-
όταν τελικά θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, και αν τα εισιτήρια δεν γίνουν απλησίαστα, νομίζω ότι το τραίνο θα είναι ασυναγώνιστο για το Αθήνα -Θεσσαλονίκη δεδομένου ότι η Ryanair φεύγει
https://www.protothema.gr/greece/articl ... ni-anoixi/
Είδομεν. -
Πόσες ώρες θα είναι δηλαδή με ηλεκτροκίνηση Αθήνα Θεσσαλονίκη ;
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Πόσες ώρες θα είναι δηλαδή με ηλεκτροκίνηση Αθήνα Θεσσαλονίκη ;Τα 160 χλμ της διαδρομής Θεσσαλονίκη-Λάρισα με 9 στάσεις με τον ηλεκτρικό είναι 1.35 ώρες στην πράξη. Προφανώς ανάλογα ανταγωνιστική σε χρόνο θα είναι η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
-
Καμία σχέση . Ηδη εδώ και 10 χρόνια το εξπρές έκανε 4.15 και Λάρισα-Θεσσαλονίκη σε 1.05 .
Σήμερα η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 χαω , αλλά θα ανέβει στα 200 χαω μόλις λειτουργήσει η σηματοδότηση πλήρως .
Αυτή την στιγμή έχουμε 1-2 αλλαγές μηχανών οι οποίες μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα σταματήσουν .
Ετσι από τον Μάρτιο θα έχουμε Α-Θ σε 4 ώρες και από το επόμενο έτος σε 3.20 - 3.30 .
Είναι προφανές ότι η Ράιναιρ φεύγει ακριβώς λόγω του τρένου , αφού ακόμα και με τις 4 ώρες είναι πλήρως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου στο σύνολο του χρόνου Κέντρο πόλης-Κέντρο πόλης , ενώ είναι φτηνότερη η χρέωση στις βαλίτσες , πιο άνετες οι θέσεις , φαγητό και διάφορα άλλα .
Σήμερα το κόστος με επιστροφή είναι 72 € η Β' θέση και 88 € η Α΄θέση . Ακόμα και αν τα δύο ιταλικά τρένα που θα έρθουν και θα κάνουν τα εξπρές δρομολόγια με στάση μόνο στην Λάρισα ή και στο Λιανοκλάδι , έχουν εισιτήρια γύρω στα 100 € με επιστροφή ή και 120 , προφανώς η διαφορά μετακίνησης και μόνο θα αλλάξει την νοοτροπία του κόσμου .
Σας ανεβάζω ένα σάιτ που βρήκα με αναζήτηση 'ασημένιο βέλος' που έχει και φωτό του εσωτερικού
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ ... o/2612232/
-
Αλλά υπάρχει και μία άλλη είδηση που θα χαροποιήσει τον Κίλο .
Στην Ελλάδα πέραν της Τραινοσέ , δρομολόγια , εμπορευματικά προς το παρόν , κάνει και η Γκόλνταιρ . Αυτοί έχουν σχέση ομίλου με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους και πλέον υπάρχουν έντονες φήμες ότι και οι Αυστριακοί θα μπουν στον άξονα Α-Θ , αλλά και σε διεθνές τρένο Αθήνα - Βιέννη .
Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν 25-30 χρόνια είχαμε 2-3 τρένα ημερησίως για την Κεντρική Ευρώπη .
Και οι εταιρείες χαμηλού κόστους απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό , πολύ ειδικό . Οχι οικογένειες , όχι αποσκευές , όχι συγκεκριμένες θέσεις , δρομολόγια σε δύσκολες ώρες και σε αποστάσεις από τις πόλεις .
Εγώ όσες φορές κοίταξα την επιλογή Αθήνα-Μόναχο (Μέμμιγκεν για την Ράιναιρ) , για 3 άτομα με βαλίτσες και ενοικίαση αμαξιού , η τιμή ήταν δίπλα στην Λουφτχάνσα , κοντά στην διαδρομή με πλοίο μέσω Ιταλίας και διπλάσια από οδική μέσω Βαλκανίων , ακόμα και αν καίω βενζίνη . Με ντίζελ θα ήταν 3πλάσια .
Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη είναι σκάρτα 1000 χλμ και Βιέννη σκάρτα 1300 . Ανετο δρομολόγιο για νυκτερινό τρένο , ακόμα και για ημερήσιο με αναχώρηση από Αθήνα στις 7 το πρωί .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Καμία σχέση . Ηδη εδώ και 10 χρόνια το εξπρές έκανε 4.15 και Λάρισα-Θεσσαλονίκη σε 1.05 .Σήμερα η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 χαω , αλλά θα ανέβει στα 200 χαω μόλις λειτουργήσει η σηματοδότηση πλήρως .
Αυτή την στιγμή έχουμε 1-2 αλλαγές μηχανών οι οποίες μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα σταματήσουν .
Ετσι από τον Μάρτιο θα έχουμε Α-Θ σε 4 ώρες και από το επόμενο έτος σε 3.20 - 3.30 .
Είναι προφανές ότι η Ράιναιρ φεύγει ακριβώς λόγω του τρένου , αφού ακόμα και με τις 4 ώρες είναι πλήρως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου στο σύνολο του χρόνου Κέντρο πόλης-Κέντρο πόλης , ενώ είναι φτηνότερη η χρέωση στις βαλίτσες , πιο άνετες οι θέσεις , φαγητό και διάφορα άλλα .
Σήμερα το κόστος με επιστροφή είναι 72 € η Β' θέση και 88 € η Α΄θέση . Ακόμα και αν τα δύο ιταλικά τρένα που θα έρθουν και θα κάνουν τα εξπρές δρομολόγια με στάση μόνο στην Λάρισα ή και στο Λιανοκλάδι , έχουν εισιτήρια γύρω στα 100 € με επιστροφή ή και 120 , προφανώς η διαφορά μετακίνησης και μόνο θα αλλάξει την νοοτροπία του κόσμου .
Σας ανεβάζω ένα σάιτ που βρήκα με αναζήτηση 'ασημένιο βέλος' που έχει και φωτό του εσωτερικού
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ ... o/2612232/
Ο σιδηροδρομικος σταθμος της θεσσαλονικης(καιρο εχω να περασω) η και της αθηνας ειχε καμμια αναπτυξη ωστε να εξυπηρετησει το κοσμο που θεωρητικα θα αυξηθει?πχ παρκινγκ?
Απο φοιτητης εχω να παρω το τρενο αλλα κ τοτε θυμαμαι ενα γρηγορο 4 και 20 λεπτα εκανε θεσσαλονικη αθηνα...Μια αλλη φορα βεβαια εκανα καμμια 10αρια ωρες γιατι το κοπροσκυλο ο φωτοπουλος και το σιναφι του ειχαν κλεισει το ρευμα...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο σταθμό Θεσσαλονίκης γίνονται έργα μετρό, την διαμόρφωση για στάθμευση κ.λ.π. θα τη δούμε όταν τελειώσουν υποθέτω. Σας σταθμός έχει χώρο για επιβάτες, αν και οι κυλιόμενες είναι ανεπαρκείς...
Στο σταθμό Αθηνών οι αποβάθρες που λειτουργούσαν παλιά έχουν απενεργοποιηθεί, και τώρα πας στην απέναντι πλευρά και αρκετά μακριά, στις αποβάθρες 6-7-8 αν θυμάμαι καλά. Δεν ξέρω αν μετά το τέλος των έργων θα αλλάξει κάτι. Για στάθμευση δεν ξέρω να έχει, αλλά πας με μετρό. Να είχαν βάλει και κυλιόμενες ή ασανσερ στην πλευρά του σταθμού...
Ειδικά ο σταθμός Αθηνών θεωρώ ότι χρειάζεται αναδιάταξη, γιατί είναι και πολύ μικρός, και οι νέες αποβάθρες δεν προστατεύουν από το κρύο. -
Ο σταθμός της Αθήνας ανακατασκευάζεται με 10 γραμμές και υπόγεια σύνδεση με το μετρό . Αυτή την στιγμή λειτουργούν 5 γραμμές με υπόγεια πρόσβαση και κυλιόμενες σκάλες και ασανσέρ .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αλλά υπάρχει και μία άλλη είδηση που θα χαροποιήσει τον Κίλο .Στην Ελλάδα πέραν της Τραινοσέ , δρομολόγια , εμπορευματικά προς το παρόν , κάνει και η Γκόλνταιρ . Αυτοί έχουν σχέση ομίλου με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους και πλέον υπάρχουν έντονες φήμες ότι και οι Αυστριακοί θα μπουν στον άξονα Α-Θ , αλλά και σε διεθνές τρένο Αθήνα - Βιέννη .
Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν 25-30 χρόνια είχαμε 2-3 τρένα ημερησίως για την Κεντρική Ευρώπη .
Και οι εταιρείες χαμηλού κόστους απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό , πολύ ειδικό . Οχι οικογένειες , όχι αποσκευές , όχι συγκεκριμένες θέσεις , δρομολόγια σε δύσκολες ώρες και σε αποστάσεις από τις πόλεις .
Εγώ όσες φορές κοίταξα την επιλογή Αθήνα-Μόναχο (Μέμμιγκεν για την Ράιναιρ) , για 3 άτομα με βαλίτσες και ενοικίαση αμαξιού , η τιμή ήταν δίπλα στην Λουφτχάνσα , κοντά στην διαδρομή με πλοίο μέσω Ιταλίας και διπλάσια από οδική μέσω Βαλκανίων , ακόμα και αν καίω βενζίνη . Με ντίζελ θα ήταν 3πλάσια .
Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη είναι σκάρτα 1000 χλμ και Βιέννη σκάρτα 1300 . Ανετο δρομολόγιο για νυκτερινό τρένο , ακόμα και για ημερήσιο με αναχώρηση από Αθήνα στις 7 το πρωί .
Τα τρένα της goldair είναι παραπάνω από φήμες
Μία μεγάλη είδηση έκρυβε η χθεσινή κοπή πίτας της ΡΑΣ. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε τα χαρτιά της στη ΡΑΣ για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Διαβάστε περισσότερα στο: https://www.taxydromos.gr/Larisa/320921 ... ldair.html
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αλλά υπάρχει και μία άλλη είδηση που θα χαροποιήσει τον Κίλο .Στην Ελλάδα πέραν της Τραινοσέ , δρομολόγια , εμπορευματικά προς το παρόν , κάνει και η Γκόλνταιρ . Αυτοί έχουν σχέση ομίλου με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους και πλέον υπάρχουν έντονες φήμες ότι και οι Αυστριακοί θα μπουν στον άξονα Α-Θ , αλλά και σε διεθνές τρένο Αθήνα - Βιέννη .
Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν 25-30 χρόνια είχαμε 2-3 τρένα ημερησίως για την Κεντρική Ευρώπη .
Και οι εταιρείες χαμηλού κόστους απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό , πολύ ειδικό . Οχι οικογένειες , όχι αποσκευές , όχι συγκεκριμένες θέσεις , δρομολόγια σε δύσκολες ώρες και σε αποστάσεις από τις πόλεις .
Εγώ όσες φορές κοίταξα την επιλογή Αθήνα-Μόναχο (Μέμμιγκεν για την Ράιναιρ) , για 3 άτομα με βαλίτσες και ενοικίαση αμαξιού , η τιμή ήταν δίπλα στην Λουφτχάνσα , κοντά στην διαδρομή με πλοίο μέσω Ιταλίας και διπλάσια από οδική μέσω Βαλκανίων , ακόμα και αν καίω βενζίνη . Με ντίζελ θα ήταν 3πλάσια .
Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη είναι σκάρτα 1000 χλμ και Βιέννη σκάρτα 1300 . Ανετο δρομολόγιο για νυκτερινό τρένο , ακόμα και για ημερήσιο με αναχώρηση από Αθήνα στις 7 το πρωί .
Καλή φάση , μακάρι να γίνει
Μπόνους να βάλουνε βαγόνι και για αμάξια , να κοιμόμαστε το βράδυ και να φτάνουμε με την κούρσα Ελλάδα την άλλη μέρα
-
Βαγόνια για αμάξια έχει και τώρα και τα βάζουν στο νυκτερινό τρένο . Αλλά παλιά είχε δύο νυκτερινά . Το ένα ήταν μόνο με κλινάμαξες και κλινοθέσια και αυτοκινητοφόρα .
Τώρα με τον νέο χρόνο της διαδρομής τα νυκτερινά δεν έχουν νόημα , αλλά για εξωτερικό πράγματι είναι μία καλή λύση ένα νυχτερινό Αθήνα-Βιέννη .
Αυτό που δεν έχει γίνει στους σταθμούς και ίσως θα έπρεπε , τουλάχιστον στις χώρες εκτός Σέγκεν και σε όσες έχουν σύνορα με αυτές , είναι να υπάρχει τελωνειακός χώρος σε αυτά , ώστε τα διεθνή τρένα να μην σταματάνε στα σύνορα .
Αλλωστε ένα διεθνές τρένο θα κάνει στάση σε Σκόπια-Νις-Βελιγράδι μόνο πριν ξαναμπεί σε έδαφος Σέγκεν .Γιατί το να χάνεις 4-5 ώρες για έλεγχο σε Γευγελή , Ταμπανόφσκι και Σουμπότιτσα είναι μεγάλη ζημιά στον χρόνο .
