Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 92
    • 93
    • 44 / 93
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    1851
    32344
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Επισυνάπτω αναλυτικό τιμοκατάλογο και εκδόσεις!

      http://cloud.tapatalk.com/s/5c7d5ac291101/ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ C5 AIRCROSS.pdf

      http://cloud.tapatalk.com/s/5c7d5acc9ea8f/NEO SUV CITROEN C5 AIRCROSS.pdf

      Sent from my SM-G960F using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        H Live (κλασσικα) δεν μπορεί να πάρει ούτε μεταλλικό χωρις να αλλάξει κλίμακα. Τιμή ανύπαρκτη ουσιαστικά, μόνο για κραχτης κανει.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol last edited by

          τιμια προταση στον χωρο και με λογικες τιμες για τον εξοπλισμο που προσφερει. Αν πανω σε αυτες τις τιμες παιξουν 1-2 χιλιαρικα εκτπωση, μια χαρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Οι κλίμακες δεν είναι 17-20, 20-25, +25?
            Αν είναι έτσι όντως η live είναι τεντωμενη αλλά οι inspire feel παίρνουν πολύ γέμισμα. Και στην live 1.5 και αυτή παίρνει πάνω από 2000 εξοπλισμό.
            Στην 1.5 εατ8 inspire βάζοντας Pack Safety Plus, mirror screen, κάμερα οπισθοπορειας με αισθητήρες μπρος, και μεταλλικό πάει 32250 αλλά έχει διαφορετική επένδυση σαλονιού και λείπει ένα χρωμιομενο διακοσμητικό αλλά έχει μεταλλικό σε σχέση με την φιλ. Με κάνα 1500 προσφορά βγαίνει κάνα 800 ο παραπάνω εξοπλισμός από 2300.
            Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ναι ετσι ειναι οι κλιμακες. Αναφερομαι (ξεχασα να το γραψω) στην 1.2 Live που στα €16.980 ειναι τελείως οριακά και ουσαστικά ανυπαρκτη ως τιμη στα €22.500 εκτος εαν καποιος το αγορασει λευκό.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 last edited by

                6.9 % επιτόκιο διαβάζω δλδ 7.5% τελικό δεν είναι 8.9 που έχουν κάποιοι δεν είναι όμως και 3.9 που έχουν κάποιοι άλλοι

                Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  islander last edited by

                  Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                  Οι κλίμακες δεν είναι 17-20, 20-25, +25?
                  Αν είναι έτσι όντως η live είναι τεντωμενη αλλά οι inspire feel παίρνουν πολύ γέμισμα. Και στην live 1.5 και αυτή παίρνει πάνω από 2000 εξοπλισμό.
                  Στην 1.5 εατ8 inspire βάζοντας Pack Safety Plus, mirror screen, κάμερα οπισθοπορειας με αισθητήρες μπρος, και μεταλλικό πάει 32250 αλλά έχει διαφορετική επένδυση σαλονιού και λείπει ένα χρωμιομενο διακοσμητικό αλλά έχει μεταλλικό σε σχέση με την φιλ. Με κάνα 1500 προσφορά βγαίνει κάνα 800 ο παραπάνω εξοπλισμός από 2300.
                  Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  Και γιατί να μην πας στη Feel με 32150€ + μεταλλικό που έχει το διαφορετικό σαλόνι, τα χρωμιομένα, αναδιπλούμενους καθρέπτες και ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέπτη; Η παράδοση είναι δυο μήνες και σε περίπτωση παραγγελίας τρεις μήνες οπότε inspire+ ένας μήνας παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Έχεις δίκιο και η inspire δεν παίρνει καν αναδιπλούμενο καθρέφτη ως έξτρα...

                    Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      islander last edited by

