-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Για autovalue παιδιά έχουμε κάποια εμπειρία;
https://autovalue.car.gr/cars/?ca=v
Έχει βλέπω τεράστια ποικιλία σε Peugeot καθώς γλυκοκοιτάω τελευταία το 3008 προηγούμενης γενιάς ως μια κάποια λύσις, καθώς ο πελαργός πλησιάζει γρήγορα και μάλιστα διπλοφωρτομένος! Μην σας πω και 5008 όπως αυτό https://autovalue.car.gr/cars/view/19561541/
αν και νομίζω πως είναι μόνο πιο μεγάλο σε μήκος για τις επιπλέον θέσεις - χώρο αποσκευών και όχι σε πλάτος.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
κατ αρχήν με το καλό να σου έρθουν και σιδερένια !!! Μάλλον θα πας στο 5008 γιατί το μικρό δε γίνεται μεγάλο όμως το μεγάλο γίνεται μικρό ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ costasda για τις ευχές , και εγώ πιστεύω περισσότερος χώρος είναι η καλύτερη επιλογή. Προς το παρόν είμαι ακόμη σε πρώτες σκέψεις , δεν ξέρω που θα καταλήξω , με ελκύουν πολύ και τα SW.>
Ωχ να υποθέσω κάτι κακο με την παραπάνω εικόνα έτσι;
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
εγω εδώ και δέκα χρόνια station έχω! 1 passat και 2 Audi, και τώρα ψάχνομαι πάλι για Passat all track όμως . Στη συγκεκριμένη μάντρα είχα ενδιαφερθεί για ένα Α4 που πρέπει να το χει ακόμη το οποίο πήρα το πλαίσιο και το τσέκαρα στην Audi και μάλιστα δεν έβγαλε τίποτα επιλήψιμο αλλά δεν ήταν ζεστοί σε θέμα ανταλλαγής
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Γι
κατ αρχήν με το καλό να σου έρθουν και σιδερένια !!! Μάλλον θα πας στο 5008 γιατί το μικρό δε γίνεται μεγάλο όμως το μεγάλο γίνεται μικρό ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ costasda για τις ευχές , και εγώ πιστεύω περισσότερος χώρος είναι η καλύτερη επιλογή. Προς το παρόν είμαι ακόμη σε πρώτες σκέψεις , δεν ξέρω που θα καταλήξω , με ελκύουν πολύ και τα SW.>
Ωχ να υποθέσω κάτι κακο με την παραπάνω εικόνα έτσι;
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Είναι για να κάνεις...το μεγάλο... μικρό...[emoji2]
Sent from my MI PAD 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Για autovalue παιδιά έχουμε κάποια εμπειρία;
https://autovalue.car.gr/cars/?ca=v
Έχει βλέπω τεράστια ποικιλία σε Peugeot καθώς γλυκοκοιτάω τελευταία το 3008 προηγούμενης γενιάς ως μια κάποια λύσις, καθώς ο πελαργός πλησιάζει γρήγορα και μάλιστα διπλοφωρτομένος! Μην σας πω και 5008 όπως αυτό https://autovalue.car.gr/cars/view/19561541/Από την Autovalue είχα αγοράσει το 2011 μεταχειρισμένο 308 1.6 Τ του 2007. Είχε σωστά χιλιόμετρα και ήταν ελληνικό και ατρακάριστο, καθώς ήταν εταιρικό της Lion Hellas και το είχα τσεκάρει με γνωστό που είχα εκεί μέσα. Γενικά έχουν κάποια άκρη και φέρνουν πολλά Peugeot.
Οπότε εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία με ένα σωστό αυτοκίνητο και (τότε) στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Με κάθε επιφύλαξη βέβαια η σύστασή μου, καθώς έχουν περάσει και 7,5 χρόνια από την αγορά, που είαι μεγάλο διάστημα και πολλά μπορούν να έχουν αλλάξει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
H ίδια εταιρεία είναι, με πολλά υποκαταστήματα.Το περίεργο είναι οτι αγόρασε φίλος (πριν δυόμιση χρόνια) όχημα από τον συγκεκριμένο στα Βριλίσσια και ήταν ελληνικό, καθαρό και με σωστά χιλιόμετρα από τον έλεγχο που έγινε! Και μάλιστα του έδινε και εγγύση χλμ. (με επιστροφή χρημάτων αν αποδεικνύοταν πειραγμένα)...
Θα μου πεις μπορεί να έτυχε να πήρε κράχτη ή να έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε (προς το χειρότερο από ότι διαβάζω)... -
Ο χρήστης nick-sport έγραψε:
H ίδια εταιρεία είναι, με πολλά υποκαταστήματα.
Το περίεργο είναι οτι αγόρασε φίλος (πριν δυόμιση χρόνια) όχημα από τον συγκεκριμένο στα Βριλίσσια και ήταν ελληνικό, καθαρό και με σωστά χιλιόμετρα από τον έλεγχο που έγινε! Και μάλιστα του έδινε και εγγύση χλμ. (με επιστροφή χρημάτων αν αποδεικνύοταν πειραγμένα)...
Θα μου πεις μπορεί να έτυχε να πήρε κράχτη ή να έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε (προς το χειρότερο από ότι διαβάζω)...οπως και μπορεί να έτυχε να πήρε ένας με γυρισμένα χιλιόμετρα....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στις μάντρες και ειδικά σε αυτές τις μεγάλες που έχουν πολλά 'σύγχρονα' αυτοκίνητα πάνε πολλοί ιδιώτες και κάνουν ανταλλαγή τα αυτοκίνητά τους. Αυτά τα αυτοκίνητα λοιπόν δεν είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα και συνήθως είναι σε καλή κατάσταση ή σε πολύ καλή κατάσταση και κάποιες φορές σε άριστη.
Καλώς ή κακώς υπάρχουν πάρα πολλοί ιδιώτες που προτιμούν μάντρες και εμπορίες για ανταλλαγές.
Και δεν θέλουν με τίποτα να μπλέκουν με αγοραπωλησίες με άλλους ιδιώτες. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Για autovalue παιδιά έχουμε κάποια εμπειρία;
https://autovalue.car.gr/cars/?ca=v
Έχει βλέπω τεράστια ποικιλία σε Peugeot καθώς γλυκοκοιτάω τελευταία το 3008 προηγούμενης γενιάς ως μια κάποια λύσις, καθώς ο πελαργός πλησιάζει γρήγορα και μάλιστα διπλοφωρτομένος! Μην σας πω και 5008 όπως αυτό https://autovalue.car.gr/cars/view/19561541/Από την Autovalue είχα αγοράσει το 2011 μεταχειρισμένο 308 1.6 Τ του 2007. Είχε σωστά χιλιόμετρα και ήταν ελληνικό και ατρακάριστο, καθώς ήταν εταιρικό της Lion Hellas και το είχα τσεκάρει με γνωστό που είχα εκεί μέσα. Γενικά έχουν κάποια άκρη και φέρνουν πολλά Peugeot.
Οπότε εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία με ένα σωστό αυτοκίνητο και (τότε) στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Με κάθε επιφύλαξη βέβαια η σύστασή μου, καθώς έχουν περάσει και 7,5 χρόνια από την αγορά, που είαι μεγάλο διάστημα και πολλά μπορούν να έχουν αλλάξει.
Για autovalue παιδιά έχουμε κάποια εμπειρία;
https://autovalue.car.gr/cars/?ca=v
Έχει βλέπω τεράστια ποικιλία σε Peugeot καθώς γλυκοκοιτάω τελευταία το 3008 προηγούμενης γενιάς ως μια κάποια λύσις, καθώς ο πελαργός πλησιάζει γρήγορα και μάλιστα διπλοφωρτομένος! Μην σας πω και 5008 όπως αυτό https://autovalue.car.gr/cars/view/19561541/
αν και νομίζω πως είναι μόνο πιο μεγάλο σε μήκος για τις επιπλέον θέσεις - χώρο αποσκευών και όχι σε πλάτος.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
κατ αρχήν με το καλό να σου έρθουν και σιδερένια !!! Μάλλον θα πας στο 5008 γιατί το μικρό δε γίνεται μεγάλο όμως το μεγάλο γίνεται μικρό ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ costasda για τις ευχές , και εγώ πιστεύω περισσότερος χώρος είναι η καλύτερη επιλογή. Προς το παρόν είμαι ακόμη σε πρώτες σκέψεις , δεν ξέρω που θα καταλήξω , με ελκύουν πολύ και τα SW.>
Ωχ να υποθέσω κάτι κακο με την παραπάνω εικόνα έτσι;
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
εγω εδώ και δέκα χρόνια station έχω! 1 passat και 2 Audi, και τώρα ψάχνομαι πάλι για Passat all track όμως . Στη συγκεκριμένη μάντρα είχα ενδιαφερθεί για ένα Α4 που πρέπει να το χει ακόμη το οποίο πήρα το πλαίσιο και το τσέκαρα στην Audi και μάλιστα δεν έβγαλε τίποτα επιλήψιμο αλλά δεν ήταν ζεστοί σε θέμα ανταλλαγής
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστώ που μοιραστήκατε τις εμπειρίες σας παιδιά,
Harisma ,αν αρχίσω να το ψάχνω σοβαροτερα θα χρειαστώ λίγο περισσότερο την εμπειρία σου από τους thp και αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές και από ποια χρονιά έγιναν βελτιώσεις (νομίζω ο thp με τα 156 ήταν ο βελτιωμένος)Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
κε λογιστα...
ειχαμεν και ημεις τι-έιτς και πι...
εις το πεντε οκτω του σωτηριου ετους δωδεκα και δυο χιλαδας...
α) τα 156, 160 κλπ ειναι νουμερον λογιστικον. μονον. ο φραντσιοζος οταν εβγαζει ιπποδυναμεις εχει ηδη καταναλωσει μερλοτ. ωσαν τας λογιστικας αναμορφωσεις κλεισιματος χρησεως. ασχετον παντως, παραγουν τις καλυτερας των καλυτερων τσοντες.
β) ποτε δεν ελυθει το θεμα 'γατος κρυωνει', ητοι ποτες δεν κρατησε σταθερη θερμοκρασια, κατι σε βουμετερ των 80ις εφερνε και το οργανον και τα κελσια εντος.
γ) γατος επουλησε ντελτα ντι άι διατι εκαιγεν τη καρδία του και 14 ανα εκατοσταδα. ελαχιστα ολιγοτερον το πουγκ. που ητο και ανεραστον. σκεψου δημο σταρενιο σενταν.
δ) ερωτας τον αντιπολιτευομενον ντερτοχαρο για πουγκ. θα εβρει μεθοδος ινα σου πωλησει φορδ. -
Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου γάτε, το σημαντικό είναι οι χώροι στα τύπου mpv όπως τα 3008 - 5008 , και θεωρώ πως όσο ψοφιος και να είναι ο thp κάπως θα βοηθήσει σε μια προσπέραση σε σχέση με τους diesel των 115 αλόγων που υπάρχει ως εναλλακτική.
Ως προς την κατανάλωση δεν με ενδιαφέρει αφού θα έχω πάρει ένα αμαξάκι μέχρι 12.000 - 13.000 αντί για ένα καινούργιο στα 22.000 - 23.000 με αντίστοιχα χαρακτηριστικά άρα η οικονομία θα προκύψει από εκεί.
Το θέμα είναι μην μπλέξω με ζημιές που δεν έχω δει δόξα τω θεώ ούτε με το γκολφακι και βγει κανένας επιπλέον λογαριασμός 3.000 - 4.000 από το πουθενά.
Ως προς τον harisma κατάλαβα τι εννοείς , αν είναι να με πείσει να ξοδέψω παραπάνω για το SW focus active που το είδα και με εντυπωσίασε πολύ, χαλάλι του !Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
https://www.newsauto.gr/specials/video- ... ftokinita/
πόσα χλμ συνήθως γυρίζουν πίσω οι τίμιοι ...εμποροι
skoda octavia 2009 ...πανεύκολο γύρισμα χλμ -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Καλώς ή κακώς υπάρχουν πάρα πολλοί ιδιώτες που προτιμούν μάντρες και εμπορίες για ανταλλαγές.
Και δεν θέλουν με τίποτα να μπλέκουν με αγοραπωλησίες με άλλους ιδιώτες.Η μάντρα βολεύει όταν θές να γίνει κάτι άμεσα, εύκολα και γρήγορα...ενοείται ότι θα χάσεις χρήματα, αλλά πολλοί είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν την ευκολία.
Για παράδειγμα, εγώ που σκέφτομαι να άλλάξω το μικρό. Θα πρέπει ή να έχω χρήματα στην άκρη να αγοράσω αυτό που θέλω από ιδιώτη και μετά όποτε πουλήσω το Panda ή να πουλήσω το Panda και μέχρι να βρώ αυτό που θέλω να μείνω χωρίς αυτοκίνητο. Έτσι έκανα με το Μίνι (και κέρδισα αρκετά χρήματα σε σχέση με την ανταλλαγή), αλλά έμεινα 5 μήνες χωρίς αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Εύστοχες οι παρατηρήσεις σου γάτε, το σημαντικό είναι οι χώροι στα τύπου mpv όπως τα 3008 - 5008 , και θεωρώ πως όσο ψοφιος και να είναι ο thp κάπως θα βοηθήσει σε μια προσπέραση σε σχέση με τους diesel των 115 αλόγων που υπάρχει ως εναλλακτική.
Ως προς την κατανάλωση δεν με ενδιαφέρει αφού θα έχω πάρει ένα αμαξάκι μέχρι 12.000 - 13.000 αντί για ένα καινούργιο στα 22.000 - 23.000 με αντίστοιχα χαρακτηριστικά άρα η οικονομία θα προκύψει από εκεί.
Το θέμα είναι μην μπλέξω με ζημιές που δεν έχω δει δόξα τω θεώ ούτε με το γκολφακι και βγει κανένας επιπλέον λογαριασμός 3.000 - 4.000 από το πουθενά.
Ως προς τον harisma κατάλαβα τι εννοείς , αν είναι να με πείσει να ξοδέψω παραπάνω για το SW focus active που το είδα και με εντυπωσίασε πολύ, χαλάλι του !ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ 3008, 5008 ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΜΕ ΤΗΡ !
Είναι ένας κινητήρας με πολύ καλά χαρακτηριστικά στα χαρτιά, πολύ καλή ποιότητα λειτουργίας (όταν τον πετύχεις σε μέρα που δουλεύει σωστά) και επιδόσεις χειρότερες από αυτές που περιμένεις βάσει της ονομαστικής του ιπποδύναμης (το ακριβές αντίθετο από τους TSi).
Το μήνυμα Depolution system faulty θα γίνει ο μόνιμος συνοδός σου. Μπορεί (αν είσαι ψείρας) να αλλάξεις το μισό κινητήρα και να μή γίνει τίποτα, αλλά μια ωραία μέρα θα εξαφανιστεί χωρίς να κάνεις τίποτα, για να επανέλθει την μεθεπόμενη!
Τη μία μέρα θα τραβάει πολύ καλά και την επόμενη, χωρίς να έχεις πειράξει τίποτα και χωρίς να έχει αλλάξει ο καιρός, δεν θα τραβάει. Και το αντίθετο.
Κάθε 2-3 χρόνια θα καθαρίζεις τις επικαθήσεις της καρβουνίλας.
Επίσης κάθε τόσο θα ελέγχεις χρονισμό και πιθανώς κι ένα κουστούμι του 500άρικου.Αν επιμένεις σε 3008 ή 5008, πάρε κάποιο με τον 1.6 diesel. Δεν θα είναι τόσο δυνατό, αλλά θα είναι σαφώς πιο αξιόπιστο και δεν θα αισθάνεσαι ότι ρίχνεις τα λεφτά σου σε κουβά χωρίς πάτο. Κρίμα είναι να γλιτώσεις 10 χιλιάρικα στην αγορά από ένα καινούριο και να τα ρίξεις σε μια πενταετία στον ΤΗΡ...
Και για να δικαιώσω τις κακίες του γατούλη περί Ford, θα σου σύστηνα στα ίδια λεφτά που κοιτάς για μεταχειρισμένο 3008-5008 ένα C-Max mk2, κατά προτίμηση facelift που έχει και σαφώς αναβαθμισμένο εσωτερικό. Σαφέστατα καλύτερο στο δρόμο και με πιο αξιόπιστο και δυνατότερο 1.6Τ κινητήρα ή με τον ίδιο με PSA diesel.
-
γατος μικρος, αγαπημενα παιχνιδια ηταν τα ματς μποξ τα μεταλλικα. τα επαιρνε ο πατερ γατος νομιω απο τη σοφοκλεους στο κεντρο που ηταν και ο εισαγωγεας, σιγουρα καπου κοντα στο σουβλατζιδικο το λιανοκλαδι με τις κουδουνες - πρωτο σκιρτημα γατισιας αγαπης.
καποια τα εχω ακομη σε συρταρια. ειδικα το αγαπημενο μου σιμκα 1501, αν και καταπρασινο.
οταν ερχοταν αλλο παιδακι να παιξουμε, του εδινα καποια να κραταει, αυτα που βαριομουνα. συνηθως φορντ ταουνους. ο αντικουβεντας μαλλον ηταν το αλλο το παιδακι. και του μεινε.
καποια στιγμη γατος μεγαλωσε. εμπλεξε με ληζινγκ, καποτε πηρε και ενα αναξιοπιστοτατο σιβικα, ερωτα.
ετρεχε τοτε και πολυ στας επαρχιας. καθε φορα που ο σιβικας αλλαζε κομπρεσσορα ερ κον, επαιρνε το τουραν 1.4 του συνεταιρου του. το οποιο και ιδιαιτερα εκτιμω. τεραστιο, ησυχο, πολυ ξεκουραστο στο ταξιδι. και απροσμενα με τον τι ες άι μη βαρετο. κε λογιστα για δειτε το, ειστε και φριτσαρισμενος ηδη. μονο ποτες ντι-ες-τζι. πονα.. αλλη καλη αναμνησις ειναι ενα πικασο. ευχαριστον περιβαλλον, ησυχον, τεραστιον. θεμα κατι τριξιματα απο το πατωμα, εις θεσιν οδηγου. οταν γατος εστυλωνε ποδια, εκανε κριτσ-χριτς και υποχωρουσε προς τα κατω...ΑρΕς
δεν δινεις τα 20-22 να παρς ενα καινουργιο?
...και δια να ειμεθα εντος θεματος, παρε ληζ και ασε τους εμπορους του μεταλλου -
Ένσταση όμως δια τα Φορδ δεν διατύπωσες...
Αφού κατά βάθος κι εσύ τα Φορδ γούσταρες / γουστάρεις...Άσε που εγώ δεν είμαι / ήμουν φορντάκιας, αλλά γαλλόφιλος. Mου έκανε όμως 'ζημιά' το πρώτο Focus.
-
Πάντα αναρωτιόμουν αν ο THP (Turbo High Pressure) αναφερότανε στη δική του πίεση ή στου κατόχου του με αυτά που ακούγονται γι' αυτόν Συγκριτικά κάνει τον δικό μου twin spark να φαίνεται τέρας αξιοπιστίας.
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πολύ σωστός!
-
-
Γάτε το touran το θεωρούσα πολύ άσχημο σε σχέση με το Peugeot και καποια Scenic που είδα πριν λίγο στην σελίδα της Auto Marin, ακόμη και σε σχέση με το Toyota verso που σήμερα ανακάλυψα πρώτη φορά από φίλο φίλου που με 4 παιδιά τον καλύπτει απόλυτα , αλλά αν βρω κάποιο με καλό εξοπλισμό θα το κοιτάξω σίγουρα.
Ως προς το leasing πρέπει να πέσεις σε κάποια καλή προσφορά που δεν συμπίπτει πάντα τα με γούστα σου ώστε να συμφέρει και δεν προκύπτει μεγάλο όφελος φορολογικό τελικά αφού στο μέλλον στο θέμα αυτό θα σε τσακίσει ο έλεγχος αν δεν πετάς τα μισά έξοδα και μισθώματα εκτός ως μη εκπιπτωμενα.@harisma εξαιρετικές οι πληροφορίες σου οι οποίες συμπίπτουν απόλυτα με το βιντεακι που ανέβηκε παραπάνω στο οποίο ειρήσθω εν παρόδω είδα τον συμπατριώτη μου Γκολέμη μετά από χρόνια όπου από την αντιπροσωπεία της Peugeot που κατείχε τοτε ( ο πατέρας του) είχε αποκτηθεί ένα 307 1.6 του 2003 το οποίο υπάρχει ακόμη στην οικογένεια με κοντά στις 280000χλμ πλέον.
Φοβερό παιδί , δεν είχα δει πως κάνει τέτοια βίντεο , θα τον ρωτήσω σίγουρα μέσω μηνύματος πληροφορίες για το HDI !Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Έχετε παρατηρήσει ότι όλοι οι μαντράδες στην Κρήτη έχουν τα αυτοκίνητά τους με ελάχιστα χιλιόμετρα?
Το αποκορύφωμα έχω δει μαντρά με δύο corsaκια διαφορετικής χρονολογίας με τα ίδια ακριβώς χιλιόμετρα... χαχαχαχ -
Ο χρήστης tzimis1974 έγραψε:
Έχετε παρατηρήσει ότι όλοι οι μαντράδες στην Κρήτη έχουν τα αυτοκίνητά τους με ελάχιστα χιλιόμετρα?
Το αποκορύφωμα έχω δει μαντρά με δύο corsaκια διαφορετικής χρονολογίας με τα ίδια ακριβώς χιλιόμετρα... χαχαχαχεχει πέσει ο τουρισμός ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έμποροι μεταχειρισμένων