-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν διαβάζω...Μου τα λεει κάποιος... Εγω οφθαλμίατρος είμαι...Για τα υπόλοιπα θα στείλω pm και σε σενα και στο Φανη...
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Κοστις εχει καποια πηγη για διαβασμα.Τα διπλοσυμπλεκτα με υβριδικο της χιουνται ειχες στο μυαλο σου;
Έχεις απενεργοποιημένα τα PM?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
πλέον τα κλασσικά πλαντητικά αυτόματα δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν από τα πλεονεκτήματα των δπλοσύμπλεκτων. Γιατί πλέον και έχουν γίνει πολύ γρήγορες οι αλλαγές (σχεδόν εφάμιλλες των 2πλου συμπλέκτη)Έχουν πολλά ψωμιά ακόμα να φάνε για να φτάσουν τις ταχύτητες των διπλοσύμπλεκτων. Αυτά βέβαια αφορούν τα σπορ αυτοκίνητα, όχι τα SUV. Εκεί κι εγώ κλασικό αυτόματα θα ήθελα.
-
Ποτέ δεν πρόκειται να τα φτάσουν. Είναι εγγενές το μειονέκτημα, στα διπλά η αποσύμπλεξη του ενός γραναζιού και η σύμπλεξη του άλλου γίνονται παράλληλα και έτσι εξοικονομείται χρόνος. Επίσης είναι και λίγο πιο οικονομικά, ιδιαίτερα στις χαμηλές ταχύτητες. Το πόσο πιο οικονομικά είναι δύσκολο να πει κάποιος, μπορεί ένα μικρό μονοψήφιο νούμερο, αλλά είναι, και αυτό συμβάλλει σε πιο χαμηλούς ρύπους.
Από το άλλο χέρι παίρνεις : μεγαλύτερο βάρος και όγκο, περισσότερο πολύπλοκος μηχανισμός, περισσότερες ευαισθησίες, μεγαλύτερη τιμή σε σχέση με συμβατικά αυτόματα 5 ή 6 σχέσεων, λιγότερο ομαλή λειτουργία, λιγότερο αριθμό σχέσεων σε σχέση με ορισμένα κλασσικά αυτόματα τα οποία έχουν φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις στις ...10 ταχύτητες και μάλλον θα υπάρξει και συνέχεια (πλέον αυτό μου θυμίζει τον πόλεμο των λεπίδων στα ξυραφάκια), νούμερα που πιθανόν να μη δούνε ποτέ τα διπλοσύμπλεκτα. -
Αν και ο αριθμός των σχέσεων απο 7 και πάνω είναι marketing ουσιαστικά,η MB έχει έτοιμο 9αρι διπλοσύμπλεκτο...
-
Και η Χόντα έχει πατεντάρει 11άρι τριπλοσύμπλεκτο, ενώ η Χιουντάι προετοιμάζεται για 12άρι 'συμβατικό'. Έχει ξεφύγει το πράγμα.
Και αν πιστέψουμε τους προφήτες που λένε ότι στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά, άσχετα αν βάζουν και τα υβριδικά μέσα σε αυτό, μάλλον πάμε όπισθεν ολοταχώς στο αυτόματο με 0 ταχύτητες. Και αντίστοιχα 0 sec για την αλλαγή από τη μία ταχύτητα στην άλλη, την ίδια δηλαδή. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
μεγαλύτερο βάρος και όγκοΜεγαλύτερο βάρος και όγκο σε σχέση με ένα συμβατικό με μετατροπέα δεν έχουν. Έχουν σε σχέση με ένα μονού συμπλέκτη (όπως αυτό που προτίμησε ο Newey για την Valkyrie).