                      Τα έχουν υπολογίσει και δεν αξίζει να βάλεις πολλά και ακριβά και σε πάνε στην επόμενη έκδοση από μόνοι τους. Οπότε με κάποια καλή προσφορά 1500-2000€ κάτω είναι καλή η τιμή του Feel. Το είδα στην Ωμέγα με την γυναίκα μου και της άρεσε πολύ, από χρώμα προτιμά το gris platinium και το gris acier, test δεν έκανα γιατι υπήρχε τρελό μποτιλιάρισμα στον Κηφισό. Ενα μειονέκτημα είναι το ύψος ανοίγματος του χώρου αποσκευών που είναι πολύ χαμηλό και δεν νομίζω να δέχεται ρύθμιση, πρέπει να ήταν στο υψηλότερο σημείο. Με ξένισαν λίγο τα σκληρά πλαστικά στις πόρτες και το ταμπλό χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακής ποιότητας.Δεν είδα σημαντικά μειονεκτήματα πάντως και πιστεύω ότι θα πάει καλά.
                      Προσφορά την επόμενη φορά που θα πάω, κάποια υπονοούμενα της πωλήτριας ότι υπάρχει περιθώριο για καλύτερη τιμή άφησαν κάποιες ελπίδες....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Στο 1.2 inspire βάζοντας 1)ασύρματη φόρτιση κινητού 2)mirror link (AA,carplay) 3)park assist (καμ.οπισθ.+αισθ.μπροστά) 4)Οροφή biton μαύρη 5)ηλεκροχρωμ. καθρέφτη καταλήγει τελ. τιμή 26880.Σ'αυτή τη διαμόρφωση άκρως ανταγωνιστική της αντίστοιχης feel. Στον 1.2 η feel θα άξιζε αν μπορούσες να βάλεις τα full led,αλλά με τιμή έκδοσης πρό φόρων 19000+ και τιμολογώντας αυτό το extra me ~1300 ευρώ,χάνει την αξία της.

                        Επίσης ασχέτως κινητήρα, σε inspire και feel υπάρχει στάνταρ το grip control ή είναι μόνο στη shine;
                        Ρωτάω,γιατί στα 2 link που ποστάρισε ο συμφορουμίτης vasilis!, στο 1ο δεν περιγράφεται στον εξοπλισμό -ούτε καν σαν extra- στις inspire και feel,ενώ στο 2ο link το έχουν σαν στάνταρ από την inspire.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Όντως δεν συμφέρει να προσθέσεις στην inspire πλησιάζει αμέσως την φιλ και υπολείπεται αρκετά της φιλ.
                          Η σαιν είναι απίστευτη έκδοση έχει τα πάντα εκτός από 360 κάμερα δέρματα άνοιγμα αυτόματο χώρου αποσκευών και τα μασάζ.
                          Ένα αρνητικό της φιλ είναι ότι δεν παίρνει το acc ως έξτρα όπως και η inspire αναδιπλούμενο καθρέφτη.
                          Στο σάιτ της Σιτροέν από την inspire και πάνω είναι στάνταρ το grip control
                          Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Έχει πέσει πολύ μελέτη...στο forum!!!

                            Έχουν πάρει φωτιά τα excel....

                            Shine:
                            1.5 130 diesel eat8 με βασική τιμή χωρίς τέλος κ φπα έχει 23.648.

                            Αν προσθέσεις με βασικη τιμη:
                            οροφή 885,71 +
                            συστημα αυτοματου παρκαρισματος κ 360 ορατότητα 200 +
                            κάμερα 271.43 πας....στο 25005!

                            Περνάει το όριο...για πολύ λίγο. Έχω απορία να δω αν ισχύει όπως το αναφέρω.

                            Αν δεν το περνάει πάει τελική:

                            35000+
                            1310.86+
                            296+
                            401,71

                            37008 Χωρίς την οποία έκπτωση αλλά τα έχεις όλα!

                            Το μόνο που δε είδα είναι κοτσαδορος ίσως για να έχουμε να λέμε. .

                            Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ναι αλλά πας 37000 και θα σου πουν με τόσα λεφτά θα πάρεις Σιτροέν; Πάρε μια Χ1 με ένα βασικό πακετακι !

                              Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Χαχα .. είναι κ αυτό άποψη..όλες σεβαστές θα πω αλλά κ τα γούστα του καθενός επίσης!

                                Αλήθεια το 3008 gtline με όλα, το αντίστοιχο, ποσό πάει; 40κ;

                                Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Χωρίς εκπτώσεις με όλα αυτά νομίζω σχεδόν 41 και νομίζω η σαιν είναι πιο πλούσια από την gt line.

                                  Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                    Ναι αλλά πας 37000 και θα σου πουν με τόσα λεφτά θα πάρεις Σιτροέν; Πάρε μια Χ1 με ένα βασικό πακετακι !

                                    Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Για να βάλετε αυτά στην χ1 φτάνει 45χιλ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Νομίζω ότι μπορεί να άργησαν να βγάλουν τις τιμές , αλλά τελικά μια χαρά είναι . Σκεφτείτε ότι πάντα θα παίζει έκπτωση από 1000-2000 και σε κάποιες εποχές και μεγαλύτερες .

