Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 212
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 351
    • 352
    • 214 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216393
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi75 last edited by

      Νομίζω οτι έχει σερβις. Δεν είμαι σίγουρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        poliviosfp last edited by

        Στις κολώνες λέτε να κάνουν δουλειά σε θέμα ηχομόνωσης; Δεν με ενδιαφέρει τόσο για το μπαλένο που είναι πολύ ήσυχο αν εξαιρέσεις κάτι μικρά τσικ τσακ που και που από τα φτηνιάρικα πλαστικά (αυτά νομίζω θα λυθούν με σπρέι σιλικόνης?) όσο με το σιβικ μου που έχει αρχίσει να γίνεται κουδουνίστρα από τη σκληρή ανάρτηση τόσα χρόνια.. Ήδη παρήγγειλα το σφηνωτο για το παρμπρίζ και πίσω την εταζερα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ignantios last edited by

          Εγώ αυτό για το παράθυρο δεν κατάλαβα που μπαίνει. Στο facelift έχει λυθεί το θέμα με το γρυλο. Αυτό που δεν έχει ακόμα βρεθεί λύση είναι τα μαλακά λάστιχα στο τέρμα εκεί που κλείνει και τερματίζει στο άνω άκρο το παράθυρο που με πίεση κουνιούνται ελάχιστα και μερικές φορές ακούγεται. Έχει το πλαστικό αυτό εφαρμογή σε αυτή την περίπτωση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            luckies last edited by

            Εγώ αυτό για το παράθυρο δεν κατάλαβα που μπαίνει.

            Στο άνω άκρο του πάνελ της πόρτας τρέχει κατά μήκος του ένα σκληρό πλαστικό. Όπως κάθεσαι στη θέση του οδηγού με κλειστή την πόρτα και κοιτάς αριστερά και βλέπεις το πλαστικό, όταν τελειώνει η πάνω έξω πλευρά του (σόρρυ για το 'πάνω έξω' αλλά μπαίνει ο άξονας των z στο παιχνίδι ) αρχίζει ένα αυλάκι βάθους περίπου 1 εκατ. το οποίο τρέχει από άκρη σε άκρη το παράθυρο. Μετά από αυτό έχει μία τσόχινη επιφάνεια και μετά το τζάμι. Στο αυλάκι μπαίνει και μάλλον παίζει τον ρόλο άσκησης πίεσης προς το τζάμι προκειμένου αυτό να είναι πιο σφιχτό. Όπως όμως έγραψα κρατώ μικρό καλάθι για το αποτέλεσμα που θα έχει.

            Στο facelift έχει λυθεί το θέμα με το γρυλο.

            Re: SUZUKI SX4 SCROSS

            Δημοσίευσηαπό alnotas » 08 Φεβ 2019 06:53
            ...............
            Τώρα απομένει να 'λύσω' και το θέμα του 'τσικ-τσικ' του παραθύρου μου που εμφανίζεται μετά τα 70-80χλμ/ώρα.

            Ιγνάτιε νομίζω ότι είσαι απλά τυχερός αφού ο ήχος που ακούει ο alnotas πιθανά να μην οφείλεται στα χαλαρά λάστιχα που αναφέρεσαι.

            Έχει το πλαστικό αυτό εφαρμογή σε αυτή την περίπτωση?

            Όχι. Κυκλοφορούν και τέτοια λάστιχα στο ali αλλά δεν νομίζω να ασχοληθώ. Μόνο προσθήκες για την ώρα και ουχί αντικαταστάσεις..

            Υ.Γ. Προηγούμενα είχα γράψει ότι τα τακάκια που φοράμε από το εργοστάσιο είναι της ashika. Πιθανότατα πρόκειται για κοτσάνα ολκής εξού και το μήνυμα διαγράφηκε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alnotas last edited by

              Ο χρήστης luckies έγραψε:

              Re: SUZUKI SX4 SCROSS

              Δημοσίευσηαπό alnotas » 08 Φεβ 2019 06:53
              ...............
              Τώρα απομένει να 'λύσω' και το θέμα του 'τσικ-τσικ' του παραθύρου μου που εμφανίζεται μετά τα 70-80χλμ/ώρα.