λιγότερο αριθμό σχέσεων σε σχέση με ορισμένα κλασσικά αυτόματα τα οποία έχουν φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις στις ...10 ταχύτητες
Μαρκετινίστικο τρικ που βοηθάει μόνο την οικονομία στην εθνική. Το νέο οκτατάχυτο (8) διπλοσύμπλεκτο της Porsche 911, για παράδειγμα, πετυχαίνει την τελική του αυτοκινήτου με 6η και η 7η και 8η είναι απλά για οικονομία. Στο σπορ πρόγραμμα χρησιμοποιεί τις πρώτες 6 ταχύτητες μόνο. Όσοι έχουν δε οδηγήσει αυτά τα 9τάχυτα και 10τάχυτα κλασικά αυτόματα, λένε ότι είναι ανυπόφορα γιατί αλλάζουν συνεχώς ταχύτητα, τόσες πολλές που έχουν. Η δε οδήγηση με paddles είναι σχεδόν αδύνατη, γιατί ο οδηγός μπερδεύεται με τις 'άπειρες' σχέσεις τους και το ελάχιστο εύρος στροφών που έχει η κάθε μία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μεγαλύτερο βάρος και όγκο
Μεγαλύτερο βάρος και όγκο σε σχέση με ένα συμβατικό με μετατροπέα δεν έχουν. Έχουν σε σχέση με ένα μονού συμπλέκτη (όπως αυτό που προτίμησε ο Newey για την Valkyrie).
λιγότερο αριθμό σχέσεων σε σχέση με ορισμένα κλασσικά αυτόματα τα οποία έχουν φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις στις ...10 ταχύτητες
Μαρκετινίστικο τρικ που βοηθάει μόνο την οικονομία στην εθνική. Το νέο οκτατάχυτο (8) διπλοσύμπλεκτο της Porsche 911, για παράδειγμα, πετυχαίνει την τελική του αυτοκινήτου με 6η και η 7η και 8η είναι απλά για οικονομία. Στο σπορ πρόγραμμα χρησιμοποιεί τις πρώτες 6 ταχύτητες μόνο. Όσοι έχουν δε οδηγήσει αυτά τα 9τάχυτα και 10τάχυτα κλασικά αυτόματα, λένε ότι είναι ανυπόφορα γιατί αλλάζουν συνεχώς ταχύτητα, τόσες πολλές που έχουν. Η δε οδήγηση με paddles είναι σχεδόν αδύνατη, γιατί ο οδηγός μπερδεύεται με τις 'άπειρες' σχέσεις τους και το ελάχιστο εύρος στροφών που έχει η κάθε μία.
Έχεις οδηγήσει 8 τάχυτο;
Το 3008 που έχω σε diesel 1500 έχει 8 ταχύτητες και έχει αλλάξει στην 8η με ταχύτητα 70 χλμ .
Οι αλλαγές είναι άμεσες και δεν κόβει για να στην σπάει.
Αποτέλεσμα να είσαι πιο γρήγορος στο 0-70 σε καθημερινή οδήγηση.
Αλλάζει κάπου μετά τις 2000+ στροφές .
Αν πατήσεις πιο πολύ το γκάζι ή έχεις πατήσει sport, αλλάζει στις 3000+.
Μόνο με manual αν άλλαζα στις 5000 θα ήμουν πιο γρήγορος αφού δεν θα έφτανα μέχρι 3η .Νομίζω είναι καλύτερο στην οδήγηση για αυτό που προορίζεται (καθημερινό, ταξιδιάρικο οικογενειακό μεταφορικό) με 8 από τις 5 ή 6 .
-
Τα αυτόματά μου ήταν:
- 318i 4τάχυτο
- 330xi (E46) 5τάχυτο (του πατέρα μου αλλά την οδηγούσα πολύ συχνά)
- Mini 6τάχυτο
- Ζ4 6τάχυτο
- 116i 8τάχυτο
Η εμπειρία μου λέει ότι το 6τάχυτο από τα 4 & 5τάχυτα έχει σαφή βελτίωση. Το 8τάχυτο ήταν απίστευτο κιβώτιο, όχι τόσο λόγω των 8 σχέσεων (οι οποίες όμως δεν κουράζουν καθόλου), αλλά λόγω ταχύτητας και ομαλότητας των αλλαγών.
Όλα τα κιβώτια ZF εκτός του Mini που ήταν Aisin και ήταν μισό κλικ πιο αργό (και όχι τόσο ομαλό) από το ZF της Ζ4.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Όλα τα κιβώτια ZF εκτός του Mini που ήταν Aisin και ήταν μισό κλικ πιο αργό (και όχι τόσο ομαλό) από το ZF της Ζ4.
Λοιπόν κάτι αντίστοιχο διάβασα για το Aisin του C5 Aircross σε ένα μεγάλο τεστ - οδοιπορικό 4.000 Km που είχε το τελευταίο L' Automobile. Συγκεκριμένα έγραψαν ότι δεν ήταν πολύ ομαλό.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Λοιπόν κάτι αντίστοιχο διάβασα για το Aisin του C5 Aircross σε ένα μεγάλο τεστ - οδοιπορικό 4.000 Km που είχε το τελευταίο L' Automobile. Συγκεκριμένα έγραψαν ότι δεν ήταν πολύ ομαλό.Η περιορισμένη εμπειρία μου με τα αυτόματα της Aisin (BMW, Mini, 3008) μου έχει δείξει ότι υστερούν ελαφρώς σε ομαλότητα και ταχύτητα αλλαγών σε σχέση με τα αντίστοιχα της ZF. Δεν έχω οδηγήσει όμως το νέο 8αρι της Aisin, οπότε δεν έχω άποψη. Επίσης, τα Aisin ίσως να είναι περισσότερο αξιόπιστα από τα ZF (αν και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα, όμως άλλαζα τακτικά λάδια και φίλτρο κιβωτίου).
-
Μερικά κιβώτια από τα καινούργια με τις πάρα πολλές σχέσεις πηδάνε τις ενδιάμεσες μερικές φορές δε τις περνάνε πάντα με τη σειρά...
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Δεν λειτουργούν σειριακά? Η κατεβάζουν χωρίς να το καταλάβεις και τις ενδιάμεσες και όταν πάνε εκεί που θέλουν τότε κάνουν σύμπλεξη?
-
λαθος κουβεντουλα εχετε ανοιξει...
για σουβια και ισως αυτοματα μιλαμε...
διπλοσυμπλεχτο δεν παιζει σε εκτος, χιονια-λασπη, αναβει για πλακα. επι του πρακτεου διαπιστωμενο και οχι επι χαρτου.
επισης πολλες σχεσεις = χειροτερο απο λιγες, οταν πας εκτος μπερδευει συνεχεια εκει που θες σταθερο τραβηγμα. -
Αρα παραδοσιακο μηχανοκινητο κιβωτιακι και τα ματια δεκατεσσερα στο δρομο....και ολα θα πανε καλα
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
επισης πολλες σχεσεις = χειροτερο απο λιγες, οταν πας εκτος μπερδευει συνεχεια εκει που θες σταθερο τραβηγμα.
Υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία στα αυτόματα κιβώτια, αγαπητέ!
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
επισης πολλες σχεσεις = χειροτερο απο λιγες, οταν πας εκτος μπερδευει συνεχεια εκει που θες σταθερο τραβηγμα.
Υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία στα αυτόματα κιβώτια, αγαπητέ!
ρε συ αντιπολιτευτικε, παιρνεις αυτοματο σε οφ γιατι ειναι καλυτερο απο το μανιουαλ που επισης μπορει αν δεν εισαι εμπειρος να σου μυρισει δισκο. αν ειναι να το γυρνας σε μανιουαλ γιατι το επηρες? επισης με το τελειως μανιουαλ μπορεις και παιζεις στα ξεκολληματα και στα τραβηγματα, με αισιν επισης αφου το κανει μονο του, το ντούαλ θα το παρεις ανα χειρας.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
επισης πολλες σχεσεις = χειροτερο απο λιγες, οταν πας εκτος μπερδευει συνεχεια εκει που θες σταθερο τραβηγμα.
Υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία στα αυτόματα κιβώτια, αγαπητέ!
ρε συ αντιπολιτευτικε, παιρνεις αυτοματο σε οφ γιατι ειναι καλυτερο απο το μανιουαλ που επισης μπορει αν δεν εισαι εμπειρος να σου μυρισει δισκο. αν ειναι να το γυρνας σε μανιουαλ γιατι το επηρες? επισης με το τελειως μανιουαλ μπορεις και παιζεις στα ξεκολληματα και στα τραβηγματα, με αισιν επισης αφου το κανει μονο του, το ντούαλ θα το παρεις ανα χειρας.
Πως με ξέρεις... πάντα ο δικηγόρος του διαβόλου...
Κατά τ' άλλα δεν συζητούσαμε για διπλού συμπλέκτη, αλλά για παραδοσιακό αυτόματο πολλών σχέσεων (Aisin, ZF κτλ). Εκεί λοιπόν έγραψα ότι μπορείς να το γυρίσεις σε manual mode, για να μη σου αλλάζει συνεχώς σχέσεις το κιβώτιο, όπως γουστάρει.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
επισης πολλες σχεσεις = χειροτερο απο λιγες, οταν πας εκτος μπερδευει συνεχεια εκει που θες σταθερο τραβηγμα.
Υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία στα αυτόματα κιβώτια, αγαπητέ!
ρε συ αντιπολιτευτικε, παιρνεις αυτοματο σε οφ γιατι ειναι καλυτερο απο το μανιουαλ που επισης μπορει αν δεν εισαι εμπειρος να σου μυρισει δισκο. αν ειναι να το γυρνας σε μανιουαλ γιατι το επηρες? επισης με το τελειως μανιουαλ μπορεις και παιζεις στα ξεκολληματα και στα τραβηγματα, με αισιν επισης αφου το κανει μονο του, το ντούαλ θα το παρεις ανα χειρας.
Πως με ξέρεις... πάντα ο δικηγόρος του διαβόλου...
Κατά τ' άλλα δεν συζητούσαμε για διπλού συμπλέκτη, αλλά για παραδοσιακό αυτόματο πολλών σχέσεων (Aisin, ZF κτλ). Εκεί λοιπόν έγραψα ότι μπορείς να το γυρίσεις σε manual mode, για να μη σου αλλάζει συνεχώς σχέσεις το κιβώτιο, όπως γουστάρει.
υμεις εκουβεντιαζατε ασχετον του νηματος.
Παραδοχαι- αν σουβι, σουβι ον δη ροκς. τετρα.
- εις χωμα ή μανιουαλ και γατοζ οδηγος ή αισίν τα μαλα 5 σχεσεις, και η 6 υπερβαλουσα ειναι...
ΑρΕς
το γιγνωσκω οτι θα γραψεις κατιτις ως απαντησις. δεν ημπορεις να κρατηθεις, οπως οταν σε εσερβιρε η μαμυ φασουλαδα ενα πραμα...ΑρΕς βερ 1.1
να διοργανωθει το παλιν συναντισις και μαλιστα εις τοποθεσιαν χωματουχα ινα- κερασεις γατον καφε
- κερασει γατος φορδ λοβερ κολωνα
- ειδω σπυρετον μεγα που επεθυμησα, κιμων ειναι με τη μπαστυ μπρα σαλονικα και μας εξεχασε, αποδελοιποι κυριοι το αυτον ως σπυρετον.
-
Πότε θα το κανονίσουμε; Λέω για αυτό το ΣΚ με τα χιόνια για να περάσεις βεβαίως να με πάρεις από το σπίτι, ως κάτοχος βεριτάμπλ SUVλακίου!
Κερνάω καφέ και κολώνες!
μετάβαση σε πρώτο SUV