                                      Η έξυπνη κίνηση είναι ο τεράστιος εξοπλισμός της live έκδοσης . Το ίδιο έχουν κάνει και στο Γκράντλαντ , αλλά το 5 έχει πολλά συστήματα ασφαλείας . Θεωρώ ότι έχουν στόχο το Τιγκουάν , αφού και αυτό είναι το μόνο που έχει πολλά συστήματα . Σκόντες και Σέατ και Τουσόν και Σπόρτατζ και Κατζάρ , τα τρώει λόγω εμφάνισης και μόνο , αλλά και χώρων και κινητήρων .

                                      Προσωπικά δεν είμαι πια στην εποχή που θα έδινα πολλά για αμάξι , αλλά για τους σημερινούς 35-50 είναι το αμάξι που θα τους βολέψει .

                                      Στην πλούσια έκδοση πραγματικά και με όλα τα συστήματα ασφαλείας η απάντηση για το αν θα δώσεις 38000 για Σιτροέν , για κάποιους είναι όχι . Θα πουν είμαστε τόσο μ.... που θα δώσουμε 60000 για Q3 και Χ1 με τον ίδιο εξοπλισμό , αλλά επειδή δεν έχουμε και τα φράγκα , αλλά το κλειδί μας τρελαίνει , θα δώσουμε 40000 για να πάρουμε την βασική έκδοση .

                                      Από αυτό το δίλημμα με ένα τρόπο φεύγεις . Δεν παίρνεις αμάξι που έχει και μη πρίμιουμ ανταγωνισμό . Παίρνεις το μεγαλύτερο που η βασική του είναι ακριβότερη από την πλουσιότερη έκδοση του μη πρίμιουμ .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        islander last edited by

                                        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                        Όντως δεν συμφέρει να προσθέσεις στην inspire πλησιάζει αμέσως την φιλ και υπολείπεται αρκετά της φιλ.
                                        Η σαιν είναι απίστευτη έκδοση έχει τα πάντα εκτός από 360 κάμερα δέρματα άνοιγμα αυτόματο χώρου αποσκευών και τα μασάζ.
                                        Ένα αρνητικό της φιλ είναι ότι δεν παίρνει το acc ως έξτρα όπως και η inspire αναδιπλούμενο καθρέφτη.
                                        Στο σάιτ της Σιτροέν από την inspire και πάνω είναι στάνταρ το grip control
                                        Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        Για τα δικά μου δεδομένα η Feel με καλύπτει και τα μόνα που θα πρόσθετα λόγω οδικών ταξιδιών μου στην Ευρώπη είναι το Pack highway driver assist(που περιέχει το acc με 1054€) και το σύστημα έκτακτης ανάγκης με κλήση οδικής βοήθειας με 158€.
                                        Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσα να πάω και στη shine αφού πλησιάζω σε τιμή αλλά δεν ξέρω τα δερμάτινα το καλοκαίρι πόσο θα αντέξουν λόγω παραλίας(άμμος,αλάτια κ.α.).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Και τελικά...τι θα παίρνατε από κινητήρα;

                                          1.5 diesel eat8
                                          ή
                                          1.6 βενζίνη 180 eat8?

                                          Το πρώτο είναι ορισμός του ταξιδιαρικου....

                                          Το δεύτερο έχει τα γκάζια του 8.2 0-100 κ 220 τελική. Το λέω χωρίς να μου λένε τίποτα τα νούμερα αλλά σε ένα τέτοιο αμάξι να έχεις κ δύναμη θα είναι κάτι αρκετά ενδιαφέρον.

                                          Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Ε υπάρχει και μια διαφορά στο χιλιάρικο στην τιμή αγοράς και κυρίως 2-3 λτ στην κατανάλωση που σε βάθος χρόνου είναι χιλιάρικα.
                                            Χωρίς να τα έχω οδηγήσει βλέποντας το 10.6 0-100 αλλά κυρίως τις ρεπριζ του αυτόματου 1.5 είμαι καλυμμένος.
                                            Σίγουρα ανεξάρτητα κόστους νομίζω όλοι θα πηγαίναμε στο 1.6, αλλά η οικονομία στην χρήση σε συνδυασμό με τις καλές ρεπριζ για εμένα γέρνουν εύκολα στο ντίζελ.
                                            Και θεωρώ ότι και το αυτόματο δένει καλύτερα με τον ντίζελ παρά με της βενζίνης.
                                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 44 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr