-
Προσωπικά ο κινητήρας δεν με απογοήτευσε ενώ και ο εξοπλισμός της ακτιβ δεν είναι πλήρης αλλά είναι καλός φυσικά χαμηλότερος από τις μεσαίες εκδόσεις των αμαξιών που προανέφερα
Όσο για το αν συγκρίνεται η Χ1 με το 5αιρκρος αν δεν φοράμε οπαδικα Γιαλιά συγκρίνεται σε κάποια σημεία. Στα 37000 παίρνεις μια μέτρια εξοπλισμένη Χ1 και ένα φουλ έξτρα αιρκρος. Έχουν παρόμοιες επιδόσεις με ελαφρύ νικητή το αιρκρος το αιρκρος συνολικά καλύτερους χώρους, ποιο καλή ηχομόνωση, λιγότερα τραντάγματα στην καμπίνα . Πώς δεν συγκρίνεται; Η Χ1 κερδίζει κατά κράτος στο τιμόνι και στο στησιμο. Τώρα αν μπούμε στην οπαδικη λογική πως συγκρίνουμε bmw με Σιτροέν οκ δεν έχει νόημα η κουβέντα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Προσωπικά ο κινητήρας δεν με απογοήτευσε ενώ και ο εξοπλισμός της ακτιβ δεν είναι πλήρης αλλά είναι καλός.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απ'όσα αυτοκίνητα έχεις δει, ποια σε ικανοποίησαν σε χώρους; Είχα κάνει TD X1 και είχα μπει μέσα και θυμάμαι ότι οι χώροι της (μπρος πίσω)δεν με είχαν αφήσει με παράπονο. Το Πορτ μπαγαζ ναι.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Προσωπικά ο κινητήρας δεν με απογοήτευσε ενώ και ο εξοπλισμός της ακτιβ δεν είναι πλήρης αλλά είναι καλός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απ'όσα αυτοκίνητα έχεις δει, ποια σε ικανοποίησαν σε χώρους; Είχα κάνει TD X1 και είχα μπει μέσα και θυμάμαι ότι οι χώροι της (μπρος πίσω)δεν με είχαν αφήσει με παράπονο. Το Πορτ μπαγαζ ναι.
Από χώρους συνολικά μπροστά πίσω αποσκευών τον υψηλότερο μέσο όρο τον έχει το ds , μετά τιγκουαν , αιρκρος , 3008 ,Χ1.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως αν πιστέψω φίλο που είχε νοικιάσει Χ1 (αλλά και 3 αρα) με τον γνωστό βενζινοκίνητο 1500cc,με βάρος αποσκευών και 4 ατομα ζορίζεται αρκετά ,και κάνει θόρυβο και κατανάλωση 10+ λιτρα.Στο θεμα αξιοπιστίας κινητήρων ,αυτό με τους πολλαπλασιαστές μετά από το 2012 με τoυς turbo κινητήρες φαίνεται δεν υπάρχει μαζικά.Κάτι άλλα θεματα με ψύξη κινητήρα,ηλεκτρικα κλπ μετα τα 40000 χλμ πολλά αμάξια διαφόρων εταιριών, έχουν ανα περίπτωση.Φυσικά όποιος έχει να δώσει 35000ευρω που πολλά είναι φόροι,άλλος τα πονάει άλλος απλά θέλει την φίρμα να κυκλοφορεί και ξέρει και ότι οι ζημιές κοστίζουν.
-
@iceman: πλείστα τα θέματα με τις Χ1 (τις Ε48) αλλο εαν οι κάτοχοι τα αποκρύπτουν.
Όσο για το εαν εχω βαρεθεί, όχι δεν εχω βαρεθεί να γράφω την αλήθεια και ας πονάει ορισμένους. Οι μικρες BMW είναι συμβιβασμός...τόσο απλά. Δεν ειναι αρνητικό αυτό, απλά η αλήθεια. Για να ξέρουμε τι λέμε και τι αγοραζουμε.
Οδήγησε μια 6κύλινδρη 5αρα (ακόμα και F10) και θα καταλάβεις τι εννοώ αλλά και τι εστί bmw (και καύλα, γιατί 116 ντιζελάτοι ίπποι δεν ειναι καυλα...συμβιβασμός ειναι, εκτός εαν μιλάμε για την καύλα του σήματος). -
Φανη.
