-
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Φίλε Leaser, θα μπορούσες πολύ απλά να πεις εξαρχής αυτό που έγραψες εσχάτως, ότι το 308 , στη δύση της καριέρας του, προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή και εξοπλισμό ώστε να μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή επιλογή. Όλα τα άλλα από το αρχικό σου μήνυμα ήταν περιττά γιατί τελικά καταλήγουν στο ότι 'το δικό μου είναι (πολύ) καλύτερο!'Υ.Γ.1: Η κατηγορία των μικρομεσαίων περιλαμβάνει και premium μοντέλα σαν τη σειρά 1. Αν θες πάντως να την αφαιρέσουμε όσον αφορά την αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς, ας βάλουμε στη θέση της το Leon.
Υ.Γ.2: Δεν πέσαμε να σε φάμε. Δεν έχουμε προσωπικά μαζί σου. Δεν γνωριζόμαστε καν. Από τη δική μου πλευρά, μου έκανε εντύπωση η τρομακτική υπερβολή της αρχικής σου δήλωσης, στην οποία επέμεινες και σε επόμενο ποστ σου. Τουλάχιστον στο φινάλε ανασκεύασες. Δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας...
Φίλε harisma αναγνωρίζω ότι εξέφρασα την άποψη μου κάπως άτσαλα και για αυτό απολογήθηκα μη θέλοντας να δώσω λάθος εντύπωση.
Στην ουσία τώρα το «περιττά» είναι η άποψη σου.
Εγώ μίλησα για τον εξοπλισμό, τον κινητήρα-επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά που είναι η δική μου προσωπική άποψη αλλά και όλου του ειδικού τύπου.
Αν θεωρείς ότι σε κάποια από τα τα παραπάνω είναι ανεπαρκές με χαρά να το ακούσω. Μη ξεχνάς ότι το νήμα αναφέρει μικρό οικογενειακό 15-18.Το 308 σε αυτή τη μορφή παρουσιάστηκε το 14 και το 18 έγινε fl και του φόρεσαν τους ολοκαίνουργιους κινητήρες 1.5 diesel και 1.2 βενζίνης. Δεν αλλάζει σύντομα δηλαδή και δεν είναι στη Δύση της καριέρας του.
Η σειρά 1 ΔΕΝ μπορεί να βγει στα 15-18, αυτό σου εξηγώ οπότε άκυρη η αναφορά σου.
Το Leon φυσικά και είναι μέσα όπως και το astra και το focus το golf το auris και το megane αλλά δεν νομίζω να υστερεί σε κάποια κατηγορία από αυτά. Μη ξεχνάς το μπατζετ 15-18.
Εγώ προσωπικά με μπατζετ 15-18 θα επέλεγα κάποια από τα παραπάνω σε σχέση με οποιοδήποτε supermini.
ΥΓ: Εγώ πρότεινα να το οδηγήσει σε td δεν είπα ότι αν δεν το πάρει είναι κορόιδο. Μην τρελαινομαστε τζάμπα
Φιλικά πάντα
-
Μπήκα στο καινούργιο 308 εδώ στην μαδριτη που είμαι για δουλειά και πραγματικά καμπίνα και πορτμπαγκάζ είναι αυτό που θέλω.
Τώρα μένει να το οδηγήσω για να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, αν είναι για τα δικά μου γούστα.
Ο 1200ης παιδιά σαν κινητήρας τι λέει???Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μάλλον είναι ο καλύτερος κινητήρας στα 1-1.2 κεκ.
Βγαίνει το 3008 στα 15-18Κ? -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μάλλον είναι ο καλύτερος κινητήρας στα 1-1.2 κεκ.
Βγαίνει το 3008 στα 15-18Κ?308 έγραψε όχι 3008.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μάλλον είναι ο καλύτερος κινητήρας στα 1-1.2 κεκ.Θα έβαζα τον Ecoboost υψηλότερα.
-
Και τον 1.0 TSI?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μάλλον είναι ο καλύτερος κινητήρας στα 1-1.2 κεκ.
Βγαίνει το 3008 στα 15-18Κ?308 έγραψε όχι 3008.
Οκ, βγαίνει το 308 στα 15-18Κ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον είναι ο καλύτερος κινητήρας στα 1-1.2 κεκ.
Θα έβαζα τον Ecoboost υψηλότερα.
Έχεις δοκιμάσει τον Γάλλο?
Από άλλον που τους έχει δοκιμάσει έχω ακούσει τα περί ανωτερότητας του γαλλικού κινητήρα, δεν τον έχω δοκιμάσει εγώ για αυτό γράφω κιόλας μάλλον. -
Το έχω οδηγήσει σε Citroen. Μια χαρά μοτεράκι είναι, απλά ο Ecoboost ανεβάινει και σε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και δείχνει γενικά πιο κεφάτος ψηλά.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Και τον 1.0 TSI?Ο ecoboost πάντως μου αρέσει περισσότερο από τον tsi
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Οκ, βγαίνει το 308 στα 15-18Κ?https://www.peugeot.gr/range/car-select ... w-308.html
16.900 αρχική τιμή σύμφωνα με το site.
