-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Τώρα γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να έχει κάποιο αυτοκίνητο ψηφιακό καντραν και όχι αναλογικό δεν το καταλαβαίνω.
Τι σε δυσκολεύει στην κατανόηση ;
-
ουτε εμενα με ειχε εντυπωσιασει το ψηφιακο καντραν για αυτο και δεν ημουν διατεθειμενος να πληρωσω για να το παρω. Αν ν μου το εδιναν βασικο εξοπλισμο, δεν θα ελεγα οχι
-
kiloMeater » 30 Ιαν 2019 17:53
Τι σε δυσκολεύει στην κατανόηση ;
Απλά επειδή άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας έχει το ψηφιακό (VW και αυτό) παίξαμε δυο τρεις μέρες και μετα έμεινε στην κλασσική διάταξη που έχει και το αναλογικό.Μόνο το ότι μπορείς να έχεις το GPS στο κέντρο του καντράν και όχι στην κεντρική οθόνη αλλά και αυτό το βρίσκω μη σημαντικό...
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
kiloMeater » 30 Ιαν 2019 17:53
Τι σε δυσκολεύει στην κατανόηση ;
Απλά επειδή άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας έχει το ψηφιακό (VW και αυτό) παίξαμε δυο τρεις μέρες και μετα έμεινε στην κλασσική διάταξη που έχει και το αναλογικό.Μόνο το ότι μπορείς να έχεις το GPS στο κέντρο του καντράν και όχι στην κεντρική οθόνη αλλά και αυτό το βρίσκω μη σημαντικό...
το navi το θεωρω σημαντικο οταν συνδυαστει με το ψηφιακο καντραν. Αλλα αυτο δυστυχως γινεται μονο με το εργοστασιακο navi και οχι με συνδεση με τηλεφωνο. Επομενως σε αυτην την περιπτωση το ολο πακετακι φτανει το 1.5 χιλιαρικο, το οποιο το θεωρω υπερβολικο.
-
από dettol » 30 Ιαν 2019 17:50
νομιζω οτι η dcc δεν ειναι στανταρντ στην δικινητη advance. Μηπως εχεις τετρακινητο;
Ναι έχω το 2.0TDi 4Motion
-
Θεωρείται λοιπόν πλεονέκτημα γιατί μπορεί να κάνει ότι και τα συμβατικά, αλλά επιπλέον μπορεί να λειτουργεί σαν navi και την άλλη οθόνη να την έχεις για μουσική η ότι άλλο, η ακόμα να την κάνεις customize με πληροφορία που βρίσκεις πιο χρήσιμη να έχεις εμπρός σου.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Τώρα γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να έχει κάποιο αυτοκίνητο ψηφιακό καντραν και όχι αναλογικό δεν το καταλαβαίνω.
Δεν ξέρω μήπως να ρωτήσεις εκεί στην vw ? Κάτι θα ξέρουν μιας και το χρεώνουν +500 χωρίς τους φόρους!
Η κλασική αμυντική τακτική υπεράσπισης του αμαξιού μας ή της αγαπημένης μας μάρκας! Δεν χρειάζονται όλοι το cc το κλίμα τα αυτόματα φώτα υαλοκαθαριστήρες κοκ....
Το ότι κάποιοι δεν τα θέλουν ή κάποιοι δεν έχουν το μπάτζετ να τα αποκτήσουν είναι κατανοητό. Το να λέμε όμως ότι δεν χάνει έναντι του ανταγωνισμού γιατί είναι άχρηστο γκατζετ δεν στέκει. Είναι άχρηστο για εσένα για άλλον όχι.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Τώρα γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να έχει κάποιο αυτοκίνητο ψηφιακό καντραν και όχι αναλογικό δεν το καταλαβαίνω.
Τι σε δυσκολεύει στην κατανόηση ;
Το ότι είναι όντως ακατανόητο αυτό το πράγμα...
-
Tkin73 » 30 Ιαν 2019 18:45
Δεν ξέρω μήπως να ρωτήσεις εκεί στην vw ? Κάτι θα ξέρουν μιας και το χρεώνουν +500 χωρίς τους φόρους!
Η κλασική αμυντική τακτική υπεράσπισης του αμαξιού μας ή της αγαπημένης μας μάρκας! Δεν χρειάζονται όλοι το cc το κλίμα τα αυτόματα φώτα υαλοκαθαριστήρες κοκ....Που την βλέπεις την αμυντική τακτική ? Στο πρώτο το βάλαμε αλλά μετά την εμπειρία ενός χρόνου έκρινα ότι δεν χρειάζεται να την προσθέσω στο δεύτερο.Ας κόστιζε και 100 μόνο ευρώ επι πλέον.Με το κόστος του ψηφιακού καντράν έβαλα κάτι πολύ σημαντικότερο που το καταχάρηκα.Το ψηφιακό καντράν θα το είχα ξεχάσει στην κλασσική διάταξη του αναλογικού....
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τώρα γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να έχει κάποιο αυτοκίνητο ψηφιακό καντραν και όχι αναλογικό δεν το καταλαβαίνω.
Δεν ξέρω μήπως να ρωτήσεις εκεί στην vw ? Κάτι θα ξέρουν μιας και το χρεώνουν +500 χωρίς τους φόρους!
Η κλασική αμυντική τακτική υπεράσπισης του αμαξιού μας ή της αγαπημένης μας μάρκας! Δεν χρειάζονται όλοι το cc το κλίμα τα αυτόματα φώτα υαλοκαθαριστήρες κοκ....
Το ότι κάποιοι δεν τα θέλουν ή κάποιοι δεν έχουν το μπάτζετ να τα αποκτήσουν είναι κατανοητό. Το να λέμε όμως ότι δεν χάνει έναντι του ανταγωνισμού γιατί είναι άχρηστο γκατζετ δεν στέκει. Είναι άχρηστο για εσένα για άλλον όχι.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΣε κάθε περίπτωση πάντως νομίζω ότι είναι προτιμότερο όταν μιλάμε για κάποιον ακριβό εξοπλισμό να σου δίνεται η επιλογή αν θα τον πληρώσεις η όχι από το να είναι στάνταρ,που σημαίνει ότι τον πληρώνεις θέλεις δεν θέλεις.
-
Αν ειναι ομως στανταρτ συντελειται οικονομια κλιμακας και ειναι φθηνοτερος εν τελη κατι που μπορει να εκμεταλευτει αυτος που το θελει. Αρα, αν το θελουν οι περισσοτεροι τοτε καλο ειναι να ειναι στανταρτ.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Tkin73 » 30 Ιαν 2019 18:45
Δεν ξέρω μήπως να ρωτήσεις εκεί στην vw ? Κάτι θα ξέρουν μιας και το χρεώνουν +500 χωρίς τους φόρους!
Η κλασική αμυντική τακτική υπεράσπισης του αμαξιού μας ή της αγαπημένης μας μάρκας! Δεν χρειάζονται όλοι το cc το κλίμα τα αυτόματα φώτα υαλοκαθαριστήρες κοκ....Που την βλέπεις την αμυντική τακτική ? Στο πρώτο το βάλαμε αλλά μετά την εμπειρία ενός χρόνου έκρινα ότι δεν χρειάζεται να την προσθέσω στο δεύτερο.Ας κόστιζε και 100 μόνο ευρώ επι πλέον.Με το κόστος του ψηφιακού καντράν έβαλα κάτι πολύ σημαντικότερο που το καταχάρηκα.Το ψηφιακό καντράν θα το είχα ξεχάσει στην κλασσική διάταξη του αναλογικού....
Τι έβαλες και καταχαρηκες;
-
dettol » 30 Ιαν 2019 21:06
Τι έβαλες και καταχαρηκες;
Με το ίδιο κόστος του ψηφιακού καντράν έβαλα Off Road πακέτο (φαλτσοκομένοι προφυλακτήρες μπροστά -πίσω και ποδιές προστασίας από κάτω ) το οποίο συνοδευόταν με δώρο το winter πακέτο ( θερμαινόμενα καθίσμτα μπροστά, πίσω !!! , θερμαινόμενο τιμόνι και ζεστό νερό στα πιτσιλιστήρια)
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αν ειναι ομως στανταρτ συντελειται οικονομια κλιμακας και ειναι φθηνοτερος εν τελη κατι που μπορει να εκμεταλευτει αυτος που το θελει. Αρα, αν το θελουν οι περισσοτεροι τοτε καλο ειναι να ειναι στανταρτ.Προφανώς αυτό που λες έχει νόημα αλλά και πάλι θεωρώ προτιμότερο να έχεις την επιλογή και για εμένα στην τελική αν θέλεις να κανείς οικονομία κλίμακας μεταξύ πχ full led και ψηφιακού καντράν ψηφίζω full led.
-
Για άλλους είναι χρήσιμο να βλέπουν πολύ πληροφορία στον πίνακα οργάνων και να είναι παραμετροποιησιμος. Για κάποιους είναι ανούσιο , οκ κατανοητό. Εγώ αρχικά ξεκίνησα την κουβέντα για το πώς στέκει η advance απέναντι στην feel. Η φηλ το προσφέρει στάνταρ ενώ το τιγκουαν πρέπει να πληρώσεις +500 χωρίς τον φόρο. Οπότε πλεονεκτεί στο συγκεκριμένο σημείο το Σιτροέν γιατί αυτό το 500αρι μπορείς να το δώσεις σε κάτι άλλο.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Αν ειναι ομως στανταρτ συντελειται οικονομια κλιμακας και ειναι φθηνοτερος εν τελη κατι που μπορει να εκμεταλευτει αυτος που το θελει. Αρα, αν το θελουν οι περισσοτεροι τοτε καλο ειναι να ειναι στανταρτ.
Προφανώς αυτό που λες έχει νόημα αλλά και πάλι θεωρώ προτιμότερο να έχεις την επιλογή και για εμένα στην τελική αν θέλεις να κανείς οικονομία κλίμακας μεταξύ πχ full led και ψηφιακού καντράν ψηφίζω full led.
Μα δεν είναι στάνταρ η ψηφιακή οθόνη στο aircross. Στις δύο πρώτες εκδόσεις δεν υπάρχει.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν σχολίαζα επι του aircross vs tig, γενικά ομιλούσα.
Sorry αν σας μπέρδεψα. -
Σε άλλα νέα στο configurator έβαλαν και τον 'κακό diesel' 1.6
-
Mηπως εχει παρει καποιος απο εδω το 1.5tsi dsg7 να μας πει εντυπωσεις και καταναλωση?Ενδιαφερομαι για 1.6tdi αλλα δεν βγαινει αυτοματο..O πωλητης επιμενει οτι δεν εχει πολυ μεγαλη διαφορα σε καταναλωση το tdi απο το tsi. Οχι πως τον πιστεψα αλλα θα ηθελα να δω διαφορες.
-
Μεγάλες,μικρές,όλα σχετικά είναι
VW Tiguan 2016