-
Σήμερα δηλαδή πως δουλεύει ο συνοριακός έλεγχος, άμα είσαι μέσα και κοιμάσαι;
-
Σε ξυπνάνε...
-
Για τα νυχτερινά τραίνα θα διαφωνήσω. Όσο υπήρχαν κλινάμαξες το προτιμούσα, αλλά χωρίς είναι μεγάλη πίκρα. Στο νυχτερινό δεν έχει τόση σημασία η ταχύτητα, π.χ. ένα που φεύγει 11 ή 12 και φτάνει 6 ή 7 θα ικανοποιούσε τους πάντες. Το κακό είναι η διαδικασία φόρτωσης του ΙΧ, το είχα κάνει αλλά έπρεπε να πας πολύ νωρίτερα...
-
Με τις νέες ταχύτητες δεν έχει νόημα νυχτερινό τρένο στο ελληνικό δίκτυο , ακόμα και αν πρόκειται για Αθήνα-Αλεξανδρούπολη . Παλιά το ΙΣ έκανε την διαδρομή αυτή σε 10 και κάτι ώρες . Τώρα θα μπορούσε να κατέβει σε 8-9 .
Αν βάλουν αυτό που λένε με αναχώρηση από Αθήνα στις 5 το πρωί , αν και το βλέπω χλωμό , αφού δεν έχεις ΜΜΜ εκείνη την ώρα , στις 6 το βλέπω λογικότερο , με άφιξη στην Θ στις 9/10 , τότε μπορεί να είναι κάποιος νωρίς το απόγευμα στην Αλεξανδρούπολη . -
Δεν νομίζω ότι πολλοί θέλουν να πάνε από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη. Δεν βοηθά και η χάραξη μέσω Σερρών. Για το νυχτερινό, το προτιμούν πολλοί, γιατί κοστίζει λιγότερο και δεν χάνεις χρόνο λόγω ύπνου. Βέβαια, για να καταργήσουν τις κλινάμαξες, μάλλον οι περισσότεροι βολεύονται στις καρέκλες (εγώ όχι, το δοκίμασα).
Περιμένω να δω τι θα γίνει με το χρόνο για Λάρισα και Βόλο, μήπως γίνουν πιο προσβάσιμα τα τσίπουρα
Επειδή πάντως έχω χορτάσει από υποσχέσεις, όλα αυτά θα τα πιστέψω όταν θα τα δώ. -
Από την Τρίτη η νέα γραμμή σε πλήρη λειτουργία . Σήμερα έγινε η τελική δοκιμή της γέφυρας .
Με λεωφορεία τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από 25 ως 28/1, στο τμήμα Λειανοκλάδι-Παλαιοφάρσαλος
Διακόπτεται η σιδηροδρομική λειτουργία στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος, από τα ξημερώματα της 25ης Ιανουαρίου, λόγω έργων υποδομής στο εν λόγω τμήμα.Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου στις 04:00, αποκόπτεται η γραμμή μεταξύ των σταθμών Αγγειών και Θερμών, μετά την διέλευση των δρομολογίων 600 & 601.
Η αποκοπή -σύμφωνα με τις οδηγίες του διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και του υπεύθυνου έργου (ΕΡΓΟΣΕ)- στόχο έχει την ολοκλήρωση των έργων υποδομής στο τμήμα αυτό.
Η γραμμή θα δοθεί ξανά σε κυκλοφορία την Δευτέρα, 28.01.2019 στις 23:59».
Κατά συνέπεια, τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Αθηνών και Αθηνών – Παλαιοφαρσάλου – Αθηνών, στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος θα εκτελούνται με λεωφορεία, από την Παρασκευή (25/1) το πρωί έως και την Δευτέρα (28/1) το βράδυ. -
Μονο ευχαριστα νεα μπορει να ναι αυτα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μακάρι να συνοδευτεί και από αναβάθμιση του τροχαίου υλικού τουλάχιστο σε επίπεδο υπηρεσιών (πρίζες, wi-fi, όχι άλλες διακοπές ρεύματος σε βαγόνια...)
Αν δεν αλλάξει κάτι σε επίπεδο αεροπορικών δρομολογίων, πολύς κόσμος θα μετακινηθεί προς τραίνα εφόσον η ryanair δεν θα υπάρχει πια. Ειδικά όταν μπεί το intercity των 4 ωρών. -
Ακόμη η τραινοσε δεν έχει ενημερώσει κάτι σε χρόνους στα δρομολόγια, παραμένει στα 5:20. Περιμένουμε να δούμε...
ΟΣΕ