              Ιγνάτιε νομίζω ότι είσαι απλά τυχερός αφού ο ήχος που ακούει ο alnotas πιθανά να μην οφείλεται στα χαλαρά λάστιχα που αναφέρεσαι.

              Έκανα 330χλμ το ΣΚ.
              Μου σπασαν τα νεύρα

              Αν έχει κάποια σημασία, όταν ασκούσα πίεση στο τζάμι, σταματούσε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ignantios last edited by

                Τι να πω... Εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα με το γρυλο. Εμένα καταρχήν είναι τελείως ανεπαίσθητο και πρέπει να καταβάλεις προσπάθεια με κλειστό ράδιο και όταν φυσάει για να το ακούσεις....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  geobal last edited by

                  Αυτό αφορά και προ facelift και μετά facelift;

                  Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ignantios last edited by

                    Ο χρήστης geobal έγραψε:
                    Αυτό αφορά και προ facelift και μετά facelift;

                    Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

                    Ποιο από όλα? Γιατί έχουμε μπερδέψει τους θορύβους. Το δικό μου αφορά τα λάστιχα και μόνο. Θα τραβήξω ένα βίντεο και θα το ανεβάσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi75 last edited by

                      Απο οτι με ενημέρωσαν μέσω email σε 1 μήνα θα λειτουργεί και το σερβις του Κορφιάτη , ο οποίος είναι εξουσιοδοτημένος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgefk last edited by

                        Καλησπερα σας! Νέος κατοχος του suzuki sx4 scross 1.4 2w. Μηπως εχει καποιος τo ελληνικο manual σε ψηφιακη μορφή, γιατι μου εδωσαν το αγγλικο? Ευχαριστω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          luckies last edited by

                          Επειδή μετά από το γουργούρισμα στα φρένα άκουσα κι ένα μεταλλικό ήχο από αυτά, την εκανα τη βόλτα στην αντιπροσωπεία. Άδικος κόπος για του γουργούρισμα (από την υγρασία επιβεβαιώσαν) αλλά ο μεταλλικός προήλθε από ένα λαμάκι το οποίο λέει ότι είχε στραβώσει. Τι και πώς δεν ρώτησα.

                          Και επειδή μετά από 55.000 χλμ τα τακάκια ήταν στα μέση, το αποτέλεσμα της οικονομίας αυτής επενδύθηκε στο κιβώτιο. Αλλαγή σε 75αρα βαλβολίνη, λίπανση του λεβιέ και έλεγχος ντίζας. €78. Για να είμαι όμως ειλικρινής, στις 30-40 πρώτες αλλαγές δεν μπορώ να μιλήσω για 'άλλο κιβώτιο'. Λόγω και σχετικής ζέστης σήμερα (12οC) κόμπιασμα δεν είχε αλλά και βουτυράτο δεν το λέω:) Θα φανεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            japanese1 last edited by

                            Λοιπόν, χρωστάτε κουφάλες ένα φρέντο καπουτσίνο γλυκό για την παρακάτω πληροφορία.

                            Reset Oil Indicator
                            στα πρώτα s-cross και στα νεότερα (όπου δεν υπάρχει ένδειξη reset oil μέσω του δεξιού κουμπιού).

                            1. Σβήνεις τα πάντα.
                            2. Κρατάς πατημένο το γκάζι ΤΕΡΜΑ και δεν το αφήνεις ποτέ σε όλη τη διαδικασία.
                            3. Πατάς 2 φορές το start-stop, μέχρι να γράψει SUZUKI και τη δεύτερη φορά το αφήνεις εκεί.
                              4.Πατάς το αριστερό κουμπί του καντράν μέχρι να δείξει τα χιλιόμετρα του Β δείκτη, όχι του Α.
                            4. Πατάς και κρατάς το δεξί κουμπί μέχρι να δείξει το μενού.
                            5. Πατάς το φρένο 3 φορές.

                            Θα σου ανάψει το λαμπάκι OIL στο καντράν και σε 2 δευτερόλεπτα θα σβήσει. Μετά τα χιλιόμετρα που απομένουν για την αλλαγή λαδιών θα είναι 30,000, όπως αν το είχες συνδέσει στο διαγνωστικό.

