-
Ο χρήστης nskoul έγραψε:
θα πάω αύριο να ρωτήσω για το fabia το οποίο φαίνεται πολύ τίμια πρόταση..Καλά, βάλε στην άκρη τις τίμιες προτάσεις και κάνε test drive στα αυτοκίνητα που θα καταλήξεις.
Αν σε ενδιαφέρει και το after sales δηλ. το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργείων ρίξε και μία ματιά για να δεις αν εξυπηρετείσαι από κάποιο συνεργείο στην περιοχή σου. -
Όταν διαβάζω τέτοια ωραία θεματάκια που αφορούν σε προτάσεις και χαλαρή κουβέντα για επιλογή νέου αυτοκινήτου, σκέφτομαι πόσο 'δυσκολεύει' την επιλογή μας η πληθώρα καλών και όμορφων μοντέλων..
Ιδίως στις πολύ δημοφιλείς κατηγορίες όπως τα crossovers ή τα superminis , γίνεται σφαγή!
Για να γυρίσεις μόνο τις αντιπροσωπείες και να τα δεις από κοντά ένα προς ένα, χρειάζεσαι κάποιες μέρες, πόσο μάλλον για να τα οδηγήσεις και να αποφασίσεις!
Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι μιλώντας για καινούριο, είσαι σχετικά ήρεμος και δε σκας για τη χρήση που έκαναν οι προηγούμενοι.
Σε κάθε περίπτωση, εκτός από όλα τα γνωστά κριτήρια τα οποία σαφώς πρέπει να συνυπολογίζουμε, ο τελευταίος λόγος ανήκει στην καρδιά μας -
και ειδικά αν πρόκειται για το 1ο μου καινούριο αυτοκίνητο...!!
η αληθεια έιναι οτι θα αποφύγω μεταχειρισμένο για να ξέρω τί θα πάρω...
αν πάω αυτή τη στιγμή με την καρδία μου πρωτο το clio μετά corsa και μετά baleno..
ξέχασα να αναφέρω ότι είδα και το ibiza το οποίο δεν με ενθουσίασε και απο θέμα τιμής.. -
Ε τότε θα μπορούσες ίσως να περιμένεις το νέο Clio , αν φυσικά δεν επείγει η απόκτηση οχήματος.
-
συμφωνώ αλλά σκέφτομαι*(μπορεί και λάθος) ότι σε αυτή την τιμή τον ίδιο εξοπλισμό δεν θα έχω..
-
Όχι, σωστά το σκέφτεσαι... άλλωστε σε τέτοιες περιπτώσεις, το απερχόμενο μοντέλο προσφέρεται συνήθως σε καλές τιμές για να φεύγει και να έρθει στη θέση του το καινούριο.
Από εκεί και πέρα, εσύ κρίνεις 1.αν αξίζει να περιμένεις την άφιξή του και 2.αν και κατά πόσο αξίζει να πληρώσεις την όποια υπεραξία του καινούργιου μοντέλου -
Το κλιο εχει 4 αεροσακους και τα πεντε αστερια ειναι βασισμενα σε παλιοτερα κριτηρια.
Σημερα με το καλημερα θα ξεκιναγε με 4 αστερια λογω ελλειψης αυτοματου φρεναριαματος στην βασικη εκδοση και επιπλεον ενα αστερι λιγορερο λογω 4 αεροσακων.
Δηλαδη το κοβω καπου στα 3 με 4 αστερια.Τα πεντε αστερια προκυπτουν επειδη η βαθμολογια κρατιεται επι 6 ετη αναξαρτητα αν τα νεοτερα μοντελα δοκιμαζονται με πιο αυστηρα κριτηρια και εχουν λιγοτερα αστερια λογω των αυστηροτερων κριτηριων
Με λιγα λογια οι βαθμολογιες ετσι οπως ειναι μπερδευουν το καταναλωτικο κοινο. Το εχω αναφερει πολλες φορες και σε αλλα νηματα.
-
Lap, με το συμπάθιο, αλλά έλεος πια με το Baleno! Ούτε μέτοχος στη Suzuki να ήσουν!
Δες λίγο πιο λεπτομερώς ΌΛΟ το safety report του NCAP και για τα δυο οχήματα και με το χέρι στην καρδιά πες μου πιο είναι πιο ασφαλές για τα παιδιά.
Μπορεί να υπάρχουν και άνθρωποι που θα βάζουν παιδιά μέσα και κύριο μέλημα τους είναι η ασφάλειά τους.
-
Το εχω δει τι λεει;
Λεει πως υπηρξε ενα θεμα με την αναπτυξη των αεροσακων κουρτινας, και αμεσως μετα εγινε ανακληση σε παγκοσμιο επιπεδο για ενημερωση του λογισμικου των αεροσακων απο τη σουζουκι.
Απο τοτε δεν εχει ξαναδοκιμαστει. Αρα εχεις δικιο διοτι μενουμε παντα με τα αποτελεσματα του εργαστηριου.
Το κλιο δεν ειχε καν αεροσακους κουρτινας
Τζαμι, δοκαρια και λαμαρινα εχει, αλλα εχει λεντ φωταΔες λιγο εδω, θα εβαζες το παιδι σου στηριζομενος σε ενα κειμενο που γραφτηκε υπο αλλα κριτηρια. Η κριτικη σου σκεψη τι σου λεει;
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Lap, με το συμπάθιο, αλλά έλεος πια με το Baleno! Ούτε μέτοχος στη Suzuki να ήσουν!Πολυ κουραστικος. Και αν ηταν τοσο καλο θα κυκλοφορουσε και γυρω μας, ποιο ευκολα βλεπεις πορσε παρα μπαλενο.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nskoul έγραψε:
συμφωνώ αλλά σκέφτομαι*(μπορεί και λάθος) ότι σε αυτή την τιμή τον ίδιο εξοπλισμό δεν θα έχω..Εγω θα σου πω πως ενα καινουριο μοντελο ακομα και στη βασικη εκδοση παιζει να εχει πιο καλο εξοπλισμο τουλαχιστον ασφαλειας απο ενα απερχομενο στην ιδια τιμη
-
@Βαρυμαγκα το οδηγησες;
Αν θες πανε κανε ενα τεστ ντραιβ.Λεω την αποψη μου. Ισως φαινεται οτι επαναλμβανομαι πολλες φορες διοτι οι περισσοτεροι αγοραζουν αυτοκινητο μεσα στο ευρος χρηματων που κοστιζει το μπαλενο και στην κατηγορια αυτη.
Προσφερει οτι θελει ο μεσος ελληνας οδηγος και οικογενειαρχης, προσφερει λιγο απο ολα που χρειαζεται, παρα να ειναι εξαιρετικο σε εναν τομεα και μετριο εως κακο αλλου.
Γιατι να μη του το προτεινω;Εχω τα κριτηρια μου για το τι σημαινει ενα καθημερινο αυτοκινητο και συμφωνα με αυτα το προτεινω.
Το δικο σου σ3 εγω δεν θα το επαιρνα, διοτι δεν εχει καθολου χωρους πισω, εχει την οθονη χαμηλα δηλαδη επικινδυνη θεση και ειναι πολυ πλαδαρο στις στροφες, δεν εχει νεο εξοπλιαμο ασφαλειας και ανεσης οπως ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ, ή hid προβολεις, δεν εχει 7 ετη εγγυηση, ενω ο κινητηρας 1,2 ατμοσφαιρικος αν και ενα πραγματικο διαμαντι μηχανολογιας δεν ταιριαζει στο αυτοκινητο.
Ειναι αργο, δονηται ως τρικυλινδρο, ειναι καπως βαρυ, τσιμπαει σε καταναλωση και πλεει στις στροφες, αλλα το βλεπεις πολυ πιο συχνα απο το μπαλενο.
Ολο το πακετο του το βρισκω τελειως λαθος αλλα ειναι τρεντυ,του το πιστωνω αυτο, αλλα αυτο ειναι η αποψη μου.Την αποψη μου λεω λοιπον και οταν υπαρχουν υπερβολες οπως οι τεσσερις αεροσακοι προστατευουν καλυτερα απο τους 6 τα παιδια, απαντω πως δεν ειναι πιθανο κατι τετοιο. Οποιος θελει την ακουει οποιος δεν θελει δεν την ακουει. Ελευθερια εχουμε
-
Απλά βλέποντας τα περσινά συνολικά νούμερα του Baleno που κερδίζει μόνο από τα 'τελευταία' της αγοράς και προηγούνται όοοοολα τα διάσημα εμπορικά του ανταγωνισμού και από το Swift μπορεί να αντιληφθεί κάποιος ότι δεν είναι το υπερατου...
-
Για μενα το καλυτερο απο ολα αυτα ειναι το τζαζ για αυτοκινητο πολης.
Θα το ηθελα με τουρμπακι ισως, αλλα και παλι ειναι απλα εξαιρετικο.
Το κλιο και το σ3 και το κορσα δεν ειναι εξαιρετικα αλλα πουλανε ως λιζινγκ σε ντιζελ σαν ζεστο ψωμι. -
Κάτω τα χέρια από τον Lap ρεεεεε!!!!
-
Αρε σαργε, παντα ευγενικος και φιλικος
Κατσε τερμα μη μπει γκολ, γιατι ειμαι ολο στην αμυνα
Σορρυ παιδες αν σας εχω προσβαλλει καπου ζητω συγνωμη απλα ειπα την αποψη μου, και το κανω οχι για να την πω σε καποιον αν και μου ξεφευγει λιγουλακι , αλλα για να μεταδωσω οσο μπορω τις οποιες κουτσουρεμενες γνωσεις και αποψεις μου στην αυτοκινηση και σε αλλους που κατα τη δικη μου κριση κανουν καποιο λαθος. Σκοπος μου ειναι η αντικειμενικη οσο γινεται εγκυκλοπαιδικη γνωση γυρω απο τα τουτου μας.
Μονο θετικο θα ναι να ανταλλαζουμε γνωσεις με τεκμηρια ή εστω με εμπειρια. -
@Lap
Σωστα τα λες, αρνητικα το c3 εχει τα περισσότερα απο αυτα που εγραψες δεν ειπα οτι πηρα το τελειο. Το μπαλενο ειναι μπομπα αλλα στο εμφανισιακο πασχει. Καπου στην μεση ερχεται το fiesta που πιστεύω ειναι η χρυση τομη.
Εχω κανει το ignis 1,2 βολτα, μοτερ σασμαν λουκουμι. Και η καταναλωση πολυ χαμηλα.Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η επιλογη ενος αυτοκινητου ειναι δυσκολη υποθεση ειδικα οταν προκειται για μια κατηγορια σαν κι αυτη.Τα κριτηρια που πρεπει να μετρανε ειναι οι αναγκες του εκαστοτε αγοραστη,η τιμη αγορας και φυσικα......το ματι,δηλαδη το ποσο μας αρεσει ενα αυτοκινητο.Ποιο μας κανει κλικ ρε αδερφε.Θα παρω παραδειγμα εμενα .....οι αναγκες μου λενε baleno,η τιμη λεει seat ibiza και το......ματι λεει clio.Αντε βγαλε ακρη........Τελωσπαντων για μην βγω εκτος θεματος.Σε ολα τα προαναφερομενα θα πηγαινα για το clio.Και εξηγουμαι......δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο με τετοιο εξοπλισμο σε αυτα τα λεφτα,οι χωροι ειναι καλοι για δυο ατομα συν δυο παιδια,χωρος αποσκευων ΟΚ,πανεμορφο και αξιοπιστια Ρενο δηλαδη καλη.Το νεο μοντελο που ερχεται αποκλειεται να εχει αυτον τον εξοπλισμο σε αυτα τα λεφτα,αλλα θα εχει καλυτερο εξοπλισμο ασφαλειας,σε οσους τον θελουν.Α και τα 75 αλογα ειναι με τουρμπο δηλαδη ροπατα με καλη οικονομισ καυσιμου.
-
@Βαρυμαγκα εχει μεγαλη διαφορα το μπαλενο με το ιγνις.
Το μπαλενο ειναι πολυ πιο αθορυβο, πιο μαλακο, πιο στιβαρο αυτοκινητο. Δεν εχει την τενεκεδενια αισθηση, θυμιζει πολυ ευρωπαϊκα αυτοκινητα.
Σκεψου πως η ακαμψια η στρεπτικη και η καθετη ειναι 30% αντιστοιχα και οι δυο πιο υψηλες απο την ηδη καλη του προηγουμενου σουιφτ.Σε δοκιμη στα 130χλμ/ωρα δινει 67 db, δηλαδη ειναι αθορυβο με τα δεδομενα της κατηγοριας.
Το κιβωτιο του δε ειναι η μερα με τη νυχτα με του ινγκνις. Ειναι τοσο μαλακο χωρις κανενα κομπιασμα, η σχεδον κανενα με καλυτερο του μονο αυτο του πολο και του τζαζ.
Πανε σε αντιπροσωπεια αν περνας απ εξω και μπες και δες το κιβωτιο, αν και μη αντικειμενικος τροπος καθως πρεπει να το οδηγησεις αλλα παιρνεις μια ιδεα.Οπως εγραψα πιο πανω το κλιο εχει μονο 4 αεροσακους και δεν προστατευονται οι πισω επιβατες και τα παιδια. Αν σου αρκει αυτο τοτε καλη αγορα ειναι διοτι ως αυτοκινητο εχει καλο πατημα. Παντως αυτοκινητο που αλλαζει θα σε ξενερωσει μιας και το νεο εχει πανεμορφο εσωτερικο, προσωπικη αποψη.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Σορρυ παιδες αν σας εχω προσβαλλει καπου ζητω συγνωμη απλα ειπα την αποψη μου, και το κανω οχι για να την πω σε καποιον αν και μου ξεφευγει λιγουλακι , αλλα για να μεταδωσω οσο μπορω τις οποιες κουτσουρεμενες γνωσεις και αποψεις μου στην αυτοκινηση και σε αλλους που κατα τη δικη μου κριση κανουν καποιο λαθος. Σκοπος μου ειναι η αντικειμενικη οσο γινεται εγκυκλοπαιδικη γνωση γυρω απο τα τουτου μας.
Μονο θετικο θα ναι να ανταλλαζουμε γνωσεις με τεκμηρια ή εστω με εμπειρια.Φίλε LAP άσε τις συγνώμες και τα περί προσβολών και γράφε ελεύθερα τις απόψεις σου γιατί είσαι από τους ελάχιστους εδώ μέσα που γράφεις τεκμηριωμένα στα θέματα της αυτοκίνησης.
ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