-
Τόσο πολύ καίει στην πόλη; Φαντάζομαι περιγράφεις συνθήκες τρομερής κίνησης...
-
nope... η αληθεια ειναι οτι μενω και σχετικα ψιλα.. προποδες υμηττου. .τι να πω ισως να φταιει και αυτο.. παντως οχι λογω τρομερης κινησης..γενικα μαι απογοητευση αρχικα την εχω.. ελπιζω να πεσει κι αλλο βεβαια..ιδωμεν..
-
sargus και snp σας ευχαριστώ για την βοήθεια για την ενημέρωση του gps. Ήταν όντως εύκολο.
Όσον αφορά την κατανάλωση για το δικό μου 1.5 και σε χρήση 60% εκτός (επαρχιακή οδό) και 40% εντός πόλης, είμαι στα 7,5 -8 lt. Σε σχέση με το 1.8 του 2006 που είχα πριν είμαι στα ίδια, ίσως και καλύτερα!! -
Απορία: Έχει βάλει κανείς πάνω απο 40λίτρα βενζίνη? Χωράει? ......γιατι αρχίζω να πιστεύω οτι το ρεζερβουάρ 46λίτρων δεν ισχύει χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
-
Το έχω πει τόσες φορές! Τα γεμίσματα μου:
41,2!
39,6
37,2
38,4
36,4
38,72
37,84
και πάει λέγοντας με το μεγαλύτερο από εδώ και κάτω να είναι 38,2.
Στο πρώτο γέμισμα (41,2) το αμάξι μου έδειχνε ότι είχα να διανύσω ακόμη 0 χιλιόμετρα! -
Καπου εκεί είμαι και εγώ sargus. Max 39 που το αμάξι έδειχνε οτι είχα να διανύσω 10 χλμ ακόμα (...άρα κανα δυο λίτρα να είχε ακόμα μέσα). Τι σκατά γίνεται.....Περίεργο
-
Σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, η αυτονομία στο trip computer μηδενίζεται αρκετά πριν αδειάσει το ρεζερβουάρ. Για λόγους ασφαλείας, φαντάζομαι.
-
Αρκετές φορές πάνω από 40, αρκετές πάνω από 42, και δύο φορές πάνω από 44.
Με βάση τις μετρήσεις μου, πρακτικά η αυτονομία (στο ντίζελ) πάει εύκολα στα 1100-1200 χλμ.
Σε όσο γεμίσματα έχω κανει, ανεξάρτητα της ποσότητας που έβαλα, στο τριπ κομπιούτερ πότε δεν μου εδειξε 0 χλμ.
Δες στη υπογραφή μου το link στο spritmonitor.
-
sorry κι ολας ρε παιδιαόντας ασχετος, τι εννοειται αυτονομια; εγω με 1.5 CVT αμολυβδη γιατι πανω απο 400χλμ δε βγαζω ουτε και σαν τους φλιντοουν να πηγαίνω; κάνω κάτι λάθος;
-
Ο χρήστης snp έγραψε:
sorry κι ολας ρε παιδιαόντας ασχετος, τι εννοειται αυτονομια; εγω με 1.5 CVT αμολυβδη γιατι πανω απο 400χλμ δε βγαζω ουτε και σαν τους φλιντοουν να πηγαίνω; κάνω κάτι λάθος;Η δεν αδειάζει το ρεζερβουάρ σου, ή το γκάζι είναι σε mode on-off.
Έχεις δλδ 11λτ/100χλμ κατανάλωση;
Με cvt μέσα σε πόλη με μοτέρ 180 άλογα δεν είναι και τρελό νούμερο πάντως.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk -
ναι, εκει γυρω 10,5-11,0 κατανάλωση. Μόνο πολη.
-
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax snp. Και εγώ μια απο τα ιδια. Εβλεπα τα νουμερα του thesniki και αρχισα να σκεφτομαι μήπως έκανα μαΚακια που δεν πήρα το diesel
-
Ο χρήστης s3raph έγραψε:
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax snp. Και εγώ μια απο τα ιδια. Εβλεπα τα νουμερα του thesniki και αρχισα να σκεφτομαι μήπως έκανα μαΚακια που δεν πήρα το dieselΜεγάλη μαΚακια θα έκανες αν έπαιρνες το diesel για πόλη.
Ίσως να ήταν καλύτερα να παίρνατε το 1000αριSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
το κακο ειναι οτι εγω για diesel ξεκινησα και μου ειπαν απο το Σ οτι κοπηκε και μαλλον δε θα ξαναβγαλει.. και ειχα συνηθισει και σε diesel..το θεμα ειναι παντως οτι απο τα 400χλμ στα 1000-1100χλμ εστω και με τη διαφορα diesel-αμολυβδης μου φαινεται αρκετα 'τρελλη' η αποκλιση..
-
Σε πόλη 1000χλμ αυτονομία ούτε με το diesel θα είχες πάντως
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
σιγουρα.. με 50αρι πριν 1.6 ειχα γυρω στα 650χλμ. Πάντς και με 50χλμ ευτηχισμενος θα ήμουν.
-
500χλμ εννοώ
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax snp. Και εγώ μια απο τα ιδια. Εβλεπα τα νουμερα του thesniki και αρχισα να σκεφτομαι μήπως έκανα μαΚακια που δεν πήρα το diesel
Μεγάλη μαΚακια θα έκανες αν έπαιρνες το diesel για πόλη.
Ίσως να ήταν καλύτερα να παίρνατε το 1000αριSent from my Mi A1 using Tapatalk
Σε 1000άρι που έχουνε 2 γνωστοί, δεν μπορούν να πέσουν κάτω απο 6 λτ/100.
Δεν το κινούν ακριβώς όπως εγώ (τόσο πολύ αυτοκινητόδρομο), δηλαδή θεωρώ αν το είχα και το κινούσα με τον ίδιο τρόπο όπως στο diesel, δεν θα μπορούσα να πέσω κάτω απο 5.5 λτ/100 με την καμία, το οποίο δεν είναι κακό φυσικά.
-
Εμμ αυτό είναι το θέμα μην τα θέλουμε όλα δικά μας!!!
Δεν είναι μόνο τα κυβικά, 130 άλογα αμάξι και να γκρινιάζουμε επειδή καίει 6+ λίτρα/100χλμ.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Βέβαια το χιλιάρι με το diesel είναι κοντά σε επιδόσεις. Και αν πιεστεί ανεβαίνει χαλαρά στα 9+. Φυσικά και νούμερα πέριξ των 7 είναι πολύ καλά για βενζινοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης και μεγέθους.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Civic 2017