Οι Ε84 είχαν τους γνωστούς κινητήρες συμπαραγωγής με την πεζω που ταλαιπώρησαν πολύ κόσμο. Τι να πούμε και για τους κατόχους του πρώτου 3008.
Όσο πάντως και να κρύβονται θέματα ειδικά στην Ελλάδα στο εξωτερικό η άληθεια δεν κρύβεται.Συμβιβασμός δύναμης είναι σίγουρα αλλά υπάρχουν και οι βελτιώσεις ενώ ο συμβιβασμός αυτός γίνεται από όλους μας και σε όλες τις μάρκες λόγω φορολογικού.
Μπορεί τόσο γκάζι να μην παιρνεις αλλά παιρνεις αλλά πράγματα που εσυ τα ξέρεις περισσότερο άλλωστε. Σάμπως εσυ που λες τώρα για εξακύλινδρους κλπ ειχες πριν περισσότερο από τον 1600;
Μην ξεχνάς ότι καυλα μπορεί να είναι όχι μόνο το γκάζι αλλά και η ποιότητα και το πάτημα και το στήσιμο. Την καυλα την ορίζει ο καθένας μας κατά τα γούστα του γι αυτό και είναι καυλα και όχι υπολογισμένη λογική. -
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Πάντως αν πιστέψω φίλο που είχε νοικιάσει Χ1 (αλλά και 3 αρα) με τον γνωστό βενζινοκίνητο 1500cc,με βάρος αποσκευών και 4 ατομα ζορίζεται αρκετά ,και κάνει θόρυβο και κατανάλωση 10+ λιτρα.Στο θεμα αξιοπιστίας κινητήρων ,αυτό με τους πολλαπλασιαστές μετά από το 2012 με τoυς turbo κινητήρες φαίνεται δεν υπάρχει μαζικά.Κάτι άλλα θεματα με ψύξη κινητήρα,ηλεκτρικα κλπ μετα τα 40000 χλμ πολλά αμάξια διαφόρων εταιριών, έχουν ανα περίπτωση.Φυσικά όποιος έχει να δώσει 35000ευρω που πολλά είναι φόροι,άλλος τα πονάει άλλος απλά θέλει την φίρμα να κυκλοφορεί και ξέρει και ότι οι ζημιές κοστίζουν.10+ μόνο σε συνθήκες βαριάς αστικής κίνησης.
Στις συνθήκες που περιγράφεις η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,4-7,6 βαριά 8.
Για να δεις σε αυτοκινητόδρομο 8-9 πρέπει να οδηγείς καφρικα χώνοντας συνέχεια, κόβοντας απότομα και επιταχύνοντας πάλι. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πραγματικός υποψήφιος αγοραστής Χ1 να τη συγκρίνει με το aircross ή με το QQ .... αν βλέπεις και τέτοια αμάξια πάρε αυτά να σου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.
Αυτό από που προκυπτει και ποιος είναι ο 'πραγματικός' υποψήφιος αγοραστής x1;
Γιατί κρίνοντας απο εδώ πχ βλέπω συμφορουμιτες που ενδιαφέρονται να τα συγκρίνουν. -
Επισης και με μια γυμνη x1 σου μενουν λεφτα στη τσεπη απο ενα φουλ εξτρα c5 aircross....
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πραγματικός υποψήφιος αγοραστής Χ1 να τη συγκρίνει με το aircross ή με το QQ .... αν βλέπεις και τέτοια αμάξια πάρε αυτά να σου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.
Αυτό από που προκυπτει και ποιος είναι ο 'πραγματικός' υποψήφιος αγοραστής x1;
Γιατί κρίνοντας απο εδώ πχ βλέπω συμφορουμιτες που ενδιαφέρονται να τα συγκρίνουν.Ελα ντε! ο 'πραγματικος' υποψηφιος αγοραστης που μεσω του αμαξιου του 'Ψηλωνει' ναι δεν θα τα συγκρινει για τους γνωστους λογους.
Οι υπόλοιποι τα συγκρινουμε στην πραξη. Οπότε μιας και τα οδηγησα και τα δυο με διαστημα 2 ημερων ας γραψω.1.5 auto active X1 vs 1.5 auto shine (ολα ντιζελ) 37000vs35000.
Tιμόνι 1-0
στησιμο αμαξιου 2-0
φρενα 3-0
αναρτηση Χ (ωραια της Χ1 δεν εχει πλευσεις ειναι σταθερη χωρις να ειναι σκληρη αλλα μεταφερει θορυβο και τρανταγματα, ποιο μαλακη του σιτροεν, προκυπτουν πλευσεις (λογω και του μεγαλου υψους) αλλα είναι πιο ξεκουραστη και περνα ποιο ανετα απο τις λακουβες)
ποιοτητα υλικων καμπινας 4-0
εργονομια 5-0
επιδοσεις 5-1
οικονομια Χ
χωροι καμπινας 5-2
χωροι αποσκευων 5-3
εξοπλισμος εκδοσεων 5-4
Ενεργητικη ασφαλεια 5-5
παθητικη ασφαλεια ?
θεση οδηγησης 5-6
ικανοτητα εκτος δρομου 5-7 ( λογω grip control και ύψους απο το εδαφος)
μεγαλυτερες γωνιες προσεγγισης-διαφυγης 5-8
εμφανιση (υποκοιμενικο) για μενα 5-9
μεταπωλητικη αξια (σωστος ο dettol) 6-9
Συνεπως μια χαρα συγκρινονται, αρκει να μην εχεις οπαδικα γιαλια. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πραγματικός υποψήφιος αγοραστής Χ1 να τη συγκρίνει με το aircross ή με το QQ .... αν βλέπεις και τέτοια αμάξια πάρε αυτά να σου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.
Αυτό από που προκυπτει και ποιος είναι ο 'πραγματικός' υποψήφιος αγοραστής x1;
Γιατί κρίνοντας απο εδώ πχ βλέπω συμφορουμιτες που ενδιαφέρονται να τα συγκρίνουν.Ελα ντε! ο 'πραγματικος' υποψηφιος αγοραστης που μεσω του αμαξιου του 'Ψηλωνει' ναι δεν θα τα συγκρινει για τους γνωστους λογους.
Οι υπόλοιποι τα συγκρινουμε στην πραξη. Οπότε μιας και τα οδηγησα και τα δυο με διαστημα 2 ημερων ας γραψω.1.5 auto active X1 vs 1.5 auto shine (ολα ντιζελ) 37000vs35000.
Tιμόνι 1-0
στησιμο αμαξιου 2-0
φρενα 3-0
αναρτηση Χ
ποιοτητα υλικων καμπινας 4-0
εργονομια 5-0
επιδοσεις 5-1
οικονομια Χ
χωροι καμπινας 5-2
χωροι αποσκευων 5-3
εξοπλισμος εκδοσεων 5-5 ( σορρυ ειναι χαοτικη η διαφορα για να παρει μια μοναδα μόνο)
θεση οδηγησης 5-6
ικανοτητα εκτος δρομου 5-7 ( λογω grip control και ύψους απο το εδαφος)
μεγαλυτερες γωνιες προσεγγισης-διαφυγης 5-8
εμφανιση (υποκοιμενικο) για μενα 5-9Συνεπως μια χαρα συγκρινονται, αρκει να μην εχεις οπαδικα γιαλια.
Αν το αγοράσεις ως ιδιώτης (και όχι leasing) μην ξεχάσεις να βάλεις στο λογαριασμό και το 'μεταπωλητικη αξία'. Εκτός αν σκοπεύεις να το κρατήσεις 15-20 χρόνια.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οι bmw με μικρο μοτέρ και γυμνες ειναι απλα συμβιβασμός...το εαν αξιζουν ή οχι ειναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Τωρα εαν βάλουμε και την αξιοπιστία στις παραμέτρους, εκεί δυσκολεύει το πράγμα.
Φανη δεν έχεις βαρεθεί ρε συ φίλε να γράφεις το ίδιο ακριβώς ποίημα σε όλα τα νήματα; [emoji6][emoji6][emoji3]
Όταν ο άλλος έχει 35000 + να χαλάσει/πετάξει στο δρόμο θα ψωνίσει βάσει καυλας και όχι τόσο ανάλυσης! Το ένα τσιμπιμπλικι που μπαίνει στο κάθε μπαντζαι θα τον εμποδίσει; Λες και ο ανταγωνισμός σε αυτές τις τιμές και κατηγορία είναι πιο πλήρης σε εξοπλισμό ή πιο αξιόπιστος; Ή επειδή έχει μείνει η ρετσινιά με τους πολλαπλασιαστές και τους κινητήρες της πεζω θα βγουν και τα τρέχοντα μάπα εκ των προτέρων χωρίς παγκοσμίως σχετικές αναφορές.Αν δεν έχεις καυλα ή/και λεφτά και θες να ικανοποιήσεις μόνο την ανάγκη να έχεις ένα αυτοκίνητο μπορείς να δεις και φθηνότερα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πραγματικός υποψήφιος αγοραστής Χ1 να τη συγκρίνει με το aircross ή με το QQ .... αν βλέπεις και τέτοια αμάξια πάρε αυτά να σου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.
Με το QQ ίσως όχι αλλά με το c5 aircross & 3008 υπαρχουν πολλοί αγοραστές που τα βάζουν στον ίδιο κουβά.
Ο πραγματικός υποψήφιος αγοραστής X1 υπάρχει μόνο στο marketing της BMW.
-
την Χ1 μονο σαν λιζιγκ θα την έπαιρνα, εχει καλες προσφορες στο μοντελο το ακτιβ εννοειται, αν πας μεσω bmw υπαρχει γερο τσεκουρι με 9% επιτοκιο και τεραστιες προκαταβολες ( μπαλουν που ζητησα δεν ...ηξεραν να βγαλουν...). Επισης λιζιγκ στην Χ1 για να μην έχω αγχος λογω αξιοπιστιας...
το σιτροεν δεν εχει βγαλει τιμες μεσω λιζιγκ αλλα βλεποντας απο το 3008 και ds7 δεν συμφερει...πληρωνεις σχεδον το 100% σε 4 χρονια και το επιστρεφεις... -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
την Χ1 μονο σαν λιζιγκ θα την έπαιρνα, εχει καλες προσφορες στο μοντελο το ακτιβ εννοειται, αν πας μεσω bmw υπαρχει γερο τσεκουρι με 9% επιτοκιο και τεραστιες προκαταβολες ( μπαλουν που ζητησα δεν ...ηξεραν να βγαλουν...). Επισης Χ1 για να μην έχω αγχος λογω αξιοπιστιας...
το σιτροεν δεν εχει βγαλει τιμες μεσω λιζιγκ αλλα βλεποντας απο το 3008 και ds7 δεν συμφερει...πληρωνεις σχεδον το 100% σε 4 χρονια και το επιστρεφεις...εχω την εντυπωση οτι γενικα το ληζινγκ, αν δεν συντρεχει φορογολογικος λογος, δεν συμφερει στην ελλαδα. Πληρωνεις >85% της αξιας του αμαξιου και στο τελος της 4-5ετιας δεν εχεις αμαξι. Τα balloon εχουν ισως μεγαλυτερο ενδιαφερον αν υπαρχει προσυμφωνημενη τιμη επαναγορας του αυτοκινητου, ωστε μετα απο λιγα χρονια να αλλαξεις αυτοκινητο. Θεωρω ομως οτι αυτο ειναι σχετικα ακριβο χομπι. Επισης, σημαινει οτι γινεσαι δεσμιος μιας συγκεκριμενης εταιρειας.
-
Χ1 και gla180 τα βρισκεις σε προσφορες συγκεκριμενου εξοπλισμου με κοστος 70 ως 78% της αξιας. Τα υπολοιπα ειναι όπως τα λες...
-
Χρηματοοικονομικά το balloon ακόμη και 3,9% επιτόχιο είναι ληστεία. Σε βάζει διαρκώς στην λογική να δίνεις κεφάλαιο για το αυτοκίνητο. Καθαρά χρηματοοικονομικά το πιο συμφέρον είναι να αγοράζεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τριετίας και να το πουλάς στα εννιά του χρόνια (αποφεύγοντας κακόφημα μοντέλα).
Από εκει και μετά , ξεφευγοντας από αυστήρα οικονομοτεχνικά μοντέλα , κάπου πρέπει να χαλαμε και τα λεφτά μας, άλλοι στις γυναίκες, αλλοι στα ποτα/ναρκωτικά άλλοι στα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πραγματικός υποψήφιος αγοραστής Χ1 να τη συγκρίνει με το aircross ή με το QQ .... αν βλέπεις και τέτοια αμάξια πάρε αυτά να σου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.
Αυτό από που προκυπτει και ποιος είναι ο 'πραγματικός' υποψήφιος αγοραστής x1;
Γιατί κρίνοντας απο εδώ πχ βλέπω συμφορουμιτες που ενδιαφέρονται να τα συγκρίνουν.Ελα ντε! ο 'πραγματικος' υποψηφιος αγοραστης που μεσω του αμαξιου του 'Ψηλωνει' ναι δεν θα τα συγκρινει για τους γνωστους λογους.
Οι υπόλοιποι τα συγκρινουμε στην πραξη. Οπότε μιας και τα οδηγησα και τα δυο με διαστημα 2 ημερων ας γραψω.1.5 auto active X1 vs 1.5 auto shine (ολα ντιζελ) 37000vs35000.
Tιμόνι 1-0
στησιμο αμαξιου 2-0
φρενα 3-0
αναρτηση Χ
ποιοτητα υλικων καμπινας 4-0
εργονομια 5-0
επιδοσεις 5-1
οικονομια Χ
χωροι καμπινας 5-2
χωροι αποσκευων 5-3
εξοπλισμος εκδοσεων 5-5 ( σορρυ ειναι χαοτικη η διαφορα για να παρει μια μοναδα μόνο)
θεση οδηγησης 5-6
ικανοτητα εκτος δρομου 5-7 ( λογω grip control και ύψους απο το εδαφος)
μεγαλυτερες γωνιες προσεγγισης-διαφυγης 5-8
εμφανιση (υποκοιμενικο) για μενα 5-9Συνεπως μια χαρα συγκρινονται, αρκει να μην εχεις οπαδικα γιαλια.
Αν το αγοράσεις ως ιδιώτης (και όχι leasing) μην ξεχάσεις να βάλεις στο λογαριασμό και το 'μεταπωλητικη αξία'. Εκτός αν σκοπεύεις να το κρατήσεις 15-20 χρόνια.
Επίσης φίλε tkin73 η αναλυση σου ειναι ελλειπης γιατι ξέχασες να βάζεις στη λίστα σου και το 'στάτους, πουλ μουρ, μπρελόκ, ευκολία να βγαλεις γκομενα'.
Εκεί το σκορ είναι μάλλον 1000-0 υπέρ της BMW. [emoji6][emoji16][emoji16]Στα σοβαρα τωρα μιλαμε για 37000 ευρώ(οπως γραφτηκε) για ένα δικινητο κροσοβερ με αναιμικο μοτερ και σχεδόν μηδενικές ικανότητες εκτός δρόμου. Όταν πχ με 4-5 χιλιάρικα λιγότερα παίρνεις πχ 4x4 xtrail με 150 ίππους, κλείδωμα διαφορικού , 21εκ αποσταση απο το εδαφος και απείρως καλύτερους χώρους...
Φυσικά δεν το βλέπουν ολοι έτσι κι είναι σεβαστό αυτό, όμως σε αυτο το μπάτζετ οι επιλογές είναι πάρα πολλές...Κατά τα άλλα κ εγώ συμφωνώ ότι προφανώς και είναι συγκρίσιμα κ ιδιαίτερα με το ποστ του george. Οι 'πραγματικοι' αγοραστές κάθε εταιρείας (δεν πάει μόνο στη BMW αυτο) είναι αυτοί που ονειρεύεται η κάθε εταιρεία να έχει στις τάξεις της.
-
@koralli εγω ξερω οτι το Χ1 εχει μοσχοπουλησει, οποτε η εταιρεια κατι κανει σωστα
Επισης ο καθενας εχει διαφορετικες προτεραιοτητες και δεν υπαρχει κανενας λογος να 'την λες' σε αλλους που δεν εχουν τις ιδιες με τις δικες σου. Η αγορα των suv πλεον γινεται συνηθως απο οικογενειες που προσπαθουν να βρουν ενα 'πολυεργαλειο' και σπανια ασχολουνται με τις δυνατοτητες εκτος δρομου, οποτε αυτα που λες για το διαφορικο δεν εχουν για τον πολυ κοσμο καμμια απολυτως σημασια, χωρις να αμφισβητω οτι ειναι αληθεια. Σε αυτο το κομματι εχεις ενα δικιο αν κανεις τη συγκριση με τα δικα σου κριτηρια, δεν εχουν ολοι τα ιδια. Αν καποιος αισθανεται καλυτερα μεσα σε ενα bmw απο οτι σε ενα peugeot ειναι δικαιωμα του. Το ιδιο ισχυει αν καποιος αισθανεται καλυτερα φορωντας ενα polo απο οτι ενα no name μπλουζακι. Αλλα και αντιστροφα ομως, καποιος μπορει να αισθανεται καλυτερα φορωντας μπλουζα pantera και κολλητα τζην.
BMW X1 2016