Για αυτά τα λεφτά το αμάξι είναι πολύ καλό.
-
Καλά είναι, ξέρουμε τι έχει και τι δεν έχει η συγκεκριμένη (μοναδική έκδοση που βγαίνει κάτω από 18Κ) έκδοση του 308 γιατί δεν βγάζω άκρη με το site της Peugeot
-
Εμένα με απογοήτευσε ο 1.2. Τον θεωρώ μακράν χειρότερο και από τον ecoboost αλλά και από τον 1.0 tsi ο οποίος για τα γούστα μου είναι ανώτερος όλων των μικρών τρικίλυνδρων (συμπεριλαμβανομένου και του Honda).
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Εμένα με απογοήτευσε ο 1.2. Τον θεωρώ μακράν χειρότερο και από τον ecoboost αλλά και από τον 1.0 tsi ο οποίος για τα γούστα μου είναι ανώτερος όλων των μικρών τρικίλυνδρων (συμπεριλαμβανομένου και του Honda).Ίσως έχει σχέση με το αυτοκίνητο, γιατί στο Αρόνα ο 1.0 Tsi μου φάνηκε αρκετά καλό μοτέρ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, ενώ ο 1.2 (με τα 110) στο C3 Aicross με ενθουσίασε σαν μοτέρ και ήταν εμφανώς πιο δυνατό από τον tsi.
-
Παντως με αφορμη σαν ερωτημα θελω να θεσω το αν θα αγοραζατε ενα μπαλενο με:
Ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες,
Κλιμα, εργοστασιακο ναβι, προσαρμοζωμενο κρουιζ κοντρολ με ρανταρ, αυτοματο φρεναρισμα.
Αμαξωμα μεϊντ ιν ιντια
Τουρμπο κινητηρα μεϊντ ιν τζαπαν και αυτοματο κιβωτιο μεϊντ ιν τζαπαν με μετατροπεα ροπης, 6 σχεσεις και αυτακια στο τιμονι,
με μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους απο το 308 αλλα και μικροτερο πορτπαγκαζΕναντι ενος 308 με ολες τις ευκολιες, απλο κρουιζ, και οθονη χωρις ναβι, χειροκινητο,
Με εναν πολυ καλο τουρμπο κινητηρα και μεγαλυτερο πορτπαγκαζ.
μεϊντ ιν γαλλια
Δηλαδη το αυτοματο κιβωτιο και οι χωροι κερδιζουν ενα πεζω 308;
Ποια η αποψη σας για καθημερινο αυτοκινητο; -
Εγω ναι...μόνο και μόνο λόγω αυτόματου κιβωτίου! Ιδανικά θα προτιμούσα το 308 με καλό εξοπκισμό και το 8αρι αυτόματο!
-
Και εγω ετσι λεω προς το παρον.
Οτι ενα καλο αυτοματο και ιδιαιτερα με κουμπακια στο τιμονι για ελεγχο οποτε το επιθυμει ο οδηγος, εχει μεγαλυτερο συντελεστη στην συναρτηση για την επιλογη ενος αυτοκινητου απο κακα τα ψεματα ενα πιο ποιοτικο και πολυ πιο ομορφο εσωτερικο.Βλεποντας το πολο με το αυτοματο διπλου συμπλεκτη παρατηρησα πως στο φρεναρισμα του καταγραφει στο ντραϊβ 40 και κατι μετρα απο τα 100 στα 0.
Οντας ημιαυτοματο οταν φρεναρει κατεβαζει μονο του ταχυτητα. Δηλαδη αυτη η επιδοση σημειωθηκε με παραλληλο φρεναρισμα του κινητηρα.
Δεν εγινε ντορος για τα φρενα του, απ οσο γνωριζω.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -95-ps-dsg -
Καλά χρυσά και πολύ vfm τα Suzuki αλλά εγώ μάλλον δε θα έπαιρνα ποτέ γιατί δε μπορώ αυτήν την 'τσίγκινη' αίσθηση που σου δίνουν όταν τα οδηγάς. Πλήρως υποκειμενικό, το κατανοώ αλλά έτσι είμαι εγώ.
Πάντως τα προτείνω σε όσους γνωστούς ψάχνουν αυτοκίνητο! -
Το οδηγησα το μπαλενο δεν ειναι τοσο τσιγκινη οσο φανταζεσαι. Πεζω ομως δεν ειναι. Ειναι πολυ ελαφρυ και το νιωθεις με το καλημερα.
Αλλα οκ καταλαβαινω τι εννοεις και εχεις δικιο απο αυτην την σκοπια. -
Μεταξύ υπερεξοπλισμένου αυτόματου Baleno και απλώς καλώς εξοπλισμένου χειροκίνητου 308, θα επέλεγα το καλύτερο αυτοκίνητο!
Ποιο είναι αυτό; Το 308, πέραν πάσης αμφιβολίας! Τίμιο το Baleno, αλλά σίγουρα υποδεέστερο του 308 (όπως και οποιοδήποτε supermini έναντι οποιουδήποτε καλού μικρομεσαίου).
Αγορά καινούργιο μέχρι 15.000-18.000