                            Α ρε japanese, πάλι έγραψες (δοκιμάστηκε σε 2 αμάξια και ΕΠΑΙΞΕ!!!! )

                            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              japanese1 last edited by

                              Στο βήμα 3, ΔΕ ΒΑΖΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ τη μηχανή. το πόδι μακριά από το συμπλέκτη.

                              https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antsam last edited by

                                Καλησπέρα σας.
                                Σκοπεύω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, το οποίο παράλληλα να καλύπτει τις ανάγκες της οικογένειάς μου, αλλά και τις ιδιοτροπίες μου σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς, αξιοπιστίας, χρηστικότητας και hobbies.
                                Στην αναζήτησή μου έχω ξεχωρίσει το Suzuki SX4 Scross 1.4 Lit.Allgrip και to Nissan Qashqai 1.3 Lit.(4X2) και τα δύο βενζίνης.
                                Παρά το γεγονός οτι απευθύνομαι σε ιδιοκτήτες / φίλους του πρώτου αυτοκινήτου, θε εκτιμούσα ιδιαίτερα την βοήθεια σας αν μου αναφέρατε αντικειμενικά τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να αγοράσω κάποιο απο τα δύο αυτοκίνητα.
                                Σας ευχαριστώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης antsam έγραψε:
                                  Καλησπέρα σας.
                                  Σκοπεύω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, το οποίο παράλληλα να καλύπτει τις ανάγκες της οικογένειάς μου, αλλά και τις ιδιοτροπίες μου σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς, αξιοπιστίας, χρηστικότητας και hobbies.
                                  Στην αναζήτησή μου έχω ξεχωρίσει το Suzuki SX4 Scross 1.4 Lit.Allgrip και to Nissan Qashqai 1.3 Lit.(4X2) και τα δύο βενζίνης.
                                  Παρά το γεγονός οτι απευθύνομαι σε ιδιοκτήτες / φίλους του πρώτου αυτοκινήτου, θε εκτιμούσα ιδιαίτερα την βοήθεια σας αν μου αναφέρατε αντικειμενικά τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να αγοράσω κάποιο απο τα δύο αυτοκίνητα.
                                  Σας ευχαριστώ

                                  Πολύ καλύτερο το S-Cross για τους εξής λόγους:

                                  1. Πιο γρήγορο
                                  2. Καλύτερη οδική συμπεριφορά
                                  3. Ίσως μικρότερη κατανάλωση
                                  4. 4κίνηση
                                  5. Καλύτερη ποιότητα κατασκευής
                                  6. Καλύτερος εξοπλισμός (και το βασικότερο, φώτα LED)
                                  7. Πιο φτηνό
                                  8. Μεγαλύτερη εγγύηση

                                  Το Qashqai είναι πιο άνετο (σε θέμα ανάρτησης), πιο εμπορικό και σαφώς πιο όμορφο...και εκεί τελειώνουν τα πλεονεκτήματά του έναντι του S Cross.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alnotas last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                    Το Qashqai είναι πιο άνετο (σε θέμα ανάρτησης), πιο εμπορικό και σαφώς πιο όμορφο...και εκεί τελειώνουν τα πλεονεκτήματά του έναντι του S Cross.

                                    Και πιο μεγάλο. Ανήκουν άλλωστε σε διαφορετική κατηγορία ως προς το μέγεθος, κάνω λάθος;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      ssivakas last edited by

                                      Να μην ξεχνάμε και τα καλύτερα φρένα λόγο και του χαμηλότερου βάρους !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antsam last edited by

                                        Οντως ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία.
                                        Ισως γιατί το S Cross είναι κάτι ενδιάμεσο σε μήκος με την μικρότερη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ssivakas last edited by

                                          Στην ίδια κατηγορία είναι το qq είναι απλά μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις πουθενά αλλού, έχει μικρότερο εσωτερικό και μικρότερο χώρο αποσκευών 430 το qq 440 το s-cross

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            ssivakas last edited by

                                            το s-cross είναι στην κατηγορία c-suv όπως και το qq

                                            http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/2019-1-seg.pdf

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 214 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr